{"id":4829,"date":"2004-12-02T00:00:00","date_gmt":"2004-12-01T23:00:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2004\/12\/02\/4-napos-elony\/"},"modified":"2017-08-01T23:41:04","modified_gmt":"2017-08-01T21:41:04","slug":"4-napos-elony","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2004\/12\/02\/4-napos-elony\/","title":{"rendered":"4 napos el\u0151ny"},"content":{"rendered":"

\n Mig a mez\u0151nyben n\u00f6vekednek a balesetek, addig az \u00e9lmez\u0151ny b\u0151ven az el\u0151z\u0151 Vend\u00e9e Globe r\u00e9szid\u0151 alatt halad.\n<\/p>\n

\n
\n Szeg\u00e9ny Raphael Dinelli-t (AKENA) m\u00e9g az \u00e1g is h\u00fazza. Az elm\u00falt \u00e9jszaka egy gennaker csere alkalm\u00e1val sikeresen let\u00e9pte a jobb\u00a0kez\u00e9nek gy\u0171r\u0171sujj\u00e1r\u00f3l a k\u00f6rm\u00f6t. Nagy gond nincs, b\u00e1r meg kell oldania, hogy ne \u00e9rje a sebet v\u00edz.\n<\/p>\n

\n Marc Thiercelin (Pro-Form) haj\u00f3ja komolyan megs\u00e9r\u00fclt.Miut\u00e1n a spinnaker\u00e9t gennakerre cser\u00e9lte
\n
\n a haj\u00f3 berohant egy hull\u00e1m al\u00e1 \u00e9s lefetrengett. Az akci\u00f3 k\u00f6vetkezt\u00e9ben nem haszn\u00e1lhat gennakert \u00e9s az orrsud\u00e1r komoly s\u00e9r\u00fcl\u00e9seket szenvedett.\u00a0 jelenleg orrvitorl\u00e1val \u00e9s solent-el k\u00e9pes csak haladni, \u00e9s meg kell v\u00e1rni, hogy kiker\u00fclj\u00f6n a magsnyom\u00e1s\u00fa ter\u00fcletr\u0151l, hogy tudjon a rendszerrel valamit kezdeni. V\u00e9lem\u00e9nye szerint, m\u00e9g j\u00f3, hogy nem spinnakerrel esett meg vele a dolog, mert akkor biztosan \u00e1rboc\u00e1t veszti.\n<\/p>\n

\n
\n Jean Le Cam (Bonduelle) a flotta \u00e9l\u00e9n nem teljesen \u00e9rtette a sok\u00e1ig vezet\u0151 Vincent Riou (PRB) strat\u00e9gi\u00e1j\u00e1t. Nem \u00e9rzi sz\u00fcks\u00e9gesnek elt\u00e9rni a direkt ir\u00e1nyt\u00f3l a k\u00f6vetkez\u0151 magasnyom\u00e1s el\u00f6tt. A PRB k\u00f6zel 60 m\u00e9rf\u00f6ld h\u00e1tr\u00e1nyt szedett \u00f6ssze a tegnapi h\u00faz\u00e1s\u00e1val, hogy elindult \u00e9szaknyugatnak. Reggelre m\u00e1r b\u00edztatobbnak n\u00e9zett ki a helyzete, \u00e9s l\u00e1tsz\u00f3lag jobban halad, mint a Bonduelle.\n<\/p>\n

\n A mez\u0151ny eleje \u00e9s h\u00e1tulja k\u00f6z\u00f6tt a napi teljes\u00edtm\u00e9nyek jelent\u0151s k\u00fcl\u00f6nbs\u00e9geket mutatnak Norbert Sedlacek (Brother) rendk\u00edv\u0171l boldog, hogy megfutotta a legjobb 24 \u00f3r\u00e1s teljes\u00edtm\u00e9ny\u00e9t, ami 272 m\u00e9rf\u00f6ld. Ezen k\u00edv\u0171l 21,6 csom\u00f3val is haladt a haj\u00f3ja.\n<\/p>\n

\n
\n Tegnap Vincent Riou (PRB) volt az els\u0151 aki el\u00e9rte a J\u00f3rem\u00e9nys\u00e9g hossz\u00fas\u00e1gi fok\u00e1t. A 6500 m\u00e9rf\u00f6ldet, ami Le Sables d’Olonne-t\u00f3l elv\u00e1lasztja a Afrika legd\u00e9lebbi pontj\u00e1t 24 nap 2 \u00f3ra \u00e9s 18 perc alatt \u00e9rte el. Az ut\u00f3bbi Vend\u00e9e Globe alatt Yves Parlier \u00e9rte el a fokot els\u0151nek. Akkor ez 28 napba 8 \u00f3r\u00e1ba \u00e9s 39 percbe ker\u00fclt neki. Most t\u00f6bb mint n\u00e9gy nap az el\u0151nye a vezet\u0151nek. A k\u00f6vetkez\u0151 szimb\u00f3likus fok a Leeuwin fok Ausztr\u00e1lia legnyugatibb foka.\n<\/p>\n

\n S\u00e9bastien Josse (VMI) ma reggel ugyan ott ahol a PRB kicsivel kor\u00e1bban meghalzolt \u00e9s elindult \u00e9szaknyugatra.\n<\/p>\n

\n A frissen \u00e9rkezett depresszi\u00f3val a mez\u0151ny t\u00f6bbi r\u00e9sze j\u00f3val k\u00f6zelebb tud haladni Afrika d\u00e9li cs\u00fccsk\u00e9hez, mint az els\u0151 hat.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Mig a mez\u0151nyben n\u00f6vekednek a balesetek, addig az \u00e9lmez\u0151ny b\u0151ven az el\u0151z\u0151 Vend\u00e9e Globe r\u00e9szid\u0151 alatt halad. Szeg\u00e9ny Raphael Dinelli-t (AKENA) m\u00e9g az \u00e1g is h\u00fazza. Az elm\u00falt \u00e9jszaka egy gennaker csere alkalm\u00e1val sikeresen let\u00e9pte a jobb\u00a0kez\u00e9nek gy\u0171r\u0171sujj\u00e1r\u00f3l a k\u00f6rm\u00f6t. Nagy gond nincs, b\u00e1r meg kell oldania, hogy ne \u00e9rje a sebet v\u00edz. Marc Thiercelin […]<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[6],"tags":[],"sailing_author":"Beliczay P\u00e9ter","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/4829"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=4829"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/4829\/revisions"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=4829"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=4829"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=4829"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}