{"id":3331,"date":"2007-12-23T00:00:00","date_gmt":"2007-12-22T23:00:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2007\/12\/23\/mi-lesz-iden\/"},"modified":"2017-08-01T23:45:39","modified_gmt":"2017-08-01T21:45:39","slug":"mi-lesz-iden","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2007\/12\/23\/mi-lesz-iden\/","title":{"rendered":"Mi lesz id\u00e9n?"},"content":{"rendered":"
\n \u00dagy n\u00e9z ki, hogy az id\u0151j\u00e1r\u00e1s lehet\u0151v\u00e9 teszi az idei Rolex Sydney-Hobart verseny rekordj\u00e1nak megd\u00f6nt\u00e9s\u00e9t.\n<\/p>\n
\n A rekord t\u00e9m\u00e1j\u00e1val a leveg\u0151ben a Rolex Sydney Hobarton l\u00e9v\u0151 nagyhaj\u00f3k korm\u00e1nyosai nagy mosollyal j\u00e1rk\u00e1lnak, m\u00edg a kisebb haj\u00f3soknak ez a verseny val\u00f3sz\u00edn\u0171 olyan lesz, hogy a rajt ut\u00e1n majd csak n\u00e9zhetik, ahogy a nagyobb haj\u00f3k elt\u0171nnek a l\u00e1that\u00e1ron.\n<\/p>\n
\n Matt Allen, a Jones 70-es Ichi Ban korm\u00e1nyosa \u00fagy sz\u00e1molta a v\u00e1rhat\u00f3 \u00e9rkez\u00e9st a jelenlegi id\u0151j\u00e1r\u00e1si modellel, hogyha minden j\u00f3l megy, az \u00e9rkez\u00e9s Hobartba 1 nap 13 \u00f3ra alatt lehets\u00e9ges. \u00c9s ugye az \u0151 haj\u00f3ja j\u00f3 30 l\u00e1bbal r\u00f6videbb a h\u00e1rom, gy\u0151zelemre es\u00e9lyes, 30 m\u00e9teres Maxin\u00e1l.\n<\/p>\n
\n A verseny rekordj\u00e1t 2005-ben a Wild Oats \u00e1ll\u00edtotta be 1 nap 18 \u00f3ra 40 perc \u00e9s 10 m\u00e1sodperccel.\n<\/p>\n
\n 3 nappal a kar\u00e1csony m\u00e1snapj\u00e1n l\u00e9v\u0151 start el\u00f6tt, a meterol\u00f3giai int\u00e9zet egy \u00e1ltal\u00e1nos el\u0151rejelz\u00e9st adott ki az idei 82 haj\u00f3t sz\u00e1ml\u00e1l\u00f3 mez\u0151nynek.\n<\/p>\n
\n A rajthoz december 26-\u00e1n egy Sydneyt\u0151l keletre l\u00e9v\u0151 nagynyom\u00e1s\u00fa \u00f6vezet val\u00f3sz\u00edn\u0171 \u00e9szaki-\u00e9szakkeleti szeleket fok hozni, ami meger\u0151s\u00f6dhet a d\u00e9lut\u00e1n folyam\u00e1n. \u201eA friss \u00e9szakkeleti sz\u00e9lben a mez\u0151ny rep\u00fcl\u0151rajtot fog venni.\u201d \u2013nyilatkozta a meteorol\u00f3giai int\u00e9zet vezet\u0151je Barry Hanstrum.\n<\/p>\n
\n Majd a sz\u00e9l kicsit nyugatiasodni fog \u00e9s \u00e9szaknyugatira fog be\u00e1llni december 27-ig, amikor egy front a Bass szoros keleti r\u00e9sz\u00e9n d\u00e9liesre forgathatja a szelet eg\u00e9szen a New South wales-i partokig.\n<\/p>\n
\n A jelenlegi el\u0151rejelz\u00e9s szerint ez a v\u00e1ltoz\u00e1s gyorsan gyeng\u00fclni fog cs\u00fct\u00f6rt\u00f6k \u00e9jszaka, \u00e9s p\u00e9ntek reggelre m\u00e1r \u00e1t is fordul \u00e9szakiasra, s\u0151t meg is er\u0151s\u00f6dik.- tette hozz\u00e1 Hanstrum.\n<\/p>\n
\n A CYCA kapit\u00e1nyi sapk\u00e1j\u00e1t hordva, Matt Allen \u00f6r\u00fcl, hogy semmif\u00e9le vihart nem j\u00f3solnak, de mint korm\u00e1nyos, jobban \u00f6r\u00fclne egy kicsit t\u00f6bb sz\u00e9lnek. \u201eEz fantasztikus el\u0151rejelz\u00e9s a nagyobb haj\u00f3knak.\u201d\n<\/p>\n
