{"id":609,"date":"2014-09-11T10:33:00","date_gmt":"2014-09-11T08:33:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2014\/09\/11\/64-centomiglia\/"},"modified":"2017-08-02T00:15:37","modified_gmt":"2017-08-01T22:15:37","slug":"64-centomiglia","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2014\/09\/11\/64-centomiglia\/","title":{"rendered":"64. Centomiglia"},"content":{"rendered":"
\n J\u00f3l szerepeltek a magyar CODE8 haj\u00f3k, \u00e9s m\u00e1sodik lett a Raffica\n<\/p>\n
\n Mind\u00f6ssze 126 haj\u00f3 nevezett az idei Centomigli\u00e1ra, \u00e9s m\u00e9g 12 katamar\u00e1n a Multicent\u00f3ra. Sztereot\u00edp gondolkod\u00e1ssal az ember azt mondan\u00e1, hogy a garda-tavi t\u00f3ker\u00fcl\u0151 elsorvadt, a v\u00e9g\u00e9t j\u00e1rja. De tal\u00e1n csak t\u00fals\u00e1gosan is a nagy sz\u00e1mok b\u0171v\u00f6let\u00e9ben \u00e9l\u00fcnk.\n<\/p>\n
\n Nem j\u00e1rtam itt, amikor m\u00e9g n\u00e9gysz\u00e1zas mez\u0151ny\u00f6k rajtoltak, de el tudom k\u00e9pzelni a ny\u00fczsg\u00e9st. Azt viszont nehezen, hogy mik\u00e9nt f\u00e9rtek el a par\u00e1nyi bogliac\u00f3i kik\u00f6t\u0151ben.\n<\/p>\n
\n Nem tudom milyen lehetett a nagy, n\u00e9pes Cent\u00f3k hangulata, vil\u00e1ga. De az biztos, hogy a mostani lehet a helyhez m\u00e9retezett. B\u00e9ke, nyugalom, sehol egy ideges ember, egy kapkod\u00f3 rendez\u0151, fesz\u00fclt versenyz\u0151.\n<\/p>\n
\n Meg\u00e9rkez\u00fcnk. D\u00e9l van, \u00e9s Luca a darus mindent el\u0151k\u00e9sz\u00edtve term\u00e9szetesen elmegy eb\u00e9delni. Vannak m\u00e9g v\u00edzresz\u00e1ll\u00e1st v\u00e1r\u00f3 haj\u00f3k, de senki nem idegeskedik.\n<\/p>\n
\n Addig is benevez\u00fcnk. A nevez\u00e9si iroda negyven-\u00f6tven n\u00e9gyzetm\u00e9ter, de l\u00e9zeng\u00fcnk benne. A fizet\u00e9s kiv\u00e9tel\u00e9vel minden megt\u00f6rt\u00e9nt el\u0151re interneten. Igaz, olaszos lazas\u00e1ggal nem jeleztek vissza, hogy kaptak t\u0151l\u00fcnk pap\u00edrokat, de most kider\u00fcl, hogy meg\u00e9rkezett, aminek kellett. A haj\u00f3 besorol\u00e1s\u00e1val nem sokat pepecselnek. \u00d6r\u00fclnek az ORC pap\u00edrnak, seg\u00edti \u0151ket, de nem zavarja \u0151ket, hogy nincs meg mindh\u00e1rom haj\u00f3\u00e9. Hiszen egyform\u00e1k nem? \u2013 mondj\u00e1k mosolyogva. A biztos\u00edt\u00e1saink rendben, mehet\u00fcnk a versenyp\u00f3l\u00f3k\u00e9rt a boltba, ahol t\u00f6bben m\u00e9g k\u00f6ltenek m\u00e1s cuccokra is.\n<\/p>\n \n Az nem nagyon \u00e9rdekli \u0151ket, hogy kikb\u0151l \u00e1ll a leg\u00e9nys\u00e9g, \u00e9s h\u00e1nyan vannak. A nevez\u00e9si d\u00edj haj\u00f3ra sz\u00f3l, nem egy\u00e9nekre. A l\u00e9tsz\u00e1mot maximum az\u00e9rt k\u00e9rdik, hogy h\u00e1ny kupont adjanak a versenyp\u00f3l\u00f3khoz. Sajt\u00f3 nincs, fogad\u00e1s, buli, b\u00fcf\u00e9 nincs.