{"id":370,"date":"2015-08-25T09:46:00","date_gmt":"2015-08-25T07:46:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2015\/08\/25\/equilor-private-banking-alkotmany-kupa\/"},"modified":"2017-08-02T00:01:58","modified_gmt":"2017-08-01T22:01:58","slug":"equilor-private-banking-alkotmany-kupa","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2015\/08\/25\/equilor-private-banking-alkotmany-kupa\/","title":{"rendered":"Equilor Private Banking Alkotm\u00e1ny Kupa"},"content":{"rendered":"

\n Sokadik gy\u0151zelem \u00e9s bajnoki c\u00edm a Sirocconak az Equilor Private Banking Alkotm\u00e1ny Kup\u00e1n\n<\/p>\n

\n Az Equilor Private Banking Alkotm\u00e1ny Kup\u00e1n 2015. augusztus 22-\u00e9n, szombaton Balatonkenes\u00e9n csaknem 70 haj\u00f3 \u00e1llt rajthoz. A kenesei szezon egyik legnagyobb regatt\u00e1ja h\u00e1rom versenyt foglalt mag\u00e1ban, a klasszikus fahaj\u00f3k BMW Tabu Old Timer Kup\u00e1j\u00e1t, a YS kateg\u00f3ri\u00e1ban indul\u00f3 haj\u00f3k verseny\u00e9t \u00e9s a kik\u00f6t\u0151i H\u00e1ziversenyt. Az idei verseny k\u00fcl\u00f6nlegess\u00e9ge az volt, hogy az \u00d6sszevont Cirk\u00e1l\u00f3 Bajnoki Futamsorozat\u00e1nak az egyik futama is volt egyben a Tabu Kupa.\n<\/p>\n


\n
\n<\/a><\/p>\n

\n A hagyom\u00e1nyokhoz h\u00edven f\u00e9l \u00f3r\u00e1s el\u0151nnyel 10:30-kor indultak a fahaj\u00f3k, 11:00 \u00f3rakor eredtek ut\u00e1nuk a modern egys\u00e9gek. A p\u00e1lya, amit a vitorl\u00e1z\u00f3knak teljes\u00edteni kellett: Balatonkenese-Balatonaliga-Balatonkenese-Balatonalm\u00e1di-Balatonkenese volt. A 8-10 csom\u00f3s \u00c9K-i sz\u00e9lben a leggyorsabb klasszikus haj\u00f3, a Cittel Lajos korm\u00e1nyozta Sirocco nem sokkal a modern haj\u00f3k rajtja ut\u00e1n m\u00e1r a kenesei 2-es sz\u00e1m\u00fa p\u00e1lyajelet is vette. Magabiztosan, v\u00e9gig vezetve be is zsebelhette a sokadik gy\u0151zelmet az Equilor Private Banking Alkotm\u00e1ny Kup\u00e1n \u00e9s a 2015. \u00e9vi \u00d6sszevont Cirk\u00e1l\u00f3 bajnoknak j\u00e1r\u00f3 serleget is a Sirocco vihette haza. A m\u00e1sodik helyen a Nemere II. futott be, L\u00e1ng R\u00f3bert vez\u00e9nylet\u00e9vel, m\u00edg a harmadik Zentai \u00c1rp\u00e1d csapata, a Stef\u00e1nia lett. A modern haj\u00f3k sajnos m\u00e1r nem tudt\u00e1k behozni a 30 perces h\u00e1tr\u00e1ny, \u00edgy ott a YS kateg\u00f3ri\u00e1k dobog\u00f3s helyei\u00e9rt folyt a k\u00fczdelem. A leggyorsabb modern haj\u00f3 \u00e9s egyben a YS I. kateg\u00f3ria gy\u0151ztese a Remete lett Szokolczai Andr\u00e1s korm\u00e1nyz\u00e1s\u00e1val,\u00a0 m\u00e1sodikk\u00e9nt T\u00f6r\u00f6k Zoli\u00e9k a Fantommal \u00e9rtek c\u00e9lba, a dobog\u00f3 harmadik fok\u00e1ra Dr Hajd\u00fa Bal\u00e1zs \u00e1llhatott, aki a Narvallal sz\u00f3l\u00f3ban teljes\u00edtette a t\u00e1vot. A YS II-es egys\u00e9gek k\u00f6z\u00fcl Nagy D\u00e1niel\u00e9k Offroad nev\u0171 haj\u00f3ja bizonyult a leggyorsabbnak, az ez\u00fcst\u00e9rmes csapat a Zabhegyez\u0151 lett, G\u00e1bor J\u00f3zsef ir\u00e1ny\u00edt\u00e1s\u00e1val, m\u00edg a bronz Sz\u00e1nt\u00f3 Mih\u00e1ly, A sv\u00e1jci nev\u0171 csapat\u00e1nak jutott. A YS III. kateg\u00f3ria gy\u0151ztese a Csinibaba lett az Ill\u00e9s csal\u00e1ddal a fed\u00e9lzeten. Az esti d\u00edj\u00e1tad\u00f3 \u00e9s fogad\u00e1s gazdag volt \u00e9rmekben, kup\u00e1kban \u00e9s borokban egyar\u00e1nt, ha \u00e9rem nem is, de ropog\u00f3s cs\u00fcl\u00f6k mindenkinek jutott b\u0151ven.\n<\/p>\n


\n
\n<\/a><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Sokadik gy\u0151zelem \u00e9s bajnoki c\u00edm a Sirocconak az Equilor Private Banking Alkotm\u00e1ny Kup\u00e1n Az Equilor Private Banking Alkotm\u00e1ny Kup\u00e1n 2015. augusztus 22-\u00e9n, szombaton Balatonkenes\u00e9n csaknem 70 haj\u00f3 \u00e1llt rajthoz. A kenesei szezon egyik legnagyobb regatt\u00e1ja h\u00e1rom versenyt foglalt mag\u00e1ban, a klasszikus fahaj\u00f3k BMW Tabu Old Timer Kup\u00e1j\u00e1t, a YS kateg\u00f3ri\u00e1ban indul\u00f3 haj\u00f3k verseny\u00e9t \u00e9s a […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":7056,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[1804],"tags":[1217,1027],"sailing_author":"D\u00e1vid Julia","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/370"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=370"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/370\/revisions"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media\/7056"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=370"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=370"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=370"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}