{"id":378,"date":"2015-08-17T17:27:00","date_gmt":"2015-08-17T15:27:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2015\/08\/17\/mafc-mvk-kupa\/"},"modified":"2017-08-02T00:01:56","modified_gmt":"2017-08-01T22:01:56","slug":"mafc-mvk-kupa","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2015\/08\/17\/mafc-mvk-kupa\/","title":{"rendered":"MAFC-MVK Kupa"},"content":{"rendered":"

\n Egy r\u00e9g nem l\u00e1tott klasszikus.\n<\/p>\n

\n Valamikor a 90-es \u00e9vek elej\u00e9n a MAFC versenyz\u0151i szinte egyeduralkod\u00f3k voltak a\u00a0 Kal\u00f3z oszt\u00e1ly versenyein. Ez a f\u00e9nykor sajnos hamar elm\u00falt \u00e9s a MAFC vitorl\u00e1s Szakoszt\u00e1lya elveszni l\u00e1tszott az \u00e1talakul\u00e1sok vihar\u00e1ban. Most mintha \u00fajult er\u0151re kapna az egyes\u00fclet, vagy legal\u00e1bb is a klasszikus verseny\u00fcket a MAFC Kup\u00e1t id\u00e9n \u00fajra megrendezt\u00e9k.\n<\/p>\n

\n Term\u00e9szetesen klasszikusan a kal\u00f3z oszt\u00e1ly szerepelt a ki\u00edr\u00e1sba, de mellette az \u00faj id\u0151k szelek\u00e9nt az M3 \u00e9s az F18 katamar\u00e1n oszt\u00e1ly is szerepet kapott. A rendez\u0151k a 470-es oszt\u00e1lyt is megh\u00edvt\u00e1k, de a verseny reggel\u00e9n mind\u00f6ssze egy azaz egy haj\u00f3 jelent meg a nevez\u00e9sn\u00e9l. B\u00e1r \u00edg\u00e9retek voltak r\u00e1. Engem egy kicsit elgondolkoztatott, hogy od\u00e1ig sem jutnak el egy oszt\u00e1ly versenyz\u0151i, hogy jelezz\u00e9k id\u0151ben, hogy m\u00e9gsem vesznek r\u00e9szt egy versenyen. \u00c9s \u00fagy, hogy tudom\u00e1som szerint t\u00fal sok verseny\u00fck nincs. Lehet, nem v\u00e9letlen\u2026..\n<\/p>\n

\n Egy sz\u00f3 mint sz\u00e1z, id\u00e9n ism\u00e9t volt MAFC Kupa. Ebben az \u00e9vben az id\u00e9n elhunyt B\u00e9resi Zsolt\u2013 akinek edz\u0151k\u00e9nt nem kis r\u00e9sze volt a 90-es \u00e9vek sikereiben- \u00e9s Dr. Sarkadi \u00c1d\u00e1m \u2013a Hannib\u00e1l nev\u0171 klasszikus sz\u00e9ps\u00e9g\u0171 22-es kor\u00e1bbi tulajdonos\u00e1nak \u2013 eml\u00e9k\u00e9nek tisztelegve lett a verseny ki\u00edrva.\n<\/p>\n

\n Sajnos az \u00e9giek, nem k\u00fcldtek sok szelet eg\u00e9sz h\u00e9tv\u00e9g\u00e9re \u00e9s alig k\u00e9t futamot siker\u00fclt \u00f6sszehozni, azt is csak szombaton.\n<\/p>\n

\n Este guly\u00e1sleves \u00e9s r\u00e9tes sz\u00ednes\u00edtette a \u00a0programot, ha m\u00e1r sz\u00e9l nem volt \u00e9s vas\u00e1rnap d\u00e9lut\u00e1nig v\u00e1rakozva sem siker\u00fclt futamot rendezni, \u00edgy f\u00e9l h\u00e1romkor Kutassy Laci \u00e1ltal tervezett pomp\u00e1s d\u00edjjak \u00e1tad\u00e1sa mellett lett megtartva a d\u00edjkioszt\u00f3 a MAFC telep\u00e9n.\n<\/p>\n


