{"id":5095,"date":"2004-06-30T00:00:00","date_gmt":"2004-06-29T22:00:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2004\/06\/30\/kekszalag\/"},"modified":"2017-08-02T00:18:50","modified_gmt":"2017-08-01T22:18:50","slug":"kekszalag","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2004\/06\/30\/kekszalag\/","title":{"rendered":"K\u00e9kszalag"},"content":{"rendered":"
\n Versenyki\u00edr\u00e1s \u00e9s versenyutas\u00edt\u00e1s\n<\/p>\n
\n T-Mobile NAGYD\u00cdJ
\n
\n 36. K\u00c9KSZALAG
\n
\n NEMZETK\u00d6ZI T\u00c1VOLS\u00c1GI VERSENY\n<\/p>\n
\n 2004\n<\/p>\n
\n NEMZETK\u00d6ZI T\u00c1VOLS\u00c1GI VERSENY
\n
\n MIN\u00d5S\u00cdT\u00d5 VERSENY
\n
\n A BALATON KUPA\u00a0 6. FUTAMA\n<\/p>\n
\n
\n V E R S E N Y K I \u00cd R \u00c1 S\u00a0 \u00c9 S\u00a0 V E R S E N Y U T A S \u00cd T \u00c1 S\n<\/p>\n
\n A verseny helye \u00e9s ideje:\u00a0Balatonf\u00fcred,\u00a0 2004\u00a0 j\u00falius 2-4\n<\/p>\n
\n A verseny rendez\u0151je:\u00a0Magyar Vitorl\u00e1s Sz\u00f6vets\u00e9g
\n
\n MVSZ\u00a0 Nagyhaj\u00f3s Bizotts\u00e1g<\/p>\n
Versenyvezet\u0151:\u00a0Koltai Guszt\u00e1v\n<\/p>\n
\n Versenyb\u00edr\u00f3s\u00e1g eln\u00f6ke:\u00a0Nagy Levente\n<\/p>\n
\n Versenyorvos:\u00a0dr. Szal\u00f3czy P\u00e9ter\n<\/p>\n
\n
\n 1\u00a0\u00a0\u00a0 \u00a0VERSENYSZAB\u00c1LYOK
\n
\n A versenyen a „Vitorl\u00e1z\u00e1s 2001-2004 Versenyszab\u00e1lyai” (tov\u00e1bbiakban
\n
\n „Versenyszab\u00e1lyok”),az MVSZ 2004. \u00e9vre \u00e9rv\u00e9nyes Verseny Rendelkez\u00e9sei, az
\n
\n Oszt\u00e1lyel\u0151\u00edr\u00e1sok, valamint a jelen Versenyki\u00edr\u00e1s \u00e9s Versenyutas\u00edt\u00e1s az \u00e9rv\u00e9nyes.\n<\/p>\n
\n 2\u00a0A VERSENY R\u00c9SZTVEV\u00d5I, R\u00c9SZTVEV\u00d5I JOGOSULTS\u00c1G
\n
\n A versenyen\u00a0 r\u00e9sztvev\u0151 szem\u00e9lyeknek \u00e9s haj\u00f3knak meg kell felelni\u00fck az\u00a0 MVSZ 2004.
\n
\n \u00e9vi Verseny Rendelkez\u00e9sei\u00a0 1. pontj\u00e1ban (R\u00e9szv\u00e9teli jogosults\u00e1g), 3. pontj\u00e1ban (Hat\u00f3s\u00e1gi
\n
\n jelz\u00e9sek, oszt\u00e1lyjelz\u00e9sek, rajtsz\u00e1m), valamint 4. pontj\u00e1ban (Biztons\u00e1gi rendelkez\u00e9sek)
\n
\n el\u0151\u00edrt felt\u00e9teleknek.<\/p>\n
\n RAJTENGED\u00c9LYES SPORTOL\u00d3
\n
\n A Magyar Vitorl\u00e1s Sz\u00f6vets\u00e9g Eln\u00f6ks\u00e9ge 2004. m\u00e1rcius 23- \u00e1n hozott hat\u00e1rozat\u00e1ban az
\n
\n al\u00e1bbiakban hat\u00e1rozta meg a 2004 \u00e9vi T-Mobile Nagyd\u00edj 36. K\u00e9kszalag
\n
\n Nemzetk\u00f6zi T\u00e1vols\u00e1gi Verseny\u00a0 rajtenged\u00e9lyes sportol\u00f3 r\u00e9szv\u00e9teli lehet\u0151s\u00e9g\u00e9t:
\n
\n A haj\u00f3 tulajdonosa, vagy felel\u0151s szem\u00e9lye megh\u00edvhat a versenyre a sport\u00e1gban leigazo-
\n
\n l\u00e1ssal nem rendelkez\u0151 vend\u00e9get vagy vend\u00e9geket is,\u00a0 az el\u0151\u00edrt minim\u00e1lis versenyz\u0151i
\n
\n l\u00e9tsz\u00e1mon fel\u00fcl, de a haj\u00f3lev\u00e9lben szerepl\u0151 maxim\u00e1lis befogad\u00f3 l\u00e9tsz\u00e1mot meg\u00a0 nem
\n
\n haladva legfeljebb k\u00e9t szem\u00e9lyt.
\n
\n A rajtenged\u00e9lyes sportol\u00f3 indul\u00e1s\u00e1hoz sz\u00fcks\u00e9ges:
\n
\n \u2022\u00a0A versenyhaj\u00f3 felel\u0151s szem\u00e9ly\u00e9nek befogad\u00f3 nyilatkozata,
\n
\n \u2022\u00a0A rajtenged\u00e9lyes\u00a0 bet\u00f6lt\u00f6tt 18 \u00e9ve,
\n
\n \u2022\u00a0A rajtenged\u00e9lyes nev\u00e9re ki\u00e1ll\u00edtott, a versenyz\u00e9st enged\u00e9lyez\u0151 sportorvosi igazol\u00e1s,
\n
\n \u2022\u00a0A rajtenged\u00e9lyes \u00edr\u00e1sos nyilatkozata a versenyre vonatkoz\u00f3 valamennyi szab\u00e1lyoz\u00e1s betart\u00e1s\u00e1r\u00f3l,
\n
\n \u2022\u00a0a 15.000.- Ft bel\u00e9p\u0151d\u00edj megfizet\u00e9se\n<\/p>\n
\n A verseny \u00e9rt\u00e9kel\u00e9sekor a versenyhaj\u00f3n r\u00e9sztvev\u0151 rajtenged\u00e9lyes nem szerepel az
\n
\n eredm\u00e9nylist\u00e1n, d\u00edjaz\u00e1sban nem r\u00e9szes\u00fcl, de a nevez\u00e9skor a versenytrik\u00f3t, valamint
\n
\n megh\u00edv\u00e1st a verseny fogad\u00e1s\u00e1ra megkapja.\n<\/p>\n
\n 3\u00a0NEVEZHET\u00d5 OSZT\u00c1LYOK\n<\/p>\n
\n Haj\u00f3oszt\u00e1lyok\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 Jelz\u00e9s\u00fck\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 Minim\u00e1lis l\u00e9tsz.
