{"id":4205,"date":"2006-01-18T00:00:00","date_gmt":"2006-01-17T23:00:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2006\/01\/18\/arboc-nelkul\/"},"modified":"2017-08-01T23:42:46","modified_gmt":"2017-08-01T21:42:46","slug":"arboc-nelkul","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2006\/01\/18\/arboc-nelkul\/","title":{"rendered":"\u00c1rboc n\u00e9lk\u00fcl"},"content":{"rendered":"

\n Nem a brazil csapat szakasza ez a m\u00e1sodik. Eddig csak azzal kellett megk\u00fczdeni\u00fck, hogy sz\u00e9trepedt a fed\u00e9lzet \u00e9s ez\u00e9rt vissza kellett a sz\u00e1razf\u00f6ld fel\u00e9 fordulniuk jav\u00edt\u00e1sra, miel\u00f6tt \u00fajra nekiv\u00e1gnak a Melbourne fel\u00e9 vezet\u0151 rohan\u00e1snak . De most 1300 m\u00e9rf\u00f6ldre a m\u00e1sodik ellen\u00f6rz\u00e9si pontt\u00f3l nyakukba szakadt az \u00e1rboc is.
\n \n<\/p>\n

\n M\u00edg a Kal\u00f3zok \u00e9s a movistar gyors meg\u00e1ll\u00e1sra k\u00e9nyszer\u00fclt az Eclipse szigeti ellen\u00f6rz\u00e9si pont ut\u00e1n, hogy a szok\u00e1s szerint rendetlenked\u0151 t\u0151kes\u00faly rendszer\u00fck\u00f6n jav\u00edt\u00e1st eszk\u00f6z\u00f6ljenek, addig a Brasil1 az utols\u00f3k biztos nyugalm\u00e1val – 1000 m\u00e9rf\u00f6ldre lemaradva az ausztr\u00e1lok m\u00f6g\u00f6tt – k\u00f6zel\u00edthetett a melbournei befut\u00f3hoz.\n<\/p>\n

\n Eg\u00e9szen ma reggel f\u00e9l h\u00e9tig, amikor is 18 csom\u00f3s sebess\u00e9g mellett Nyugati-\u00c9szaknyugati sz\u00e9lben nyakukba szakadt a rudazat. Az \u00e1rboc h\u00e1rom darabba t\u00f6rt. A bal odali V1 (hossz\u00fa vantni) egyik als\u00f3 verete adta meg mag\u00e1t \u00e9s ez okozta a kicsinek nem nevezhet\u0151 balesetet.\n<\/p>\n

\n
\n Mindenki meg\u00faszta az esem\u00e9nyt\u00a0\u00e9s most k\u00f6sz\u00f6nhet\u0151en a viszonylag nyugodt id\u0151nek a lehet\u0151 legt\u00f6bbet igyekeznek megmenteni az \u00e1rbocb\u00f3l \u00e9s seg\u00e9d\u00e1rbocot \u00e1ll\u00edtani. M\u00e1r a hozz\u00e1juk legk\u00f6zelebb es\u0151 sz\u00e1razf\u00f6ld a m\u00e1sodik ellen\u0151rz\u0151pont, igy m\u00e9g kit\u00e9r\u0151t sem \u00e9rdemes tenn\u00fck Melbourne fel\u00e9.\n<\/p>\n

\n Ek\u00f6zben a vezet\u0151 holland p\u00e1ros k\u00f6z\u00f6tt 47 m\u00e9rf\u00f6ldre ny\u00falt a t\u00e1vols\u00e1g.
\n <\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Nem a brazil csapat szakasza ez a m\u00e1sodik. Eddig csak azzal kellett megk\u00fczdeni\u00fck, hogy sz\u00e9trepedt a fed\u00e9lzet \u00e9s ez\u00e9rt vissza kellett a sz\u00e1razf\u00f6ld fel\u00e9 fordulniuk jav\u00edt\u00e1sra, miel\u00f6tt \u00fajra nekiv\u00e1gnak a Melbourne fel\u00e9 vezet\u0151 rohan\u00e1snak . De most 1300 m\u00e9rf\u00f6ldre a m\u00e1sodik ellen\u00f6rz\u00e9si pontt\u00f3l nyakukba szakadt az \u00e1rboc is. M\u00edg a Kal\u00f3zok \u00e9s a movistar gyors […]<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[1804],"tags":[],"sailing_author":"Beliczay P\u00e9ter","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/4205"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=4205"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/4205\/revisions"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=4205"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=4205"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=4205"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}