{"id":522,"date":"2015-01-22T18:04:00","date_gmt":"2015-01-22T17:04:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2015\/01\/22\/vegre-szabadon\/"},"modified":"2017-08-02T00:08:16","modified_gmt":"2017-08-01T22:08:16","slug":"vegre-szabadon","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2015\/01\/22\/vegre-szabadon\/","title":{"rendered":"V\u00e9gre szabadon"},"content":{"rendered":"
\n BWR h\u00edrek, 2015. janu\u00e1r 22. reggel\n<\/p>\n
\n Miut\u00e1n a szubtr\u00f3pusi Szt. Helen\u00e1n\u00e1l t\u00fal hossz\u00fa id\u0151re szorultak be, a negyedik helyen vitorl\u00e1z\u00f3 Renault Captur visszakapta a \u201ekerekeit\u201d, \u00e9s \u00fajra \u00faton van d\u00e9l fel\u00e9, t\u0171rhet\u0151nek mondhat\u00f3 14 csom\u00f3s sebess\u00e9ggel, fej-fej mellett a We are waterrel, ami t\u0151le kicsit d\u00e9lebbre van. Val\u00f3j\u00e1ban Jorg Riechers \u00e9s Seb Audigane \u00fatv\u00e1laszt\u00e1sa jobbnak t\u0171nik, \u00e9s a n\u00e9met-francia p\u00e1ros j\u00f3 sebess\u00e9get tud tartani, hogy miel\u00e9bb be\u00e9rje a \u201en\u00e9gykerek\u0171t\u201d.\n<\/p>\n
\n A Barcelona World Race flott\u00e1j\u00e1nak elej\u00e9n Bernard Stamm \u00e9s Jean Le Cam \u00e9jjel egy k\u00f6r\u00fcl halzolt d\u00e9l-kelet fel\u00e9, hogy egy kisebb v\u00e1ltoztat\u00e1ssal jobb sz\u00e9lben maradjanak, de ez val\u00f3sz\u00edn\u0171leg csak egy 100 m\u00e9rf\u00f6ldes szakasz, miel\u0151tt a versenyt vezet\u0151 Chemin\u00e9es Poujoulat visszahalzol.\n<\/p>\n
\n Mivel tov\u00e1bbra is maradnak a saj\u00e1t keleti ir\u00e1nyukon, k\u00f6r\u00fclbel\u00fcl 17 csom\u00f3val, a Neutrogena tegnap este \u00f3ta m\u00e1r j\u00f3 60 m\u00e9rf\u00f6ldet fogott a Chemin\u00e9es Poujoulat-n, \u00e9s mindaddig, am\u00edg az \u00e9len \u00e1ll\u00f3k d\u00e9l-kelet fel\u00e9 mennek, Guillermo Altadill \u00e9s Jos\u00e9 Munoz tov\u00e1bb fogja cs\u00f6kkenteni a k\u00f6zt\u00fck l\u00e9v\u0151 t\u00e1vols\u00e1got.\n<\/p>\n
\n Anna Corbella \u00e9s G\u00e9rard Marin p\u00e1ros\u00e1nak nincs m\u00e1s v\u00e1laszt\u00e1sa, mint tov\u00e1bbra is d\u00e9lre tartani. \u0150k m\u00e9g mindig a magas nyom\u00e1s\u00fa ter\u00fcleten vannak k\u00e9t j\u00f3 front k\u00f6z\u00f6tt, \u00e9s keletre vitorl\u00e1zva tov\u00e1bb tartana nekik, \u00edgy a harmadik helyen \u00e1ll\u00f3knak mindent meg kell tenni\u00fck, hogy kikeveredjenek bel\u0151le. Kisebb szel\u00fck van, mint az el\u0151tt\u00fck \u00e1ll\u00f3 k\u00e9t haj\u00f3nak.\n<\/p>\n
\n A Chemin\u00e9es Poujoulat-nak j\u00f3 25-35 csom\u00f3s \u00e9szak-nyugati szele lesz, ami szombaton ak\u00e1r 40 csom\u00f3ig is er\u0151s\u00f6dhet. Megk\u00f6zel\u00edt\u0151leg vas\u00e1rnap kora reggel kellene \u00e1tkelni\u00fck a J\u00f3rem\u00e9nys\u00e9g fok\u00e1n\u00e1l.\n<\/p>\n
\n A One Planet One Ocean Pharmaton, Didac Costa \u00e9s Aleix Gelabert m\u00e9g mindig a magass\u00e1ggal k\u00fczdenek, \u00e9s lelassultak, de val\u00f3sz\u00edn\u0171leg ma kicsit k\u00e9s\u0151bb emelkedni fog a sebess\u00e9g\u00fck, mik\u00f6zben a j\u00f6v\u0151 n\u00e9mileg bonyolultabbnak t\u0171nik a Spirit of Hungary sz\u00e1m\u00e1ra. Fa N\u00e1ndor \u00e9s Conrad Colman el\u0151tt egy magas nyom\u00e1s\u00fa ter\u00fclet van kialakul\u00f3ban, ami azzal fenyeget, hogy elnyeli \u0151ket. Mik\u00f6zben a poz\u00edci\u00f3juk relat\u00edve javult a One Planet One Ocean Pharmatonhoz k\u00e9pest, most m\u00e9g n\u00e9mi szenved\u00e9s v\u00e1r r\u00e1juk, hogy kiegyens\u00falyozott versenyben maradjanak. A t\u00fcrelem olyan er\u00e9ny, amib\u0151l N\u00e1ndinak \u00e9s Conradnak komoly tartal\u00e9kokra lesz sz\u00fcks\u00e9ge.\n<\/p>\n
\n BWR h\u00edrek, 2015. janu\u00e1r 22. reggel Miut\u00e1n a szubtr\u00f3pusi Szt. Helen\u00e1n\u00e1l t\u00fal hossz\u00fa id\u0151re szorultak be, a negyedik helyen vitorl\u00e1z\u00f3 Renault Captur visszakapta a \u201ekerekeit\u201d, \u00e9s \u00fajra \u00faton van d\u00e9l fel\u00e9, t\u0171rhet\u0151nek mondhat\u00f3 14 csom\u00f3s sebess\u00e9ggel, fej-fej mellett a We are waterrel, ami t\u0151le kicsit d\u00e9lebbre van. Val\u00f3j\u00e1ban Jorg Riechers \u00e9s Seb Audigane \u00fatv\u00e1laszt\u00e1sa jobbnak […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[4],"tags":[293,302,1623],"sailing_author":"Csepregi Panka","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/522"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=522"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/522\/revisions"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=522"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=522"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=522"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}
\n Fot\u00f3: Gilles Martin-Raget\/Barcelona World Race
\n<\/span>
\n
\n
\n Forr\u00e1s: http:\/\/www.barcelonaworldrace.org\/en\/news\/news\/free-at-last
\n<\/span>
<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"