\u00a0 Szponzorokat sem l\u00e1tni, sehol egy z\u00e1szl\u00f3, csak a haj\u00f3kra ker\u00fcl egy nagy matrica, valami helyi sz\u00e1ll\u00e1shelyet rekl\u00e1mozva.\n<\/p>\n \n Nincs izgalom. A centomiglia.it honlapon semmi sincs, de az is csak olaszul. Az eredm\u00e9nyeket folyamatosan sz\u00e1molj\u00e1k, de a k\u00f6zl\u00e9sre csak m\u00e1snap ker\u00fcl, \u00e9s ember legyen a talp\u00e1n, aki p\u00e1r percen bel\u00fcl megtal\u00e1lja. Szerintem egyetlen felh\u00e1borodott e-mailt sem kapnak ez\u00e9rt… Mindenki kedves, senki sem t\u00falhajszolt. Zajlik az \u00e9let, csak \u00e9ppen most verseny van. Ennyi.\n<\/p>\n \n Biztos, hogy olyan nagy eredm\u00e9ny, ha soksz\u00e1zan vannak a t\u00f3ker\u00fcl\u0151n?\n<\/p>\n \n Ja, \u00e9s ez a 126 haj\u00f3, ez versenyz\u0151! Nincs b\u00f3kl\u00e1sz\u00f3 b\u00f6d\u00f6n, muslicafelh\u0151vel k\u00eds\u00e9rt bulicsapat, \u00e9s nincs egy fia kezd\u0151, botork\u00e1lva vitorl\u00e1z\u00f3 sem. Aki ide j\u00f6n, tudja mire v\u00e1llalkozott, \u00e9s a verseny a l\u00e9nyeg, nem a buli. Tizenh\u00e9t haj\u00f3 kiv\u00e9tel\u00e9vel mindenki befut a c\u00e9lba.\n<\/p>\n \n A rajt hivatalosan kapurajt, de a rendez\u0151haj\u00f3, amely m\u00f6g\u00f6tt el kell vitorl\u00e1zni, magasan a vonal f\u00f6l\u00f6tt olyan temp\u00f3ban sz\u00e1guld el, hogy figyelni sem \u00e9rdemes, es\u00e9lye sincs senkinek a k\u00f6zel\u00e9be ker\u00fclni. A vonalon norm\u00e1lisan kell rajtolni, a haj\u00f3 csak kv\u00e1zi nyitja a p\u00e1ly\u00e1t.\n<\/p>\n \n \n 8 \u00f3ra 30 perckor volt a rajt, az el\u0151z\u0151 heti Gorl\u00e1n megszokottaknak megfelel\u0151en sebess\u00e9gi kateg\u00f3ri\u00e1k szerint h\u00e1rom r\u00e9szre osztott rajtvonalon. Egy \u00f3r\u00e1val k\u00e9s\u0151bb indulhattak a t\u00f6bbtest\u0171ek \u00e9s a ny\u00edlt oszt\u00e1lyba sorolt h\u00e1rom Libera: a ClanCrok (Clan Des Team) , a Grifo \u00e9s a mi Raffic\u00e1nk. Kir\u00e1ly Zsolt\u00e9k haj\u00f3j\u00e1n a magyar leg\u00e9nys\u00e9g\u00a0 id\u00e9n meglehet\u0151sen \u00e1talakult, de a 2011. \u00e9vi gy\u0151ztes menet\u00fckh\u00f6z hasonl\u00f3an ism\u00e9t Roberto Benamati volt a navig\u00e1tor. Roberto malcesinei lakos, a Garda-t\u00f3 egyik lenevesebb vitorl\u00e1z\u00f3ja, t\u00f6bbsz\u00f6r\u00f6s Cento gy\u0151ztes, egykori kiv\u00e1l\u00f3 finnes, majd Starban volt vil\u00e1gbajnok is.