{"id":3033,"date":"2008-09-28T00:00:00","date_gmt":"2008-09-27T22:00:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2008\/09\/28\/weiden-2008\/"},"modified":"2017-08-01T23:46:39","modified_gmt":"2017-08-01T21:46:39","slug":"weiden-2008","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2008\/09\/28\/weiden-2008\/","title":{"rendered":"Weiden 2008"},"content":{"rendered":"

\n Nekem mennem kellett, mert j\u00f3 felk\u00e9sz\u00fcl\u00e9snek gondoltam az EB el\u00f5tt. Volt \u00fagy, hogy elmarad \u00e9s volt \u00fagy, hogy az osztr\u00e1k \u00e9s a cseh men\u00f5 \u2013 aki szint\u00e9n j\u00f6n az EB-re \u2013 is ott lesz. V\u00e9g\u00fcl sem Manfred, sem Pavel. Az\u00e9rt kellemes h\u00e9tv\u00e9ge volt.\n<\/p>\n


\n \"We_000.jpg\"
\n
\n A gal\u00e9ria megtekint\u00e9s\u00e9hez kattintson a k\u00e9pre!
\n <\/span>
\n<\/a><\/p>\n

\n Sz\u00f3val volt egy pillanat, hogy azt hittem nem lesz verseny. Azut\u00e1n, hogy nincs mivel oda jutni. V\u00e9g\u00fcl is minden megold\u00f3dott, de nem lett akkora edz\u00e9s amit szerettem volna. Viszont j\u00f3t aludtam \u00e9s egy nyugis, kellemes h\u00e9tv\u00e9g\u00e9n vagyunk t\u00fal.\n<\/p>\n

\n Az \u00e9n aut\u00f3m bemondta az unalmasat \u00e9s \u00edgy k\u00e9nytelenek voltunk a Tam\u00e1s (F\u00f6rster) aut\u00f3j\u00e1ba zs\u00fafol\u00f3dni, ami nem is volt olyan kicsi, mint gondoltam. Sz\u00f3val dobozok a tet\u00f5n haj\u00f3k \u00e9s b\u00f5r\u00f6nd\u00f6k az aut\u00f3ban. Weidenig viselhet\u00f5. Persze m\u00e9g \u00e9pp csak virradt amikor a cuccokat kivittem a kapuhoz. Na az nem volt j\u00f3.\n<\/p>\n

\n \n<\/p>\n

\n H\u00fcv\u00f6sk\u00e9s, es\u00f5re hajl\u00f3 id\u00f5 fogadott minket, de m\u00e1r mindenki ott volt. Sz\u00e1m szerint nyolcan. Viszont h\u00e1rom orsz\u00e1gb\u00f3l. F\u00fajt az \u00e9szak-keleti, p\u00e1lya rendben, mehet\u00fcnk. Lelki szemeim el\u00f5tt a Sukor\u00f3 Kupa el\u00f5tt az a jelenet j\u00e1tsz\u00f3dott le, hogy hogyan is fogom meggy\u00f5zni a Helmut T\u00fcrk-\u00f6t \u00e9s a Karl Schmidt-et, hogy felesleges a raum b\u00f3ja \u00e9s az \u00e9n \u00e1ltalam kirakott virsli p\u00e1lya fel\u00fcl terel\u00f5 b\u00f3ja, alul kapu koncepci\u00f3t elfogadj\u00e1k. Erre oly annyira nem volt sz\u00fcks\u00e9g, hogy m\u00e1r a Sukor\u00f3 Kup\u00e1n is kijelentett\u00e9k, ez lesz\u00a0 a VB p\u00e1ly\u00e1ja. S\u00f5t, most Weidenben tov\u00e1bb is gondolt\u00e1k \u00e9s fel\u00fclre h\u00e1rom b\u00f3j\u00e1t raktak ki, ami lefedett n\u00e9h\u00e1ny lehet\u00f5s\u00e9get a kisebb sz\u00e9lv\u00e1ltoz\u00e1sokra.\n<\/p>\n

