{"id":393,"date":"2015-07-20T19:16:00","date_gmt":"2015-07-20T17:16:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2015\/07\/20\/egyszeruen-klasszikusra-sikeredett\/"},"modified":"2017-08-02T00:01:52","modified_gmt":"2017-08-01T22:01:52","slug":"egyszeruen-klasszikusra-sikeredett","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2015\/07\/20\/egyszeruen-klasszikusra-sikeredett\/","title":{"rendered":"Egyszer\u0171en klasszikusra sikeredett\u2026"},"content":{"rendered":"

\n A h\u00e9tv\u00e9g\u00e9n Csopakon – imm\u00e1ron harmadik alkalommal – ker\u00fclt lebonyol\u00edt\u00e1sra a Kereked Klasszikus Kupa\n<\/p>\n

\n P\u00e1lyaverseny a Klasszikus Flotta 10 haj\u00f3oszt\u00e1ly\u00e1nak (k\u00f6zt\u00fck a t\u00f6rt\u00e9nelmi a sch\u00e4renkreuzerekkel (75-\u00f6s, 40-es, 30-as, 22-es), a Tramontana 8mR jachttal (cs\u00e1sz\u00e1ri \u00e9s kir\u00e1lyi Jachtraj utols\u00f3 fennmaradt balatoni haj\u00f3j\u00e1val, a balatoni cirk\u00e1l\u00f3kkal (70-es, 50-es, Eur\u00f3pa 30-as), valamint dragonokkal, t\u00farajoll\u00e9kkal \u00e9s folkboatokkal.\n<\/p>\n


\n
\n<\/a><\/p>\n

\n
\n Az idei \u00e9vben az esem\u00e9nyek m\u00e1r p\u00e9ntek este kezdet\u00fcket vett\u00e9k egy habz\u00f3boros \u00e1ll\u00f3fogad\u00e1s keret\u00e9ben, ahol Dr. Balogh Tam\u00e1s a Haj\u00f3z\u00e1st\u00f6rt\u00e9neti Egyes\u00fclet Eln\u00f6ke feleleven\u00edtette az els\u0151 vil\u00e1gh\u00e1bor\u00fa el\u0151tti Cs\u00e1sz\u00e1ri \u00e9s Kir\u00e1lyi Jachtraj t\u00f6rt\u00e9nelm\u00e9t, \u00e9s lobog\u00f3rendszer\u00e9t. Az esem\u00e9ny naplementekor a lobog\u00f3 levon\u00e1s\u00e1val z\u00e1rult.\n<\/p>\n

\n
\n Mag\u00e1n a versenyen id\u00e9n k\u00f6zel 50 cirk\u00e1l\u00f3 \u00e9s jolle vett r\u00e9szt h\u00e1rom csoportban rajtoltatva a haj\u00f3kat. Az els\u0151 csoportban indul\u00f3 \u00f6sszevont cirk\u00e1l\u00f3k (75-\u00f6s\u00f6k, 8mR, 40-esek) a teljes mez\u0151ny \u00f6sszeadott haj\u00f3korainak \u00e9s vitorlafel\u00fcleteinek k\u00f6zel h\u00e1romnegyed\u00e9t tett\u00e9k ki. A versenyt mindh\u00e1rom 75-\u00f6s cirk\u00e1l\u00f3 megtisztelte r\u00e9szv\u00e9tel\u00e9vel. Egy rajtvonalon indulhatott el az 1910 el\u0151tt \u00e9p\u00fclt legnagyobb t\u00f6rt\u00e9nelmi m\u00falttal rendelkez\u0151 Tramont\u00e1na, ezen fel\u00fcl az MVSZ el\u0151z\u0151 \u00e9s jelenlegi eln\u00f6k\u00e9t felsorakoztat\u00f3 Lillaf\u00fcred \u00e9s a Tabu, valamint a szombat esti p\u00f3diumbesz\u00e9lget\u00e9s folyam\u00e1n f\u0151szerepet kap\u00f3 Czittel Lajos \u00e9s Borb\u00e9ly Ference is (el\u0151bbi a Sirocco, ut\u00f3bbi a Nemere II fed\u00e9lzet\u00e9n).\n<\/p>\n