\n
\n Klasszikus flotta oszt\u00e1lyok:
\n
\n \u00d6sszevont cirk\u00e1l\u00f3\u00a0\u00a0\u00a0saj\u00e1t jelz\u00e9s\u00fck \u00a05 f\u0151
\n
\n (8 R, 6 R, 75-\u00f6s, 55-\u00f6s oszt\u00e1lyok)\u00a0 (8, 6, 75, 55,)
\n
\n 70-es cirk\u00e1l\u00f3 oszt\u00e1ly\u00a0\u00a0\u00a070\u00a0\u00a0\u00a07 f\u0151
\n
\n 50-es cirk\u00e1l\u00f3 oszt\u00e1ly\u00a0\u00a0 \u00a0\u00a0\u00a050\u00a0\u00a0\u00a05 f\u0151
\n
\n 40-es cirk\u00e1l\u00f3 oszt\u00e1ly\u00a0\u00a0\u00a040\u00a0\u00a0\u00a04 f\u0151
\n
\n 30-as cirk\u00e1l\u00f3 oszt\u00e1ly\u00a0\u00a0\u00a030 \u00a0\u00a0\u00a03 f\u0151
\n
\n 22-es cirk\u00e1l\u00f3 \u00e9s Eur\u00f3pa 30 oszt\u00e1ly\u00a0\u00a022,\u00a0 E,\u00a0\u00a03 f\u0151
\n
\n Dragon oszt\u00e1ly\u00a0\u00a0\u00a0D\u00a0\u00a0\u00a03 f\u0151
\n
\n \u00d6sszevont Yolle (30, 25)\u00a0\u00a0\u00a0(30, C)\u00a0\u00a03 f\u0151<\/p>\n
One Design flotta oszt\u00e1lyok:
\n
\n Asso 99\u00a0\u00a0\u00a099\u00a0\u00a0\u00a06 f\u0151
\n
\n 8 M One Design\u00a0\u00a0\u00a08 (8mOD logo)\u00a03 f\u0151
\n
\n Elliott 770\u00a0\u00a0\u00a0E770\u00a0\u00a0\u00a03 f\u0151
\n
\n Sud\u00e1r Regatta\u00a0\u00a0\u00a0S (Sud\u00e1r logo)\u00a03 f\u0151
\n
\n Scholtz 22-es\u00a0\u00a0\u00a0S22\u00a0\u00a0\u00a03 f\u0151
\n
\n J 24-es oszt\u00e1ly\u00a0\u00a0\u00a0J24\u00a0\u00a0\u00a03 f\u0151\n<\/p>\n
\n Sporthaj\u00f3 flotta oszt\u00e1lyai:
\n
\n 33-as oszt\u00e1ly\u00a0\u00a0\u00a033\u00a0\u00a0\u00a03 f\u0151
\n
\n Regina oszt\u00e1ly\u00a0\u00a0\u00a0RAX\u00a0\u00a0\u00a03 f\u0151
\n
\n Sud\u00e1r Sport\u00a0\u00a0\u00a0S + cs\u00edk a fels\u0151\u00a0\u00a03 f\u0151
\n
\n latnizs\u00e1kn\u00e1l
\n
\n Dolfin\u00a0\u00a0\u00a0DOL\u00a0\u00a0\u00a03 f\u0151\n<\/p>\n
\n
\n Yardstick flotta csoportok:
\n
\n Yardstick I. csoport\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 YS-sz\u00e1m:\u00a0\u00a0 98 \u00e9s alatta\u00a0piros szalag\u00a0\u00a04 f\u0151
\n
\n a h\u00e1ts\u00f3 (oldal) merev\u00edt\u0151n
\n
\n Yardstick II. csoport\u00a0\u00a0\u00a0 YS-sz\u00e1m:\u00a0\u00a0 99 \u2013 108\u00a0s\u00e1rga szalag \u00a0\u00a03 f\u0151
\n
\n a h\u00e1ts\u00f3 (oldal)merev\u00edt\u0151n
\n
\n Yardstick III. csoport\u00a0\u00a0 YS-sz\u00e1m: 109 \u00e9s felette\u00a0z\u00f6ld szalag\u00a0\u00a02 f\u0151
\n
\n a h\u00e1ts\u00f3 (oldal) merev\u00edt\u0151n
\n
\n Amennyiben a haj\u00f3lev\u00e9l magasabb sz\u00e1mban hat\u00e1rozza meg a minimum l\u00e9tsz\u00e1mot,
\n
\n \u00fagy azt kell figyelembe venni.
