{"id":3488,"date":"2007-08-09T00:00:00","date_gmt":"2007-08-08T22:00:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2007\/08\/09\/audi-kupa-nagyhajos-ob-i\/"},"modified":"2017-08-01T23:45:03","modified_gmt":"2017-08-01T21:45:03","slug":"audi-kupa-nagyhajos-ob-i","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2007\/08\/09\/audi-kupa-nagyhajos-ob-i\/","title":{"rendered":"Audi Kupa – Nagyhaj\u00f3s OB I."},"content":{"rendered":"

\n Az \u00f6t naposra ki\u00edrt Nagyhaj\u00f3s OB I. fordul\u00f3j\u00e1n volt olyan, ahol k\u00e9t nap \u00e9s n\u00e9gy futam alatt eld\u0151lt minden, hat futamn\u00e1l t\u00f6bbet viszont sehol sem lehetett tartani a sz\u00e9lcsendes h\u00e9tkezd\u00e9s miatt. Szerd\u00e1n 5 p\u00e1lya, 13 haj\u00f3oszt\u00e1ly bajnok\u00e1t hirdett\u00e9k ki. A legt\u00f6bb haj\u00f3 30-as cirk\u00e1l\u00f3ban gy\u0171lt \u00f6ssze.\n<\/p>\n

\n
\n
\n \"\"
\n Az \u201eA\u201d p\u00e1lya eredm\u00e9nyei m\u00e1r vas\u00e1rnap eld\u0151ltek, a tov\u00e1bbi h\u00e1rom a hi\u00e1ba t\u00f6rt\u00e9n\u0151 pr\u00f3b\u00e1lkoz\u00e1sokr\u00f3l sz\u00f3lt.
\n
\n Eur\u00f3pa 30-as<\/p>\n

ban (16 indul\u00f3) sim\u00e1n nyert az \u00c1br\u00e1nd (dr. Dulin Jen\u0151).
\n
\n 22-es<\/p>\n

ben (6 indul\u00f3) a Start (Kosztricz P\u00e1l) leg\u00e9nys\u00e9ge \u00e1llhatott a dobog\u00f3 legfels\u0151 fok\u00e1ra.
\n
\n <\/b>
\n <\/b>
\n <\/span>
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n
\n <\/o:p>
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n
\n
\n J-24
\n <\/span>
\n
\n -esben (10 indul\u00f3) sem volt ism\u00e9tl\u00e9s, az idei bajnok az Imi J\u00e9, melyet Sz\u00e9kely Antal vitt. A csata szoros volt k\u00f6zte \u00e9s a Diego k\u00f6z\u00f6tt \u00e9s v\u00e9g\u00fcl egyetlen pont sz\u00f3lt mellett\u00fck. A c\u00edmv\u00e9d\u0151 Euphemya k\u00e9t korai rajtj\u00e1val csup\u00e1n 8. lett.
\n
\n Dragonban<\/p>\n

viszont megv\u00e9dte tavalyai els\u0151s\u00e9g\u00e9t a Conseuro, melynek korm\u00e1nyosa Luk\u00e1ts \u00c1kos.
\n <\/b>
\n <\/span>
\n <\/b>
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n
\n <\/o:p>
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n
\n Tal\u00e1n a \u201eB\u201d p\u00e1ly\u00e1n versenyz\u0151k t\u00f6lt\u00f6tt\u00e9k el a legt\u00f6bb id\u0151t a v\u00edzen. Az
\n
\n Asso<\/p>\n

sok (17 indul\u00f3) 5 futamot teljes\u00edtettek. Bajnok a Ny\u00e1ri Zsolt ir\u00e1ny\u00edtotta YUPPIE, m\u00e1sodik lett pontazonoss\u00e1ggal Szilv\u00e1ssy Attila \u00e9s a Peecasso. A c\u00edmv\u00e9d\u0151 Majth\u00e9nyi Szabolcs \u00e9s a Fantomasso id\u00e9n csak 3. helyen v\u00e9gzett.
\n <\/b>
\n <\/span>
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n
\n <\/o:p>
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n
\n
\n Nautic
\n <\/span>
\n
\n (13 indul\u00f3) oszt\u00e1lyban Szittya Tam\u00e1s csapata a Geronimo gy\u0171jt\u00f6tte a legkevesebb pontot.
\n
\n Elliott 770<\/p>\n