\n
\n<\/a><\/p>\n

\n
\n A haj\u00f3k m\u00e9lt\u00f3 rangj\u00e1hoz illeszkedett a szombat esti parti esem\u00e9ny is. A p\u00f3diumbesz\u00e9lget\u00e9sek keret\u00e9ben Czittel Lajos \u00e9s Bruckner Szabolcs haj\u00f3mesterek, Borb\u00e9ly Ferenc t\u00e1rsas\u00e1g\u00e1ban k\u00edn\u00e1ltak bepillant\u00e1st a fahaj\u00f3\u00e9p\u00edt\u00e9s mesters\u00e9g\u00e9be. Ezt k\u00f6vet\u0151en feh\u00e9rter\u00edt\u0151s asztalokon lett t\u00e1lalva a vacsora, csopaki palackozott topborok (J\u00e1sdi, Petr\u00e1nyi, Homola pinc\u00e9szet) felszolg\u00e1l\u00e1sa mellett, \u00e9s a Myrtill \u00e9s a Swinguistique Egy\u00fcttes t\u00e1rsas\u00e1g\u00e1ban.\n<\/p>\n


\n
\n<\/a><\/p>\n

\n
\n A 2 nap alatt v\u00e9g\u00fcl \u00f6sszesen 2 futam ker\u00fclt megrendez\u00e9sre. A d\u00edjak vas\u00e1rnapi \u00e1tad\u00e1s\u00e1ra a kialakult gyakorlat szerint 70 \u00e9v feletti vitorl\u00e1z\u00f3t k\u00e9rtek fel. Id\u00e9n Hrehuss Gy\u00f6rgy adta \u00e1t a d\u00edjakat, aki a d\u00edj\u00e1tad\u00f3ra v\u00edzen \u00e9rkezett a Balaton legid\u0151sebb haj\u00f3j\u00e1val a Kishamissal.\n<\/p>\n


\n
\n<\/a><\/p>\n

\n
\n Oszt\u00e1lyonk\u00e9nti els\u0151 helyezettek:
\n
\n \u2022 \u00d6sszevont cirk\u00e1l\u00f3 \u2013 Lillaf\u00fcred, Detre Szabolcs (korm\u00e1nyos)
\n
\n \u2022 70-es cirk\u00e1l\u00f3 \u2013 Pann\u00f3nia, Jord\u00e1n Bal\u00e1zs (korm\u00e1nyos)
\n
\n \u2022 30-as cirk\u00e1l\u00f3 \u2013 Regulus, We\u00f6res Szabolcs (korm\u00e1nyos)
\n
\n \u2022 50-es cirk\u00e1l\u00f3 \u2013 Fortuna, Kis-Sz\u00f6lgy\u00e9mi Ferenc (korm\u00e1nyos)
\n
\n \u2022 Eur\u00f3pa 30-as \u2013 Nagym\u00e1gus, Tak\u00e1csy G\u00e9za (korm\u00e1nyos)
\n
\n \u2022 Dragon \/22-es \u00f6sszevont\u2013 Luna, Zenthe Ferenc (korm\u00e1nyos)
\n
\n \u2022 15-\u00f6s jolle \u2013 M\u00e1mor, Birinyi G\u00e1bor (korm\u00e1nyos)
\n
\n \u2022 Folkeboot \u2013 Gr\u00fcnhilda, Makkos G\u00e1bor (korm\u00e1nyos)
\n
\n Az esem\u00e9ny megval\u00f3s\u00edt\u00e1s\u00e1t id\u00e9n a Stratis Vezet\u0151i \u00e9s Informatikai Kft seg\u00edtette t\u00e1mogat\u00e1s\u00e1val, akinek mott\u00f3ja: \u201estratis \u2013 go the extra mile\u201d.\n<\/p>\n


\n
\n<\/a><\/p>\n

\n
\n V\u00c9GEREDM\u00c9NY
\n <\/a><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

A h\u00e9tv\u00e9g\u00e9n Csopakon – imm\u00e1ron harmadik alkalommal – ker\u00fclt lebonyol\u00edt\u00e1sra a Kereked Klasszikus Kupa P\u00e1lyaverseny a Klasszikus Flotta 10 haj\u00f3oszt\u00e1ly\u00e1nak (k\u00f6zt\u00fck a t\u00f6rt\u00e9nelmi a sch\u00e4renkreuzerekkel (75-\u00f6s, 40-es, 30-as, 22-es), a Tramontana 8mR jachttal (cs\u00e1sz\u00e1ri \u00e9s kir\u00e1lyi Jachtraj utols\u00f3 fennmaradt balatoni haj\u00f3j\u00e1val, a balatoni cirk\u00e1l\u00f3kkal (70-es, 50-es, Eur\u00f3pa 30-as), valamint dragonokkal, t\u00farajoll\u00e9kkal \u00e9s folkboatokkal. Az idei […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":7119,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[1804],"tags":[790,881],"sailing_author":"sailing.hu","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/393"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=393"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/393\/revisions"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media\/7119"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=393"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=393"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=393"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}