{"id":3381,"date":"2007-11-07T00:00:00","date_gmt":"2007-11-06T23:00:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2007\/11\/07\/tjv-uton\/"},"modified":"2017-08-01T23:45:28","modified_gmt":"2017-08-01T21:45:28","slug":"tjv-uton","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2007\/11\/07\/tjv-uton\/","title":{"rendered":"TJV \u00faton"},"content":{"rendered":"

\n Szombaton \u00e9s vas\u00e1rnap rajtolt el Le Havre kik\u00f6t\u0151j\u00e9b\u0151l az egytest\u0171, majd t\u00f6bbtest\u0171ek mez\u0151nye a rekord indul\u00f3t sz\u00e1ml\u00e1l\u00f3 idei Transat Jaques Vabre versenyen.\n<\/p>\n

\n A verseny term\u00e9szetesen milli\u00f3nyi izgalmat hoz, hisz \u00edgy illik egy atlanti \u00e1tkel\u0151 regatt\u00e1t\u00f3l, ami r\u00e1ad\u00e1sul n\u00e9gykezes verseny is. A mez\u0151nyben n\u00e9gy haj\u00f3oszt\u00e1ly vesz r\u00e9szt. Ezekb\u0151l a t\u00f6bbtest\u0171ek vannak a legkevesebben mind\u00f6ssze \u00f6ten, m\u00edg a 40 l\u00e1bas oszt\u00e1ly a legn\u00e9pszer\u0171bb.\n<\/p>\n

\n A fejleszt\u00e9sei miatt m\u00e9lt\u00e1n kir\u00e1ly kateg\u00f3ri\u00e1nak nevezhet\u0151 IMOCA (17 indul\u00f3) vagyis Open 60-as oszt\u00e1ly vezet\u0151 hely\u00e9n nem a pap\u00edrforma \u00e9rv\u00e9nyes\u00fcl. Vagy ink\u00e1bb azt is mondhatn\u00e1m, hogy az \u00e9l\u0151verseny pap\u00edrform\u00e1ja \u00e9rv\u00e9nyes\u00fcl csak . A sz\u00fcrke, narancss\u00e1rga sz\u00ednekben pomp\u00e1z\u00f3 Safran fed\u00e9lzet\u00e9n Marc Guillemot-al \u00e9s Charles Caudrelier-el egy okos keleti ir\u00e1nynak k\u00f6sz\u00f6nhet\u0151en jelent\u0151sen ell\u00e9ptek a flott\u00e1t\u00f3l, amit addig a Michael Desjoyeaux vezetett a Fonci\u00e1val.
\n A flott\u00e1nak egy\u00e9bk\u00e9nt is j\u00f3 menete volt a Biscaya \u00f6b\u00f6lben. H\u00fasz csom\u00f3 k\u00f6r\u00fcli \u00e1tlagsebess\u00e9ggel has\u00edtott\u00e1k a vizeket .\n<\/p>\n

\n A 40es oszt\u00e1lyban (30 indul\u00f3) a rutinos \u00f3ce\u00e1ni vitorl\u00e1z\u00f3 Giovanni Soldini vezet t\u00e1rs\u00e1val Pietro d\u2019Ali-val aki mellesleg Csillaghaj\u00f3ban is versenyez.\n<\/p>\n

\n Az \u00f6t t\u00f6bbtest\u0171b\u0151l csak n\u00e9gy helyzete ismert. Itt minden bizonnyal a Gitana 11 vezet Lionel Lemonchois \u00e9s Yann Guichard segedelm\u00e9vel. Annak ellen\u00e9re vezetnek, hogy az els\u0151 \u00e9jszaka egy UFO-val \u00fctk\u00f6ztek \u00e9s elvesztett\u00e9k a bal oldali uszonyukat.\n<\/p>\n

\n Sz\u00e9p 72 m\u00e9rf\u00f6ldes el\u0151ny\u00e9t tartogatja az 50es oszt\u00e1ly vezet\u0151 haj\u00f3ja is a Cr\u00e9pes Whaou! is. Franck Escoffier \u00e9s Karine Fauconnier rendesen nyomja a g\u00e1zt\u2026\n<\/p>\n

\n Persze az \u00f6b\u00f6l nem hazudtolja meg mag\u00e1t \u00e9s rendesen apr\u00edtja a n\u00e9pet. A v\u00e9g\u00e9n a Finisterre fokn\u00e1l az Artemis Open60-as \u00e1rboc\u00e1t t\u00f6rte a 35 csom\u00f3s sz\u00e9lben. A Roxy fed\u00e9lzet\u00e9n Samantha Daeves 43 csom\u00f3s sz\u00e9lr\u0151l sz\u00e1mol be. Egysz\u00f3val zajlik az \u00e9let\u2026\u2026\u2026\u2026..<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Szombaton \u00e9s vas\u00e1rnap rajtolt el Le Havre kik\u00f6t\u0151j\u00e9b\u0151l az egytest\u0171, majd t\u00f6bbtest\u0171ek mez\u0151nye a rekord indul\u00f3t sz\u00e1ml\u00e1l\u00f3 idei Transat Jaques Vabre versenyen. A verseny term\u00e9szetesen milli\u00f3nyi izgalmat hoz, hisz \u00edgy illik egy atlanti \u00e1tkel\u0151 regatt\u00e1t\u00f3l, ami r\u00e1ad\u00e1sul n\u00e9gykezes verseny is. A mez\u0151nyben n\u00e9gy haj\u00f3oszt\u00e1ly vesz r\u00e9szt. Ezekb\u0151l a t\u00f6bbtest\u0171ek vannak a legkevesebben mind\u00f6ssze \u00f6ten, m\u00edg […]<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[1804],"tags":[],"sailing_author":"Beliczay P\u00e9ter","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/3381"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=3381"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/3381\/revisions"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=3381"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=3381"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=3381"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}