\n
\n A YS csoportokban indul\u00f3k -a vitorl\u00e1n viselt jelz\u00e9s\u00fckt\u0151l f\u00fcggetlen\u00fcl- a fent megjel\u00f6lt\u00a0 szalagokat kell viselj\u00e9k versenyeken. ( m\u00e9rete\u00a0 5- 7 cm x\u00a0 1 m )\n<\/p>\n
\n A felsorol\u00e1sban nem szerepl\u0151 egytest\u0171 haj\u00f3oszt\u00e1lyok ( Libera t\u00edpusok, \u00e9s minden m\u00e1s,
\n
\n 25 m2 \u00e9s 25 m2 feletti orr \u00e9s nagyvitorla \u00f6sszfel\u00fclet\u0171 haj\u00f3k) a r\u00e9sz\u00fckre el\u0151\u00edrt Yardstick csoportban ker\u00fclnek \u00e9rt\u00e9kel\u00e9sre.\n<\/p>\n
\n 4\u00a0A NEVEZ\u00c9S HELYE \u00c9S IDEJE
\n
\n Nevezni lehet el\u0151zetesen
\n
\n Budapesten, a Magyar Vitorl\u00e1s Sz\u00f6vets\u00e9g irod\u00e1j\u00e1ban
\n
\n (1143 Budapest, D\u00f3zsa Gy\u00f6rgy \u00fat\u00a0 1-3.) j\u00fanius 29-\u00e9n, kedden\u00a0 14.00-18.00 \u00f3ra k\u00f6z\u00f6tt
\n
\n tov\u00e1bb\u00e1\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 j\u00fanius 30-\u00e1n, szerd\u00e1n\u00a0 14.00-18.00 \u00f3ra k\u00f6z\u00f6tt,
\n
\n valamint a helysz\u00ednen, Balatonf\u00fcreden\u00a0 j\u00falius 1- \u00e9n, cs\u00fct\u00f6rt\u00f6k\u00f6n 18.00-23.00 \u00f3ra k\u00f6z\u00f6tt
\n
\n a T-Mobile rendezv\u00e9nys\u00e1torban m\u0171k\u00f6d\u0151 versenyirod\u00e1ban.\n<\/p>\n
\n A Versenyrendez\u0151s\u00e9g elfogad m\u00e9g j\u00falius 2-\u00e1n p\u00e9nteken 07.00-08.00 \u00f3ra k\u00f6z\u00f6tt is nevez\u00e9st (T-Mobile rendezv\u00e9nys\u00e1tor\u00e1ban m\u0171k\u00f6d\u0151 versenyirod\u00e1ban), amely azonban 100 %-os nevez\u00e9si d\u00edj fel\u00e1r k\u00f6teles!\n<\/p>\n
\n 2004. j\u00falius 2-\u00e1n, p\u00e9nteken\u00a0 08.00 \u00f3ra ut\u00e1n a Versenyrendez\u0151s\u00e9g nem fogad el tov\u00e1bbi nevez\u00e9st!\n<\/p>\n
\n 5\u00a0NEVEZ\u00c9SI D\u00cdJ
\n
\n 3.500,-Ft\/f\u0151
\n
\n J\u00falius 2- \u00e1n p\u00e9nteken 07.00-08.00 k\u00f6z\u00f6tti helysz\u00edni nevez\u00e9s eset\u00e9n:
\n
\n 7.000,-Ft\/f\u0151
\n
\n 1985. janu\u00e1r 1-j\u00e9n \u00e9s azut\u00e1n sz\u00fcletett versenyz\u0151k a nevez\u00e9si d\u00edj fel\u00e9t fizetik.
\n
\n 1989- ben \u00e9s azut\u00e1n sz\u00fcletett versenyz\u0151k (moc\u00f3k) nevez\u00e9si d\u00edjat nem fizetnek.\n<\/p>\n
\n 6\u00a0VERSENYP\u00c1LYA
\n
\n Rajtvonal
\n
\n A balatonf\u00fcredi m\u00f3l\u00f3 el\u0151tti v\u00edzter\u00fcleten, a partt\u00f3l kb. 500 m\u00e9terre horgonyz\u00f3, narancs
\n
\n sz\u00edn\u0171 lobog\u00f3t visel\u0151 rajthaj\u00f3 \u00e1rboca \u00e9s az att\u00f3l DK-re, mer\u0151legesen a balatonkenesei
\n
\n ir\u00e1nyra, a ny\u00edlt v\u00edzen horgonyz\u00f3 \u00a0\u201eB-31-es\u201d\u00a0 haj\u00f3 narancssz\u00edn\u0171 lobog\u00f3val ell\u00e1tott
\n
\n \u00e1rboca k\u00f6z\u00f6tti egyenes.
\n
\n A rajtelj\u00e1r\u00e1s lobog\u00f3- \u00e9s hangjelz\u00e9seit a rajtvonal mindk\u00e9t v\u00e9g\u00e9n l\u00e9v\u0151 verseny-
\n
\n rendez\u0151s\u00e9gi haj\u00f3n egyid\u0151ben adj\u00e1k.
\n
\n A B-31-es haj\u00f3 mellett elhelyezett 4 sz. b\u00f3ja a rajtvonal hossz\u00e1nak v\u00e9g\u00e9t jelzi, amelyet
\n
\n jobb k\u00e9zr\u0151l kell elhagyni.
\n
\n A rajtvonal hossza a nevezett haj\u00f3k sz\u00e1m\u00e1t\u00f3l f\u00fcgg\u0151en 2000\u20132200 m. A rajtvonalon
\n
\n cs\u00edkos ir\u00e1nyb\u00f3j\u00e1kat is elhelyez\u00fcnk, amelyeket akad\u00e1lynak kell tekinteni, s nincsen el\u0151\u00edrt
\n
\n oldaluk.\n<\/p>\n
\n A p\u00e1ly\u00e1t hat\u00e1rol\u00f3 ker\u00fcl\u0151 p\u00e1lyajeleket\u00a0 jobb k\u00e9zr\u0151l kell elhagyni:\n<\/p>\n
\n 1. sz. p\u00e1lyajel\u00a0Balatonkenese kik\u00f6t\u0151 el\u0151tti v\u00edzter\u00fcleten\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 \u00a0(60o)
\n
\n felf\u00fajhat\u00f3 s\u00e1rga m\u0171anyag b\u00f3ja
\n
\n GPS\u00a0\u00a0 N\u00a0\u00a0 47\u00b0 01,380\u2019\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 E\u00a0\u00a0 018\u00b0 06,321\u2019
\n
\n 2. sz. p\u00e1lyajel\u00a0Si\u00f3fok kik\u00f6t\u0151 el\u0151tti v\u00edzter\u00fcleten\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 \u00a0\u00a0(204o)
\n
\n felf\u00fajhat\u00f3 s\u00e1rga m\u0171anyag b\u00f3ja
\n
\n GPS\u00a0\u00a0 N\u00a0\u00a0 46\u00b0 55,204\u2019\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 E\u00a0\u00a0 018\u00b0 02,391\u2019\n<\/p>\n
\n Tihany szoros\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0(255o)<\/p>\n
3. sz. p\u00e1lyajel\u00a0A Keszthelyi \u00f6b\u00f6lben, a m\u00f3l\u00f3t\u00f3l mintegy 400 m\u00e9terre
\n
\n p\u00e1lyajelk\u00e9nt horgonyon \u00e1ll\u00f3 \u00e9s z\u00f6ld lobog\u00f3t visel\u0151 haj\u00f3,
\n
\n amely napnyugt\u00e1t\u00f3l napkelt\u00e9ig h\u00e1rmas, s\u00e1rga villog\u00f3 f\u00e9ny-jelz\u00e9st ad.
