{"id":3327,"date":"2008-01-02T00:00:00","date_gmt":"2008-01-01T23:00:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2008\/01\/02\/a-vegso-eredmenyek\/"},"modified":"2017-08-01T23:45:40","modified_gmt":"2017-08-01T21:45:40","slug":"a-vegso-eredmenyek","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2008\/01\/02\/a-vegso-eredmenyek\/","title":{"rendered":"A v\u00e9gs\u0151 eredm\u00e9nyek"},"content":{"rendered":"

\n Mind a 79 befutott haj\u00f3 eredm\u00e9nye a Sydney-Hobartr\u00f3l. H\u00e9tf\u0151n az oszt\u00e1lyonk\u00e9nti gy\u0151ztesek \u00f6sszegy\u0171ltek a Hobart-i kik\u00f6t\u0151ben, hogy bemutass\u00e1k a gy\u0151zelmi lobog\u00f3kat \u00e9s az \u00f6sszes\u00edtett gy\u0151ztest a k\u00f6z\u00f6ns\u00e9gnek.\n<\/p>\n

\n A sz\u00ednpadon a helyi tazm\u00e1n Justin \u2018Juggy\u2019 Clougher, a gy\u0151ztes amerikai Rosebud bowmanje \u00e1tadta a gy\u0151ztesnek j\u00e1r\u00f3 Rolex Yacht-Master \u00f3r\u00e1t a kapit\u00e1ny\u00e1nak, Roger Sturgeonnak, amit a helyi fiatalok nagy \u00f6r\u00f6mmel fogadtak.\n<\/p>\n

\n Kider\u00fclt, hogy a Sydney 38-as gy\u0151ztese The Goat szerencs\u00e9s volt, hogy egy\u00e1ltal\u00e1n be tudta fejezni a 628 m\u00e9rf\u00f6ldes 63. Rolex Sydney Hobartot, aminek p\u00e1ly\u00e1j\u00e1t a Capriccio of Rhu z\u00e1rta.\n<\/p>\n

\n Bruce Foye \u2013 kor\u00e1bbi abszol\u00fat gy\u0151ztes \u2013 \u00e1ltal korm\u00e1nyzott The Goat versenye majdnem v\u00e9get \u00e9rt a Tazm\u00e1n szigetn\u00e9l a rossz l\u00e1t\u00e1si viszonyok miatt, amikor belerohant egy z\u00e1tonyba a 20 csom\u00f3s d\u00e9lies sz\u00e9lben \u00e9s let\u00f6rt\u00e9k a kielj\u00fck harmad\u00e1t.\n<\/p>\n<\/p>\n

\n \u201eHatalmas feladat volt korm\u00e1nyozni \u00e9s \u00e1ll\u00edtani a haj\u00f3t \u00edgy, hogy m\u00e9g versenyben maradhassunk\u201d.- mondta Foye, akik kedden szedt\u00e9k ki a haj\u00f3t a jav\u00edt\u00e1sok megkezd\u00e9s\u00e9re.\n<\/p>\n

\n \u201eEl vagyunk ragadtatva\u201d- ez volt a v\u00e1laszuk a vitorl\u00e1z\u00f3knak a disABILITIES fed\u00e9lzet\u00e9n, amikor a kapit\u00e1ny David Pescud elmondta a haj\u00f3n, ami egy 2000-es Lyons 54, hogy megnyert\u00e9k PHS-ben a versenyt. Az el\u0151z\u0151 haj\u00f3j\u00e1val a Pescuddal egy igencsak h\u00e1tr\u00e1nyos helyzet\u0171 csapattal nyerte PHS A oszt\u00e1lyban a versenyt az 1998-as viharos versenyen.\n<\/p>\n

\n Davidnek \u00e9s a csapat\u00e1nak ez volt az els\u0151 versenye, ahol megnyert\u00e9k az el\u0151nysz\u00e1mad\u00e1sos versenyt. Ez is meger\u0151s\u00edti munk\u00e1j\u00e1ban, ami olyan embereknek ad lehet\u0151s\u00e9get, akik nem is gondoln\u00e1k, hogy ilyen versenyen r\u00e9szt tudn\u00e1nak venni.\n<\/p>\n

