\n \u00c9n ink\u00e1bb foglalt szob\u00e1t k\u00e9rn\u00e9k. Az olcs\u00f3bb?
\n <\/em>\n<\/p>\n\n V\u00e9g\u00fcl vagy k\u00e9t \u00f3ra elm\u00falt\u00e1val csak elszabadultunk \u00e9s az egyetlen pozit\u00edvum legal\u00e1bb, hogy a kaja j\u00f3 volt. B\u00e1r ezek ut\u00e1n nem tartottuk kiz\u00e1rtnak, hogy \u00a0ez \u00fcgyben is meg\u00e9rik a meglepet\u00e9s. Szerencs\u00e9re t\u00e9vedt\u00fcnk.\n<\/p>\n
\n Est\u00e9re meg is \u00e9rkezt\u00fcnk Fert\u0151r\u00e1kosra, ahol zs\u00fafol\u00e1sig megtelt az FVE kik\u00f6t\u0151je. A 6 oszt\u00e1lyban 70 f\u00f6l\u00f6tti indul\u00f3 l\u00e9tsz\u00e1m az ut\u00f3bbi id\u0151ben szokatlan volt errefel\u00e9. Az\u00e9rt ez nem okozott olyan nagy fennakad\u00e1st.\n<\/p>\n
\n
\n Act 2
\n <\/strong>\n<\/p>\n\n M\u00e1snap \u00f6ssze\u00e1llni l\u00e1tszott az eg\u00e9sz rendszer, amiben a r\u00e9sztvev\u0151k egy szerintem is jogos kritik\u00e1t fogalmaztak meg. M\u00e9gpedig azt, hogy egy h\u00e1rom napos versenyen is induljon el az els\u0151 nap id\u0151ben \u00e9s ne a megnyit\u00f3val kezd\u0151dj\u00f6n 10-kor, hanem versennyel. A protokoll\u00e1ris r\u00e9sz b\u0151ven elf\u00e9r este is a futamok ut\u00e1n. Ez persze nem v\u00e9letlen\u00fcl fogalmaz\u00f3dott meg. \u00cdgy esett, hogy az eg\u00e9sz addig remek\u00fcl f\u00faj\u00f3 sz\u00e9l\u00a0 a 12-kor kezd\u0151d\u0151 els\u0151 futamra m\u00e1r le\u00e1llt \u00e9s csak k\u00ednl\u00f3d\u00e1s, pr\u00f3b\u00e1lkoz\u00e1s maradt. Az esti \u00e9tkez\u00e9s persze sok minden\u00e9rt k\u00e1rp\u00f3tolt, de az\u00e9rt maradt benn\u00fcnk hi\u00e1ny\u00e9rzet. -1 futam\n<\/p>\n
\n
\n Act3
\n <\/strong>\n<\/p>\n\n A meteorol\u00f3gia remek szelet \u00edg\u00e9rt ez\u00e9rt bizakodva \u00e1lltunk neki a napnak. Az els\u0151 futamban nem is csal\u00f3dtunk. F\u00fajt is, verseny is volt, csak a p\u00e1lya siker\u00fclt t\u00fal nagyra \u00e9s egy technikai mal\u0151r miatt az igen j\u00f3l f\u00faj\u00f3 sz\u00e9lben majdnem egy f\u00e9l \u00f3r\u00e1t k\u00e9sett a rajt. Ez a m\u00e1sodik futamra \u00e9gett igaz\u00e1n a k\u00f6rm\u00fcnkre, amikor is le\u00e1llt a sz\u00e9l \u00e9s \u00e9ppen be lehetett futtatni azt. A le\u00e1ll\u00f3 sz\u00e9l miatt a parti halaszt\u00e1s l\u00e1tszott j\u00f3 megold\u00e1snak. Hamarosan megj\u00f6tt a nyugatr\u00f3l s\u00f6t\u00e9t felh\u0151kb\u0151l vihart \u00edg\u00e9r\u0151 \u00e1ld\u00e1s, nagy es\u0151vel, sz\u00e9llel \u00edgy maradt aznapra a k\u00e9t futam. -1 futam\n<\/p>\n
\n
\n Act4
\n <\/strong>\n<\/p>\n\n Na most m\u00e1r r\u00e1nk f\u00e9rt volna egy kis szerencse, b\u00e1r az id\u0151j\u00e1r\u00e1s m\u00e1st \u00edg\u00e9rt. Minden esetre a rajt id\u0151pontja el\u0151bbre j\u00f6tt egy \u00f3r\u00e1val. Az olaj v\u00edz ennek ellen\u00e9re nem b\u00edztatott sok j\u00f3val.\u00a0 Nem sokkal 10 el\u0151tt viszont elkezdett lengedezni a d\u00e9li sz\u00e9l. A helyi er\u0151k s\u00fag\u00e1s\u00e1nak k\u00f6sz\u00f6nhet\u0151en v\u00edzre ment\u00fcnk \u00e9s a nagy null\u00e1s semmiben m\u00e9g p\u00e1lya is sz\u00fcletett. A nem is olyan v\u00e1ratlanul \u00e9rkez\u0151 d\u00e9li szelet k\u00e9szen fogadta a mez\u0151ny. +1 futam\n<\/p>\n
