{"id":4075,"date":"2006-04-24T00:00:00","date_gmt":"2006-04-23T22:00:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2006\/04\/24\/hyeres-az-elso-ket-nap\/"},"modified":"2017-08-01T23:43:06","modified_gmt":"2017-08-01T21:43:06","slug":"hyeres-az-elso-ket-nap","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2006\/04\/24\/hyeres-az-elso-ket-nap\/","title":{"rendered":"Hy\u00e9res – Az els\u0151 k\u00e9t nap"},"content":{"rendered":"

\n \u00darias id\u0151ben vette kezdet\u00e9t a hyeres-i verseny. Az els\u0151 napon gyenge sz\u00e9l \u00e9s kellemes h\u0151m\u00e9rs\u00e9klet borzolta idegeinket. A m\u00e1sodikon viszont bej\u00f6tt az egyik \u201eklasszikus\u201d sz\u00e9l, amely m\u00e1r komolyan megkeverte a mez\u0151ny\u00f6ket.\n<\/p>\n

\n
\n \"\u00a9
\n Egyes-kettes, s\u0151t olykor null\u00e1s szelekkel kellett szembes\u00fcln\u00fcnk az els\u0151 k\u00e9t futamban. A sz\u00e9l labilis \u00e9s el\u0151fordult, hogy m\u00edg a rajtl\u00f6v\u00e9s pillanat\u00e1ban a 470-esek leebe d\u00f6nt\u00f6tt haj\u00f3ikkal viaskodtak, r\u00e1 p\u00e1r percre m\u00e1r trap\u00e9zos sz\u00e9l volt \u00e9s \u00fajra. Ir\u00e1nya is hasonl\u00edtott az er\u0151ss\u00e9g\u00e9hez \u00e9s ez kisz\u00e1m\u00edthatatlans\u00e1ga miatt komoly fejt\u00f6r\u00e9st okozott nem egyszer. M\u00e1r megint mindent eltal\u00e1ltak a meteorol\u00f3gusok, lesz\u00e1m\u00edtva a sz\u00e9l er\u0151ss\u00e9g\u00e9t \u00e9s ir\u00e1ny\u00e1t.
\n
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n Lasereseinknek kedveztek a k\u00f6r\u00fclm\u00e9nyek \u00e9s Berecz Zsombor huszonkettedik helyen mosolygott vissza a 140 f\u0151t sz\u00e1ml\u00e1l\u00f3 Laser list\u00e1r\u00f3l, m\u00edg Gy\u00f6ci (Fazakas Gy\u00f6rgy) 30 hellyel h\u00e1tr\u00e9bbr\u00f3l. Mi a f\u00e9rfi 470-es mez\u0151ny 28-adik hely\u00e9n v\u00e1rtuk a folytat\u00e1st.
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n A m\u00e1sodik napon, vagyis h\u00e9tf\u0151n h\u00e1rom futamot is lez\u00faztak egyes p\u00e1ly\u00e1kon a 100 fokr\u00f3l f\u00faj\u00f3 4-6-os sz\u00e9lben, amely el\u00e9g nagy hull\u00e1mz\u00e1st eredm\u00e9nyezett. \u00c1ltal\u00e1noss\u00e1gban elmondhat\u00f3, hogy ezek a k\u00f6r\u00fclm\u00e9nyek nem fekszenek a magyar vitorl\u00e1z\u00f3knak, mivel ilyen k\u00f6r\u00fclm\u00e9nyek k\u00f6z\u00f6tt otthon nem lehet\u00a0vitorl\u00e1zni \u00e9s valamelyest speci\u00e1lis haj\u00f3vezet\u00e9st ig\u00e9nyelnek. Ez l\u00e1tszik az eredm\u00e9nyek visszaes\u0151 tendenci\u00e1j\u00e1ban is.
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n Mi r\u00e1ad\u00e1sul el\u00e9gg\u00e9 \u201epechesen\u201d j\u00e1rtunk az \u00f6t\u00f6dik futamban, ahol sajnos \u00f6sszej\u00f6ttek a \u201edolgok\u201d: K\u00f6zepes rajt ut\u00e1n eg\u00e9szen j\u00f3 helyen \u00e9rt\u00fcnk fel \u00e9s k\u00f6vetkezett a f\u00e9lsz\u00e9l, ahol a spifelh\u00faz\u00e1sn\u00e1l beakadt a spischott a bummba, ami el\u00e9g kellemetlen 5-6-os sz\u00e9lben ilyen szakaszon, r\u00e1ad\u00e1sul emiatt nem tudtam rendesen felh\u00fazni a spit sem \u00e9s k\u00e9nyszer\u0171 \u00e1llapotban szenvedt\u00fck v\u00e9gig a f\u00e9lsz\u00e9let, ahonn\u00e9t el\u00e9g rossz poz\u00edci\u00f3ban kezdhett\u00fck a h\u00e1tszelet.
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n Holnap m\u00e9g selejtez\u0151 azon oszt\u00e1lyok sz\u00e1m\u00e1ra, amelyeket csoportokra osztottak. Folytat\u00e1s inn\u00e9t…
\n <\/span>\n<\/p>\n

<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

\u00darias id\u0151ben vette kezdet\u00e9t a hyeres-i verseny. Az els\u0151 napon gyenge sz\u00e9l \u00e9s kellemes h\u0151m\u00e9rs\u00e9klet borzolta idegeinket. A m\u00e1sodikon viszont bej\u00f6tt az egyik \u201eklasszikus\u201d sz\u00e9l, amely m\u00e1r komolyan megkeverte a mez\u0151ny\u00f6ket. Egyes-kettes, s\u0151t olykor null\u00e1s szelekkel kellett szembes\u00fcln\u00fcnk az els\u0151 k\u00e9t futamban. A sz\u00e9l labilis \u00e9s el\u0151fordult, hogy m\u00edg a rajtl\u00f6v\u00e9s pillanat\u00e1ban a 470-esek leebe […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[11],"tags":[],"sailing_author":"SG","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/4075"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=4075"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/4075\/revisions"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=4075"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=4075"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=4075"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}