\n
\n<\/a><\/p>\n\n P\u00e9nteken bor\u00fas, de kif\u00fajt szeles napra \u00e9bredt\u00fcnk. 9-kor korm\u00e1nyos \u00e9rtekezlet a meg\u00fajult (ez is gy\u00f6ny\u00f6r\u0171 \u00e9s hasznos) BYC-es \u201ek\u00f6z\u00f6ss\u00e9gi tet\u0151\u201d alatt, majd 10-kor v\u00edzre vitte a rendez\u0151s\u00e9g a csapatokat. Eg\u00e9sz nap 14-18 csom\u00f3s nyugatias sz\u00e9lben 3 t\u00f6k\u00e9letes futamon fitoktathatt\u00e1k erej\u00fcket az elsz\u00e1nt \u201eharcosok\u201d, mely nap v\u00e9g\u00e9n Ian Ainslie \u00e9s csapata bizonyult a legfelk\u00e9sz\u00fcltebbnek. Egy els\u0151, egy m\u00e1sodik \u00e9s egy harmadik helyez\u00e9ssel a \u201ezseb\u00fckben\u201d, ugyan csak egy pont el\u0151nnyel, de az els\u0151 helyen hajthatt\u00e1k \u00e1lomra elgy\u00f6t\u00f6rt, megf\u00e1rad fej\u00fcket \u2013 test\u00fcket. \uf04a M\u00e1sodik helyen vicsorogva loholtak Ian-\u00e9k ut\u00e1n Csolt\u00f3 \u00c1kos\u00e9k Ponente nev\u0171 haj\u00f3jukkal, akik id\u00e9n a k\u00e9t keszthelyi B\u00fcki fiv\u00e9ren t\u00fal Litkey \u00c1rp\u00e1ddal meger\u0151s\u00f6dve pr\u00f3b\u00e1lnak borsot t\u00f6rni mind a hazai, mind a k\u00fclf\u00f6ldi ellenfelek orra al\u00e1. Harmadik \u2013 negyedik helyen pontazonoss\u00e1ggal Buj\u00e1ky Attila \u00e9s elsz\u00e1nt ifj\u00fa tit\u00e1njai, valamint a f\u00f6ldv\u00e1ri k\u00fcl\u00f6n\u00edtm\u00e9ny most \u00e9ppen Rozsnyai Domonkos korm\u00e1nyz\u00e1s\u00e1val (aki nem tudn\u00e1 FGF Sailing Team, 2014 ProAm kateg\u00f3ria gy\u0151ztesei a European Sailing Series-en). Pomucz Tomi\u00e9k \u00e9s Tar Laci \u201eK\u00f6szi\u00e9k\u201d is k\u00f6zel voltak a futamokon az els\u0151kh\u00f6z, de az els\u0151 napon nem j\u00f6tt ki nekik a l\u00e9p\u00e9s.
\n
\n A k\u00e9t oszt\u00e1ly j\u00f3volt\u00e1b\u00f3l t\u00e9szta partyn p\u00f3tolhatt\u00e1k az el\u00e9getett kal\u00f3ri\u00e1kat a fi\u00fak. J\u00f3 \u00e9tv\u00e1gyat! K\u00f6sz\u00f6nj\u00fck finom volt!\n<\/p>\n
\n A m\u00e1sodik napon hasonl\u00f3 a helyzet\u2026 szuper a sz\u00e9l. Mire ki\u00e9r\u00fcnk, ugyan gyeng\u00fcl egy kicsit, de egy futam t\u00f6k\u00e9letes k\u00f6r\u00fclm\u00e9nyek k\u00f6z\u00f6tt megy le \u00fajabb Strange Brew sikerrel. Ut\u00e1na n\u00e9mi es\u0151-na j\u00f3 zuhog\u00f3 es\u0151, \u00e9s v\u00edzi halaszt\u00e1s. Majd sz\u00e9l ism\u00e9t \u00e9s m\u00e9g k\u00e9t j\u00f3 futam-az utols\u00f3 m\u00e1r 20 csom\u00f3 k\u00f6rny\u00e9k\u00e9n. Nyertek egy futamot a f\u00f6ldv\u00e1ri termin\u00e1torok \u00e9s m\u00e9g egyet Ian-\u00e9k, akik az el\u0151z\u0151 napin\u00e1l is nagyobb el\u0151nnyel a zseb\u00fckben k\u00e9sz\u00fclhettek az esti guly\u00e1slevesre, friss meleg pog\u00e1cs\u00e1val t\u00e1lalva a tet\u0151 alatt a BYC j\u00f3volt\u00e1b\u00f3l. M\u00e1sodik helyen m\u00e9g mindig Csolt\u00f3 Dug\u00f3\u00e9k, harmadik helyen az FGF.\n<\/p>\n
\n De volt m\u00e9g h\u00e1tra egy nap \u00e9s k\u00e9t futam.