\n Sajnos m\u00e9g elmozdult a sz\u00e9ltengely \u00e9s a finnes rajtot vissza kellett l\u0151ni \u00e9s p\u00e1ly\u00e1t m\u00f3dos\u00edtani. De eg\u00e9sz frapp\u00e1nsnak t\u0171nt a megold\u00e1s. Minden esetre tal\u00e1n megj\u00f6tt v\u00e9gre a szerencse faktor. Gyorsan lep\u00f6rg\u00f6tt k\u00e9t futam \u00e9s ezzel fel is l\u00e9legezhett\u00fcnk, hiszen ezzel a nappal a meteorol\u00f3giai el\u0151rejelz\u00e9sek miatt nem sz\u00e1moltunk t\u00fals\u00e1gosan.\n<\/p>\n
\n Az \u00fcr\u00f6m az \u00f6r\u00f6mben, hogy a finneseknek a limitid\u0151 lej\u00e1rta el\u0151tt tal\u00e1n m\u00e9g kij\u00f6tt volna egy futam, de a J\u00f3isten ezt nem \u00edgy akarta \u00e9s mark\u00e1nsan elforgatta a szelet. -1 futam\n<\/p>\n
\n \u00d6sszess\u00e9g\u00e9ben a h\u00e9tv\u00e9ge rendez\u0151i szempontb\u00f3l nem volt egy \u00e1lom. Szerencs\u00e9nk sem volt \u00e9s heroikus k\u00fczdelmet folytattunk a technik\u00e1val (v\u00e1ratlanul lerobbant motorosok, b\u00f3jas\u00falyok elveszt\u00e9se, bizonyos helyeken eln\u00e9mul\u00f3 r\u00e1di\u00f3k). Ennek ellen\u00e9re a vas\u00e1rnap egy kicsit tal\u00e1n helyre r\u00e1zta az \u00f6nbecs\u00fcl\u00e9s\u00fcnket.\n<\/p>\n
\n A Fert\u0151-t\u00f3nak egyetlen nagy baja van jelenleg. Lassan a h\u00edn\u00e1r megeszi az eg\u00e9sz magyar r\u00e9szt. A versenyz\u0151knek plusz feladatot adott a h\u00edn\u00e1rmez\u0151k lek\u00fczd\u00e9se. \u00a0De hogy \u00e9rdemes ide elj\u00f6nni, az biztos.\u00a0 A Juditok s\u00fctijei, a vend\u00e9gszeretet \u00e9s a t\u00f3 miatt is.\n<\/p>\n
\n Azt az\u00e9rt szomor\u00faan vettem tudom\u00e1sul, hogy a szomsz\u00e9dos Ausztri\u00e1b\u00f3l nem j\u00f6tt versenyz\u0151, a t\u00f3 magyar r\u00e9sz\u00e9nek legnagyobb verseny\u00e9re.\n<\/p>\n
\n
\n V\u00c9GEREDM\u00c9NY
\n <\/a>\n<\/p>\n\n
\n Fot\u00f3: B\u00f6r\u00f6cz Berta, Demeczky Mih\u00e1ly
\n<\/span><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"A cs\u00fct\u00f6rt\u00f6kt\u0151l vas\u00e1rnapig tart\u00f3 esem\u00e9nyek val\u00f3ban kalandosak voltak. Id\u00e9n ism\u00e9t engem \u00e9rt a megtiszteltet\u00e9s, hogy v\u00edzi rendez\u00e9st prezent\u00e1lhattam a fert\u0151-tavi bajnoks\u00e1gon.\u00a0 Ez nem t\u0171nt most t\u00fal egyszer\u0171nek, mert egy kisebb betegs\u00e9g er\u0151sen h\u00e1tr\u00e1ltatott. Na de v\u00e9g\u00fcl nem ett\u0151l lett kalandos a h\u00e9tv\u00e9ge. Act1 Cs\u00fct\u00f6rt\u00f6k\u00f6n Ag\u00e1rdr\u00f3l neki v\u00e1gtunk a t\u00far\u00e1nak \u00f6t\u00f6sben vagyis k\u00e9t finnes, k\u00e9t finn […]<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":7614,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[1804],"tags":[390,816],"sailing_author":"Beliczay P\u00e9ter","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/642"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/2"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=642"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/642\/revisions"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media\/7614"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=642"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=642"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=642"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}