\n
\n<\/a><\/p>\n

\n A futamokon M3 oszt\u00e1lyban,- ahol az \u00e9rt\u00e9kel\u00e9s egy el\u0151nysz\u00e1mad\u00e1s szerint t\u00f6rt\u00e9nik- R\u00f3ka S\u00e1ndor egyed\u00fcl indult egy F18-as fed\u00e9lzet\u00e9n. Ezzel n\u00e9mi fesz\u00fclts\u00e9get okozva az oszt\u00e1lyban, hisz a gyenge sz\u00e9l seg\u00edts\u00e9g\u00e9re volt ebben. Legy\u0151zte az oszt\u00e1ly egyedulakod\u00f3j\u00e1t a Nacra karbon 20-as katamar\u00e1nt, amelyet most Vir\u00e1g Fl\u00f3ra \u00e9s Sz\u00e9kely Andr\u00e1s vitt. A haj\u00f3 m\u00e1r megmutatta a nagyok k\u00f6z\u00f6tt is oroszl\u00e1nk\u00f6rmeit. Az Equilor-Alkotm\u00e1ny Kup\u00e1n – igaz nagysz\u00e9lben- porr\u00e1 al\u00e1zt\u00e1k a nagy katamar\u00e1nokat. Harmadik lett Heged\u0171s L\u00e9na \u00e9s Honti Norbert.\n<\/p>\n

\n Kal\u00f3z oszt\u00e1lyban Fluck Benedek Solymos D\u00f3r\u00e1val kieg\u00e9sz\u00fclve szemernyi k\u00e9telyt sem hagyott maga ut\u00e1n, hogy a bajnoks\u00e1g csak kis hiba volt \u00e9s mindk\u00e9t futamot sim\u00e1n hozta. M\u00e1sodik N\u00e9meth Ferenc \u00e9s N\u00e9meth Adri\u00e1n lett, m\u00edg a harmadik Nyeste G\u00e1bor \u00e9s Berki Gy\u0151z\u0151.\n<\/p>\n

\n F18-ban Di\u00f3szegi Zolt\u00e1n \u00e9s Jankovics G\u00e1bor fair m\u00f3don vissza l\u00e9pett az els\u0151 futamr\u00f3l, amikor tudatosult benn\u00fck, hogy hib\u00e1san teljes\u00edtett\u00e9k a p\u00e1ly\u00e1t. \u00cdgy a gy\u0151zelem V\u00e1radi Szab\u00f3 J\u00e1nos\u00e9 \u00e9s Peth\u0151 \u00a0Tam\u00e1s\u00e9 lett. M\u00e1sodik Hunfalvy Csaba \u00e9s Antal G\u00e1bor, m\u00edg a harmadik T\u00e9gl\u00e1s Csaba \u00e9s Kr\u00e9nusz G\u00e1bor.\n<\/p>\n

\n Mint a verseny rendez\u0151je, szeretn\u00e9m megk\u00f6sz\u00f6nni minden seg\u00edts\u00e9get, amit kaptunk, ak\u00e1r k\u00e9tkezi munk\u00e1val, ak\u00e1r anyagilag is, hogy ism\u00e9t legyen MAFC Kupa. \u00c9s term\u00e9szetesen a versenyz\u0151knek is, akik megtiszteltek benn\u00fcnket azzal, hogy elj\u00f6ttek versenyezni.\n<\/p>\n

\n
\n V\u00c9GEREDM\u00c9NY
\n <\/a>\n<\/p>\n


\n \"DSC_0002.JPG\"
\n
\n A gal\u00e9ria megtekint\u00e9s\u00e9hez kattintson a k\u00e9pre!
\n <\/span>
\n<\/a>
\n
\n
\n Fot\u00f3: L\u00e1z\u00e1r Ant\u00f3nia, Giber Vali
\n<\/span><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Egy r\u00e9g nem l\u00e1tott klasszikus. Valamikor a 90-es \u00e9vek elej\u00e9n a MAFC versenyz\u0151i szinte egyeduralkod\u00f3k voltak a\u00a0 Kal\u00f3z oszt\u00e1ly versenyein. Ez a f\u00e9nykor sajnos hamar elm\u00falt \u00e9s a MAFC vitorl\u00e1s Szakoszt\u00e1lya elveszni l\u00e1tszott az \u00e1talakul\u00e1sok vihar\u00e1ban. Most mintha \u00fajult er\u0151re kapna az egyes\u00fclet, vagy legal\u00e1bb is a klasszikus verseny\u00fcket a MAFC Kup\u00e1t id\u00e9n \u00fajra megrendezt\u00e9k. […]<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":7086,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[1804],"tags":[1317,641,1450,1018],"sailing_author":"Beliczay P\u00e9ter","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/378"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=378"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/378\/revisions"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media\/7086"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=378"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=378"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=378"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}