\n
\n Gyenge keletire kelt\u00fcnk, ami szerencs\u00e9re kitartott a maga 6-7 csom\u00f3j\u00e1val 60-70 fokr\u00f3l f\u00fajva. A f\u00f6ldv\u00e1ri fi\u00fak nagyon j\u00f3l kezdtek \u00e9s nagyon rosszul v\u00e9geztek, utcahosszal nyert\u00e9k az els\u0151 futamot, ahol Ponente j\u00f6tt be m\u00e1sodiknak \u00e9s Strange Brew harmadiknak. Az utols\u00f3 futamot \u201elehozt\u00e1k\u201d Csolt\u00f3\u00e9k, de ez is csak arra volt el\u00e9g, hogy azonos pontsz\u00e1mra felj\u00f6jjenek az orsz\u00e1g tal\u00e1n legsportszer\u0171bb versenyz\u0151ire Ian-\u00e9kre, akik maguk \u201eadt\u00e1k fel\u201d az utols\u00f3 futamot egy szem\u00e9lyes gond miatt, de tudv\u00e1n, hogy \u00edgy is verseny gy\u0151ztesek (Flottabajnokok) korrekt m\u00f3don, f\u00e1rads\u00e1ggal, aggodalommal a \u201ev\u00e1llukon\u201d v\u00e9gigvitorl\u00e1zt\u00e1k a p\u00e1ly\u00e1t. K\u00f6sz\u00f6nj\u00fck!\n<\/p>\n
\n
\n A v\u00e9ge ejt\u0151kkel sz\u00e1molva: els\u0151 a Strange Brew 15 ponttal, m\u00e1sodik a Ponente 15 ponttal, harmadik az FGF Sailing Team 20 ponttal, negyedik a H\u00f3d 20 ponttal (egy ici pici szerencse kellett volna csak a bronz\u00e9remhez), \u00f6t\u00f6dik a Nondiremai \u00e9s hatodik a Syrius. Nem csak a pontokra igaz, hogy milyen s\u0171r\u0171n vagyunk, ez \u00edgy van a p\u00e1ly\u00e1n is. \u00c9lvezetes, \u00e1lland\u00f3an v\u00e1ltoz\u00f3, nagyon egyben lev\u0151 a Melges mez\u0151ny, sok helycser\u00e9vel, sok izgalommal, nem ritk\u00e1n 30 mp-en bel\u00fcli befut\u00f3val.\n<\/p>\n
\n
\n KORREKT, EGYSZER\u0170, DE NAGYSZER\u0170 verseny volt!<\/p>\n
K\u00f6sz\u00f6nj\u00fck a BYC-nek a t\u00f6k\u00e9letes helysz\u00ednt, az odaad\u00f3 munk\u00e1t, az MVM-nek a \u201etechnikai h\u00e1tteret\u201d, \u00e9s a kolleg\u00e1k profizmus\u00e1t, Fluck Benc\u00e9nek a versenyt, a k\u00e9t Oszt\u00e1lynak az elhivatotts\u00e1got, a Haj\u00f3 Magazinnak a szuper k\u00e9peket, \u00e9s persze K\u00d6SZ\u00d6NJ\u00dcK A VERSENYZ\u0150KNEK! Gyertek el legk\u00f6zelebb is!
\n
\n Csolt\u00f3 \u00c1kos
\n
\n HMCA<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"
, avagy hogyan versenyezz\u00fcnk kicsit m\u00e1sk\u00e9ppen Adva van, tal\u00e1n a k\u00e9t legelhivatottabb, leg\u00f6sszetart\u00f3bb one design nagyhaj\u00f3s oszt\u00e1ly a Balatonon a J24-esek \u00e9s a Melges24-esek, k\u00e9t lelkes oszt\u00e1lykapit\u00e1ny, k\u00e9t \u2013 a versenyvitorl\u00e1z\u00e1s fel\u00e9 elhivatott \u2013 Club (BYC \u00e9s MVM SE), egy profi rendez\u0151g\u00e1rda (Fluck Benedek vezet\u00e9s\u00e9vel), valamint sok-sok elsz\u00e1nt vitorl\u00e1z\u00f3. Els\u0151 k\u00f6rben j\u00f3l hangzik, ugye? T\u00f6rt\u00e9nt […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":7204,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[1804],"tags":[1317,822,1072,147],"sailing_author":"Csolt\u00f3 \u00c1kos","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/449"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=449"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/449\/revisions"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media\/7204"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=449"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=449"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=449"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}