{"id":5595,"date":"2002-12-11T00:00:00","date_gmt":"2002-12-10T23:00:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2002\/12\/11\/rossz-nap-a-jenkiknek\/"},"modified":"2017-08-01T23:39:01","modified_gmt":"2017-08-01T21:39:01","slug":"rossz-nap-a-jenkiknek","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2002\/12\/11\/rossz-nap-a-jenkiknek\/","title":{"rendered":"Rossz nap a jenkiknek"},"content":{"rendered":"

\n A ma hajnali futamok sor\u00e1n mindk\u00e9t eur\u00f3pai csapat gy\u0151z\u00f6tt. Az Alinghi mondhatni k\u00e9rd\u00e9s n\u00e9lk\u00fcl, m\u00edg a Prada n\u00e9mi szerencs\u00e9vel.\n<\/p>\n

\n Az Alinghi klasszikus p\u00e1rosverseny st\u00edlusban gy\u0151zte le ellenfel\u00e9t, egy pillanatra sem elengedve a vigy\u00e1z\u00f3 fel\u00fcgyeletet az amerikai csapatr\u00f3l.\n<\/p>\n

\n A rajtn\u00e1l mindk\u00e9t csapat a jobb oldalra t\u00f6rekedett \u00e9s mindketten a zs\u0171rihaj\u00f3n\u00e1l rajtoltak el. Az Alinghi sz\u00e9l alatti poz\u00edci\u00f3j\u00e1nak minden el\u0151ny\u00e9t kihaszn\u00e1lva, kifordul\u00e1sra k\u00e9nyszer\u00edtette az Oracle-t. Innen v\u00e9gig fel\u00fcgyelve, 22 m\u00e1sodperc el\u0151ny birtok\u00e1ban vette a cirk\u00e1l\u00f3b\u00f3j\u00e1t.\n<\/p>\n

\n S\u0151t a h\u00e1tsz\u00e9l v\u00e9g\u00e9n m\u00e1r 42 m\u00e1sodpercet tudhatott a mag\u00e1\u00e9nak. Ez a k\u00e9p nem v\u00e1ltozott az utols\u00f3 cirk\u00e1l\u00f3szakaszban sem, annak ellen\u00e9re, hogy a sz\u00e9l elforgott balra 60 fokot.\n<\/p>\n

\n
\n Alinghi Challenge – Oracle BMW Racing 2:0
\n <\/strong>\n<\/p>\n<\/p>\n

\n A szerencse forgand\u00f3. Ez k\u00fcl\u00f6n\u00f6sen igaz a Prada-OneWorld p\u00e1rharcra. M\u00edg tegnap a Prada spinnaker-boom t\u00f6r\u00e9se miatt szerzett behozhatatlan el\u0151nyt a OneWorld, addig ma a befut\u00f3 szakasz el\u0151tt\u00a0egy taktikai hiba \u00e9s egy 60 fokos sz\u00e9lfordul\u00f3 miatt gy\u0151z\u00f6tt a Prada.\n<\/p>\n

\n Rajt ut\u00e1n mindk\u00e9t haj\u00f3 a p\u00e1lya bal oldal\u00e1ra tartott. A fel\u00fcl l\u00e9v\u0151 OneWorld cseppnyi el\u0151nyt tartott a birtok\u00e1ban, amit a Prada sz\u00e9p lassan ledolgozott. A felfele p\u00f6rg\u0151 sz\u00e9lben az amerikai haj\u00f3 kifordult \u00e9s egy r\u00f6vid igaz\u00edt\u00f3 takk ut\u00e1n vissza\u00e1llt jobbcsap\u00e1sra. Ez\u00a0p\u00e1r perc ut\u00e1n j\u00f3l fizetett \u00e9s mire a b\u00f3j\u00e1ra egy takkal tudtak haladni, m\u00e1r 10 m\u00e1sodperccel vezetett.\n<\/p>\n

\n B\u0151sz\u00e9lben a Prada sebess\u00e9ge nem volt olyan meggy\u0151z\u0151, mint a tegnapi nap, \u00e9s \u00edgy nem siker\u00fclt k\u00f6zelebb ker\u00fclnie a OneWorld-h\u00f6z. Eg\u00e9sz az utols\u00f3 cirk\u00e1l\u00f3szakasz v\u00e9g\u00e9ig v\u00e1ltozatlan volt a helyzet, amikor is a laz\u00e1n vigy\u00e1z\u00f3 amerikai haj\u00f3 beragadt\u00a0 a p\u00e1lya jobb oldal\u00e1n \u00e9s a 60 fokot elforg\u00f3 sz\u00e9l a bal oldalon l\u00e9v\u0151 Prada-nak adta a gy\u0151zelemhez a kulcsot. Ezt nem is engedte ki a kez\u00e9b\u0151l \u00e9s \u00a048 m\u00e1sodperccel el\u0151bb haladt \u00e1t\u00a0a c\u00e9lvonalon mint a OneWorld.\n<\/p>\n

\n
\n Prada Challenge\u00a0–\u00a0OneWorld 1:1*
\n <\/strong>\n<\/p>\n<\/p>\n

\n *A zs\u0171ri d\u00f6nt\u00e9s\u00e9nek \u00e9rtelm\u00e9ben a OneWorld tov\u00e1bbjut\u00e1s\u00e1hoz 5 gy\u0151zelem sz\u00fcks\u00e9ges<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

A ma hajnali futamok sor\u00e1n mindk\u00e9t eur\u00f3pai csapat gy\u0151z\u00f6tt. Az Alinghi mondhatni k\u00e9rd\u00e9s n\u00e9lk\u00fcl, m\u00edg a Prada n\u00e9mi szerencs\u00e9vel. Az Alinghi klasszikus p\u00e1rosverseny st\u00edlusban gy\u0151zte le ellenfel\u00e9t, egy pillanatra sem elengedve a vigy\u00e1z\u00f3 fel\u00fcgyeletet az amerikai csapatr\u00f3l. A rajtn\u00e1l mindk\u00e9t csapat a jobb oldalra t\u00f6rekedett \u00e9s mindketten a zs\u0171rihaj\u00f3n\u00e1l rajtoltak el. Az Alinghi sz\u00e9l alatti […]<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[3],"tags":[],"sailing_author":"Beliczay P\u00e9ter","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/5595"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=5595"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/5595\/revisions"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=5595"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=5595"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=5595"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}