-ben (9 indul\u00f3) pap\u00edrforma \u00e9rv\u00e9nyes\u00fclt \u00e9s Bartos Zolt\u00e1n csapata a BDO \u00e1llhatott a dobog\u00f3n k\u00f6z\u00e9pre.
\n <\/b>
\n <\/span>
\n <\/b>
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n
\n <\/o:p>
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n
\n
\n Yardstick I
\n <\/span>
\n
\n -ben (13 indul\u00f3) ism\u00e9t Cz\u00e9gai P\u00e9ter \u00e9s a Cohiba volt a leggyorsabb, ezzel megv\u00e9dte bajnoki c\u00edm\u00e9t.
\n <\/span>
\n <\/b>
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n
\n <\/o:p>
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n
\n A \u201eC\u201d p\u00e1ly\u00e1n (4 futam), a Csopak el\u0151tti v\u00edzter\u00fcleten vitorl\u00e1ztak
\n
\n a 30-as cirk\u00e1l\u00f3k<\/p>\n

(18 indul\u00f3). K\u00f6z\u00f6tt\u00fck Wossala Gy\u00f6rgy \u00e9s a K\u00e9kmad\u00e1r hib\u00e1tlan teljes\u00edtm\u00e9nnyel v\u00e9gzett az \u00e9len.
\n
\n 40-es cirk\u00e1l\u00f3ban<\/p>\n

(7 indul\u00f3) id\u00e9n nem volt k\u00e9rd\u00e9s a gy\u0151ztes. Minden futamban els\u0151 helyen v\u00e9gzett Rauschenberger Mikl\u00f3s \u00e9s csapata a Rosa. Az
\n
\n \u00d6sszevont cirk\u00e1l\u00f3n\u00e1l<\/p>\n

(6 indul\u00f3) a Sirocco ugyan vesztett futamot a Nemere II-vel szemben, de n\u00e9gyb\u0151l h\u00e1rmat az\u00e9rt beh\u00fazott, gy\u0151z\u00f6tt teh\u00e1t Cittel Lajos csapata.
\n <\/b>
\n <\/b>
\n <\/b>
\n <\/span>
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n
\n <\/o:p>
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n
\n A \u201eD\u201d p\u00e1ly\u00e1n Tihany, azaz ink\u00e1bb F\u00f6ldv\u00e1r el\u0151tt tartott\u00e1k a
\n
\n 70-es cirk\u00e1l\u00f3k<\/p>\n

(8 indul\u00f3) verseny\u00e9t, ahol Pomucz Tam\u00e1s \u00e9s a Capella lett a magyar bajnok.
\n <\/b>
\n <\/span>
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n

\n
\n <\/span>\n<\/p>\n


\n
\n Az \u201eE\u201d p\u00e1lya a Z\u00e1nka el\u0151tti v\u00edzter\u00fcleten volt megtal\u00e1lhat\u00f3. A F\u00fcredt\u0151l t\u00e1voli p\u00e1ly\u00e1n csak az
\n
\n 50-es cirk\u00e1l\u00f3<\/p>\n

(11 indul\u00f3) \u00e1rv\u00e1lkodott. A Venus II \u00e9s Szeremley Huba sem tudta megv\u00e9deni c\u00edm\u00e9t \u00e9s csak harmadik lett. Nyert a Scutamil \u201eC\u201d, azaz Turcs\u00e1nyi B\u00e9la csapata.
\n <\/b>
\n <\/span>
\n<\/span>
<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Az \u00f6t naposra ki\u00edrt Nagyhaj\u00f3s OB I. fordul\u00f3j\u00e1n volt olyan, ahol k\u00e9t nap \u00e9s n\u00e9gy futam alatt eld\u0151lt minden, hat futamn\u00e1l t\u00f6bbet viszont sehol sem lehetett tartani a sz\u00e9lcsendes h\u00e9tkezd\u00e9s miatt. Szerd\u00e1n 5 p\u00e1lya, 13 haj\u00f3oszt\u00e1ly bajnok\u00e1t hirdett\u00e9k ki. A legt\u00f6bb haj\u00f3 30-as cirk\u00e1l\u00f3ban gy\u0171lt \u00f6ssze. Az \u201eA\u201d p\u00e1lya eredm\u00e9nyei m\u00e1r vas\u00e1rnap eld\u0151ltek, a tov\u00e1bbi […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[1804],"tags":[],"sailing_author":"SG","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/3488"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=3488"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/3488\/revisions"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=3488"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=3488"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=3488"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}