\n
\n GPS\u00a0\u00a0 N\u00a0\u00a0 46\u00b0 45,333\u2019\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 E\u00a0\u00a0 017\u00b0 15,477\u2019\n<\/p>\n
\n Tihany szoros\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 \u00a0\u00a0\u00a0\u00a0(60o)<\/p>\n
C\u00e9lvonal
\n
\n A c\u00e9lvonal a balatonf\u00fcredi Edz\u0151t\u00e1bor (a sz\u00f6vets\u00e9gi kik\u00f6t\u0151 ) el\u0151tti v\u00edzter\u00fcleten, a partt\u00f3l
\n
\n mintegy\u00a0 500 m\u00e9terre horgonyz\u00f3 k\u00e9k lobog\u00f3t visel\u0151 c\u00e9lhaj\u00f3 narancs sz\u00edn\u0171 lobog\u00f3s
\n
\n \u00e1rboca \u00e9s att\u00f3l K-re elhelyezett 4.sz. c\u00e9lb\u00f3ja k\u00f6z\u00f6tti egyenes.\n<\/p>\n
\n Kieg\u00e9sz\u00edt\u0151 rendelkez\u00e9sek
\n
\n A rajt \u00e9s c\u00e9lvonal ir\u00e1nya \u00e9s hossza l\u00e9nyegesen elt\u00e9r\u0151.
\n
\n A rajt el\u0151tt jelentkezni nem kell.
\n
\n A\u00a0 megadott ir\u00e1nysz\u00e1mok az el\u0151z\u0151 p\u00e1lyajelt\u0151l \u00e9rtend\u0151k, azok pontatlans\u00e1ga \u00f3v\u00e1s t\u00e1rgy\u00e1t
\n
\n nem k\u00e9pezheti.
\n
\n A\u00a0 Tihany szorosban a haj\u00f3z\u00e1si \u00fatvonal kezdet\u00e9n\u00e9l \u00e9s v\u00e9g\u00e9n\u00e9l mind az \u00e9szaki, mind a d\u00e9li
\n
\n oldalon, j\u00f3l l\u00e1that\u00f3, 2- 2 db, p\u00e1lyajelnek sz\u00e1m\u00edt\u00f3,\u00a0 s\u00e1rga\u00a0 felf\u00fajhat\u00f3 m\u0171anyag b\u00f3j\u00e1t helyez
\n
\n el a Versenyrendez\u0151s\u00e9g,\u00a0 amelyeket a haj\u00f3z\u00e1si \u00fatvonal fel\u0151l kell elhagyni.
\n
\n E b\u00f3j\u00e1k mell\u00e9 a Versenyvezet\u0151s\u00e9g – narancs sz\u00edn\u0171 lobog\u00f3val ell\u00e1tott -ellen\u0151rz\u0151
\n
\n motorosakat rendel, amelyekr\u0151l a haj\u00f3k \u00fatvonal\u00e1t figyelemmel k\u00eds\u00e9rik \u00e9s szab\u00e1lytalans\u00e1g
\n
\n eset\u00e9n \u00f3v\u00e1st ny\u00fajtanak be az \u00e9rintett haj\u00f3k ellen.
\n
\n A kit\u0171z\u00f6tt haj\u00f3z\u00e1si \u00fatvonal csak szem\u00e9lyhaj\u00f3k \u00e9s m\u00e1s munkahaj\u00f3k r\u00e9sz\u00e9re
\n
\n k\u00f6telez\u0151, vitorl\u00e1sok r\u00e9sz\u00e9re – tekintettel a homokpadokra \u00e9s z\u00e1tonyokra – csak aj\u00e1nlott.\n<\/p>\n
\n A Tihany szorosban, miut\u00e1n a haj\u00f3z\u00f3 \u00fat beleesik a kik\u00f6t\u0151t \u00f6vez\u0151 \u00e9s az \u00faj Haj\u00f3z\u00e1si Szab\u00e1lyzatban meghat\u00e1rozott 200 m-es k\u00f6rzetbe, a menetrendi kompj\u00e1ratnak, amely nappal z\u00f6ld lobog\u00f3t, napnyugta ut\u00e1n a feh\u00e9r jelz\u0151f\u00e9ny felett j\u00f3l l\u00e1that\u00f3 z\u00f6ld f\u00e9nyt visel, egy\u00e9rtelm\u0171 \u00fatjoga van.
\n
\n A versenyz\u0151k j\u00f3 el\u0151re sz\u00e1m\u00edtsanak a kit\u00e9r\u00e9s m\u00f3dj\u00e1ra \u00e9s lehet\u0151s\u00e9g\u00e9re.
\n
\n Esetleges sz\u00e9lcsend eset\u00e9n k\u00e9rj\u00fck valamennyi haj\u00f3z\u00f3 t\u00fcrelmes \u00e9s meg\u00e9rt\u0151 magatart\u00e1s\u00e1t.\n<\/p>\n
\n 7\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 RAJTELJ\u00c1R\u00c1S<\/p>\n
2004. j\u00falius 2-\u00e1n, p\u00e9nteken, valamennyi oszt\u00e1ly r\u00e9sz\u00e9re
\n
\n 09.20\u00a0 \u00f3rakor\u00a0figyelmeztet\u0151 jelz\u00e9s \u00a0code „V” lobog\u00f3\u00a01 l\u00f6v\u00e9ssel
\n
\n 09.25 \u00f3rakor\u00a0el\u0151k\u00e9sz\u00edt\u0151 jelz\u00e9s \u00a0code „P” lobog\u00f3\u00a01 l\u00f6v\u00e9ssel
\n
\n 09.30 \u00f3rakor\u00a0rajt jelz\u00e9s\u00a0 valamennyi lobog\u00f3 bevon\u00e1sa \u00a01 l\u00f6v\u00e9ssel
\n
\n Jelen rajtelj\u00e1r\u00e1s m\u00f3dos\u00edtja a \u201eVersenyszab\u00e1lyok\u201d 26. pontj\u00e1t.<\/p>\n
A rajtelj\u00e1r\u00e1s a MAT\u00c1V 180 h\u00edv\u00f3sz\u00e1m\u00fa, pontos id\u0151 szolg\u00e1ltat\u00e1sa szerint megadott id\u0151
\n
\n alapj\u00e1n lesz lefolytatva.
\n
\n A Versenyrendez\u0151s\u00e9g a rajtn\u00e1l nem alkalmazza az 1 perces szab\u00e1lyt, ez\u00e9rt korai rajt eset\u00e9n a v\u00e9tkes haj\u00f3, valamennyi\u00a0 szab\u00e1lyosan rajtol\u00f3 haj\u00f3t kiker\u00fclve, visszat\u00e9rhet a rajtvonalon is. Egy haj\u00f3 akkor rajtol \u00fajra szab\u00e1lyosan, ha el\u0151z\u0151leg teljes terjedelm\u00e9vel visszat\u00e9rt a rajtvonal rajt el\u0151tti oldal\u00e1ra.
