{"id":3862,"date":"2006-09-20T00:00:00","date_gmt":"2006-09-19T22:00:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2006\/09\/20\/golding-startra-keszen\/"},"modified":"2017-08-01T23:43:55","modified_gmt":"2017-08-01T21:43:55","slug":"golding-startra-keszen","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2006\/09\/20\/golding-startra-keszen\/","title":{"rendered":"Golding startra k\u00e9szen"},"content":{"rendered":"
\n M\u00e1r csak 34 nap van vissza a VELUX 5 OCEANS verseny rajtj\u00e1ig. Mike GOLDING (GBR), az ECOVER korm\u00e1nyosa pedig el\u00e9gedett az el\u0151k\u00e9sz\u00fcletek jelenlegi \u00e1ll\u00e1s\u00e1val. A verseny 30 000 m\u00e9rf\u00f6ldr\u0151l sz\u00f3l, amellyel egyed\u00fcl kell megbirk\u00f3znia a mez\u0151nynek.\n<\/p>\n
\n a haj\u00f3val j\u00f3 ideje nem versenyzett, Goldingnak Bilbao fele vitorl\u00e1zva ny\u00edlik lehet\u0151s\u00e9ge felszerel\u00e9se \u00e9s az \u00faj\u00edt\u00e1sok tesztel\u00e9s\u00e9re. \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n \n <\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":" M\u00e1r csak 34 nap van vissza a VELUX 5 OCEANS verseny rajtj\u00e1ig. Mike GOLDING (GBR), az ECOVER korm\u00e1nyosa pedig el\u00e9gedett az el\u0151k\u00e9sz\u00fcletek jelenlegi \u00e1ll\u00e1s\u00e1val. A verseny 30 000 m\u00e9rf\u00f6ldr\u0151l sz\u00f3l, amellyel egyed\u00fcl kell megbirk\u00f3znia a mez\u0151nynek. Feladatait a tervezett szerint v\u00e9gzi, \u00e1m mivel a haj\u00f3val j\u00f3 ideje nem versenyzett, Goldingnak Bilbao fele vitorl\u00e1zva ny\u00edlik lehet\u0151s\u00e9ge […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[1804],"tags":[],"sailing_author":"SG","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/3862"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=3862"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/3862\/revisions"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=3862"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=3862"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=3862"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}
\n Feladatait a tervezett szerint v\u00e9gzi, \u00e1m mivel
\n <\/span>\n<\/p>\n
\n
\n
\n<\/span><\/p>\n
\n <\/span>\n<\/p>\n\n
\n \u00daj tervez\u00e9s\u0171 Open 60-as
\n <\/span>
\n<\/h3>\n
\n <\/span>\n<\/p>\n
\n Golding hatodik F\u00f6ldker\u00fcl\u0151j\u00e9re k\u00e9sz\u00fcl \u00e9s igencsak elfoglalt, hiszen mostan\u00e1ban v\u00e9gleges\u00edti \u00faj Open 60-as\u00e1t. Az \u00e9p\u00edt\u00e9s m\u00e9g okt\u00f3berben vette kezdet\u00e9t a Hakes Marine-ban, az \u00faj-z\u00e9landi Wellingtonban.
\n <\/span>\n<\/p>\n
\n <\/span>\n<\/p>\n
\n \u201eEzt a versenyt arra haszn\u00e1ljuk fel, hogy sz\u00e1mos \u00faj dolgot kipr\u00f3b\u00e1lhassunk \u00e9s el\u0151rel\u00e9phess\u00fcnk abba az ir\u00e1nyba, amit az \u00faj haj\u00f3val tervez\u00fcnk. A versenyben az a j\u00f3, hogy t\u00f6bbsz\u00f6r is meg\u00e1llunk, \u00edgy v\u00e1ltoztathatunk a dolgokon, ha egyszer nem \u00fagy m\u0171k\u00f6dik, ahogyan azt szeretn\u00e9nk!\u201d
\n <\/span>
\n
\n <\/span>\n<\/p>\n
\n <\/span>\n<\/p>\n
\n Golding ezen az \u00faton t\u00f6bbek k\u00f6z\u00f6tt a sz\u00e9lgener\u00e1tort prefer\u00e1lja a hagyom\u00e1nyos diesellel szemben, \u00edgy hatalmas t\u00f6meget sp\u00f3rol meg \u00faj tervez\u00e9s\u0171 60-as\u00e1n.
\n <\/span>\n<\/p>\n
\n <\/span>\n<\/p>\n
\n \u201eA s\u00faly cs\u00f6kkent\u00e9se az egyik f\u0151 eleme az \u00faj elk\u00e9pzel\u00e9snek, \u00e9s nagyszer\u0171, hogy ezt \u00e9l\u0151ben tesztelhetj\u00fck, nem pedig sz\u00e1m\u00edt\u00f3g\u00e9pen. Szorosan egy\u00fcttm\u0171k\u00f6d\u00fcnk a North Sails-szel, akik k\u00f6nnyebb vitorl\u00e1kat k\u00e9sz\u00edtenek, mint eddig b\u00e1rkinek valaha is volt. 40 kg-ot sp\u00f3rolunk a vitorla fels\u0151 r\u00e9sz\u00e9ben. R\u00e1ad\u00e1sul ez az \u00faj nagyvitorla ugyanolyan er\u0151s, mint a l\u00e9tez\u0151 Vend\u00e9e t\u00edpus\u00fa nagyvitorla.
\n <\/span>\n<\/p>\n
\n <\/span>\n<\/p>\n
\n Val\u00f3sz\u00edn\u0171leg, ha a Vend\u00e9e k\u00f6vetkezne, akkor k\u00e9tszer is meggondoln\u00e1m a dolgot, de mivel van egy fremantle-i meg\u00e1ll\u00f3, itt a lehet\u0151s\u00e9g, hogy megn\u00e9zz\u00fck, mennyire v\u00e1lik be az \u00faj\u00edt\u00e1s \u2013 \u00edgy ez a t\u00f6k\u00e9letes megold\u00e1s\u201d
\n <\/span>
\n
\n .
\n <\/span>\n<\/p>\n