{"id":3175,"date":"2008-06-03T00:00:00","date_gmt":"2008-06-02T22:00:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2008\/06\/03\/opel-penteki-regattak-2008\/"},"modified":"2017-08-01T23:46:13","modified_gmt":"2017-08-01T21:46:13","slug":"opel-penteki-regattak-2008","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2008\/06\/03\/opel-penteki-regattak-2008\/","title":{"rendered":"Opel P\u00e9nteki Regatt\u00e1k 2008"},"content":{"rendered":"

\n Indul az idei versenysorozat. A v\u00e1ltoz\u00e1s els\u0151sorban a Scholtz22-es helyett J24-el vivott verseny. Ime a kiir\u00e1s.\n<\/p>\n\n\n\n
\n

\n Opel P\u00e9nteki Regatt\u00e1k 2008\n <\/p>\n

\n Versenyki\u00edr\u00e1s \u00e9s versenyutas\u00edt\u00e1s\n <\/p>\n

\n Futamok:
\n
\n 2008 j\u00fanius 6., 20., 27., j\u00falius 4., 11., 25., augusztus 8., 15., 22.\n <\/p>\n

\n D\u00f6nt\u00f4:
\n
\n 2008 augusztus 29\u201331.\n <\/p>\n

\n A Opel-P\u00e9nteki Regatt\u00e1k d\u00f6nt\u00f4j\u00e9re \u00f6n\u00e1ll\u00f3 versenyutas\u00edt\u00e1st adunk ki!
\n
\n A versenyki\u00edr\u00e1s az MVSZ versenyutas\u00edt\u00e1s\u00e1val, a Nagyhaj\u00f3s Oszt\u00e1lyok Sz\u00f6vets\u00e9g\u00e9nek rendelkez\u00e9s\u00e9vel egy\u00fctt \u00e9rv\u00e9nyes.\n <\/p>\n

\n\n\n
\n

\n A verseny helye, ideje:\n <\/p>\n

\n

\n Balatonkenese, j\u00fanius 6., 20., 27., j\u00falius 4., 11., 25., augusztus 8., 15., 22.
\n
\n D\u00f6nt\u0151: augusztus 29\u201331.\n <\/p>\n

\n

\n A verseny rendez\u0151je:\n <\/p>\n

\n

\n KMP V\u00edzisport Egyes\u00fclet\n <\/p>\n

\n

\n Felel\u0151s rendez\u0151:\n <\/p>\n

\n

\n Litkey Farkas, j\u00fanius 20-\u00e1n Szekeres L\u00e1szl\u00f3\n <\/p>\n

\n

\n Versenyb\u00edr\u00f3s\u00e1g eln\u00f6ke:\n <\/p>\n

\n

\n Hagemann L\u00e1szl\u00f3\n <\/p>\n

\n

\n Versenyorvos:\n <\/p>\n

\n

\n k\u00e9s\u0151bb meghat\u00e1rozand\u00f3\n <\/p>\n

\n

\n Nevez\u00e9s:\n <\/p>\n

\n

\n Nevezni a
\n
\n
\n davdan@mail.eol.hu
\n <\/u>
\n <\/a>\n <\/p>\n<\/td>\n<\/td>\n<\/td>\n<\/td>\n<\/td>\n<\/td>\n<\/td>\n<\/td>\n<\/td>\n<\/td>\n<\/td>\n<\/td>\n<\/tbody>\n<\/table>\n<\/td>\n<\/tr>\n<\/td>\n<\/tbody>\n<\/table>\n

c\u00edmen lehet, illetve Balatonkenes\u00e9n a helysz\u00ednen. A nevez\u00e9si d\u00edj az adott fordul\u00f3t megel\u0151z\u0151 szerdai nap 17 \u00f3r\u00e1ig jelentkez\u0151k r\u00e9sz\u00e9re fejenk\u00e9nt (\u00e9s fordul\u00f3nk\u00e9nt) 7500 forint, ut\u00e1na 15 000 Ft. A fordul\u00f3kra, \u00e9rkez\u00e9si sorrendben lehet a kenesei haj\u00f3kat kiv\u00e1lasztani, azzal a megk\u00f6t\u00e9ssel, hogy azt a vitorl\u00e1st, amivel a csapat kor\u00e1bban m\u00e1r versenyzett nem lehet k\u00e9rni mindaddig am\u00edg a csapat valamennyi haj\u00f3val nem vitorl\u00e1zott. A sorozat alatt egy haj\u00f3val legfeljebb k\u00e9tszer futhat egy leg\u00e9nys\u00e9g.<\/p>\n