\n
\n A rajtelj\u00e1r\u00e1s ideje alatt (az esetlegesen megism\u00e9telt rajtelj\u00e1r\u00e1s ideje alatt is)
\n
\n sem h\u00e1tsz\u00e9lvitorla, sem blister nem haszn\u00e1lhat\u00f3!
\n
\n Azok felvon\u00e1sa csak a rajt ut\u00e1n 3 perccel enged\u00e9lyezett, ennek id\u0151pontj\u00e1t k\u00fcl\u00f6n hangjelz\u00e9ssel\u00a0 jelzi a Versenyrendez\u0151s\u00e9g.<\/p>\n
8\u00a0MEGISM\u00c9TELT RAJTELJ\u00c1R\u00c1S
\n
\n T\u00f6meges, nem azonos\u00edthat\u00f3 korai rajtol\u00e1s eset\u00e9n, \u00e1ltal\u00e1nos visszah\u00edv\u00e1s ut\u00e1n a rajtelj\u00e1r\u00e1s
\n
\n a k\u00f6vetkez\u0151:
\n
\n szigor\u00edtott 09.50 \u00f3rakor\u00a0figyelmezet\u0151 jelz\u00e9s\u00a0code\u00a0 „V” \u00e9s fekete lobog\u00f3\u00a01 l\u00f6v\u00e9ssel
\n
\n 09.55 \u00f3rakor\u00a0el\u0151k\u00e9sz\u00edt\u0151 jelz\u00e9s\u00a0code „P” lobog\u00f3 \u00a01 l\u00f6v\u00e9ssel
\n
\n 09.59 \u00f3rakor\u00a0szigor\u00edt\u00f3 jelz\u00e9s\u00a0fekete lobog\u00f3 bevon\u00e1sa\u00a0szir\u00e9na
\n
\n 10.00 \u00f3rakor\u00a0rajt jelz\u00e9s\u00a0valamennyi lobog\u00f3 bevon\u00e1sa\u00a01 l\u00f6v\u00e9ssel
\n
\n Jelen rajtelj\u00e1r\u00e1s m\u00f3dos\u00edtja a \u201eVersenyszab\u00e1lyok\u201d 26. pontj\u00e1t.\n<\/p>\n
\n A szigor\u00edt\u00f3 jelz\u00e9s ( 09.59 \u00f3ra) ut\u00e1ni 1 perc alatt, a rajtvonal teljes hossza el\u0151tt l\u00e9v\u0151, vagy oda a rajt el\u0151tt kivitorl\u00e1z\u00f3 haj\u00f3kat a Versenyrendez\u0151s\u00e9g\u00a0 a Versenyszab\u00e1lyok\u00a0 30.3\u00a0 pontja alapj\u00e1n \u00f3v\u00e1st\u00e1rgyal\u00e1s n\u00e9lk\u00fcl kiz\u00e1rja a futamb\u00f3l.\u00a0 E t\u00e9nyr\u0151l a rendez\u0151-s\u00e9g hivatalos motorosa, a balatonkenesei\u00a0 p\u00e1lyajeln\u00e9l t\u00e1bl\u00e1ra ki\u00edrja az \u00e9rintett haj\u00f3(k) rajtsz\u00e1m\u00e1t.\n<\/p>\n
\n 9\u00a0RAJTHALASZT\u00c1S
\n
\n A Versenyrendez\u0151s\u00e9g a haj\u00f3k \u00e9ps\u00e9g\u00e9t vesz\u00e9lyeztet\u0151 viharos id\u0151j\u00e1r\u00e1s eset\u00e9n jogosult a rajt halaszt\u00e1s\u00e1ra.\n<\/p>\n
\n 10\u00a0RAJTID\u00d5 KORL\u00c1TOZ\u00c1S
\n
\n A rajtjelz\u00e9st k\u00f6vet\u0151 60 perc eltelte ut\u00e1n rajtol\u00f3 vitorl\u00e1s „el nem rajtolt haj\u00f3k\u00e9nt” – DNS – ker\u00fcl \u00e9rt\u00e9kel\u00e9sre.\n<\/p>\n
\n 11\u00a0\u00a0 \u00a0ID\u00d5KORL\u00c1TOZ\u00c1S
\n
\n Az\u00a0 utols\u00f3 \u00e9rv\u00e9nyesen c\u00e9lba fut\u00f3 haj\u00f3 befut\u00e1si ideje\u00a0 2004. j\u00falius 4-\u00e9n vas\u00e1rnap\u00a0 08.00 \u00f3ra..\u00a0 Az\u00a0 eddig az id\u0151pontig be nem \u00e9rkezett haj\u00f3kat\u00a0 a Versenyrendez\u0151s\u00e9g\u00a0 „nem \u00e9rt c\u00e9lba”\u00a0 DNF jelz\u00e9ssel \u00e9rt\u00e9keli.\n<\/p>\n
\n 12 \u00a0P\u00c1LYAR\u00d6VID\u00cdT\u00c9S
\n
\n P\u00e1lyar\u00f6vid\u00edt\u00e9s nincs.\n<\/p>\n
\n 13\u00a0NYILATKOZATT\u00c9TEL
\n
\n A c\u00e9lvonalon val\u00f3 \u00e1thalad\u00e1s a verseny szab\u00e1lyszer\u0171 teljes\u00edt\u00e9s\u00e9t jelenti.\n<\/p>\n
\n 14\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 \u00d3V\u00c1S
\n
\n Az \u00f3v\u00e1st legk\u00e9s\u0151bb az \u00f3v\u00f3 haj\u00f3 c\u00e9lba fut\u00e1sa ut\u00e1n 1 \u00f3r\u00e1n bel\u00fcl \u00edr\u00e1sban kell beadni a\u00a0 balatonf\u00fcredi telepen m\u0171k\u00f6d\u0151 versenyirod\u00e1n. Az \u00f3v\u00e1si sz\u00e1nd\u00e9kr\u00f3l azonnal \u00e9rtes\u00edteni kell az \u00f3vott felet, viselni kell az \u00f3v\u00e1st jelz\u0151 lobog\u00f3t .
\n
\n \u00d3v\u00e1st\u00e1rgyal\u00e1st\u00a0 2004. j\u00falius 4-\u00e9n, vas\u00e1rnap 08.00 \u00f3r\u00e1t\u00f3l ki\u00edrhatnak.
