{"id":5584,"date":"2002-12-24T00:00:00","date_gmt":"2002-12-23T23:00:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2002\/12\/24\/oracle-a-dontoben\/"},"modified":"2017-08-01T23:39:03","modified_gmt":"2017-08-01T21:39:03","slug":"oracle-a-dontoben","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2002\/12\/24\/oracle-a-dontoben\/","title":{"rendered":"Oracle a d\u00f6nt\u0151ben"},"content":{"rendered":"

\n Kicsit elmaradtunk a h\u00edrekkel, ez\u00e9rt egy \u00edr\u00e1sban foglaljuk \u00f6ssze a harmadik \u00e9s negyedik futam t\u00f6rt\u00e9n\u00e9seit. S\u0151t egy kicsit kit\u00e9r\u00fcnk a m\u00e1sodik futamra, ahol a verseny legszorosabb befut\u00e1sa t\u00f6rt\u00e9nt.\n<\/p>\n

\n Kezd\u0151d\u00f6tt \u00fagy, hogy az els\u0151 futamot az Oracle sim\u00e1n nyerte. Majd j\u00f6tt a m\u00e1sodik futam, ahol\u00a0 szint\u00e9n az Oracle vezetett, de az utols\u00f3 h\u00e1tsz\u00e9lben hihetetlen sebess\u00e9get produk\u00e1lva a OneWorld utol\u00e9rte \u00e9s a p\u00e1lya bal oldal\u00e1n el is tudott cs\u00faszni. Sajnos annyira nem, hogy amikor meghalzoltak akkor ne \u00e9rv\u00e9nyes\u00fclj\u00f6n a takar\u00e1s, \u00e9s vissza ne szerezze vezet\u0151 poz\u00edci\u00f3j\u00e1t a sz\u00fcrke haj\u00f3. \u00c9s ez elegend\u0151 volt arra, hogy 3 m\u00e1sodperccel el\u0151bb keresztezze a befut\u00f3t mint a seattle-i csapat.\n<\/p>\n

\n
\n Oracle BMW-OneWorld Challenge\u00a0\u00a0 2-0
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n A harmadik futam rajtj\u00e1t egy kicsit elkapkodta a OneWorld \u00e9s \u00edgy b\u00e1r jobb poz\u00edci\u00f3ban volt, vissza kellett ejtenie a rajtvonal al\u00e1 ism\u00e9t. Ezt az Oracle j\u00f3l kihaszn\u00e1lta \u00e9s hamarosan m\u00e1r 25 m\u00e1sodperccel vezetett.\n<\/p>\n

\n Term\u00e9szetesen a OneWorld a remek b\u0151szeles sebess\u00e9g\u00e9nek k\u00f6sz\u00f6nhet\u0151en ism\u00e9t fel tudott j\u00f6nni a b\u0151szeles szakaszon, de cirk\u00e1l\u00e1sban Chris Dickson egy cseppnyi es\u00e9lyt sem adott \u00e9s ism\u00e9t megn\u0151tt k\u00f6z\u00f6tt\u00fck a t\u00e1vols\u00e1g.\n<\/p>\n

\n Az utols\u00f3 szakaszon folyamatosan t\u00e1madott a K\u00e9k haj\u00f3 \u00e9s 17 halzol\u00e1st k\u00f6vet\u0151en 12 m\u00e1sodperccel lemaradva a r\u00e1r\u00f3tt b\u00fcntet\u0151 k\u00f6rrel egy\u00fctt, 55 m\u00e1sodperc v\u00e9gs\u0151 h\u00e1tr\u00e1nyban \u00e9rkezett be.\n<\/p>\n

\n
\n Oracle BMW-OneWorld Challenge\u00a0\u00a0 3-0
\n <\/strong>\n<\/p>\n<\/p>\n

\n A negyedik futam m\u00e1shogy kezd\u0151d\u00f6tt, mint a t\u00f6bbi. A OneWorld a rajtvonal bal oldal\u00e1n, m\u00edg az Oracle a jobb oldal\u00e1n rajtolt. A hangy\u00e1nyival jobban elcs\u00edpett rajt a OneWorld sz\u00e1m\u00e1ra meghozta a r\u00e9g v\u00e1rt el\u0151nyt.\n<\/p>\n

\n Ez az el\u0151ny szinte mit sem v\u00e1ltozott k\u00e9t k\u00f6r\u00f6n kereszt\u00fcl, amikor is a OneWorld csapata elk\u00f6vette ugyanazt a hib\u00e1t, amit a Prada-val m\u00e1r egyszer elk\u00f6vetett. Akkor, ott sok minden nem m\u00falott azon, hogy szabadon hagyta h\u00e1tsz\u00e9lben az olasz haj\u00f3t, de itt most a gyors kies\u00e9st jelentette a p\u00e1lya jobb oldal\u00e1r\u00f3l \u00e9rkez\u0151 Oracle.\n<\/p>\n

\n
\n Oracle BMW-OneWorld Challenge\u00a0\u00a0 4-0
\n <\/strong>\n<\/p>\n<\/p>\n

\n A Louis Vuitton Kupa d\u00f6nt\u0151j\u00e9ben 2003\u00a0janu\u00e1r 11-t\u0151l.\n<\/p>\n<\/p>\n

\n
\n Alinghi Challenge (SUI)-Oracle BMW Racing (USA)
\n <\/strong><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Kicsit elmaradtunk a h\u00edrekkel, ez\u00e9rt egy \u00edr\u00e1sban foglaljuk \u00f6ssze a harmadik \u00e9s negyedik futam t\u00f6rt\u00e9n\u00e9seit. S\u0151t egy kicsit kit\u00e9r\u00fcnk a m\u00e1sodik futamra, ahol a verseny legszorosabb befut\u00e1sa t\u00f6rt\u00e9nt. Kezd\u0151d\u00f6tt \u00fagy, hogy az els\u0151 futamot az Oracle sim\u00e1n nyerte. Majd j\u00f6tt a m\u00e1sodik futam, ahol\u00a0 szint\u00e9n az Oracle vezetett, de az utols\u00f3 h\u00e1tsz\u00e9lben hihetetlen sebess\u00e9get produk\u00e1lva […]<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[3],"tags":[],"sailing_author":"Beliczay P\u00e9ter","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/5584"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=5584"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/5584\/revisions"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=5584"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=5584"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=5584"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}