\n \n<\/p>\n

\n Kezdetben id\u00f5nk\u00e9nt A rig hat\u00e1r\u00e1n mozg\u00f3 sz\u00e9lben vitorl\u00e1ztunk de k\u00e9s\u00f5bb az id\u00f5 enyh\u00fclt. A sz\u00e9l n\u00e9ha elfogyott, majd visszaj\u00f6tt. Kapkodni nem kapkodtunk. Igazi bar\u00e1ti regatta volt. Ahogy \u00edrva vagyon. N\u00e9ha a l\u00e1bunkat l\u00f3gattuk. N\u00e9ha ment\u00fcnk. Az osztr\u00e1kok felvonultattak n\u00e9h\u00e1ny igen gyors haj\u00f3t. Szerencs\u00e9re nem mindig az optim\u00e1lis utat v\u00e1lasztott\u00e1k, \u00edgy az egyetlen komolyabb ellenfelem T\u00fcrk volt, aki a sz\u00e9l gyeng\u00fcl\u00e9s\u00e9vel felt\u00e1madt. Kipr\u00f3b\u00e1lta az \u00faj szab\u00e1ly adta lehet\u00f5s\u00e9get, miszerint m\u00e9g egy A rig haszn\u00e1lhat\u00f3.\u00a0 Ennek akkor sem \u00e9s most sem l\u00e1ttam sok \u00e9rtelm\u00e9t.\n<\/p>\n

\n Persze kellett vagy n\u00e9gy futam, hogy a temp\u00f3t felvegyem, de v\u00e9g\u00fcl siker\u00fclt. Ez\u00e9rt kell a sok edz\u00e9s p\u00e9ld\u00e1ul, hogy min\u00e9l gyorsabban vissza tal\u00e1ljak a gyors \u00e1ll\u00edt\u00e1shoz. Ebben igen gyeng\u00e9nek mutatkoztam. Mert ugyan tudom, hogy mit kell tenni, de bizonytalankodom \u00e9s pont ezt k\u00e9ne elker\u00fclni. Gyors d\u00f6nt\u00e9s+gyors v\u00e9grehajt\u00e1s,=gyorsan gyors haj\u00f3. Jah, \u00e9s \u00fagy alakult, hogy l\u00e1ttam Naviga szab\u00e1lyzatot nyomtat\u00e1sban, sz\u00e9p k\u00f6t\u00e9sben :-). Teh\u00e1t van ilyen.\n<\/p>\n

\n \n<\/p>\n

\n \u00d6tig lezajlott j\u00f3 p\u00e1r futamunk \u00e9s ut\u00e1na magunkhoz vett\u00fcnk egy remek vacsor\u00e1t, mely sz\u00e1momra viszonylag klasszikus: Leberkase suppe, Cordon Bleu, g\u00f5zgomb\u00f3c, s\u00f6r. Ennek nagy r\u00e9sz\u00e9t mindig megk\u00f3stolom, ha osztr\u00e1k f\u00f6ldre \u00e9rek. Most sem volt m\u00e1sk\u00e9ppen \u00e9s egy s\u00e9ta meg egy kellemes besz\u00e9lget\u00e9s ut\u00e1n nyugov\u00f3ra t\u00e9rt\u00fcnk.\n<\/p>\n

\n \n<\/p>\n

\n Igen j\u00f3 alv\u00e1s ut\u00e1n, nekiszaladtunk a reggelinek, majd\u00a0 a partnak is. \u00a0Igaz kicsit kor\u00e1n volt m\u00e9g, de nem zavartattuk magunkat. Kis cs\u00f6rl\u00f5 \u00e1ll\u00edt\u00e1s, szab\u00e1szat, varr\u00e1szat \u00e9s m\u00e1ris mindenki itt van, mehet a napi penzum. A \u201ehatalmas mez\u00f5ny\u201d v\u00e9g\u00fcl megegyezett \u00e9s csak 20 futamig illetve d\u00e9lig versenyezt\u00fcnk. Ut\u00e1na, mindenki, minden haj\u00f3val haj\u00f3zott. B\u00e1rmit ki lehetett pr\u00f3b\u00e1lni. M\u00e9g Karl Schmidt is v\u00edzre rakta a trimar\u00e1nj\u00e1t. Meg a nyugati sz\u00e9l is megj\u00f6tt hozz\u00e1 \u00e9s igazi \u00f6r\u00f6mvitorl\u00e1z\u00e1s folyt kett\u00f5ig, amikor is kiosztott\u00e1k a d\u00edjakat, mely mindenkinek egy oklev\u00e9l \u00e9s egy \u00fcveg helyi feh\u00e9r bor volt. J\u00f3 volt n\u00e9zni Ink\u00e1t amikor megtudta, hogy harmadik lett. Olyan boldog volt, hogy szinte irigyeltem.\n<\/p>\n

