{"id":5591,"date":"2002-12-16T00:00:00","date_gmt":"2002-12-15T23:00:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2002\/12\/16\/alinghi-a-dontoben\/"},"modified":"2017-08-01T23:39:02","modified_gmt":"2017-08-01T21:39:02","slug":"alinghi-a-dontoben","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2002\/12\/16\/alinghi-a-dontoben\/","title":{"rendered":"Alinghi a d\u00f6nt\u0151ben"},"content":{"rendered":"

\n Megvan a janu\u00e1r 11-i kupad\u00f6nt\u0151 els\u0151 r\u00e9sztvev\u0151je…\n<\/p>\n

\n H\u00e1rom nap k\u00e9nyszersz\u00fcnet ut\u00e1n v\u00e9gre sikeresen elrajtolt a Louis Vuitton Kupa k\u00f6z\u00e9pd\u00f6nt\u0151j\u00e9nek 4. futama. B\u00e1r a sz\u00e9l nem volt sokkal kisebb, mint az el\u0151z\u0151 napokban, de szerencs\u00e9re az el\u0151\u00edrt 19 csom\u00f3 alatt maradt.\n<\/p>\n

\n Szinte minden k\u00fcl\u00f6n\u00f6sebb izgalom n\u00e9lk\u00fcl zajlott a futam.\u00a0A OneWorld az els\u0151 b\u00f3j\u00e1n\u00e1l megszerzett 11 m\u00e1sodperc el\u0151ny\u00e9t meglepet\u00e9sre a h\u00e1tsz\u00e9lszakaszon is n\u00f6velni tudta \u00e9s a p\u00e1lya jobb oldal\u00e1t v\u00e9dve, gond n\u00e9lk\u00fcl 58 m\u00e1sodperccel verte az olaszokat.\n<\/p>\n

\n
\n Prada Challenge – OneWorld\u00a0 1:3*
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n *A zs\u0171ri d\u00f6nt\u00e9s\u00e9nek \u00e9rtelm\u00e9ben a OneWorld tov\u00e1bbjut\u00e1s\u00e1hoz 5 gy\u0151zelem sz\u00fcks\u00e9ges\n<\/p>\n

\n A fels\u0151\u00e1gban csak az maradt a k\u00e9rd\u00e9s, hogy esetleg sz\u00e9p\u00edteni tud az Oracle vagy gy\u0151zelem n\u00e9lk\u00fcl kap ki a sv\u00e1jci Alinghi csapatt\u00f3l. Nos, erre az els\u0151 b\u00f3j\u00e1n\u00e1l m\u00e9rt 35 m\u00e1sodperces h\u00e1tr\u00e1nyuk v\u00e1laszt is adott. B\u00e1r Chris Dickson m\u00e9g b\u0151sz\u00e9lben sikeresen 11 m\u00e1sodpercre szor\u00edtotta a h\u00e1tr\u00e1ny\u00e1t, de sokat m\u00e1r nem tudott tenni. A sv\u00e1jci Alinghi futamveszt\u00e9s n\u00e9lk\u00fcl, mondhatni k\u00f6nnyed\u00e9n jutott a Louis Vuitton Kupa d\u00f6nt\u0151j\u00e9be.\n<\/p>\n

\n
\n Alinghi Challenge – Oracle BMW Racing 4:0
\n <\/strong>\n<\/p>\n<\/p>\n

\n \u00c9s, hogy az olaszok napja a lehet\u0151 legrosszabb legyen m\u00e9g egy futam h\u00e1tra volt. A futamot az els\u0151 pillanatt\u00f3l kezdve az amerikai haj\u00f3 uralta. A saj\u00e1t meteorol\u00f3gus csapatukt\u00f3l szerzett inform\u00e1ci\u00f3k szerint, a p\u00e1lya jobb oldal\u00e1t v\u00e9dve m\u00e1r az els\u0151 b\u00f3j\u00e1n\u00e1l 32 m\u00e1sodperc el\u0151ny birtok\u00e1ban fordultak. Az olaszok r\u00e1ad\u00e1sul a spinnakershottot \u00e1th\u00fazt\u00e1k a haj\u00f3 alatt \u00e9s az eg\u00e9sz spinnakert \u00f6sszekusz\u00e1lva tisztess\u00e9ges h\u00e1tr\u00e1nyt gy\u0171jt\u00f6ttek be a m\u00e1sodik cirk\u00e1l\u00f3szakasz legelej\u00e9n. Igy 2 perc 32 m\u00e1sodperces h\u00e1tr\u00e1nyt szenvedve futottak be a c\u00e9lba.\n<\/p>\n

\n
\n Prada Challenge – OneWorld\u00a0 1:4*
\n <\/strong>\n<\/p>\n

\n *A zs\u0171ri d\u00f6nt\u00e9s\u00e9nek \u00e9rtelm\u00e9ben a OneWorld tov\u00e1bbjut\u00e1s\u00e1hoz 5 gy\u0151zelem sz\u00fcks\u00e9ges\n<\/p>\n

\n Sok es\u00e9lye l\u00e1tsz\u00f3lag nincs m\u00e1r a Prad\u00e1nak.\u00a0\u00dagy t\u0171nik\u00a0b\u0151szeles sebess\u00e9gel\u0151ny\u00fcket is elvesztett\u00e9k. A Louis Vuitton Kupa v\u00e9d\u0151je k\u00f6zel van a kies\u00e9shez \u00e9s ehhez\u00a0mind\u00f6ssze egy veres\u00e9get kell elszenvednie.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Megvan a janu\u00e1r 11-i kupad\u00f6nt\u0151 els\u0151 r\u00e9sztvev\u0151je… H\u00e1rom nap k\u00e9nyszersz\u00fcnet ut\u00e1n v\u00e9gre sikeresen elrajtolt a Louis Vuitton Kupa k\u00f6z\u00e9pd\u00f6nt\u0151j\u00e9nek 4. futama. B\u00e1r a sz\u00e9l nem volt sokkal kisebb, mint az el\u0151z\u0151 napokban, de szerencs\u00e9re az el\u0151\u00edrt 19 csom\u00f3 alatt maradt. Szinte minden k\u00fcl\u00f6n\u00f6sebb izgalom n\u00e9lk\u00fcl zajlott a futam.\u00a0A OneWorld az els\u0151 b\u00f3j\u00e1n\u00e1l megszerzett 11 m\u00e1sodperc […]<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[3],"tags":[],"sailing_author":"Beliczay P\u00e9ter","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/5591"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=5591"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/5591\/revisions"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=5591"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=5591"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=5591"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}