{"id":4367,"date":"2005-09-26T00:00:00","date_gmt":"2005-09-25T22:00:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2005\/09\/26\/siofok-kupa\/"},"modified":"2017-08-01T23:42:20","modified_gmt":"2017-08-01T21:42:20","slug":"siofok-kupa","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2005\/09\/26\/siofok-kupa\/","title":{"rendered":"Si\u00f3fok Kupa"},"content":{"rendered":"

\n A si\u00f3foki versenyr\u0151l mindig ambivalens \u00e9rzelmekkel t\u00e1vozom. Az itt megrendezett versenyre kevesen j\u00e1rnak, legal\u00e1bbis Kal\u00f3zban \u00e9s 470-esben, igaz id\u00e9n nem is volt ranglista, pedig a helysz\u00edn kiv\u00e1l\u00f3, a rendez\u00e9s remek. Id\u00e9n is csak a megfelel\u0151 id\u0151j\u00e1r\u00e1s maradt el.\n<\/p>\n

\n
\n Id\u00e9n sincs sok haj\u00f3, sejthet\u0151 volt, na mindegy. A Sz\u00fcreti Regatta tov\u00e1bbi versenyz\u0151ket happolt el. Nem tudom kik j\u00e1rnak majd jobban. \u00dagy n\u00e9z ki nem nagyon lesz sz\u00e9l a h\u00e9tv\u00e9g\u00e9n.
\n
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n \u00c9s val\u00f3ban nem is volt. A szombati napon mindenki szabad programmal lephette meg mag\u00e1t, mert rem\u00e9nytelen volt a helyzet a v\u00edzen. Mi a Si\u00f3-csatorn\u00e1t n\u00e9zegetj\u00fck. Alig van benne v\u00edz, de az\u00e9rt csordog\u00e1l valami, nehogy kisz\u00e1radjon a bev\u00e1s\u00e1rl\u00f3kocsi, ami \u2013 felteszem \u2013 suhancok r\u00e9v\u00e9n jutott bele.
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n Az esti cs\u00fcl\u00f6k party \u00e9ltet mindenkit, mert az es\u00e9ly arra, hogy ezen a napon vitorl\u00e1zni lehet, er\u0151sen konverg\u00e1l a null\u00e1hoz. Sebaj, majd holnap. Pedig a TBS versenyz\u0151i kint vannak a v\u00edzen \u00e9s haladnak, de hogyan csin\u00e1lj\u00e1k?!
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n Vas\u00e1rnap abban rem\u00e9nyked\u00fcnk, hogy maradt m\u00e9g n\u00e9mi a j\u00f3l siker\u00fclt cs\u00fcl\u00f6kb\u0151l. (Maradt is.) Ism\u00e9t halaszt\u00e1ssal nyitjuk a napot. Nagyj\u00e1b\u00f3l mindenki mag\u00e1hoz t\u00e9r, mire elkezd fodroz\u00f3dni valami. V\u00e9gre. Vitorl\u00e1zunk is. Nem kell nagyon be\u00f6lt\u00f6zni sem, mert meleg van, hi\u00e1ba p\u00e1r\u00e1s a leveg\u0151. 5,4,3,2,1 \u00e9s RAJT. A p\u00e1lya egyszer\u0171: cirk\u00e1lni \u00e9s h\u00e1tszelezni kell egy \u00f3ra hosszat. Ha lej\u00e1r az egy \u00f3ra, akkor abban a szakaszban kell befutni, amelyikben a 60. perc letelt.
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n \u00c9s letelik ez is. A futam csak egy cseppet volt idegt\u00e9p\u0151. A sz\u00e9l nem minden helyen \u00e9rt le a v\u00edzre \u00e9s emiatt n\u00e9ha t\u00fck\u00f6rsima v\u00edzen \u201esz\u00e1guldoztunk\u201d. Persze emiatt a sz\u00e9lv\u00e1ltoz\u00e1sokat sem lehetett l\u00e1tni \u00e9s ez extra taktikai biztons\u00e1gra \u00f6szt\u00f6k\u00e9lte a versenyz\u0151ket.
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n Befut\u00f3: 470, Kal\u00f3z, 15-\u00f6s Jolle. Nincs t\u00f6bb futam, BAAANG\u2026 Pedig lehetett volna, vagyis ink\u00e1bb kellett volna \u2013 nek\u00fcnk mindenk\u00e9ppen.
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n A d\u00edjkioszt\u00f3n mindenki boldog. Mosolyg\u00e1s. A csal\u00e1di hangulat biztos\u00edtott \u2013 kevesen vagyunk. A Harken c\u00e9g pedig \u00f6r\u00fclhet, mert igaz, hogy kicsi verseny, m\u00e9gis n\u00e9pszer\u0171\u2026
\n <\/span>\n<\/p>\n

<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

A si\u00f3foki versenyr\u0151l mindig ambivalens \u00e9rzelmekkel t\u00e1vozom. Az itt megrendezett versenyre kevesen j\u00e1rnak, legal\u00e1bbis Kal\u00f3zban \u00e9s 470-esben, igaz id\u00e9n nem is volt ranglista, pedig a helysz\u00edn kiv\u00e1l\u00f3, a rendez\u00e9s remek. Id\u00e9n is csak a megfelel\u0151 id\u0151j\u00e1r\u00e1s maradt el. Id\u00e9n sincs sok haj\u00f3, sejthet\u0151 volt, na mindegy. A Sz\u00fcreti Regatta tov\u00e1bbi versenyz\u0151ket happolt el. Nem tudom […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[1804],"tags":[],"sailing_author":"SG","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/4367"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=4367"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/4367\/revisions"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=4367"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=4367"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=4367"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}