\n
\n \u00d3v\u00e1si d\u00edj: 2.500,-Ft\n<\/p>\n
\n 15\u00a0\u00a0 \u00a0A VERSENY F\u00c9LBESZAK\u00cdT\u00c1SA
\n
\n A Versenyrendez\u0151s\u00e9g vihar eset\u00e9n sem szak\u00edtja f\u00e9lbe a versenyt. Minden haj\u00f3 korm\u00e1nyosa egy\u00e9nileg viseli a verseny felad\u00e1s\u00e1nak vagy folytat\u00e1s\u00e1nak felel\u0151ss\u00e9g\u00e9t. Az a vitorl\u00e1s, amely b\u00e1rmely okb\u00f3l feladja a versenyt \u00e9s az \u00fatvonal valamely szakasz\u00e1n ki\u00e1ll, vagy seg\u00edts\u00e9get k\u00e9r, \u00e9rtes\u00edtse a versenyirod\u00e1t illetve a rendez\u0151s\u00e9get az al\u00e1bbi sz\u00e1mok valamelyik\u00e9n:
\n
\n Telefonsz\u00e1mok:\u00a0\u00a0\u00a0 versenyiroda\u00a0 \u00a006 87 343 462
\n
\n Versenyvezet\u0151 \u00a006 30 2415 138\u00a0 Koltai Guszt\u00e1v
\n
\n Rajt- c\u00e9lhaj\u00f3\u00a0\u00a006 20 9421 976\u00a0 Pallai P\u00e9ter
\n
\n Ment\u00e9s\u00e9rt felel\u0151s\u00a0\u00a0\u00a0 \u00a006 30 6805 531\u00a0 K\u0151v\u00e1ry Istv\u00e1n
\n
\n Viziment\u0151k\u00a0\u00a006 30 3838 383\n<\/p>\n
\n 16\u00a0\u00a0 \u00a0\u00c9RT\u00c9KEL\u00c9S, D\u00cdJAZ\u00c1S
\n
\n Az \u00e9rt\u00e9kel\u00e9s az al\u00e1bbiak szerint t\u00f6rt\u00e9nik:
\n
\n –\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 Abszol\u00fat \u00e9rt\u00e9kel\u00e9sre ker\u00fcl\u00a0 a befut\u00e1s sorrendj\u00e9ben valamennyi nevezett \u00e9s
\n
\n c\u00e9lba \u00e9rt haj\u00f3.
\n
\n –\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 \u00c9rt\u00e9kel\u00e9sre ker\u00fcl valamennyi ki\u00edrt haj\u00f3oszt\u00e1ly befut\u00e1si sorrendj\u00fck, illetve a
\n
\n Yardstick csoportok a r\u00e9sz\u00fckre kiadott\u00a0 el\u0151nysz\u00e1mok alapj\u00e1n.
\n
\n –\u00a0\u00c9rt\u00e9kel\u00e9sre ker\u00fcl valamennyi nevezett \u00e9s c\u00e9lba \u00e9rt haj\u00f3 a saj\u00e1t yardstic sz\u00e1m\u00e1-
\n
\n val korrig\u00e1lt id\u0151 alapj\u00e1n\n<\/p>\n
\n A d\u00edjaz\u00e1s az al\u00e1bbiak szerint t\u00f6rt\u00e9nik:
\n
\n –\u00a0Az abszol\u00fat gy\u0151ztes haj\u00f3 elnyeri a „Balaton 2004 \u00e9vi K\u00e9kszalagj\u00e1t”, a
\n
\n \u201e2004. \u00e9vi T-Mobile Nagyd\u00edj\u00a0 36. K\u00e9kszalag Nemzetk\u00f6zi T\u00e1vols\u00e1gi Verseny\u201d\u00a0 d\u00edszkup\u00e1j\u00e1t, valamint haj\u00f3plakett d\u00edjaz\u00e1sban r\u00e9szes\u00fcl. Az abszol\u00fat gy\u0151ztes haj\u00f3 versenyz\u0151i \u00e9remd\u00edjaz\u00e1sban r\u00e9szes\u00fclnek.
\n
\n –\u00a0Az abszol\u00fat befut\u00e1si sorrend 2-6. helyezett haj\u00f3i serleg \u00e9s haj\u00f3plakett d\u00edjaz\u00e1sban
\n
\n r\u00e9szes\u00fclnek, az abszol\u00fat befut\u00e1si sorrend 2-6. helyezett haj\u00f3inak versenyz\u0151i
\n
\n \u00e9remd\u00edjaz\u00e1sban r\u00e9szes\u00fclnek.
\n
\n –\u00a0Az abszol\u00fat befut\u00e1si sorrend 7-10. helyezett haj\u00f3i haj\u00f3plakett d\u00edjaz\u00e1sban, az
\n
\n abszol\u00fat befut\u00e1si sorrend 7-10. helyezett haj\u00f3inak versenyz\u0151i \u00e9remd\u00edjaz\u00e1sban
\n
\n r\u00e9szes\u00fclnek.
\n
\n –\u00a0Valamennyi \u00e9rt\u00e9kelhet\u0151 haj\u00f3oszt\u00e1ly\u00a0 gy\u0151ztes haj\u00f3i elnyerik a
\n
\n –\u00a0\u201e2004. \u00e9vi T-Mobile Nagyd\u00edj 36. K\u00e9kszalag\u00a0 Nemzetk\u00f6zi T\u00e1vols\u00e1gi Verseny\u201d kup\u00e1j\u00e1t, az 1- 3 helyezett haj\u00f3k versenyz\u0151i \u00e9remd\u00edjaz\u00e1sban r\u00e9szes\u00fclnek, az MVSZ 2004. \u00e9vi Versenyrendelkez\u00e9sei 8.3 pontj\u00e1ban foglaltak szerint.
\n
\n –\u00a0A „Klasszikus flotta legeredm\u00e9nyesebb haj\u00f3ja” k\u00fcl\u00f6nd\u00edjaz\u00e1sban r\u00e9szes\u00fcl a
\n
\n az \u00d6sszevont, az 50-es, 40,-es, 30-as, 22-es Cirk\u00e1l\u00f3k, az Eur\u00f3pa 30-as, a Dragon
\n
\n \u00e9s \u00d6sszevont Yolle oszt\u00e1lyok c\u00e9lba\u00e9rt haj\u00f3egys\u00e9gei k\u00f6z\u00fcl az, amely az abszol\u00fat
\n
\n \u00e9rt\u00e9kel\u00e9sben a legeredm\u00e9nyesebb.\n<\/p>\n
\n
\n –\u00a0A \u201e2004. \u00e9vi T-Mobile Nagyd\u00edj 36. K\u00e9kszalag Nemzetk\u00f6zi T\u00e1vols\u00e1gi Verseny legjobban navig\u00e1l\u00f3 haj\u00f3ja\u201d\u00a0 k\u00fcl\u00f6nd\u00edjaz\u00e1sban r\u00e9szes\u00fcl valamennyi c\u00e9lba \u00e9rkez\u0151 haj\u00f3 k\u00f6z\u00fcl az, amelyik a\u00a0 Yardstick el\u0151nysz\u00e1m rendszerben a legjobb korrig\u00e1lt id\u0151t futja.
