{"id":524,"date":"2015-01-20T13:07:00","date_gmt":"2015-01-20T12:07:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2015\/01\/20\/uj-dieta-vitorlazd-korbe-a-foldet\/"},"modified":"2017-08-02T00:01:16","modified_gmt":"2017-08-01T22:01:16","slug":"uj-dieta-vitorlazd-korbe-a-foldet","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2015\/01\/20\/uj-dieta-vitorlazd-korbe-a-foldet\/","title":{"rendered":"\u00daj di\u00e9ta: vitorl\u00e1zd k\u00f6rbe a F\u00f6ldet!"},"content":{"rendered":"
\n Conrad Colman napl\u00f3ja, 2015. janu\u00e1r 19.\n<\/p>\n
\n \u0150r\u00fclt meleg van, de tudom, hogy az \u00e9szaki f\u00e9ltek\u00e9n lak\u00f3 bar\u00e1taimt\u00f3l nem v\u00e1rhatok egy\u00fctt\u00e9rz\u00e9st, mert m\u00e9g igencsak a hossz\u00fa t\u00e9l k\u00f6zep\u00e9n j\u00e1rnak. Most m\u00e1r igaz\u00e1n a d\u00e9li f\u00e9ltek\u00e9n vagyunk, a nap pont fel\u00fclr\u0151l t\u0171z, f\u00e9lelmetes az ereje. M\u00e1r cip\u0151t kellett vennem a decken val\u00f3 j\u00e1rk\u00e1l\u00e1shoz, mert fenn\u00e1llt a vesz\u00e9lye, hogy felh\u00f3lyagosodik a talpam, \u00e9s figyeln\u00fcnk kell, hova \u00fcl\u00fcnk, mik\u00f6zben korm\u00e1nyozzuk a haj\u00f3t, mert ugyanez a vesz\u00e9ly \u00e1ll fenn a h\u00e1ts\u00f3 fel\u00fcnk eset\u00e9ben is! A v\u00edz fr\u00f6csk\u00f6l\u00e9se a vordecken h\u0171s\u00edt\u0151, mik\u00f6zben a J1-es nagy fockot \u00e9s a Code 0-t cser\u00e9lj\u00fck.\n<\/p>\n
\n A vitorlacsere sportos tev\u00e9kenys\u00e9g, m\u00e9g a leszed\u00e9se is. K\u00e9pzeld el, hogy foxtrottot j\u00e1rsz egy izg\u0151-mozg\u00f3 pitonnal, ami olyan vastag, mint a combod, 30 m\u00e9ter hossz\u00fa, \u00e9s nehezebb, mint te, mik\u00f6zben a forr\u00f3 \u00e9s cs\u00fasz\u00f3s, 10-20 fokban megd\u0151lt vordecken t\u00e1ncolsz, \u00e9s van egy olyan meg\u00e9rz\u00e9sed, hogy ezt m\u00e9g naponta p\u00e1rszor meg fogod tenni. Ezeken a lovagi torn\u00e1kon k\u00edv\u00fcl a napjaink ink\u00e1bb csendesek, \u00fagyhogy az \u00e9jszakai v\u00e1lt\u00e1saim alatt elkezdtem guggol\u00e1sokat, fekv\u0151t\u00e1maszokat \u00e9s fel\u00fcl\u00e9seket csin\u00e1lni, hogy ruganyos maradjak a k\u00f6vetkez\u0151 d\u00e9li szakasz durv\u00e1bb feladataira, \u00e9s hogy biztos legyek abban, hogy \u00e1prilisban, amikor a verseny v\u00e9get \u00e9r, k\u00e9pes leszek m\u00e9g j\u00e1rni. Szinte folyamatosan mozgunk, de sosem hagyjuk el a paradicsomb\u00f3l elker\u00edtett 60 l\u00e1bas ter\u00fclet\u00fcnk hat\u00e1rait, teh\u00e1t mostan\u00e1ban ritk\u00e1n s\u00e9t\u00e1lunk.\n<\/p>\n
\n Ahogy tal\u00e1n kor\u00e1bban eml\u00edttettem, r\u00e9szt veszek a versenyk\u00f3rh\u00e1z orvosi kutat\u00e1s\u00e1ban, ami a stressz, az alv\u00e1smegvon\u00e1s \u00e9s az \u00f3ce\u00e1ni versenyz\u00e9s fizikai megterhel\u00e9s\u00e9nek hossz\u00fa t\u00e1v\u00fa k\u00f6vetkezm\u00e9nyeit kutatja. Az elm\u00e9let az, hogy az els\u0151 n\u00e9h\u00e1ny h\u00e9t intenz\u00edv tev\u00e9kenys\u00e9gei sor\u00e1n lefogyunk, zs\u00edrt vesz\u00edt\u00fcnk, de \u00fagy egy h\u00f3nap ut\u00e1n ez meg\u00e1ll, \u00e9s tal\u00e1n visszafordul, miut\u00e1n a test\u00fcnk r\u00e1j\u00f6n, hogy hossz\u00fa t\u00e1v\u00fa k\u00fczdelemr\u0151l van sz\u00f3. Minden h\u00e9ten m\u00e9rem a zs\u00edrt a cs\u00edp\u0151m\u00f6n egy speci\u00e1lis fog\u00f3val, \u00e9s tudatom veletek, ha kider\u00fcl, hogy a f\u00f6ldk\u00f6r\u00fcli vitorl\u00e1z\u00e1s val\u00f3di alternat\u00edv\u00e1ja lehet a Weight Watchersnek*!\n<\/p>\n