\n A CYCA Audi t\u00e9li versenysorozata volt a felk\u00e9sz\u00fcl\u00e9s\u00fck kezdete, majd az Audi Sydney Mackay verseny, ahol megnyert\u00e9k az oszt\u00e1lyban a versenyt. \u201eKem\u00e9nyen dolgoztunk v\u00edzen \u00e9s parton, hogy a haj\u00f3t \u00e9s a leg\u00e9nys\u00e9get rendesen felk\u00e9sz\u00edts\u00fck.\u201d A leg\u00e9nys\u00e9g 2 tagja diszlexi\u00e1s, van egy l\u00e1t\u00e1s- \u00e9s egy hall\u00e1ss\u00e9r\u00fclt. Id\u00e9n nem voltak mozg\u00e1skorl\u00e1tozottak, mivel Pescud elmond\u00e1sa szerint: \u201eaz \u00f6sszes csapattagom kapott helyet m\u00e1s haj\u00f3kra \u00e9s mi pont ezt akartuk. De a kapit\u00e1nynak nincsen ideje pihen\u00e9sre, aki visszament Sydneybe szponzort keresni a j\u00f6v\u0151 \u00e9vi versenyre.\n<\/p>\n<\/p>\n

\n A m\u00e1sodik a Performance Handicap oszt\u00e1lyban a Toyota Aurion VI, korm\u00e1ny\u00e1n\u00e1l Andrew Short, aki a 14. verseny\u00e9t fejezte be Hobartba.\n<\/p>\n

\n A Bavaria 44-es Namadqi, ami a nagym\u00falt\u00fa Canberra Ocean Racing Club haj\u00f3ja, lett a harmadik PHS abszol\u00fatban \u00e9s els\u0151 PHS B oszt\u00e1lyban.\n<\/p>\n

\n \u201eEgy hatalmasat rohantunk a keleti partn\u00e1l, majd a Z\u00f6ldfokn\u00e1l ut\u00f3l\u00e9rtek, majd ugyanez a Tazm\u00e1n szigetn\u00e9l. Akkor nyert\u00fcnk meg a versenyt, amikor a Vihar \u00d6b\u00f6lben kaptunk egy j\u00f3 sz\u00e9lfordul\u00f3t \u00e9s elment\u00fcnk 8 haj\u00f3 el\u00f6tt\u201d. nyilatkozta Rick Scott-Murphy.\n<\/p>\n

\n Ez az oszt\u00e1ly beli gy\u0151zelem m\u00e1r a m\u00e1sodik a Canerra ORC-nek, mert J\u00faliusban megnyert\u00e9k PHS abszol\u00fatban a Audi Sydney Gold Coast Yacht Race-t.\n<\/p>\n

\n A 63. Rolex Sydney Hobart verseny d\u00edjkioszt\u00f3ja kedden janu\u00e1r 1-\u00e9n volt 11-kor a Royal Yacht of Tasmani\u00e1n.\n<\/p>\n

\n Jim Holley Auror\u00e1ja a Macquarie t\u00f3r\u00f3l, aki korai rajtos volt \u00e9s nem ment vissza 30%-os b\u00fcntet\u00e9st kapott \u00e9s a rendez\u0151s\u00e9g az IRC utols\u00f3 hely\u00e9re rakta \u0151ket \u00e9s az utols\u00f3 befutottnak.\n<\/p>\n

<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Mind a 79 befutott haj\u00f3 eredm\u00e9nye a Sydney-Hobartr\u00f3l. H\u00e9tf\u0151n az oszt\u00e1lyonk\u00e9nti gy\u0151ztesek \u00f6sszegy\u0171ltek a Hobart-i kik\u00f6t\u0151ben, hogy bemutass\u00e1k a gy\u0151zelmi lobog\u00f3kat \u00e9s az \u00f6sszes\u00edtett gy\u0151ztest a k\u00f6z\u00f6ns\u00e9gnek. A sz\u00ednpadon a helyi tazm\u00e1n Justin \u2018Juggy\u2019 Clougher, a gy\u0151ztes amerikai Rosebud bowmanje \u00e1tadta a gy\u0151ztesnek j\u00e1r\u00f3 Rolex Yacht-Master \u00f3r\u00e1t a kapit\u00e1ny\u00e1nak, Roger Sturgeonnak, amit a helyi fiatalok […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[1804],"tags":[],"sailing_author":"Beliczay M\u00e1rton","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/3327"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=3327"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/3327\/revisions"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=3327"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=3327"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=3327"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}