\n
\n –\u00a0Az 1996-ban alap\u00edtott \u00f6r\u00f6k\u00f6s v\u00e1ndord\u00edjat az az 1945 el\u0151tt \u00e9p\u00fclt fahaj\u00f3 nyeri
\n
\n el, amelyik els\u0151k\u00e9nt ker\u00fcli a 3. sz. p\u00e1lyajelet. Az ig\u00e9nyes kisplasztik\u00e1t
\n
\n eredetileg1941-ben a MAC vitorl\u00e1sverseny tiszteletd\u00edjak\u00e9nt adta ki Balaton-
\n
\n \u00fajhely k\u00f6zs\u00e9g vezet\u0151s\u00e9ge \u00e9s azt 1996-ban dr. Kiss P\u00e1l \u00fcgyv\u00e9d aj\u00e1nlotta fel
\n
\n \u00faj\u00f3lag a vitorl\u00e1s sport r\u00e9sz\u00e9re.\n<\/p>\n
\n 17\u00a0\u00a0\u00a0 \u00a0D\u00cdJKIOSZT\u00d3 \u00dcNNEPS\u00c9G
\n
\n Az \u00fcnnep\u00e9lyes d\u00edjkioszt\u00f3 ideje 2004. j\u00falius 4-\u00e9n. vas\u00e1rnap 11.00 \u00f3ra , helye a balaton-
\n
\n f\u00fcredi kik\u00f6t\u0151 bej\u00e1rat\u00e1n\u00e1l l\u00e9v\u0151 M\u00f3l\u00f3-sz\u00ednpad.\n<\/p>\n
\n 18\u00a0EGY\u00c9B RENDELKEZ\u00c9SEK
\n
\n A Libera \u00e9s Asso tipus\u00fa haj\u00f3k nevez\u00e9se csak abban az esetben fogadhat\u00f3 el, ha
\n
\n megnevezik azt a megfelel\u0151 nagys\u00e1g\u00fa k\u00eds\u00e9r\u0151 motorost, amely megfelel\u0151 sebess\u00e9ggel
\n
\n b\u00edr \u00e9s megfelel\u0151 l\u00e9tsz\u00e1m befogad\u00e1s\u00e1val rendelkezik \u00e9s amely vezet\u0151je al\u00e1\u00edr\u00e1ssal
\n
\n v\u00e1llalja a verseny teljes id\u0151tartama alatt a vitorl\u00e1s k\u00eds\u00e9ret\u00e9t \u00e9s ment\u00e9s\u00e9t.
\n
\n A k\u00eds\u00e9r\u0151 motorosnak rendelkeznie kell az \u00e1ltal\u00e1nos seg\u00e9lyh\u00edv\u00e1sra \u00e9s a Verseny-
\n
\n rendez\u0151s\u00e9ggel val\u00f3 kapcsolattart\u00e1sra alkalmas r\u00e1di\u00f3 ad\u00f3-vev\u0151vel vagy mobil tele-\u00a0fonnal.
\n
\n A k\u00eds\u00e9r\u0151 motoros az \u00e1ltala biztos\u00edtott vitorl\u00e1st csak havaria eset\u00e9n k\u00f6zel\u00edtheti meg 20
\n
\n m\u00e9teren bel\u00fcl \u00e9s m\u00e1s vitorl\u00e1st semmilyen k\u00f6r\u00fclm\u00e9nyek k\u00f6z\u00f6tt nem akad\u00e1lyozhat,
\n
\n kiv\u00e9ve a ment\u00e9s eset\u00e9t.\n<\/p>\n
\n –\u00a0A versenyben l\u00e9v\u0151 haj\u00f3k k\u00f6telesek viselni a „V” versenylobog\u00f3t, tov\u00e1bb\u00e1 a
\n
\n nevez\u00e9skor kapott k\u00e9k jelz\u0151szalagot (amelyet fejmagass\u00e1gban a h\u00e1tramerev\u00edt\u0151re, illetve ahol ilyen nincs, a baum v\u00e9g\u00e9re kell feler\u0151s\u00edteni oly m\u00f3don, hogy az biztons\u00e1gosan fennmaradjon \u00e9s j\u00f3l l\u00e1that\u00f3 legyen), valamint a f\u0151t\u00e1mogat\u00f3, T-Mobile Magyarorsz\u00e1g Rt log\u00f3j\u00e1t \u00e9s a visszah\u00edv\u00f3 sz\u00e1mot tartalmaz\u00f3 \u00f6ntapad\u00f3 f\u00f3li\u00e1t, amelyet a haj\u00f3test mindk\u00e9t oldal\u00e1n, az orrt\u00f3l m\u00e9rt 2 m\u00e9teren bel\u00fcl kell felragasztani
\n
\n –\u00a0Versenyben l\u00e9v\u0151 haj\u00f3\u00a0 nemzeti lobog\u00f3t nem viselhet.
\n
\n –\u00a0Motor haszn\u00e1lata tilos.
\n
\n –\u00a0Napnyugt\u00e1t\u00f3l napkelt\u00e9ig a kivil\u00e1g\u00edt\u00e1s szempontj\u00e1b\u00f3l valamennyi, a versenyen
\n
\n r\u00e9sztvev\u0151 haj\u00f3ra a Haj\u00f3z\u00e1si Szab\u00e1lyzat vonatkoz\u00f3 rendelkez\u00e9sei l\u00e9pnek hat\u00e1lyba,
\n
\n az el\u0151\u00edrt f\u00e9nyek haszn\u00e1lata folyamatosan k\u00f6telez\u0151, ennek hi\u00e1nya kiz\u00e1r\u00e1si ok
\n
\n („Versenyszab\u00e1lyok” 63.1 szab\u00e1ly m\u00f3dos\u00edt\u00e1sa).
