{"id":3309,"date":"2008-01-15T00:00:00","date_gmt":"2008-01-14T23:00:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2008\/01\/15\/2008-elso-versenye\/"},"modified":"2017-08-01T23:45:44","modified_gmt":"2017-08-01T21:45:44","slug":"2008-elso-versenye","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2008\/01\/15\/2008-elso-versenye\/","title":{"rendered":"2008 els\u0151 versenye"},"content":{"rendered":"

\n Nem v\u00e1rtuk, de elj\u00f6tt a nap, Sail Melbourne 2008. H\u00e1rom kik\u00f6t\u0151ben 14 haj\u00f3oszt\u00e1ly 41 nemzet. K\u00f6z\u00f6tt\u00fck a magyarok, 2 Finnes, 1 Laser-es, 3 470 haj\u00f3.\n<\/p>\n

\n Besz\u00e1molni r\u00e9szleteiben csak a 470 p\u00e1lya egy csoportj\u00e1r\u00f3l tudok, a t\u00f6bbiek eredm\u00e9nyeit ismerem csak. A rajt id\u0151 14 \u00f3ra. A sz\u00e9l d\u00e9li 15-17 csom\u00f3, nagy hull\u00e1mok, er\u0151s naps\u00fct\u00e9s.\n<\/p>\n

\n A 12 \u00f3rakor kezd\u0151 470 l\u00e1nyok futamait n\u00e9zve, teljes a bizonytalans\u00e1g bennem. Hol a bal, hol jobb oldal j\u00f6tt be, de volt, hogy a k\u00e9t sz\u00e9le. Leng a sz\u00e9l kisz\u00e1m\u00edthatatlan m\u00f3don. K\u00f6z\u00e9pen a sz\u00e9lfordul\u00f3kkal m\u00e9gsem
\n lehetett eredm\u00e9nyesen versenyezni. A h\u00e1tszelekben ugyan ez l\u00e1tszott. Lehetet n\u00e9h\u00e1ny helyet el\u0151re menni, egy j\u00f3 sz\u00e9lcs\u00edkkal, egy j\u00f3l elkapott hull\u00e1mmal, de igaz\u00e1b\u00f3l a sebess\u00e9g a d\u00f6nt\u0151. A sok apr\u00f3 sz\u00e9lv\u00e1ltoz\u00e1s el\u00e9r mindenkit, l\u00e9nyeges, hogy gyorsan menj, er\u0151s a sz\u00e9l gyorsak a haj\u00f3k nagy vesztes\u00e9g a sok fordul\u00f3, v\u00e1gtatni kell hosszan.\n<\/p>\n

\n Az els\u0151 verseny 2008-ban, de sokaknak hossz\u00fa id\u0151 ut\u00e1n az els\u0151 regatta. Nem gondoltuk, hogy azonnal minden ott folytat\u00f3dik ahol tavaly abba maradt, terveink szerint itt a l\u00e1that\u00f3 fejl\u0151d\u00e9s m\u00e1r j\u00f3 eredm\u00e9ny \u00e9s biztat\u00f3 el\u0151jel a k\u00f6zeli vil\u00e1gbajnoks\u00e1gra.\n<\/p>\n

\n Nem l\u00e1ttam a verseny hivatalos honlapj\u00e1t, de ki\u00edrtam a t\u00e1bl\u00e1r\u00f3l az eredm\u00e9nyeket.\n<\/p>\n

\n
\n Laser 122 indul\u00f3
\n <\/strong>
\n ,
\n Zsombi
\n csop.
\n 26; 31; helyek, ezzel \u00f6sszetettben
\n 85.\n<\/p>\n

\n
\n Finn
\n 61 indul\u00f3
\n <\/strong>
\n Gaszti
\n 38; 43
\n 43.\n<\/p>\n

\n
\n Pallus
\n <\/strong>
\n 39; 49
\n 49.\n<\/p>\n

\n
\n 470
\n 78 indul\u00f3
\n <\/strong>
\n Gab\u00f3\u00e9k
\n csop.
\n 21; DNF
\n 63.\n<\/p>\n

\n
\n Robi\u00e9k
\n csop.
\n <\/strong>
\n 34; 35
\n 69.\n<\/p>\n

\n
\n Acsi\u00e9k
\n csop.
\n <\/strong>
\n DNF; 29
\n 71.\n<\/p>\n

\n Rem\u00e9lj\u00fck j\u00f6n a v\u00e1rt fejl\u0151d\u00e9s. A DNF-ek? Acsinak a vitorl\u00e1ja szakadt el, Gab\u00f3\u00e9knak az \u00e1rboc\u00e1val voltak m\u0171szaki gondok.\n<\/p>\n

\n Holnapra ugyanilyen id\u0151j\u00e1r\u00e1st \u00edg\u00e9rnek, d\u00e9lel\u0151tt 10-15 csom\u00f3 , fokozatosan er\u0151s\u00f6dik 15-20 csom\u00f3 d\u00e9lut\u00e1nra, est\u00e9re el\u00e9rheti a 25 csom\u00f3t is. De ezt \u00edrja holnap ut\u00e1nra \u00e9s eg\u00e9sz h\u00e9tre, pontosan, mert ez itt \u00edgy megy mindig, ha s\u00fct a nap. Ritk\u00e1n v\u00e1ltozik nagyot az id\u0151j\u00e1r\u00e1s, de akkor is f\u00faj a sz\u00e9l.\n<\/p>\n

<\/p>\n

\n
\n
\n <\/a><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Nem v\u00e1rtuk, de elj\u00f6tt a nap, Sail Melbourne 2008. H\u00e1rom kik\u00f6t\u0151ben 14 haj\u00f3oszt\u00e1ly 41 nemzet. K\u00f6z\u00f6tt\u00fck a magyarok, 2 Finnes, 1 Laser-es, 3 470 haj\u00f3. Besz\u00e1molni r\u00e9szleteiben csak a 470 p\u00e1lya egy csoportj\u00e1r\u00f3l tudok, a t\u00f6bbiek eredm\u00e9nyeit ismerem csak. A rajt id\u0151 14 \u00f3ra. A sz\u00e9l d\u00e9li 15-17 csom\u00f3, nagy hull\u00e1mok, er\u0151s naps\u00fct\u00e9s. A 12 […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[11],"tags":[],"sailing_author":"Pomucz Tam\u00e1s","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/3309"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=3309"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/3309\/revisions"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=3309"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=3309"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=3309"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}