{"id":3014,"date":"2008-10-18T00:00:00","date_gmt":"2008-10-17T22:00:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2008\/10\/18\/magyar-csapat-a-rolex-middle-sea-versenyen\/"},"modified":"2017-08-01T23:46:42","modified_gmt":"2017-08-01T21:46:42","slug":"magyar-csapat-a-rolex-middle-sea-versenyen","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2008\/10\/18\/magyar-csapat-a-rolex-middle-sea-versenyen\/","title":{"rendered":"Magyar csapat a ROLEX MIDDLE SEA versenyen"},"content":{"rendered":"

\n (sajt\u00f3anyag) m\u00e1sodszor ny\u00edlik arra lehet\u0151s\u00e9g, hogy magyar csapat is induljon a F\u00f6ldk\u00f6zi-tenger legrangosabb vitorl\u00e1s esem\u00e9ny\u00e9n, a Rolex Middle Sea versenyen. A 12 tag\u00fa Jensen-Sailing Team a magyar bajnok Frigyer Attila kapit\u00e1ny vezet\u00e9s\u00e9vel okt\u00f3ber 18-\u00e1n \u00e1ll rajthoz Femme Fatale nev\u0171 Beneatau First 47.7 t\u00edpus\u00fa, 14 m\u00e9teres haj\u00f3jukkal.\n<\/p>\n

\n A Rolex Middle Sea versenyen a F\u00f6ldk\u00f6zi-tenger legrangosabb vitorl\u00e1s esem\u00e9nye, melyet az id\u00e9n 40 \u00e9ves Royal Malta Yacht Club szervez \u00e9vr\u0151l \u00e9vre. A versenyt mindig okt\u00f3berben szervezik, hisz a vitorl\u00e1z\u00e1shoz a legkedvez\u0151bb szelek akkor f\u00fajnak. Id\u00e9n okt\u00f3ber 18-\u00e1n, szombaton 11 \u00f3rakor \u00e1llnak rajthoz a csapatok. A verseny a M\u00e1lta \u00e9szaki partjair\u00f3l, Marsamxett kik\u00f6t\u0151b\u0151l indul, \u00e9s Szic\u00edlia megker\u00fcl\u00e9s\u00e9vel okt\u00f3ber 25-\u00e9ig tart. A Rolex Middle Sea k\u00fcl\u00f6nlegess\u00e9ge, hogy a verseny kik\u00f6t\u00e9s n\u00e9lk\u00fcl zajlik, \u00e9s annak teljes ideje alatt csak vitorl\u00e1zni lehet, a haj\u00f3k a motort nem haszn\u00e1lhatj\u00e1k.<\/p>\n

A 12 tag\u00fa Jensen-Sailing Team leg\u00e9nys\u00e9gben t\u00f6bb magyar bajnokot is tal\u00e1lunk, akik sz\u00e1mos balatoni, illetve, adriai magyar bajnoks\u00e1got nyertek. A csapat t\u00f6bb tagja 2007-ben az \u00c9v Csapat\u00e1nak tagja volt, megkapt\u00e1k a Balaton 2 Kup\u00e1t, illetve K\u00e9k Szalag-oszt\u00e1lygy\u0151zelmet is maguk\u00e9nak mondhatnak.\u00a0 A leg\u00e9nys\u00e9g a Femme Fatale elnevez\u00e9s\u0171 Beneatau First 47.7 t\u00edpus\u00fa, 14 m\u00e9ter hossz\u00fa vitorl\u00e1s haj\u00f3val \u00e1ll rajthoz, melynek kapit\u00e1nya Frigyer Attila, a TVSK eln\u00f6ke, m\u00edg a haj\u00f3 taktikusa Scholtz Imre szt\u00e1rkorm\u00e1nyos, haj\u00f3\u00e9p\u00edt\u0151 \u00e9s t\u00f6bbsz\u00f6r\u00f6s magyar bajnok lesz.<\/p>\n

Id\u00e9n m\u00e1sodszor ny\u00edlik arra lehet\u0151s\u00e9g, hogy magyar csapat is induljon ezen a rangos nemzetk\u00f6zi esem\u00e9nyen. A Femme Fatale nevez\u00e9s\u00e9t olyan ig\u00e9nyes szponzorok t\u00e1mogat\u00e1sa teszi lehet\u0151v\u00e9, mint a Bock bor\u00e1szat, a Jensen \u2013 Lifestyle & Interior, vagy a Tisza cip\u0151, hogy csak n\u00e9h\u00e1nyat eml\u00edts\u00fcnk, akik elk\u00f6telez\u0151dtek amellett, hogy tehets\u00e9ges magyar sportol\u00f3kat seg\u00edtsenek abban, hogy komoly nemzetk\u00f6zi vizeken is megm\u00e9rettethess\u00e9k magukat, \u00e9s hisznek abban, hogy a magyar csapat eredm\u00e9nyes lehet a Rolex Middle Sea versenynek.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

(sajt\u00f3anyag) m\u00e1sodszor ny\u00edlik arra lehet\u0151s\u00e9g, hogy magyar csapat is induljon a F\u00f6ldk\u00f6zi-tenger legrangosabb vitorl\u00e1s esem\u00e9ny\u00e9n, a Rolex Middle Sea versenyen. A 12 tag\u00fa Jensen-Sailing Team a magyar bajnok Frigyer Attila kapit\u00e1ny vezet\u00e9s\u00e9vel okt\u00f3ber 18-\u00e1n \u00e1ll rajthoz Femme Fatale nev\u0171 Beneatau First 47.7 t\u00edpus\u00fa, 14 m\u00e9teres haj\u00f3jukkal. A Rolex Middle Sea versenyen a F\u00f6ldk\u00f6zi-tenger legrangosabb vitorl\u00e1s […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[1804],"tags":[],"sailing_author":"www.sailing.hu","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/3014"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=3014"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/3014\/revisions"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=3014"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=3014"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=3014"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}