\n<\/p>\n \n A CODE8 haj\u00f3kkal nagyon k\u00fcl\u00f6nb\u00f6z\u0151 csapatok vitorl\u00e1ztak. Az Innov8! fed\u00e9lzet\u00e9n Fazekas G\u00e1bor\u00e9k m\u00e1r j\u00f3l ismerik egym\u00e1st, ar\u00e1nylag sokat vitorl\u00e1ztak egy\u00fctt. Plusz itt voltak a Gorl\u00e1n, \u00e9s az az\u00f3ta eltelt p\u00e1r napon is edzettek a tavon.\n<\/p>\n \n A m\u00e1sik k\u00e9t haj\u00f3n \u201e\u00fajoncok\u201d \u00fcltek. A Code8 korm\u00e1ny\u00e1t j\u00f3r\u00e9szt a haj\u00f3t\u00edpus sv\u00e1jci forgalmaz\u00f3ja Jan Loens fogta. T\u00e1rsai, Serge Vittet, Luigi Bozzato \u00e9s Aleksandar Bacic j\u00f6vend\u0151 tulajdonosok (egyik\u00fck haj\u00f3ja r\u00f6videsen elk\u00e9sz\u00fcl) \u00e9s \u00e9rdekl\u0151d\u0151k. \u0150ket seg\u00edtette Daniela Puntel, aki hossz\u00fa \u00e9vekig dolgozott a Clan Des Team Libera csapat mellett \u00e9s j\u00f3l ismeri a tavat. Sajnos \u2013 nekem sajnos \u2013 az el\u0151zetesen \u00edg\u00e9rtekhez k\u00e9pest t\u00fal sokan j\u00f6ttek, \u00edgy \u00e9n Simon Tam\u00e1ssal \u00e9s a Trofeo Gorl\u00e1n mancsaftol\u00f3 T\u00f3th M\u00f3nival motorosba szorultunk, \u00e9s k\u00edv\u00fclr\u0151l szeml\u00e9lt\u00fck a versenyt.\n<\/p>\n \n Az utols\u00f3 pillanatban kihozott Granini korm\u00e1nyosa G\u00f6mb\u00f6s L\u00f3r\u00e1nd lett, aki az aktu\u00e1lis Dragon \u00e9s ORC bajnok. Az \u0151 t\u00e1rsai, N\u00e9meth \u00c1kos \u00e9s R\u00e9dling Bal\u00e1zs is \u00e9rdekl\u0151d\u0151k, a haj\u00f3t\u00edpusra, \u00e9s persze a Centomigli\u00e1ra kiv\u00e1ncsi, a Balatonon m\u00e1s haj\u00f3kkal vitorl\u00e1z\u00f3k. Kov\u00e1cs \u00c9va , vagyis Vica pedig a haj\u00f3hoz \u00e9rt\u0151 mancsaftk\u00e9nt volt jelen. Feltehet\u0151en betegre is dolgozta mag\u00e1t a versenyen, hiszen egy t\u00f6k\u00e9letess\u00e9gre t\u00f6rekv\u0151, elk\u00f6telezett versenyz\u0151. Sz\u00fcks\u00e9g is volt a tud\u00e1s\u00e1ra, m\u00e1r csak az\u00e9rt is, mert a haj\u00f3t S\u00e1rk\u00f6zi Andr\u00e1s, alias Maugli m\u00e1r rendesen \u00e1tszerelte a TBS Nagyd\u00edyj egykezes balatoni t\u00f3ker\u00fcl\u0151n val\u00f3 r\u00e9szv\u00e9telhez. Vagyis m\u00e9g egy-k\u00e9t szokatlan megold\u00e1s is sz\u00ednezte az \u00e9let\u00fcket, a haj\u00f3 kezel\u00e9s\u00e9t.\n<\/p>\n \n A CODE8 haj\u00f3kat a rendez\u0151k az ORC Minialtura oszt\u00e1lyba sorolt\u00e1k. Ez alkotta a mez\u0151ny nagy r\u00e9sz\u00e9t, hiszen 49 egys\u00e9g tartozott ide.\n<\/p>\n \n \n A rajtn\u00e1l 10-15 csom\u00f3s, vagyis Beaufort h\u00e1rmas-n\u00e9gyes \u00e9szaki sz\u00e9l f\u00fajt. Sajnos a h\u00e1rom Code8 csapat mindegyike rosszul v\u00e1lasztott az els\u0151 p\u00e1r kilom\u00e9teren.