{"id":540,"date":"2015-01-03T18:26:00","date_gmt":"2015-01-03T17:26:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2015\/01\/03\/bwr-januar-3\/"},"modified":"2017-08-02T00:08:23","modified_gmt":"2017-08-01T22:08:23","slug":"bwr-januar-3","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2015\/01\/03\/bwr-januar-3\/","title":{"rendered":"BWR \u2013 janu\u00e1r 3."},"content":{"rendered":"
\n Nagyon gyorsan kijutott a mez\u0151ny eleje az Atlanti-\u00f3ce\u00e1nra.\n<\/p>\n
\n 2 nap 5 \u00f3ra 50 perc az \u00faj rekord, amit a \n \u0150 \u00e9rtek ki el\u0151sz\u00f6r az Atlanti-\u00f3ce\u00e1nra, de itt r\u00f6gt\u00f6n kedv\u00fcket szegte k\u00e9t ismeretlen t\u00e1rgy, amivel \u00f6ssze\u00fctk\u00f6ztek \u00e9s egy h\u00e1l\u00f3, ami a t\u0151kes\u00falyukra gabalyodott. Ett\u0151l vissza is estek egy r\u00f6vid id\u0151re a negyedik helyre, de m\u00e1r d\u00e9lut\u00e1nra a m\u00e1sodik helyen voltak. N\u00e9mileg a \n Visszat\u00e9rve a Szorosra szinte egym\u00e1s hegy\u00e9n h\u00e1t\u00e1n \u00e9rkeztek a haj\u00f3k. M\u00e1sodikk\u00e9nt a Neutrogena, harmadikk\u00e9nt a \n Hatodikk\u00e9nt szabadult a \n \n Sajnos a mez\u0151ny v\u00e9g\u00e9nek nem lesz k\u00f6nny\u0171 dolga, hisz a magasnyom\u00e1s\u00fa \u00f6vezet a Gibralt\u00e1ri-Szoros Atlanti oldal\u00e1n fog elhelyezkedni hamarosan \u00e9s ott is el\u00e1llnak a szelek. Ez k\u00fcl\u00f6n\u00f6sen igaz a \n Hogy ez mi\u00e9rt alakult \u00edgy, arr\u00f3l Fa N\u00e1ndor r\u00e9szletesen itt:\n<\/p>\n \n <\/p>\n
\n
\n Hugo Boss
\n <\/em>
\n \u00e1ll\u00edtott fel tegnap este fel\u00e9 a Barcelona- Gibralt\u00e1r t\u00e1von. Az el\u0151z\u0151 rekordot is ez a haj\u00f3 tartotta, akkor m\u00e9g
\n
\n Virbac Paprec 3
\n <\/em>
\n n\u00e9ven ez az id\u0151 3 nap 7 \u00f3ra \u00e9s 55 perc volt. Vagyis a Hugo Boss saj\u00e1t mag\u00e1n\u00e1l 1 nap 2 \u00f3ra \u00e9s 5 perccel jobb id\u0151t futott.\n<\/p>\n
\n
\n Chemin\u00e9es Poujoulat
\n <\/em>
\n m\u00f6g\u00f6tt haladtak.\n<\/p>\n
\n
\n Chemin\u00e9es Poujoulat
\n <\/em>
\n , negyedikk\u00e9nt a
\n
\n GAES Centros Auditivos
\n <\/em>
\n majd a
\n
\n Renault Captur,
\n <\/em>
\n de \u0151 m\u00e1r t\u00f6bb mint 11 \u00f3r\u00e1val a vezet\u0151 haj\u00f3 m\u00f6g\u00f6tt. A verseny rendez\u0151s\u00e9g \u00f3v\u00e1ssal \u00e9lt a
\n
\n Renault Captur
\n <\/em>
\n ellen, mert nem tartotta be a Szorosban a haj\u00f3z\u00e1si utat.\n<\/p>\n
\n
\n One Planet, One Ocean
\n <\/em>
\n \u00e9s m\u00e9g a F\u00f6ldk\u00f6zi tengeren tart\u00f3zkodik a
\n
\n We are water
\n <\/em>
\n \u00e9s a
\n
\n Spirit of Hungary.
\n <\/em>\n<\/p>\n
\n
\n
\n <\/em>\n<\/p>\n
\n
\n Spirit of Hungary
\n <\/em>
\n -re, akik m\u00e1r a m\u00e1sodik nap \u00f3ta sokkal gyeng\u00e9bb szelekben vitorl\u00e1zik, mint az el\u0151tte halad\u00f3k \u00e9s nagyon kell igyekezni\u00fck, hogy ki\u00e9rjenek a gyeng\u00fcl\u00e9s el\u0151tt a Szorosb\u00f3l. M\u00e1r most l\u00e1tszanak gyeng\u00fcl\u00e9s nyomai.\n<\/p>\n