{"id":4822,"date":"2004-12-07T00:00:00","date_gmt":"2004-12-06T23:00:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2004\/12\/07\/a-kerguelen-szigeteknel\/"},"modified":"2017-08-01T23:41:04","modified_gmt":"2017-08-01T21:41:04","slug":"a-kerguelen-szigeteknel","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2004\/12\/07\/a-kerguelen-szigeteknel\/","title":{"rendered":"A Kerguelen Szigetekn\u00e9l"},"content":{"rendered":"

\n Fokv\u00e1rosn\u00e1l lassan nagyon nagy lesz a forgalom. M\u00e1r n\u00e9gyen tartanak fel\u00e9, hogy befejezz\u00e9k a versenyt, vagy megjav\u00edts\u00e1k b\u00e9k\u00e9sebb vizeken a haj\u00f3jukat.\n<\/p>\n

\n
\n A vezet\u0151 du\u00f3\u00a0 szinte egyszerre halzolt \u00e9s \u00e9rinti a Kerguelen Szigeteket \u00e9szakr\u00f3l. 122 m\u00e9rf\u00f6ld v\u00e1lasztja el a vezet\u0151 Bonduelle-t a m\u00e1sodik helyen \u00e1ll\u00f3 PRB-t\u0151l. T\u0151l\u00fck a harmadik helyen Roland Jourdain (Sill et V\u00e9olia) halad 512 m\u00e9rf\u00f6ldre.\n<\/p>\n

\n A Farr tervez\u00e9s\u0171 haj\u00f3nak a Virbac Paprecnek megsz\u0171nt szinte minden elektromos energi\u00e1ja. Jav\u00edthatatlannak t\u0171n\u0151 s\u00e9r\u00fcl\u00e9se keletkezett a gener\u00e1tornak. Jean-Pierre Dick mindent megtesz a jav\u00edt\u00e1s\u00e1\u00e9rt, de ez a rendszer \u00fczemelteti az autopilotot, a sz\u00e1m\u00edt\u00f3g\u00e9pet \u00e9s az \u00e9desv\u00edz k\u00e9sz\u00edt\u0151t egyar\u00e1nt.\n<\/p>\n

\n Dominic Wavre (Temenos) tal\u00e1lt a kokpitban egy lyukat, minek k\u00f6vetkezt\u00e9ben 2 \u00f3r\u00e1nk\u00e9nt ki kell mernie 10 mericsk\u00e9nyi vizet.\n<\/p>\n

\n Alex Thomson folytatja lass\u00fa menetel\u00e9s\u00e9t Fokv\u00e1ros fel\u00e9, hogy a fed\u00e9lzeten t\u00e1tong\u00f3 lyukat meg tudja jav\u00edtani. Szerencs\u00e9re az odafele \u00faton kev\u00e9s v\u00edz csap \u00e1t a haj\u00f3n \u00e9s \u00edgy kicsit k\u00e9nyelmesebb a halad\u00e1s. A ki\u00e1llt Herv\u00e9e Laurent \u00e9s a szint\u00e9n ott jav\u00edt\u00f3 Conrad Humpreys is el\u0151bb \u00e9r oda, mint Alex.\n<\/p>\n

\n Norbert Sedlacek (Brother) tegnap \u00e9rtes\u00edtette a versenyvezet\u00e9st, hogy megs\u00e9r\u00fclt a t\u0151kes\u00falya. Jelenleg 920 m\u00e9rf\u00f6ldre van D\u00e9l Afrik\u00e1t\u00f3l. A billenthet\u0151 t\u0151kes\u00falyt k\u00e9t forg\u00f3csap tartja. Egyik el\u00f6l, a m\u00e1sik h\u00e1tul, f\u00fcgg\u0151leges ir\u00e1nyban. A h\u00e1ts\u00f3 forg\u00f3csap t\u00f6rt el. Jelenleg a t\u0151kes\u00faly biztons\u00e1gosan van r\u00f6gz\u00edtve \u00e9s a Brother Fokv\u00e1ros fel\u00e9 tart.\n<\/p>\n

\n A versenyvezet\u00e9s inform\u00e1lta Conrad Humpreys-t, hogy Simonstownn\u00e1l v\u00e1rja egy b\u00f3ja (70 km Fokv\u00e1rost\u00f3l) ahol a sz\u00fcks\u00e9ges jav\u00edt\u00e1sokat elv\u00e9gezheti.\n<\/p>\n

\n A harmadik helyen \u00e1ll\u00f3 Roland Jourdain (Sill et V\u00e9olia) 55 csom\u00f3s sz\u00e9lben halad harmadik reff alatt kis viharfokkal. A h\u0151m\u00e9rs\u00e9klet 4 fok al\u00e1 s\u00fcllyedt \u00edgy a j\u00e9ghegyekkel val\u00f3 tal\u00e1lkoz\u00e1s es\u00e9lye megn\u0151tt.\n<\/p>\n

\n <\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Fokv\u00e1rosn\u00e1l lassan nagyon nagy lesz a forgalom. M\u00e1r n\u00e9gyen tartanak fel\u00e9, hogy befejezz\u00e9k a versenyt, vagy megjav\u00edts\u00e1k b\u00e9k\u00e9sebb vizeken a haj\u00f3jukat. A vezet\u0151 du\u00f3\u00a0 szinte egyszerre halzolt \u00e9s \u00e9rinti a Kerguelen Szigeteket \u00e9szakr\u00f3l. 122 m\u00e9rf\u00f6ld v\u00e1lasztja el a vezet\u0151 Bonduelle-t a m\u00e1sodik helyen \u00e1ll\u00f3 PRB-t\u0151l. T\u0151l\u00fck a harmadik helyen Roland Jourdain (Sill et V\u00e9olia) halad […]<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[6],"tags":[],"sailing_author":"Beliczay P\u00e9ter","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/4822"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=4822"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/4822\/revisions"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=4822"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=4822"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=4822"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}