{"id":533,"date":"2015-01-11T12:17:00","date_gmt":"2015-01-11T11:17:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2015\/01\/11\/bwr-12-nap-mogottuk\/"},"modified":"2017-08-02T00:08:22","modified_gmt":"2017-08-01T22:08:22","slug":"bwr-12-nap-mogottuk","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2015\/01\/11\/bwr-12-nap-mogottuk\/","title":{"rendered":"BWR \u2013 12 nap m\u00f6g\u00f6tt\u00fck"},"content":{"rendered":"

\n A mez\u0151ny eleje el\u00e9rte a Doldrums-ot.\n<\/p>\n

\n Els\u0151k\u00e9nt a Hugo Boss k\u00f6r\u00fcl fogyott el a sz\u00e9l. A reggeli tracker friss\u00edt\u00e9sen m\u00e1r csak 3,4 csom\u00f3val v\u00e1nszorgott, m\u00edg az \u00fcld\u00f6z\u0151k m\u00e9g hozt\u00e1k a 11-12 csom\u00f3s sebess\u00e9get. Ez al\u00f3l kiv\u00e9tel a „kicsit” keletebbre tart\u00f3zkod\u00f3, de egy \u00e1rnyalatnyival h\u00e1tr\u00e9bb l\u00e9v\u0151 GAES, ami szint\u00e9n meg\u00e1llt, mint a \u201esz\u00f6g\u201d A Renault, j\u00f3val keletebbre pr\u00f3b\u00e1lja a Doldrums macer\u00e1s szeleit \u00e9s az Egyenl\u00edt\u0151t keresztezni. \u00a0Az \u0151k elk\u00e9pzel\u00e9s\u00e9nek helyess\u00e9ge hamarosan kider\u00fcl, de a az els\u0151 n\u00e9gy haj\u00f3 k\u00f6zel azonoshelyen \u00e9ri el az Egyenl\u00edt\u0151t. Ma d\u00e9lut\u00e1nra a Hugo Boss tal\u00e1n m\u00e1r ott lesz.\n<\/p>\n


\n
\n<\/a><\/p>\n

\n Forr\u00e1s:
\n

\n https:\/\/www.facebook.com\/mancsaft.szakszervezet
\n <\/a>\n<\/p>\n

\n A hatodik \u00e9s hetedik\u00a0 OPOO \u00e9s a WAW passz\u00e1tsz\u00e9lben halad j\u00f3 temp\u00f3ban m\u00e9g. \u00a0\u00a0A SOH hamarosan el\u00e9ri a Z\u00f6ldfoki szigeteket. Sajnos m\u00e9g nem tudott k\u00f6zelebb jutni a magyar-\u00fajz\u00e9landi leg\u00e9nys\u00e9g\u0171 haj\u00f3 az \u00e9lmez\u0151nyh\u00f6z. A sebess\u00e9gi adatok viszont b\u00edzhat\u00f3bbak \u00e9s \u00e9rz\u0151dik rajta, hogy a fi\u00fak sz\u00e9p lassan ismerkednek a haj\u00f3val \u00e9s napr\u00f3l napra gyorsabb v\u00e1gt\u00e1ra tudj\u00e1k k\u00e9nyszer\u00edteni.\n<\/p>\n

\n Id\u0151nk\u00e9nt \u00fagy t\u0171nik, mintha k\u00f6zeledn\u00e9nek, de \u00a0ez val\u00f3j\u00e1ban nincs m\u00e9g \u00edgy. Sajnos a cs\u00f6kken\u0151 t\u00e1vols\u00e1g itt a haj\u00f3k k\u00f6z\u00f6tt nagyon viszonylagos, mert a BWR trackere l\u00e9gvonalba sz\u00e1molja a J\u00f3rem\u00e9nys\u00e9g fok\u00e1t\u00f3l m\u00e9rt t\u00e1vols\u00e1got- Ez azt jelenti, hogy am\u00edg a haj\u00f3k mindegyike nem a viszony\u00edt\u00e1si pont fel\u00e9 halad (Eset\u00fcnkben ez a J\u00f3rem\u00e9nys\u00e9g foka), addig nem kapunk \u00a0pontos t\u00e1vols\u00e1g inform\u00e1ci\u00f3kat. \u00cdgy a t\u00e1voli ellenfelek k\u00f6z\u00f6tti t\u00e1vols\u00e1gok sem lesznek re\u00e1lisak.\n<\/p>\n


\n
\n<\/a><\/p>\n

\n A m\u00e9rt \u00e9s a mutatott t\u00e1vols\u00e1gadat akkor lesz azonos, amikor a tracker a J\u00f3rem\u00e9nys\u00e9g foka ut\u00e1n az \u00faj viszony\u00edt\u00e1si ponthoz fog m\u00e9rni. Ez lehet ak\u00e1r a Horn fok, de lehet egy virtu\u00e1lis kapu, amit a versenyz\u0151knek venni\u00fck kell.\u00a0 Addig maradt a k\u00e9t haj\u00f3 k\u00f6z\u00f6tti t\u00e1vols\u00e1g lem\u00e9r\u00e9se k\u00e9zzel.\n<\/p>\n

\n A mez\u0151ny, most nagy \u00edvben igyekszik elker\u00fclni Afrika nyugati partjait, mert az ott l\u00e9v\u0151 St Helen magasnyom\u00e1s\u00fa z\u00f3n\u00e1ban j\u00f3val kevesebb a sz\u00e9l. D\u00e9l-Amerik\u00e1hoz k\u00f6zel\u00edtve lehet \u00a0el\u00e9g d\u00e9len keletre fordulva a leggyorsabban el\u00e9rni a J\u00f3rem\u00e9nys\u00e9g fok\u00e1t.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

A mez\u0151ny eleje el\u00e9rte a Doldrums-ot. Els\u0151k\u00e9nt a Hugo Boss k\u00f6r\u00fcl fogyott el a sz\u00e9l. A reggeli tracker friss\u00edt\u00e9sen m\u00e1r csak 3,4 csom\u00f3val v\u00e1nszorgott, m\u00edg az \u00fcld\u00f6z\u0151k m\u00e9g hozt\u00e1k a 11-12 csom\u00f3s sebess\u00e9get. Ez al\u00f3l kiv\u00e9tel a „kicsit” keletebbre tart\u00f3zkod\u00f3, de egy \u00e1rnyalatnyival h\u00e1tr\u00e9bb l\u00e9v\u0151 GAES, ami szint\u00e9n meg\u00e1llt, mint a \u201esz\u00f6g\u201d A Renault, j\u00f3val […]<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":7334,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[4],"tags":[68,89,859,596],"sailing_author":"Beliczay P\u00e9ter","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/533"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=533"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/533\/revisions"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media\/7334"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=533"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=533"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=533"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}