\n \n<\/p>\n

\n Nos, b\u00e1r a mez\u00f5ny nem volt olyan er\u00f5ss\u00e9g\u00fb, mint amit v\u00e1rtam, az\u00e9rt sokat okosodtam \u00e9s j\u00f3 n\u00e9h\u00e1ny tanuls\u00e1ga volt\u00a0 a versenynek, amit okt\u00f3ber k\u00f6zep\u00e9n az IOM EB-n j\u00f3l fogok hasznos\u00edtani. M\u00e1r ha egy napon bel\u00fcl fel\u00edrom, mert k\u00fcl\u00f6nben megint elfeledem.\n<\/p>\n

\n M\u00e1s: Az mer\u00fclt fel bennem, hoyg ki lehetne alak\u00edtani egy, az M-hez hasonl\u00f3 Eur\u00f3pa Kupa sorozatot, melynek els\u00f5 fordul\u00f3j\u00e1ra j\u00f6v\u00f5re tavasszal Balatonlell\u00e9n, utols\u00f3 fordul\u00f3ja pedig Weidenben lenne. Persze E\/IOM oszt\u00e1lyban. K\u00e9ne m\u00e9g legal\u00e1bb egy helyszint tal\u00e1lni, ak\u00e1r a lengyelekn\u00e9l, ak\u00e1r az olaszokn\u00e1l, ak\u00e1r a csehekn\u00e9l, ahol k\u00e9t napos E versenyt rendeznek \u00e9s bevonni a sorozatba. H\u00e1rom ilyen versennyel el lehetne ind\u00edtani egy ilyen sorozatot, hiszen az E ma a legn\u00e9pszer\u00fcbb. M\u00e9gis minden nagy verseny M-ben van. Az is eszembe jutott, hogy a horv\u00e1tok z\u00e1gr\u00e1bi verseny\u00e9t is bele lehetne vonni esetleg. Akkor meg a sportpolitikai oldal\u00e1t jav\u00edtan\u00e1nk a dolognak. V\u00e9lem\u00e9nyeket, javaslatokat ide k\u00e9rek:
\n

\n F\u00f3rum
\n <\/a>\n<\/p>\n

\n
\n
\n Eredm\u00e9ny 20 futam ut\u00e1n
\n <\/u>
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n 1.\u00a0 HUN 77\u00a0 Beliczay P\u00e9ter 8,5\n<\/p>\n

\n 2.\u00a0 AUT 40 T\u00fcrk Helmut 19,6\n<\/p>\n

\n 3.\u00a0 AUT 54 Sorger Inka 41,5\n<\/p>\n

\n 4.\u00a0 ROM 52 Ferencz Gyula 56,0\n<\/p>\n

\n 5.\u00a0 AUT 55 Muchitsch Franz 67\n<\/p>\n

\n 6.\u00a0 HUN 55 F\u00f6rster Tam\u00e1s 93,7\n<\/p>\n

\n 7.\u00a0 AUT 53 Pirrer Kurt 94\n<\/p>\n

\n 8.\u00a0 AUT 50 Muchitsch Helga 111\n<\/p>\n

\n <\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Nekem mennem kellett, mert j\u00f3 felk\u00e9sz\u00fcl\u00e9snek gondoltam az EB el\u00f5tt. Volt \u00fagy, hogy elmarad \u00e9s volt \u00fagy, hogy az osztr\u00e1k \u00e9s a cseh men\u00f5 \u2013 aki szint\u00e9n j\u00f6n az EB-re \u2013 is ott lesz. V\u00e9g\u00fcl sem Manfred, sem Pavel. Az\u00e9rt kellemes h\u00e9tv\u00e9ge volt. A gal\u00e9ria megtekint\u00e9s\u00e9hez kattintson a k\u00e9pre! Sz\u00f3val volt egy pillanat, hogy azt […]<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":10849,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[1804],"tags":[],"sailing_author":"Beliczay P\u00e9ter","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/3033"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=3033"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/3033\/revisions"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media\/10849"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=3033"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=3033"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=3033"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}