\n \u00c9rdekes K\u00e9kszalagra k\u00e9sz\u00fclt a Raffica csapat 2014-ben.\n<\/p>\n
\n Mi\u00e9rt is? Az id\u00e9n t\u00f6bb csapatbeli probl\u00e9m\u00e1t kellett megoldanunk, idei versenyeink sem voltak z\u00f6kken\u0151mentesek, illetve az idei K\u00e9kszalag versenyszab\u00e1lya \u00e9rdekes k\u00e9rd\u00e9seket vet fel:\n<\/p>\n
\n –\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 2014-t\u0151l a K\u00e9kszalag m\u00e1r ny\u00edlt verseny, \u00edgy sokan a Liber\u00e1kat \u201etemett\u00e9k\u201d, azaz nem tartott\u00e1k gy\u0151ztes es\u00e9lyes haj\u00f3t\u00edpusnak\n<\/p>\n
\n –\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 A csapatban is sok k\u00e9rd\u0151jel volt ezzel kapcsolatosan, tal\u00e1n ennek k\u00f6sz\u00f6nhet\u0151en sok szem\u00e9lyi v\u00e1ltoz\u00e1s is bek\u00f6vetkezet. A liber\u00e1z\u00e1st folytat\u00f3 magnak \u00f6ssze kellett kapnia mag\u00e1t, hogy \u00faj az tagokkal kieg\u00e9sz\u00fclve megpr\u00f3b\u00e1lja hozni a j\u00f3l \u00f6sszeszokott csapat teljes\u00edtm\u00e9ny\u00e9t\n<\/p>\n
\n –\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 A technikai fejleszt\u00e9sek ellen\u00e9re, els\u0151sorban a viharos k\u00f6r\u00fclm\u00e9nyek miatt a Bol D\u2019Or genfi tavi t\u00f3ker\u00fcl\u0151 versenyen nem siker\u00fclt c\u00e9lba \u00e9rni, a haj\u00f3 baleset szenvedett\n<\/p>\n
\n –\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 A Rund Um \u00e9jszakai t\u00f3ker\u00fcl\u0151 versenyen ugyan siker\u00fclt egytest\u0171 kateg\u00f3ri\u00e1ban nyerni, de a csapat tov\u00e1bbra is \u00e9hezett egy \u00e1t\u00fct\u0151 sikerre, amit a K\u00e9kszalagt\u00f3l nem v\u00e1rhatott, hiszen a katamar\u00e1nokkal ker\u00fclt egy (open) kateg\u00f3ri\u00e1ba. Valljuk be, ez enyh\u00e9n sz\u00f3lva ironikus, hiszen ak\u00e1r hogy sz\u00e1molgattuk testb\u0151l nek\u00fcnk csak egy darab van! De h\u00e1t ilyen ez a magyar wirtschaft\u2026\n<\/p>\n
\n Ilyen el\u0151zm\u00e9nyek ut\u00e1n a Raffica csapat megr\u00e1zta mag\u00e1t \u00e9s \u00fagy d\u00f6nt\u00f6tt, hogy h\u00e1rom haj\u00f3t ind\u00edt el a K\u00e9kszalagon: a Raffica, a Sponsi \u00e9s a Bati (Ventilo 28 katamar\u00e1n). \u00a0Ilyen nagy sz\u00e1mban a Raffica Team m\u00e9g nem k\u00e9pviseltette mag\u00e1t a K\u00e9kszalagon!\n<\/p>\n
\n
\n A verseny:
\n <\/strong>\n<\/p>\n
\n 18:56:46 \u00f3rakor befutottunk!\n<\/p>\n
\n K\u00f6sz\u00f6nj\u00fck Nektek a szurkol\u00e1st, kedves versenyt\u00e1rsak!\n<\/p>\n
\n
\n V\u00e9geredm\u00e9ny\u00fcnk:
\n <\/strong>\n<\/p>\n
\n
\n A 46. K\u00e9kszalag eredm\u00e9nyeink is maguk\u00e9rt besz\u00e9lnek:
\n <\/strong>\n<\/p>\n
\n Raffica csapattagok:\n<\/p>\n
\n Kir\u00e1ly Zsolt\u00a0\u00a0 – korm\u00e1nyos\n<\/p>\n
\n Bog\u00e1r Tam\u00e1s\n<\/p>\n
\n Cser L\u00e1szl\u00f3\u00a0 –\u00a0 Csibe\n<\/p>\n
\n Czibor Andr\u00e1s\n<\/p>\n
\n dr Rudas L\u00e1szl\u00f3\n<\/p>\n
\n Horvath Bal\u00e1zs\n<\/p>\n
\n Juh\u00e1sz Zsolt\n<\/p>\n
\n Kar\u00e1csony J\u00e1nos\n<\/p>\n
\n Kiss \u00c1rp\u00e1d\n<\/p>\n
\n Kurucz R\u00f3bert\n<\/p>\n
\n \u00d3v\u00e1ri Istv\u00e1n\n<\/p>\n
\n Pusk\u00e1s Tam\u00e1s\n<\/p>\n
\n S\u00e1rk\u00f6zi Andr\u00e1s – Mauglee\n<\/p>\n
\n Tam\u00e1s G\u00e1bor\n<\/p>\n
\n V\u00e1rkonyi Csaba\n<\/p>\n
\n Motoros:\u00a0 Jankovits Andr\u00e1s \u2013 Popey\n<\/p>\n
\n N\u00e9meth Erika\n<\/p>\n
\n
\n Fot\u00f3: N\u00e9meth Erika
\n<\/span><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"
\u00c9rdekes K\u00e9kszalagra k\u00e9sz\u00fclt a Raffica csapat 2014-ben. Mi\u00e9rt is? Az id\u00e9n t\u00f6bb csapatbeli probl\u00e9m\u00e1t kellett megoldanunk, idei versenyeink sem voltak z\u00f6kken\u0151mentesek, illetve az idei K\u00e9kszalag versenyszab\u00e1lya \u00e9rdekes k\u00e9rd\u00e9seket vet fel: –\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 2014-t\u0151l a K\u00e9kszalag m\u00e1r ny\u00edlt verseny, \u00edgy sokan a Liber\u00e1kat \u201etemett\u00e9k\u201d, azaz nem tartott\u00e1k gy\u0151ztes es\u00e9lyes haj\u00f3t\u00edpusnak –\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0\u00a0 A csapatban is sok k\u00e9rd\u0151jel volt […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":7665,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[9],"tags":[408,997],"sailing_author":"V\u00e1rkonyi Csaba","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/665"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=665"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/665\/revisions"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media\/7665"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=665"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=665"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=665"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}