\n

\n A versenyen r\u00e9sztvev\u0151 haj\u00f3k:\n <\/p>\n

\n

\n Csak J 24-es versenyhaj\u00f3k indulhatnak. Saj\u00e1t haj\u00f3ra a nevez\u00e9st abban az esetben fogadunk el ha a Kenese Marina-Port J 24-es flotta versenyhaj\u00f3i m\u00e1r beteltek. A kenesei haj\u00f3kon egyed\u00fcl az Opel-P\u00e9nteki Regatt\u00e1k hivatalos t\u00e1mogat\u00f3i jelenhetnek meg. A csapatok a saj\u00e1t t\u00e1mogat\u00f3ikat a ruh\u00e1zatukon hirdethetik. Saj\u00e1t haj\u00f3kon is fel kell t\u00fcntetni a verseny hivatalos t\u00e1mogat\u00f3j\u00e1nak, t\u00e1mogat\u00f3inak a felirat\u00e1t.\n <\/p>\n

\n

\n Versenyz\u0151k:\n <\/p>\n

\n

\n A minim\u00e1lis versenyz\u0151i l\u00e9tsz\u00e1m haj\u00f3nk\u00e9nt 4 f\u0151.<\/p>\n

A versenyz\u0151k maxim\u00e1lis megengedett t\u00f6mege 400 kg, amelyet a J-24-es oszt\u00e1lyel\u0151\u00edr\u00e1sa szerint kell m\u00e9rni.\n <\/p>\n

\n

\n Verseny program:\n <\/p>\n

\n

\n haj\u00f3\u00e1tv\u00e9tel: 15 \u00f3ra
\n
\n rajtelj\u00e1r\u00e1s kezdete: 15 \u00f3ra 55 perc\n <\/p>\n

\n

\n Versenyp\u00e1lya:\n <\/p>\n

\n

\n Balatonkenese\u2013Balatonalm\u00e1di\u2013Als\u00f3\u00f6rs\u2013Balatonaliga \u00e1ltal hat\u00e1rolt v\u00edzter\u00fcleten alkalmank\u00e9nt kit\u0171z\u00f6tt balkezes up and down p\u00e1lya. Rajt-cirk\u00e1l\u00f3-h\u00e1tsz\u00e9l-cirk\u00e1l\u00f3-h\u00e1tsz\u00e9l-r\u00f6vid f\u00e9lszeles befut\u00f3. Telep\u00edtett rajt \u00e9s c\u00e9lvonal nincs.\n <\/p>\n

\n

\n P\u00e1lyajelek:\n <\/p>\n

\n

\n J\u00f3l l\u00e1that\u00f3 felf\u00fajt b\u00f3j\u00e1k.\n <\/p>\n

\n

\n Tervezet futamok sz\u00e1ma:\n <\/p>\n

\n

\n H\u00e1rom\n <\/p>\n

\n

\n \u00c9rt\u00e9kel\u00e9s:\n <\/p>\n

\n

\n Egy-egy fordul\u00f3n bel\u00fcl az \u00e9rt\u00e9kel\u00e9s a megszokott m\u00f3don t\u00f6rt\u00e9nik. Az els\u0151 egy, a m\u00e1sodik kett\u0151, a harmadik h\u00e1rom, stb. pontot kap.
\n
\n Az \u00f6sszetett versenyben, j\u00faniusban, egy-egy fordul\u00f3 gy\u0151ztese regatt\u00e1nk\u00e9nt t\u00edz pontot kap, a m\u00e1sodik nyolcat, a harmadik hatot, a negyedik \u00f6t\u00f6t \u00e9s \u00edgy tov\u00e1bb.<\/p>\n

J\u00faliusban a fentiek szerint dupla, augusztusban h\u00e1romszoros pontot lehet kapni.<\/p>\n

A hat legt\u00f6bb pontot gy\u0171jt\u0151 csapat ker\u00fcl a d\u00f6nt\u0151be.<\/p>\n

Egy-egy csapatot k\u00e9t f\u0151 k\u00e9pviselhet. Egyik\u00fcknek mindig a haj\u00f3n kell lennie \u00e9s egym\u00e1s ellen nem versenyezhetnek.\n <\/p>\n

