{"id":3732,"date":"2007-01-22T00:00:00","date_gmt":"2007-01-21T23:00:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2007\/01\/22\/vor-08-09-az-ericsson-keszul\/"},"modified":"2017-08-01T23:44:19","modified_gmt":"2017-08-01T21:44:19","slug":"vor-08-09-az-ericsson-keszul","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2007\/01\/22\/vor-08-09-az-ericsson-keszul\/","title":{"rendered":"VOR \u201908-09: Az Ericsson k\u00e9sz\u00fcl"},"content":{"rendered":"

\n Az Ericsson Racing Team el\u0151k\u00e9sz\u00edtette \u00faj haj\u00f3j\u00e1nak meg\u00e9p\u00edt\u00e9s\u00e9t, amellyel a k\u00f6vetkez\u0151, vagyis a 2008-09-es Volvo Ocean Race verseny\u00e9n k\u00edv\u00e1nnak r\u00e9szt venni. A haj\u00f3t a sv\u00e9d Kistaban az Ericsson irod\u00e1j\u00e1t\u00f3l nem mesze \u00e9p\u00edtik meg Killian Bushe ir\u00e1ny\u00edt\u00e1sa mellett valamikor m\u00e1rcius ut\u00e1n.\n<\/p>\n

\n
\n \"A
\n Killian Bushe Ljungskileben tal\u00e1lhat\u00f3 m\u0171helye k\u00f6zel 30 \u00e9ve ontja mag\u00e1b\u00f3l a jobbn\u00e1l jobb 40-
\n
\n
\n 85 l\u00e1b
\n <\/st1:metricconverter>
\n hossz\u00fa haj\u00f3kat. Sok sikeres projektje k\u00f6z\u00f6tt tal\u00e1lhat\u00f3 a Volvo 60-as illbruck, amely 2001-02-ben megnyerte a Volvo Ocean Race verseny\u00e9t John Kosteckivel a korm\u00e1nyker\u00e9kn\u00e9l.
\n
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n Sokkal ink\u00e1bb \u00e9rdekesek a mostani munk\u00e1ik, p\u00e9ld\u00e1ul a Team ABN Amro VO70-esei, amelyeknek a tervez\u00e9se Juan Kouyoumdjian nev\u00e9hez f\u0171z\u0151dik, de egy \u00faj America\u2019s Cup jacht is itt k\u00e9sz\u00fclt a Victory Challenge (SWE) sz\u00e1m\u00e1ra. Killian \u00e9s csapata most mellett most is k\u00f6zrem\u0171k\u00f6dik Kouyoumdjian, hogy a lehet\u0151 legjobb haj\u00f3 guruljon majd ki a m\u0171helyb\u0151l.
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n A sok probl\u00e9ma ellen\u00e9re meglehet\u0151sen nyitott maradt a VOR haj\u00f3\u00e9p\u00edt\u00e9sre vonatkoz\u00f3 szab\u00e1lyzata, amely kih\u00edv\u00e1s lehet a tervez\u0151k sz\u00e1m\u00e1ra. Most olyan haj\u00f3t kell \u00f6sszegy\u00farni, amely lehet\u0151leg m\u00e9g gyorsabb, amelyen tov\u00e1bbra is lehet alkalmazni a d\u00f6nthet\u0151 k\u00edlt, amelyen opcion\u00e1lis az egy vagy k\u00e9t svert haszn\u00e1lata. Tov\u00e1bbra is v\u00e1laszthat\u00f3, hogy a haj\u00f3t egy vagy k\u00e9t korm\u00e1nylappal \u00e9p\u00edtik meg.
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n Az Ericsson Racing Team sorj\u00e1ban m\u00e1sodszor k\u00edv\u00e1n r\u00e9szt venni a vil\u00e1g els\u0151 sz\u00e1m\u00fa \u00f3ce\u00e1ni verseny\u00e9n. Az el\u0151z\u0151 alkalommal csak az \u00f6t\u00f6dik helyen v\u00e9geztek, \u00e1m a csapat imm\u00e1ron John Kostecki vezet\u00e9s\u00e9vel ink\u00e1bb lesz kompetit\u00edv, amelyhez nagyban hozz\u00e1j\u00e1rul m\u00e9g az a t\u00e9ny is, hogy a F\u00f6ld egyik legsikeresebb haj\u00f3\u00e9p\u00edt\u0151je Juan Kouyoumdjian is hozz\u00e1tehet egy keveset tud\u00e1s\u00e1b\u00f3l a haj\u00f3 sebess\u00e9g\u00e9hez. A t\u00f6bbi viszont m\u00e1r t\u00e9nyleg a csapaton \u00e9s kicsit tal\u00e1n a j\u00f3szerencs\u00e9n is m\u00falik\u2026
\n <\/span><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Az Ericsson Racing Team el\u0151k\u00e9sz\u00edtette \u00faj haj\u00f3j\u00e1nak meg\u00e9p\u00edt\u00e9s\u00e9t, amellyel a k\u00f6vetkez\u0151, vagyis a 2008-09-es Volvo Ocean Race verseny\u00e9n k\u00edv\u00e1nnak r\u00e9szt venni. A haj\u00f3t a sv\u00e9d Kistaban az Ericsson irod\u00e1j\u00e1t\u00f3l nem mesze \u00e9p\u00edtik meg Killian Bushe ir\u00e1ny\u00edt\u00e1sa mellett valamikor m\u00e1rcius ut\u00e1n. Killian Bushe Ljungskileben tal\u00e1lhat\u00f3 m\u0171helye k\u00f6zel 30 \u00e9ve ontja mag\u00e1b\u00f3l a jobbn\u00e1l jobb 40- 85 […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[1804],"tags":[],"sailing_author":"SG","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/3732"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=3732"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/3732\/revisions"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=3732"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=3732"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=3732"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}