{"id":3943,"date":"2006-07-19T00:00:00","date_gmt":"2006-07-18T22:00:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2006\/07\/19\/ifjusagi-vb-elsore\/"},"modified":"2017-08-01T23:43:35","modified_gmt":"2017-08-01T21:43:35","slug":"ifjusagi-vb-elsore","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2006\/07\/19\/ifjusagi-vb-elsore\/","title":{"rendered":"Ifj\u00fas\u00e1gi VB els\u0151re"},"content":{"rendered":"

\n A cikk megsz\u00fclet\u00e9se \u00f3ta tudjuk, hogy sz\u00e9p magyar r\u00e9szsiker is sz\u00fcletett, ennek ellen\u00e9re tal\u00e1n \u00e9rdekes lehet, hogy hogyan is kezd\u0151d\u00f6tt.\n<\/p>\n

\n 11-\u00e9n \u00e9rkezett a Gatwick-i rept\u00e9rre a magyar csapat. A csapat tagjai: Pomucz Tam\u00e1s (edz\u0151), Kar\u00e1csony R\u00e9ka, Loidl N\u00f3ra, V\u00e1radi Imre, N\u00e9methi Bal\u00e1zs.\n<\/p>\n

\n A rept\u00e9ren ott \u00e1llt egy ked\u00e9lyes kedv\u0171 \u00fariember, aki az 1 \u00f3r\u00e1s k\u00e9s\u00e9s\u00fcnk ellen\u00e9re, m\u00e9g mindig vid\u00e1man, mosolyg\u00f3san v\u00e1rt r\u00e1nk. A rept\u00e9rr\u0151l egy 3 \u00f3r\u00e1s busz \u00fat v\u00e1rt r\u00e1nk, ami el\u00e9gg\u00e9 lef\u00e1rasztott benn\u00fcnket, de meg\u00e9rkezt\u00fcnk Weymouth-ba. Ez az angol kisv\u00e1ros egy hatalmas partszakaszb\u00f3l \u00e9s m\u00e9g egy kis egy\u00e9b r\u00e9szb\u0151l \u00e1ll. A part tele van hotelekkel, klubokkal, \u00e9s m\u00e1s \u00e9ttermekkel. A sz\u00e1llod\u00e1nk a Russel hotel, egy 3 csillagos sz\u00e1ll\u00f3. Semmi extra, b\u00e1r a szob\u00e1ink kicsit kicsik\u00e9k…\n<\/p>\n

\n A kik\u00f6t\u0151be m\u00e1snap reggel volt a haj\u00f3\u00e1tv\u00e9tel, \u00e9s a nevez\u00e9s. A kik\u00f6t\u0151r\u0151l annyit, hogy egy max. 2 \u00e9ves \u00e9p\u00fclet, minden extr\u00e1val, ami elk\u00e9pzelhet\u0151, hatalmas hang\u00e1rral, \u00e9s sok „vigy\u00e1zz cs\u00fasz\u00f3s talaj” t\u00e1bl\u00e1val. A h\u00e1z el\u0151tt egy hatalmas betonozott placc van, ahol ott \u00e1ll a sok ugyanolyan haj\u00f3, h\u00e1t mondhatom nem rossz l\u00e1tv\u00e1ny. Mellesleg ez a kik\u00f6t\u0151 ad otthont az angol `National Sailing Academy`-nek is, \u00edgy \u00e9rthet\u0151 a min\u0151s\u00e9g.\n<\/p>\n

\n A verseny m\u00e1snap kezd\u0151d\u00f6tt a pr\u00f3ba futammal, amely egy kitart\u00f3 part fel\u0151l f\u00faj\u00f3 2-es sz\u00e9lben lett megtartva, kis \u00e1raml\u00e1s \u00e9s kicsik\u00e9t tend\u00e1l\u00f3 sz\u00e9lben.\n<\/p>\n

\n Az els\u0151 igazi futam 14-\u00e9n volt. Reggel egy j\u00f3 4-5-\u00f6s sz\u00e9l f\u00fajt a parton, \u00edgy mindenki nagy igyekezettel \u00e1t\u00e1ll\u00edtotta a haj\u00f3j\u00e1t nagy szelesre, megh\u00fazott mindent, nehogy baj legyen. Ebb\u0151l persze semmi nem lett, mivel ahogy ki\u00e9rt\u00fcnk a kik\u00f6t\u0151b\u0151l (egy akkora \u00f6b\u00f6l, ahol k\u00f6nnyen elf\u00e9r egy RS:X p\u00e1lya) le\u00e1llt egy tenger fel\u0151l f\u00faj\u00f3 2-3-asra, amely jobbra tend\u00e1lt f\u0151leg. Hol kisebb, hol nagyobb (tavi vitorl\u00e1z\u00f3knak) \u00f3ri\u00e1si hull\u00e1mok k\u00f6z\u00f6tt.\n<\/p>\n

\n A m\u00e1sodik nap szerencs\u00e9re csak 2 futam volt, \u00edgy csak 6 \u00f3r\u00e1t voltunk vizen, amib\u0151l 3 \u00f3ra volt a verseny, a t\u00f6bbi a kijut\u00e1s a p\u00e1ly\u00e1ig. \ud83d\ude42\n<\/p>\n

\n Ma, azaz a 3. napon kint voltunk a vizen 4 \u00f3r\u00e1t, de nem ment\u00fcnk vele semmire, mert csak a tenger fel\u0151l \u00e9rkeztek hossz\u00fa, lapos hull\u00e1mok. Most m\u00e1r biztos, hogy csak a pihen\u0151nap ut\u00e1n lesz a k\u00f6vetkez\u0151 futam.\n<\/p>\n

\n \n<\/p>\n

\n
\n N\u00e9methi Bal\u00e1zs
\n <\/em><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

A cikk megsz\u00fclet\u00e9se \u00f3ta tudjuk, hogy sz\u00e9p magyar r\u00e9szsiker is sz\u00fcletett, ennek ellen\u00e9re tal\u00e1n \u00e9rdekes lehet, hogy hogyan is kezd\u0151d\u00f6tt. 11-\u00e9n \u00e9rkezett a Gatwick-i rept\u00e9rre a magyar csapat. A csapat tagjai: Pomucz Tam\u00e1s (edz\u0151), Kar\u00e1csony R\u00e9ka, Loidl N\u00f3ra, V\u00e1radi Imre, N\u00e9methi Bal\u00e1zs. A rept\u00e9ren ott \u00e1llt egy ked\u00e9lyes kedv\u0171 \u00fariember, aki az 1 \u00f3r\u00e1s k\u00e9s\u00e9s\u00fcnk […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[1804],"tags":[],"sailing_author":"www.sailing.hu","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/3943"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=3943"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/3943\/revisions"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=3943"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=3943"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=3943"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}