\n

\n \u00c9rt\u00e9kel\u00e9s a d\u00f6nt\u0151ben:\n <\/p>\n

\n

\n A d\u00f6nt\u0151 nyolc levitorl\u00e1zott \u00e9s k\u00e9t virtu\u00e1lis futamb\u00f3l \u00e1ll. A selejtez\u0151kb\u0151l a sorozat gy\u0151ztes k\u00e9t virtu\u00e1lis futamgy\u0151zelmet hoz mag\u00e1val, a m\u00e1sodik k\u00e9t m\u00e1sodik helyet, a harmadik k\u00e9t harmadikat \u00e9s \u00edgy tov\u00e1bb. A virtu\u00e1lis futamokkal egy\u00fctt sz\u00e1m\u00edtott hat futamb\u00f3l egy, nyolcb\u00f3l kett\u0151 ejthet\u0151 ki.\n <\/p>\n

\n

\n Haj\u00f3k meghib\u00e1sod\u00e1sa:\n <\/p>\n

\n

\n Ha a kenesei flott\u00e1b\u00f3l val\u00f3 vitorl\u00e1s a versenyz\u0151 \u00f6nhib\u00e1j\u00e1n k\u00edv\u00fcl meghib\u00e1sodik \u00fagy, hogy a futamot vagy futamokat folytatni nem lehet, az adott futamra vagy futamokra a versenyz\u0151 az eg\u00e9sz sorozatban el\u00e9rt teljes\u00edtm\u00e9nye alapj\u00e1n \u00e1tlagpontot kap. Ebbe a sz\u00e1m\u00edt\u00e1sba azokat a futamokat is bele kell sz\u00e1molni ahol nem nevezett vagy nem indult.\n <\/p>\n

\n

\n D\u00edjak:\n <\/p>\n

\n

\n A f\u0151d\u00edj h\u00e1rom \u00faj Opel Agila egy\u00e9ves haszn\u00e1lati joga.<\/p>\n

A fordul\u00f3k gy\u0151ztesei Sagem aj\u00e1nd\u00e9kot kapnak. Minden verseny ut\u00e1n van d\u00edjkioszt\u00f3. A f\u0151d\u00edjakat a d\u00f6nt\u0151 verseny ut\u00e1ni fogad\u00e1son adj\u00e1k \u00e1t a szponzorok k\u00e9pvisel\u0151i.\n <\/p>\n

\n

\n Verseny t\u00e1mogat\u00f3i:\n <\/p>\n

\n

\n Opel, Avis Leasing, Sagem, Laurel, Eastron, Naviscom, K\u00fcrt, Cardnet, Zebra Group\n <\/p>\n

\n

\n Felel\u0151ss\u00e9g kiz\u00e1r\u00e1sa:\n <\/p>\n

\n

\n Minden versenyz\u0151 saj\u00e1t felel\u0151ss\u00e9g\u00e9re vitorl\u00e1zik!\n <\/p>\n<\/td>\n<\/td>\n<\/td>\n<\/td>\n<\/td>\n<\/td>\n<\/td>\n<\/td>\n<\/td>\n<\/td>\n<\/td>\n<\/td>\n<\/td>\n<\/td>\n<\/td>\n<\/td>\n<\/td>\n<\/td>\n<\/td>\n<\/td>\n<\/td>\n<\/td>\n<\/td>\n<\/td>\n

<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Indul az idei versenysorozat. A v\u00e1ltoz\u00e1s els\u0151sorban a Scholtz22-es helyett J24-el vivott verseny. Ime a kiir\u00e1s. Opel P\u00e9nteki Regatt\u00e1k 2008 Versenyki\u00edr\u00e1s \u00e9s versenyutas\u00edt\u00e1s Futamok: 2008 j\u00fanius 6., 20., 27., j\u00falius 4., 11., 25., augusztus 8., 15., 22. D\u00f6nt\u00f4: 2008 augusztus 29\u201331. A Opel-P\u00e9nteki Regatt\u00e1k d\u00f6nt\u00f4j\u00e9re \u00f6n\u00e1ll\u00f3 versenyutas\u00edt\u00e1st adunk ki! A versenyki\u00edr\u00e1s az MVSZ versenyutas\u00edt\u00e1s\u00e1val, a […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[1804],"tags":[],"sailing_author":"www.sailing.hu","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/3175"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=3175"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/3175\/revisions"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=3175"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=3175"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=3175"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}