\n
\n Hivatalos id\u0151pontok a verseny alatt:
\n
\n A Balatonn\u00e1l \u00a0Napnyugta\u00a0\u00a0\u00a0 2004. 07. 2-\u00e1n p\u00e9nteken:\u00a0 \u00a020.44
\n
\n Napkelte\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 07. 3-\u00e1n szombaton:\u00a004.52
\n
\n Napnyugta\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 07. 3-\u00e1n szombaton:\u00a020.44
\n
\n Napkelte\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 07. 4-\u00e9n vas\u00e1rnap: \u00a004.53\n<\/p>\n
\n – Hirdet\u00e9sek az MVSZ 2004. \u00e9vi Rekl\u00e1mszab\u00e1lyzat\u00e1ban el\u0151\u00edrtak szerint viselhet\u0151k.
\n
\n – Az MVSZ eln\u00f6ks\u00e9ge 1997. m\u00e1rcius 26-i hat\u00e1rozata szerint tavaink v\u00edzmin\u0151s\u00e9g\u00e9nek \u00e9s tisztas\u00e1g\u00e1nak meg\u00f3v\u00e1sa \u00e9rdek\u00e9ben,\u00a0 az ISAF (Nemzetk\u00f6zi Vitorl\u00e1s Sz\u00f6vets\u00e9g) 1997. november\u00e9ben tett felh\u00edv\u00e1s\u00e1nak szellem\u00e9ben \u00e9s \u00e9rtelm\u00e9ben, a Versenyszab\u00e1lyok\u201d 69 pontja szerint meg\u00edt\u00e9lend\u0151 \u201eNagyfok\u00fa helytelen magatart\u00e1s\u201d-k\u00e9nt kell \u00e9rt\u00e9kelni a vizet sz\u00e1nd\u00e9kosan szennyez\u0151 magatart\u00e1st.\n<\/p>\n
\n
\n Ez\u00e9rt:
\n
\n nehezen vagy nem boml\u00f3 anyagot a v\u00edzbe dobni vagy beengedni szigor\u00faan tilos.
\n
\n Ilyenek: \u00fcveg, f\u00e9m, m\u0171anyag, pap\u00edrg\u00f6ngy\u00f6leg stb., k\u00fcl\u00f6n\u00f6s tekintettel\u00a0 az olajra
\n
\n \u00e9s sz\u00e1rmaz\u00e9kaira. Amennyiben a Versenyrendez\u0151s\u00e9g a verseny ideje alatt, illetve a
\n
\n ki- \u00e9s bevitorl\u00e1z\u00e1s alatt ilyet \u00e9szlel, \u00f3vja a haj\u00f3t \u00e9s az \u00f3v\u00e1si bizotts\u00e1g a tilt\u00e1s ellen
\n
\n v\u00e9t\u0151 haj\u00f3(k)at a 69.1(b)(2) pont alapj\u00e1n a futamb\u00f3l kiz\u00e1rja.\n<\/p>\n
\n Fontos t\u00e1j\u00e9koztat\u00f3:
\n
\n A Balatonf\u00fcredi Edz\u0151t\u00e1borban a versenyen r\u00e9sztvev\u0151 haj\u00f3k t\u00e9r\u00edt\u00e9smentesen vehetnek
\n
\n ig\u00e9nybe kik\u00f6t\u0151helyet.
\n
\n G\u00e9pkocsi parkol\u00e1st biztos\u00edtani az edz\u0151t\u00e1bor nem tud.\n<\/p>\n
\n 19\u00a0R\u00c1DI\u00d3KAPCSOLAT
\n
\n Egy haj\u00f3 sem adhat le r\u00e1di\u00f3ad\u00e1st \u00e9s nem vehet olyan r\u00e1di\u00f3ad\u00e1st, amely nem \u00e9rhet\u0151 el minden haj\u00f3 sz\u00e1m\u00e1ra. Az e pont ellen v\u00e9t\u0151k megs\u00e9rtik a Versenyszab\u00e1lyok 41. pontj\u00e1t.
\n
\n A 49\/2002(XII.28) sz\u00e1m\u00fa GKM rendelet \u00e9rtelm\u00e9ben valamennyi haj\u00f3n k\u00f6telez\u0151en el\u0151\u00edrt
\n
\n legal\u00e1bb 1 db mobil telefon, amelynek sz\u00e1m\u00e1t a nevez\u00e9si lapon fel kell t\u00fcntetni, de amelyet csak seg\u00e9lyh\u00edv\u00e1sra, vagy a verseny felad\u00e1s bejelent\u00e9s\u00e9re lehet haszn\u00e1lni.\n<\/p>\n
\n 20\u00a0\u00a0\u00a0 SZAVATOSS\u00c1G KIZ\u00c1R\u00c1SA
\n
\n A Versenyrendez\u0151s\u00e9g nem v\u00e1llal felel\u0151ss\u00e9get sem a versenyz\u0151k, sem a haj\u00f3k versenyre val\u00f3 alkalmass\u00e1ga tekintet\u00e9ben, sem pedig a versenyen val\u00f3 r\u00e9szv\u00e9tel sor\u00e1n esetlegesen bek\u00f6vetkez\u0151 balesetek\u00e9rt vagy anyagi k\u00e1rok\u00e9rt.\n<\/p>\n
\n 21\u00a0\u00c9RV\u00c9NYESS\u00c9G
\n
\n Jelen Versenyki\u00edr\u00e1s \u00e9s Versenyutas\u00edt\u00e1s magyar \u00e9s az angolnyelv\u0171 v\u00e1ltozat\u00e1nak esetleges
\n
\n elt\u00e9r\u00e9se eset\u00e9n a magyar v\u00e1ltozat a m\u00e9rvad\u00f3.\n<\/p>\n
\n
\n J\u00f3\u00a0 szelet!\n<\/p>\n
\n Versenyrendez\u0151s\u00e9g<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"
Versenyki\u00edr\u00e1s \u00e9s versenyutas\u00edt\u00e1s T-Mobile NAGYD\u00cdJ 36. K\u00c9KSZALAG NEMZETK\u00d6ZI T\u00c1VOLS\u00c1GI VERSENY 2004 NEMZETK\u00d6ZI T\u00c1VOLS\u00c1GI VERSENY MIN\u00d5S\u00cdT\u00d5 VERSENY A BALATON KUPA\u00a0 6. FUTAMA V E R S E N Y K I \u00cd R \u00c1 S\u00a0 \u00c9 S\u00a0 V E R S E N Y U T A S \u00cd T \u00c1 S A verseny helye \u00e9s […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[1804],"tags":[],"sailing_author":"www.sailing.hu","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/5095"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=5095"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/5095\/revisions"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=5095"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=5095"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=5095"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}