\n Az egyenlet m\u00e1sik oldal\u00e1n term\u00e9szetesen az \u00e9tel van! Indul\u00e1s el\u0151tt Clara el\u0151k\u00e9sz\u00edtett egy m\u0171anyag tasakot a kisz\u00e1molt kal\u00f3ria mennyis\u00e9gekkel, amit minden nap meg kell enn\u00fcnk. Ez tartalmaz k\u00e9t sz\u00e1r\u00edtva fagyasztott \u00e9telt, a d\u00e9li szakaszra h\u00e1rmat, reggeli m\u00fczlit, m\u00fczli szeleteket, \u00e9s ha j\u00f3 nap van, egy kis csokit is. Azonk\u00edv\u00fcl n\u00e9zt\u00fck, hogy hol vannak hideg \u00e9s meleg z\u00f3n\u00e1k a verseny sor\u00e1n, \u00edgy most tabul\u00e9t** \u00e9s m\u00e1s k\u00f6nnyebb \u00e9teleket eszem, k\u00e9s\u0151bb pedig p\u00f6rk\u00f6ltet \u00e9s curryt, amikor a higany sz\u00e1la majd lejjebb esik. Minden napra k\u00fcl\u00f6n csomagolva, \u00f6sszesen 99 adag, Overboard v\u00edzhatlan zs\u00e1kokba t\u00e9ve, mert ez elengedhetetlen el\u0151\u00edr\u00e1s a fed\u00e9lzeten, mert a nedves vitorl\u00e1k \u00e9s felszerel\u00e9sek, vagy a bespriccel\u0151 v\u00edz jelent\u0151s nedvess\u00e9get hoz az \u00e9letter\u00fcnkbe.\n<\/p>\n
\n ————\n<\/p>\n
\n *Weight Watchers: Amerik\u00e1ban kb. 50 \u00e9ve l\u00e9tez\u0151, nemzetk\u00f6zi h\u00e1l\u00f3zatt\u00e1 fejl\u0151d\u00f6tt, fogy\u00f3k\u00far\u00e1ra specializ\u00e1l\u00f3dott k\u00f6z\u00f6ss\u00e9g\n<\/p>\n
\n **Tabul\u00e9: Sz\u00edria, Libanon, Pakiszt\u00e1n kedvenc \u00e9tele, Franciaorsz\u00e1gban is n\u00e9pszer\u0171. Gyakorlatilag egy frissen f\u0171szerezett sal\u00e1ta bulgurral, k\u00f6lessel vagy kuszkusszal\n<\/p>\n
\n Conrad Colman napl\u00f3ja, 2015. janu\u00e1r 19. \u0150r\u00fclt meleg van, de tudom, hogy az \u00e9szaki f\u00e9ltek\u00e9n lak\u00f3 bar\u00e1taimt\u00f3l nem v\u00e1rhatok egy\u00fctt\u00e9rz\u00e9st, mert m\u00e9g igencsak a hossz\u00fa t\u00e9l k\u00f6zep\u00e9n j\u00e1rnak. Most m\u00e1r igaz\u00e1n a d\u00e9li f\u00e9ltek\u00e9n vagyunk, a nap pont fel\u00fclr\u0151l t\u0171z, f\u00e9lelmetes az ereje. M\u00e1r cip\u0151t kellett vennem a decken val\u00f3 j\u00e1rk\u00e1l\u00e1shoz, mert fenn\u00e1llt a vesz\u00e9lye, […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[1804],"tags":[1623,407],"sailing_author":"Csepregi Panka","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/524"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=524"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/524\/revisions"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=524"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=524"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=524"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}
\n Fot\u00f3: Spirit of Hungary
\n<\/span>
\n
\n
\n Forr\u00e1s: http:\/\/www.conradcolman.com\/2015\/01\/a-new-diet-sailing-around-the-world\/
\n<\/span>
<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"