\n<\/p>\n \n Fazekas G\u00e1bor\u00e9k tiszt\u00e1n rajtoltak, \u00e9s r\u00f6viddel ezut\u00e1n lehet\u0151s\u00e9g\u00fck lett volna balcsap\u00e1sra fordulva keletre igaz\u00edtani, de a pillanatot elszalasztva tov\u00e1bb h\u00faztak a nyugati partok fel\u00e9. Lassan el is nyelte \u0151ket a part fel\u0151li oldalr\u00f3l indul\u00f3 gyorsabb haj\u00f3k t\u00f6mege, majd azok is ell\u00e9ptek t\u0151l\u00fck, akik keletre nyitva frissebb sz\u00e9lbe jutottak.\n<\/p>\n \n A m\u00e1sik k\u00e9t Code8 fed\u00e9lzet\u00e9n vitorl\u00e1z\u00f3 csapat els\u0151 perceit t\u00f6lt\u00f6tte a haj\u00f3ban, \u00e9s ez meg is l\u00e1tszott rajtuk, az ekkoriban 12-15 csom\u00f3s \u00e9szaki sz\u00e9lben. A sv\u00e1jciak m\u00e9g nem tal\u00e1lt\u00e1k meg az erre a sz\u00e9lre alkalmas vitorl\u00e1a\u00e1ll\u00edt\u00e1sokat, \u00e9s t\u00falzottan d\u0151lve messze voltak m\u00e9g az el\u00e9rhet\u0151 ide\u00e1lis sebess\u00e9gt\u0151l. G\u00f6mb\u00f6s L\u00f3r\u00e1nd\u00e9k a Granini fed\u00e9lzet\u00e9n pedig m\u00e9g rosszabbul \u00e1lltak. Reffelni\u00fck kellett volna, de a k\u00f6zelg\u0151 balatoni egykezes sz\u00f3l\u00f3vitorl\u00e1s versenyre \u00e1tszerelt haj\u00f3n sok\u00e1ig nem tudtak ezt v\u00e9grehajtanii, \u00e9s r\u00f6videsen a mez\u0151ny h\u00e1ts\u00f3 traktus\u00e1ba cs\u00faszva verg\u0151dtek\n<\/p>\n \n Az Innov8! els\u0151 reffre h\u00fazott gr\u00f3sszal j\u00f3l haladt, csak a kezdeti taktikai hiba ny\u0171g\u00e9t cipelt\u00e9k a p\u00e1lya kedvez\u0151tlenebbek bizonyul\u00f3 oldal\u00e1n\u00a0 A sv\u00e1jciak fokozatosan magukra tal\u00e1lva reffel\u00e9s n\u00e9lk\u00fcl is felz\u00e1rk\u00f3ztak mell\u00e9j\u00fck, \u00e9s a k\u00e9t CODE8-as a mez\u0151ny k\u00f6zep\u00e9n kergette egym\u00e1st Navene, az els\u0151 b\u00f3ja fel\u00e9.\n<\/p>\n \n A Centomigli\u00e1n a kisebb haj\u00f3k, az ORC Minialtura 49 haj\u00f3s mez\u0151nye, valamint a Protagonist, az UFO 22 \u00e9s a Dolphin 81 oszt\u00e1lyok els\u0151 szakasza csak Naven\u00e9ig tartott. Ott, a keleti parti Malcesin\u00e9t\u0151l kicsit \u00e9szakabbra kellett d\u00e9l fel\u00e9 fordulniuk, m\u00edg a nagyobbak t\u00edz kilom\u00e9terrel tov\u00e1bb, eg\u00e9szen Torbol\u00e9ig cirk\u00e1ltak. A r\u00f6videbb p\u00e1lya \u00f6sszesen 84 haj\u00f3t \u00e9rintett, vagyis a mez\u0151ny k\u00e9tharmad\u00e1t.\n<\/p>\n \n Naven\u00e9n\u00e9l az\u00a0 Innov8! harmincadikk\u00e9nt vette a b\u00f3j\u00e1t, a sv\u00e1jciak sz\u00e1z m\u00e9terrel m\u00f6g\u00f6tt\u00fck, m\u00edg a Granini hozz\u00e1juk k\u00e9pest is jelent\u0151s h\u00e1tr\u00e1nnyal \u00e9rt ide. Mi tagad\u00e1s, el\u0151zetesen el\u0151r\u00e9bb v\u00e1rtuk mindannyiukat! Saj\u00e1t oszt\u00e1lyukban az ORC Minialtur\u00e1ban is csak 13., 15. \u00e9s 20. helyen \u00e1lltak ekkor.