{"id":514,"date":"2015-02-01T20:22:00","date_gmt":"2015-02-01T19:22:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2015\/02\/01\/hajonaplo-januar-31\/"},"modified":"2017-08-02T00:01:19","modified_gmt":"2017-08-01T22:01:19","slug":"hajonaplo-januar-31","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2015\/02\/01\/hajonaplo-januar-31\/","title":{"rendered":"Haj\u00f3napl\u00f3, janu\u00e1r 31."},"content":{"rendered":"

\n Conrad Colman napl\u00f3ja, 2015. febru\u00e1r 1.\n<\/p>\n

\n Poz\u00edci\u00f3 d\u00e9li 43 fok 25 perc, keleti 4 fok 36 perc\n<\/p>\n

\n Az utols\u00f3 24 \u00f3r\u00e1ban megtett t\u00e1v: 347 tengeri m\u00e9rf\u00f6ld\n<\/p>\n

\n T\u00e1vols\u00e1g a One Ocean One Planethez k\u00e9pest: cs\u00f6kkent!\n<\/p>\n

\n Most keleti ir\u00e1nyba rep\u00fcl\u00fcnk, holtversenyben a Neutrogen\u00e1val a mai nap leggyorsabb haj\u00f3ja c\u00edm\u00e9rt! Fantasztikus ilyen er\u0151s sz\u00e9lben haladni, most a Spirit of Hungary felkaphatja hossz\u00fa szokny\u00e1j\u00e1t, \u00e9s igaz\u00e1n rohanhat.\n<\/p>\n

\n
\n Tegnap \u00e9jjel egy \u00e1tmeneti z\u00f3n\u00e1n haladtunk \u00e1t, kisebb sz\u00e9llel, \u00e9s meghalzoltunk, amikor fordult a sz\u00e9l d\u00e9lir\u0151l \u00e9szak-keletire. A nagy d\u00e9li \u00f3ce\u00e1n itt komoly sz\u00e9llel hajszol minket, ez\u00e9rt \u00e9jjel nagy odafigyel\u00e9ssel id\u0151z\u00edtett\u00fck a vitorlacser\u00e9inket, \u00e9s ahogy egyre \u00e9p\u00fclt a sz\u00e9l, \u00fagy v\u00e1ltottunk mindig eggyel kisebb vitorl\u00e1ra. Visszav\u00e1ltottunk a legnagyobb gennakerr\u0151l a kisebb reacherre, majd a kis fockra, \u00e9s most a m\u00e9g ann\u00e1l is kisebb fockra, ami az utols\u00f3 vari\u00e1ci\u00f3 a viharfock el\u0151tt, de a most \u00e9pp 36 csom\u00f3s r\u00e1f\u00faj\u00e1sok vannak, sz\u00f3val biztons\u00e1gban lesz\u00fcnk.\n<\/p>\n

\n Az \u00e9jszaka csod\u00e1latosan nyugodt volt, miel\u0151tt meg\u00e9rkezett volna a vihar, hatalmas holddal \u00e9s f\u00e9nyl\u0151 csilagokkal, csak a frontot megel\u0151z\u0151 n\u00e9h\u00e1ny f\u00e1tyolfelh\u0151 volt az \u00e9gen. Ezek magas szint\u0171 felh\u0151k, amelyeket m\u00e1s felh\u0151kkel szemben nem v\u00edzcseppek, hanem j\u00e9gkrist\u00e1lyok alkotnak, de gy\u00f6ny\u00f6r\u0171ek \u00e9s kifinomultak, viharosabb id\u0151j\u00e1r\u00e1si k\u00f6r\u00fclm\u00e9nyek h\u00edrn\u00f6kei. M\u00e1r keleti ir\u00e1nyba robogunk, az \u00e9g ragyog\u00f3an k\u00e9k, \u00e9s folyamatos 30 csom\u00f3 feletti szel\u00fcnk van. A szigor\u00fak\u00e9k tenger ez\u00fcst\u00f6sen csillog a napf\u00e9nyben, \u00e9s feh\u00e9r permet fut rajta v\u00e9gig a sz\u00e9ll\u00f6k\u00e9sek nyom\u00e1n. Minden adott egy j\u00f3 naphoz a v\u00edzen, \u00e9s ez friss\u00edt\u0151 v\u00e1ltoz\u00e1s a sz\u00fcrke \u00e1rnyalataihoz k\u00e9pest, amelyek egy\u00e9bk\u00e9nt domin\u00e1lnak ezen a t\u00e1jon.\n<\/p>\n

\n
\n Fot\u00f3: Spirit of Hungary – Barcelona World Race
\n<\/span>
\n
\n
\n Forr\u00e1s: http:\/\/www.conradcolman.com\/2015\/02\/ships-log-jan-31st\/
\n<\/span>
<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Conrad Colman napl\u00f3ja, 2015. febru\u00e1r 1. Poz\u00edci\u00f3 d\u00e9li 43 fok 25 perc, keleti 4 fok 36 perc Az utols\u00f3 24 \u00f3r\u00e1ban megtett t\u00e1v: 347 tengeri m\u00e9rf\u00f6ld T\u00e1vols\u00e1g a One Ocean One Planethez k\u00e9pest: cs\u00f6kkent! Most keleti ir\u00e1nyba rep\u00fcl\u00fcnk, holtversenyben a Neutrogen\u00e1val a mai nap leggyorsabb haj\u00f3ja c\u00edm\u00e9rt! Fantasztikus ilyen er\u0151s sz\u00e9lben haladni, most a Spirit […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[1804],"tags":[617,859,407],"sailing_author":"Csepregi Panka","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/514"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=514"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/514\/revisions"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=514"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=514"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=514"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}