{"id":4394,"date":"2005-09-12T00:00:00","date_gmt":"2005-09-11T22:00:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2005\/09\/12\/fured-kupa\/"},"modified":"2017-08-01T23:42:16","modified_gmt":"2017-08-01T21:42:16","slug":"fured-kupa","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2005\/09\/12\/fured-kupa\/","title":{"rendered":"F\u00fcred Kupa"},"content":{"rendered":"

\n A h\u00e9tv\u00e9g\u00e9n Balatonf\u00fcreden ker\u00fclt megrendez\u00e9sre a F\u00fcred Kupa, amely egyben a One Design Trophy negyedik, egyben befejez\u0151 \u00e1llom\u00e1s\u00e1t is jelentette. A Dragon \u00e9s a J24-es oszt\u00e1lyok r\u00e9sztvev\u0151i valamivel szerencs\u00e9sebbnek mondhat\u00f3k, mert sz\u00e1mukra a ki\u00edr\u00e1s \u00e9rtelm\u00e9ben m\u00e1r p\u00e9nteken tarthattak futamokat. A t\u00f6bbieknek kett\u0151vel kellett be\u00e9rnie.\n<\/p>\n

\n
\n \"A
\n Az eml\u00edtetteken t\u00fal a 8m OD, az Elliott770, a Scholtz22-es oszt\u00e1lyok sz\u00e1m\u00e1ra rendezett versenyen 7 futamot is terveztek ezen oszt\u00e1lyok r\u00e9sz\u00e9re, de v\u00e9g\u00fcl szombaton \u00e9s vas\u00e1rnap is csak egy-egy siker\u00fclt. Az id\u0151j\u00e1r\u00e1s nem volt kegyes ezen a h\u00e9tv\u00e9g\u00e9n a vitorl\u00e1z\u00f3khoz, mert a sz\u00e9l t\u00f6bbnyire csak foltokban jelent meg a Balaton keleti medenc\u00e9j\u00e9ben.
\n
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n P\u00e9nteken gyenge sz\u00e9lben sikeresen meg is tartott\u00e1k a tervezett k\u00e9t futamot az \u201e\u00f6nk\u00e9nt t\u00fal\u00f3r\u00e1z\u00f3knak\u201d \u00e9s akkor nem is sejtett\u00e9k milyen j\u00f3 d\u00f6nt\u00e9s volt, hogy egy nappal meghosszabb\u00edtott\u00e1k a h\u00e9tv\u00e9g\u00e9t, szombatra ugyanis befelh\u0151s\u00f6d\u00f6tt \u00e9s az es\u0151 j\u00e1tszotta a f\u0151szerepet a versenyen. D\u00e9lut\u00e1nra azt\u00e1n keleti ir\u00e1nyb\u00f3l \u00e9rkezett valami gyenge szell\u0151 \u00e9s erre siker\u00fclt is p\u00e1ly\u00e1t kit\u0171zni. A legt\u00f6bb haj\u00f3oszt\u00e1ly be is fejezte verseny\u00e9t a hagyom\u00e1nyokt\u00f3l elt\u00e9r\u0151 trap\u00e9z p\u00e1ly\u00e1n, de az utols\u00f3nak rajtol\u00f3 Dragonosok, futam befejez\u00e9s\u00e9re ir\u00e1nyul\u00f3 t\u00f6rekv\u00e9s\u00e9t elmosta az es\u0151.
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n A vas\u00e1rnapi reggel sem kecsegtetett biztat\u00f3 kialakult sz\u00e9llel \u00e9s ism\u00e9t p\u00e1r\u00e1s, felh\u0151s reggelre \u00e9bredt\u00fcnk. A sz\u00e9lcsendben a nap eleinte csak pillanatokra jelent meg, de amikor meg\u00e9rkezett a d\u00e9li-d\u00e9lnyugati sz\u00e9l, m\u00e1r \u00e1lland\u00f3an s\u00fct\u00f6tt. Ezzel v\u00e9gre mindenki v\u00e9g\u00e9rv\u00e9nyesen megszabadulhatott g\u00f6nceit\u0151l \u00e9s az egyetlen vas\u00e1rnapi futamot ny\u00e1ri melegben teljes\u00edthett\u00fck.
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n A verseny parti esem\u00e9nyeir\u0151l is sz\u00f3t kell ejten\u00fcnk, mert a sok szponzornak \u00e9s term\u00e9szetesen a cerem\u00f3niamesternek, Eriknek k\u00f6sz\u00f6nhet\u0151en kiv\u00e1ltk\u00e9ppen remek programmal, partival \u00e9s finom \u00e9telekkel v\u00e1rt\u00e1k a r\u00e9sztvev\u0151ket p\u00e9nteken, szombaton \u00e9s vas\u00e1rnap is, ami ritka a h\u00e1romnapos versenyek k\u00f6z\u00f6tt.
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n Ha sz\u00e9l is t\u00f6bb f\u00fajt volna, akkor b\u00e1tran \u00e1ll\u00edthatn\u00e1nk, hogy az idei \u00e9v legjobb versenye volt, de azt hiszem, \u00edgy sem lehet okunk panaszra.
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n <\/span>\n<\/p>\n

<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

A h\u00e9tv\u00e9g\u00e9n Balatonf\u00fcreden ker\u00fclt megrendez\u00e9sre a F\u00fcred Kupa, amely egyben a One Design Trophy negyedik, egyben befejez\u0151 \u00e1llom\u00e1s\u00e1t is jelentette. A Dragon \u00e9s a J24-es oszt\u00e1lyok r\u00e9sztvev\u0151i valamivel szerencs\u00e9sebbnek mondhat\u00f3k, mert sz\u00e1mukra a ki\u00edr\u00e1s \u00e9rtelm\u00e9ben m\u00e1r p\u00e9nteken tarthattak futamokat. A t\u00f6bbieknek kett\u0151vel kellett be\u00e9rnie. Az eml\u00edtetteken t\u00fal a 8m OD, az Elliott770, a Scholtz22-es oszt\u00e1lyok […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[1804],"tags":[],"sailing_author":"SG","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/4394"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=4394"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/4394\/revisions"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=4394"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=4394"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=4394"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}