\n<\/p>\n \n Eddig teh\u00e1t rosszul alakultak a dolgaink, \u00e1m ezut\u00e1n, a k\u00f6vetkez\u0151 nyolcvan kilom\u00e9teren m\u00e1r mindh\u00e1rmuknak j\u00f3l ment a versenyz\u00e9s!\n<\/p>\n \n A CODE8 b\u0151sz\u00e9lben megmutathatta, hogy mit tud. Id\u00e1ig a Garda-tavi cirk\u00e1l\u00e1sra optim\u00e1lisabb t\u00edpusok uralt\u00e1k a p\u00e1ly\u00e1t, de most j\u00f6tt el a mi id\u0151nk!\n<\/p>\n \n Az Innov8! ekkor Keller Andris korm\u00e1nyz\u00e1s\u00e1val ide\u00e1lis sz\u00f6geken raumolva lehengerl\u0151en rontott el\u0151re. B\u00e1r a sv\u00e1jciak \u00e1ltal vitorl\u00e1zott CODE8 is j\u00f6tt el\u0151re a mez\u0151nyben, de ekkor maradt le t\u0151l\u00fck jelent\u0151sen, mert nem \u00e9rezt\u00e9k m\u00e9g meg, hogy mennyire kell \u00e9lesedni\u00fck az ide\u00e1lis sebess\u00e9g el\u00e9r\u00e9s\u00e9hez. G\u00f6mb\u00f6s\u00e9k pedig messzi h\u00e1tulr\u00f3l megkezdt\u00e9k a felz\u00e1rk\u00f3z\u00e1st.\n<\/p>\n \n A magyar haj\u00f3k ekkor 8-10 csom\u00f3s sebess\u00e9ggel el\u0151zgett\u00e9k ellenfeleiket. Nagyszer\u0171 l\u00e1tv\u00e1ny volt, ahogy az Innov8! felki\u00e1lt\u00f3jeles, a Code8 \u00e9l\u00e9nk t\u00fcrkiz sz\u00edn\u0171, \u00e9s a Granini piros feliratos gennakere \u00e9s piros gr\u00f3sza egyre el\u0151r\u00e9bb l\u00e1tszott a mez\u0151nyben!\n<\/p>\n \n Bogliaco fel\u00e9 kezdett komolyan elfogyni az \u00e9szaki sz\u00e9l. De nem a szok\u00e1sos garda-tavi m\u00f3don, nem az \u00e9rkez\u0151 d\u00e9li sz\u00e9l szor\u00edtotta ki, hanem egy sz\u00e9pen h\u00edz\u00f3 csaknem sz\u00e9lcsendes lav\u00f3r v\u00e1rta a mez\u0151nyt a b\u00f3j\u00e1n\u00e1l.\n<\/p>\n \n D\u00e9lut\u00e1n negyed kett\u0151kor Bogliacon\u00e1l az Innov8! oszt\u00e1ly\u00e1ban m\u00e1r 6. helyen, abszol\u00fat tizenegyedikk\u00e9nt vitorl\u00e1zott, \u00e9s a m\u00e1sik k\u00e9t haj\u00f3 is felz\u00e1rk\u00f3zott.\n<\/p>\n \n Az egy \u00f3r\u00e1val k\u00e9s\u0151bb rajtolt Liber\u00e1k m\u00e9g nem \u00e9rtek ide, de a Raffica sajnos nem sok\u00e1ig b\u00edrta a temp\u00f3t a fiatalabb ClanCrokkal. Csak a nagyobb katamar\u00e1nok haladtak el a r\u00f6videbb p\u00e1ly\u00e1n vitorl\u00e1z\u00f3k mellett, a Liber\u00e1k m\u00e9g messze j\u00e1rtak. \u0150ket itt \u2013 \u00e9ppen a sz\u00e9lcsendes r\u00e9szen \u2013 m\u00e9g egy extra bet\u00e9tk\u00f6r is v\u00e1rta. A Torbol\u00e9ban is j\u00e1rt gyors nagyhaj\u00f3k k\u00f6z\u00fcl csak az ORC Regatta oszt\u00e1ly men\u0151je a sv\u00e1jci Sonnenk\u00f6nig, egy 11 m\u00e9teres Bruce Farr tervez\u00e9s\u0171 darab \u00e9rte utol eddigre az Innov8!