{"id":4446,"date":"2005-08-05T00:00:00","date_gmt":"2005-08-04T22:00:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2005\/08\/05\/rolex-fastnet-race\/"},"modified":"2017-08-01T23:42:07","modified_gmt":"2017-08-01T21:42:07","slug":"rolex-fastnet-race","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2005\/08\/05\/rolex-fastnet-race\/","title":{"rendered":"ROLEX FASTNET RACE"},"content":{"rendered":"

\n T\u00f6bb lehets\u00e9ges \u00fatja is l\u00e9tezik annak, hogy megnyerje valaki a Rolex Fastnet verseny\u00e9t. Az egyik, hogy az a valaki legyen a leggyorsabb a 608 m\u00e9rf\u00f6ldes t\u00e1von, vagyis hogy els\u0151k\u00e9nt ker\u00fclje a jelet Plymouth-ban.A vas\u00e1rnapi k\u00fczdelem val\u00f3sz\u00edn\u0171leg olyan lesz, mint egy sebess\u00e9gi p\u00e1rbaj a k\u00e9t hatalmas Maxi, a Skandia Wild Thing \u00e9s az ICAP Maximus k\u00f6z\u00f6tt.
\n \n<\/p>\n

\n

\n
\n \"\u00a9
\n Egy m\u00e1sik lehet\u0151s\u00e9g, hogy megnyerje valaki a Rolex Fastnetet az, hogy az illet\u0151 az IRC handicap rendszer\u00e9ben nevez, \u00edgy mind a 286 haj\u00f3 el\u0151tt megny\u00edlik a lehet\u0151s\u00e9g, hogy megnyerje a versenyt. \u00c9s 1979 \u00f3ta ez a legnagyobb mez\u0151ny!
\n
\n <\/span>\n <\/p>\n<\/p>\n

\n
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n M\u00edg az elm\u00e9leti lehet\u0151s\u00e9gek megvillantj\u00e1k minden haj\u00f3nak a gy\u0151zelem csillog\u00e1s\u00e1t, addig a legt\u00f6bb haj\u00f3 nem gy\u0151zelmi rem\u00e9nyekt\u0151l t\u00falf\u0171tve \u00e9rkezett Cowes-ba, csak szimpl\u00e1n az\u00e9rt, hogy r\u00e9szt vehessenek az egyik klasszikus \u00f3ce\u00e1ni versenyen. Egy csapat, amely az IRC gy\u0151zelem\u00e9rt j\u00f6tt most el, az az \u00fajonnan v\u00edzrebocs\u00e1tott \u00edr TP52 Patches, melyet Eamon Conneely tulajdonol. Nagyon er\u0151s csapattal \u00e9rkezetek: A korm\u00e1nyos a k\u00e9tszeres olimpia \u00e9rmes Ian Walker \u00e9s csapatt\u00e1rsa Shirley Robertson.
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n Annak ellen\u00e9re, hogy a TP52 nem speci\u00e1lisan az IRC szab\u00e1lyoknak megfelel\u0151en \u00e9p\u00fclt, handicap teljes\u00edtm\u00e9nye megd\u00f6bbent\u0151en versenyk\u00e9pes.
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n A Rolex Fastnet el\u0151z\u0151 verseny\u00e9nek gy\u0151ztese is visszat\u00e9r, a hobarti leg\u00e9nys\u00e9g 15 tagj\u00e1b\u00f3l 11 itt lesz \u00e9s a korm\u00e1nyos a Volvo Ocean Race-t is megj\u00e1rt Jez Fanstone lesz.
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n <\/span>\n<\/p>\n


\n Sz\u00e1mos \u00e9rdekes masina is jelen lesz, amely felbor\u00edthatja az el\u0151zetesen fel\u00e1ll\u00edtott dominanci\u00e1t, \u00edgy a 100 l\u00e1bas maxik \u00e9s nem kev\u00e9sb\u00e9 a Volvo Open 70-es, a Telefonica Movistar. A szkipper Bouwe Bekking \u00e9s csapata tartja a 24 \u00f3r\u00e1s egytest\u0171 rekordot, 535 m\u00e9rf\u00f6lddel. Amivel gyeng\u00e9bbek a Maxikn\u00e1l, az a hossz\u00fas\u00e1guk, de ezt p\u00f3tolj\u00e1k az teljes\u00edtm\u00e9ny-s\u00faly ar\u00e1nyban. Az Open 60-asok 14 f\u0151s mez\u0151nye szint\u00e9n nagysebess\u00e9g\u0171 rohan\u00e1st \u00edg\u00e9r a Fastnet Rockig \u00e9s vissza, sz\u00e1mos F\u00f6ldker\u00fcl\u0151 specialist\u00e1val, mint Mike Golding, Nick Moloney, Marc Thiercelin \u00e9s Bernard Stamm.
\n<\/span>
<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

T\u00f6bb lehets\u00e9ges \u00fatja is l\u00e9tezik annak, hogy megnyerje valaki a Rolex Fastnet verseny\u00e9t. Az egyik, hogy az a valaki legyen a leggyorsabb a 608 m\u00e9rf\u00f6ldes t\u00e1von, vagyis hogy els\u0151k\u00e9nt ker\u00fclje a jelet Plymouth-ban.A vas\u00e1rnapi k\u00fczdelem val\u00f3sz\u00edn\u0171leg olyan lesz, mint egy sebess\u00e9gi p\u00e1rbaj a k\u00e9t hatalmas Maxi, a Skandia Wild Thing \u00e9s az ICAP Maximus k\u00f6z\u00f6tt. […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[1804],"tags":[],"sailing_author":"SG","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/4446"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=4446"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/4446\/revisions"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=4446"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=4446"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=4446"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}