{"id":5587,"date":"2002-12-20T00:00:00","date_gmt":"2002-12-19T23:00:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2002\/12\/20\/rajatszas-indul\/"},"modified":"2017-08-01T23:39:03","modified_gmt":"2017-08-01T21:39:03","slug":"rajatszas-indul","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2002\/12\/20\/rajatszas-indul\/","title":{"rendered":"R\u00e1j\u00e1tsz\u00e1s indul"},"content":{"rendered":"

\n Az els\u0151 eset a Round Robin \u00f3ta, hogy siker\u00fcl a nyit\u00f3 napon futamot rendezni. A t\u00e9t a d\u00f6nt\u0151be ker\u00fcl\u00e9s, ahol m\u00e1r az Alinghi csapata v\u00e1rja a szerencs\u00e9s gy\u0151ztest.\n<\/p>\n

\n T\u00f6bbsz\u00f6ri halaszt\u00e1s ut\u00e1n ut\u00e1n elrajtolt a k\u00f6z\u00e9pd\u00f6nt\u0151 r\u00e1j\u00e1tsz\u00e1s\u00e1nak els\u0151 futama. M\u00edg az Oracle BMW-nek 4, addig a OneWorld csapat\u00e1nak 5 gy\u0151zelemre van sz\u00fcks\u00e9ge a tov\u00e1bbjut\u00e1shoz. Mivel minden k\u00f6rben \u00e9l a zs\u0171ri d\u00f6nt\u00e9se, miszerint egy gy\u0151zelmet elvesznek a seattlei csapatt\u00f3l minden fordul\u00f3ban.\n<\/p>\n

\n A rajt ut\u00e1n az Oracle Chris Dickson korm\u00e1nyz\u00e1s\u00e1val 10 m\u00e1sodperc el\u0151nyt szerzett.\u00a0A OneWorld ek\u00f6zben k\u00e9t takkol\u00e1s ut\u00e1n oldalt v\u00e1ltott \u00e9s ez fat\u00e1lis t\u00e9ved\u00e9snek bizonyult.\n<\/p>\n

\n Az Oracle a hossz\u00fa jobbcsap\u00e1s ut\u00e1n el\u0151bb kapta meg a szelet \u00e9s \u00edgy 60 m\u00e9ter el\u0151nyre tett szert. Ami m\u00e9g nehez\u00edtette a seattle-i haj\u00f3 sors\u00e1t, hogy a sz\u00e9lfordul\u00f3 miatt k\u00e9tszer fordulnia kellett. \u00cdgy az Oracle 49 m\u00e1sodperc el\u0151nyt szerzett az els\u0151 b\u00f3j\u00e1n\u00e1l.\n<\/p>\n

\n A p\u00f6ff\u00f6s p\u00f6rg\u0151 sz\u00e9lben\u00a0 mindk\u00e9t haj\u00f3 asszimetrikus spinnakert haszn\u00e1lt \u00e9s ez a szakasz jobban ment a OneWorld-nek. Le is dolgozott 7 m\u00e1sodpercet a h\u00e1tr\u00e1ny\u00e1b\u00f3l.\n<\/p>\n

\n A m\u00e1sodik cirk\u00e1l\u00f3szakasz is ink\u00e1bb a seattle-i csapatnak kedvezett \u00e9s \u00f3ri\u00e1si fordul\u00f3p\u00e1rharcban (60 fordul\u00e1s) 25 m\u00e1sodpercre cs\u00f6kkentette a h\u00e1tr\u00e1ny\u00e1t.\n<\/p>\n

\n A zs\u0171ri valamennyit m\u00f3dos\u00edtott a p\u00e1ly\u00e1n\u00a0ezut\u00e1n az Oracle megint visszaszerzett valamit az el\u0151ny\u00e9b\u0151l a b\u0151szeles szakaszon, de cirk\u00e1l\u00e1sban hihetetlen k\u00f6zel, alig 10 m\u00e1sodpercre k\u00f6zel\u00edtette meg \u0151ket a OneWorld.\n<\/p>\n

\n A befut\u00f3ban viszont k\u00f6sz\u00f6nhet\u0151en a p\u00e1lya k\u00f6zep\u00e9n l\u00e9v\u0151 jobb sz\u00e9lnek lemaradtak. Az Oracle\u00a0 \u00e1tlagban k\u00e9t csom\u00f3val gyorsabban tudott haladni \u00e9s \u00edgy magasan nyerte a futamot.\n<\/p>\n

\n \u00dagy l\u00e1tszik a OneWorld csapata nagyon szereti a lav\u00f3rokban \u00fccs\u00f6rg\u00e9st. \u00cdgy az utols\u00f3 b\u00f3j\u00e1n\u00e1l l\u00e9v\u0151 10 m\u00e1sodperc h\u00e1tr\u00e1nyuk 4 perc 8 m\u00e1sodpercre duzzadt a befut\u00f3ra.\n<\/p>\n

\n
\n Oracle BMW Racing-OneWorld Challenge\u00a0 1:0*
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n *A zs\u0171ri d\u00f6nt\u00e9s\u00e9nek \u00e9rtelm\u00e9ben a OneWorld tov\u00e1bbjut\u00e1s\u00e1hoz 5 gy\u0151zelem sz\u00fcks\u00e9ges<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Az els\u0151 eset a Round Robin \u00f3ta, hogy siker\u00fcl a nyit\u00f3 napon futamot rendezni. A t\u00e9t a d\u00f6nt\u0151be ker\u00fcl\u00e9s, ahol m\u00e1r az Alinghi csapata v\u00e1rja a szerencs\u00e9s gy\u0151ztest. T\u00f6bbsz\u00f6ri halaszt\u00e1s ut\u00e1n ut\u00e1n elrajtolt a k\u00f6z\u00e9pd\u00f6nt\u0151 r\u00e1j\u00e1tsz\u00e1s\u00e1nak els\u0151 futama. M\u00edg az Oracle BMW-nek 4, addig a OneWorld csapat\u00e1nak 5 gy\u0151zelemre van sz\u00fcks\u00e9ge a tov\u00e1bbjut\u00e1shoz. Mivel minden […]<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[3],"tags":[],"sailing_author":"Beliczay P\u00e9ter","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/5587"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=5587"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/5587\/revisions"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=5587"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=5587"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=5587"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}