-et.\n<\/p>\n \n Bogliaco ut\u00e1n a sz\u00e9lhelyzet az \u00e9llovasoknak kedvez\u0151en alakult. M\u00edg a nagy \u00e9s egyre h\u00edz\u00f3 bogliac\u00f3i lav\u00f3r megfogta a mez\u0151nyt, addig a t\u00f3 d\u00e9li fel\u00e9n, a sz\u00e9lesebb r\u00e9sz\u00e9n olyan keleti sz\u00e9l \u00e9p\u00fclt fel, amely sosem terjedt \u00e1t az \u00e9szaki r\u00e9szre. Vagyis a bele\u00e9rkez\u0151 haj\u00f3k \u00e9lesen gennakerezve egyenk\u00e9nt elrohantak a verg\u0151d\u0151 t\u00f6meg el\u0151l.\n<\/p>\n \n Szerencs\u00e9re Fazekas G\u00e1bor\u00e9k eddig m\u00e9g legy\u0171rtek k\u00e9t-h\u00e1rom ellenfelet \u00e9s abszol\u00fat nyolcadikk\u00e9nt szabadultak a sz\u00e9lcsendes verg\u0151d\u00e9sb\u0151l. H\u00e1romnegyed \u00f6tkor fordultak a t\u00f3 d\u00e9li v\u00e9g\u00e9ben Desenzan\u00f3n\u00e1l. Ekkor m\u00e1r se el\u0151tt\u00fck, se ut\u00e1nuk f\u00e9l\u00f3r\u00e1s k\u00f6rzetben nem volt ellenf\u00e9l. Az elej\u00e9t elf\u00fajta kor\u00e1bban a keleti, \u00e9s \u0151k is messze t\u00e1volodtak a riv\u00e1lisokt\u00f3l. J\u00f3 temp\u00f3ban h\u00faztak a c\u00e9l fel\u00e9 hatalmas CodeZer\u00f3jukkal, \u00e9s az al\u00e1 h\u00fazott orrvitorl\u00e1val.\n<\/p>\n \n G\u00f6mbi \u00e9s csapata nagyot alak\u00edtott Navenet\u0151l Desenzan\u00f3ig. A vil\u00e1g v\u00e9g\u00e9r\u0151l hozt\u00e1k fel a Graninit az abszol\u00fat 18. helyre.\n<\/p>\n \n A sv\u00e1jciak rosszul j\u00f6ttek ki a sz\u00e9lcsendes r\u00e9szr\u0151l, \u00e9s kicsit savany\u00faan b\u00f3logattak a 20. helyen, ekkor b\u0151 f\u00e9l\u00f3r\u00e1val\u00a0 a Granini m\u00f6g\u00f6tt vitorl\u00e1zva.\n<\/p>\n \n A Raffica Desenzano ut\u00e1n el\u0151zte meg az Innov8!-et. N\u00e1luk is sz\u00e9th\u00fazta a mez\u0151nyt a sz\u00e9l, m\u00e1r csak v\u00e9gig kellett vitorl\u00e1zniuk a h\u00e1tral\u00e9v\u0151 kilom\u00e9tereket, oszt\u00e1lyukban a m\u00e1sodik helyen.\n<\/p>\n \n Fazekas G\u00e1bor \u00e9s csapata \u2013 Keller Andr\u00e1s, Gyapjas Bal\u00e1zs, Gyapjas N\u00e1ndor, Major Zolt\u00e1n \u2013 m\u00e1r s\u00f6t\u00e9tben, 20 \u00f3ra 19 perckor, oszt\u00e1lyukban a 4. helyen \u00e9rtek a c\u00e9lba.A m\u00e1r parton l\u00e9v\u0151 Raffica-csapat hars\u00e1ny \u00fcnnepl\u00e9se k\u00eds\u00e9rte utols\u00f3 m\u00e9tereiket. Meg\u00e9rdemelt\u00e9k, nagyszer\u0171en vitorl\u00e1ztak.\n<\/p>\n
\n
\n<\/a><\/p>\n
\n
\n<\/a><\/p>\n
\n
\n<\/a><\/p>\n
\n Csapatok, mez\u0151ny
\n <\/strong>\n<\/p>\n
\n
\n<\/a><\/p>\n
\n
\n<\/a><\/p>\n
\n
\n<\/a><\/p>\n
\n A verseny
\n <\/strong>\n<\/p>\n
\n
\n<\/a><\/p>\n
\n
\n<\/a><\/p>\n
\n
\n<\/a><\/p>\n
\n
\n<\/a><\/p>\n