\n Lindsay May a 34 versenyes veter\u00e1n, a Swan Song navig\u00e1tora \u00e9s a 2006-ban navig\u00e1tor gy\u0151ztes Love & War navig\u00e1tora nem sz\u00e1m\u00edt olyan sz\u00e9lre, ami tavaly a gy\u0151zelmet hozta nekik \u00e9s figyelmeztet, hogy p\u00e1ran igencsak lev\u00e1lhatnak a mez\u0151nyt\u0151l az \u00e9jszakai rohan\u00e1s k\u00f6zepette.\n<\/p>\n
\n Will Oxley a Reichel\/Pugh 55-\u00f6s Yendys navig\u00e1tora, a Tattersall\u2019s kup\u00e1\u00e9rt (abszol\u00fat yardstick gy\u0151ztese) versenyz\u0151 osztja a n\u00e9zetet, hogy ez a verseny igaz\u00e1n izgalmasnak \u00edg\u00e9rkezik a navig\u00e1tor szemsz\u00f6g\u00e9b\u0151l. Sz\u00e1mos front j\u00f6n majd 27-\u00e9n, ami \u00fajraoszt\u00e1st eredm\u00e9nyezhet a Tasm\u00e1n partokn\u00e1l m\u00e9g a Maxiknak is, akik k\u00f6nnyen belefuthatnak egy lav\u00f3rba.\n<\/p>\n
\n A verseny els\u0151 fele a haj\u00f3kezel\u00e9sr\u0151l, a megfelel\u0151 be\u00e1ll\u00edt\u00e1st\u00f3l \u00e9s korm\u00e1nyosi teljes\u00edtm\u00e9nyt\u0151l fog sz\u00f3lni, m\u00edg a m\u00e1sodik r\u00e9szben ink\u00e1bb a taktikusok\u00e9 lesz a f\u0151szerep.\n<\/p>\n
\n A Skandia navig\u00e1tora Graham Taylor re\u00e1lis es\u00e9lyeket l\u00e1t arra, hogy megcs\u00edpj\u00e9k az \u00fajabb Wild\n<\/p>\n
\n Oats XI-et \u00e9s a vadonat\u00faj City Index Leopard-ot az Egyes\u00fclt Kir\u00e1lys\u00e1gb\u00f3l.\n<\/p>\n
\n \u201eEgy Steven Bradbury f\u00e9le lerendez\u00e9sben rem\u00e9nyked\u00fcnk\u201d – mondja nevetve Taylor, amikor is\n<\/p>\n
\n egy lav\u00f3rban vesztegl\u0151 vagy \u00e9ppen valami meghib\u00e1sod\u00e1s miatti mal\u0151r miatt kiker\u00fcln\u00e9k az ellenfelet.\n<\/p>\n
\n Eltekintve a r\u00f6vid d\u00e9liesed\u00e9st\u0151l cs\u00fct\u00f6rt\u00f6k\u00f6n, a meteorol\u00f3gusok friss \u00e9szakias szelet mondanak a versenyre\u2026<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"
\u00dagy n\u00e9z ki, hogy az id\u0151j\u00e1r\u00e1s lehet\u0151v\u00e9 teszi az idei Rolex Sydney-Hobart verseny rekordj\u00e1nak megd\u00f6nt\u00e9s\u00e9t. A rekord t\u00e9m\u00e1j\u00e1val a leveg\u0151ben a Rolex Sydney Hobarton l\u00e9v\u0151 nagyhaj\u00f3k korm\u00e1nyosai nagy mosollyal j\u00e1rk\u00e1lnak, m\u00edg a kisebb haj\u00f3soknak ez a verseny val\u00f3sz\u00edn\u0171 olyan lesz, hogy a rajt ut\u00e1n majd csak n\u00e9zhetik, ahogy a nagyobb haj\u00f3k elt\u0171nnek a l\u00e1that\u00e1ron. Matt […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[1804],"tags":[],"sailing_author":"Beliczay M\u00e1rton","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/3331"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=3331"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/3331\/revisions"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=3331"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=3331"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=3331"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}