\n A Raffica csapat a verseny el\u0151tt p\u00e1r nappal \u00e9rkezett Genfbe az SNG kik\u00f6t\u0151be, ahol m\u00e1r a szok\u00e1sos vend\u00e9gszeretettel fogadtak minket.\n<\/p>\n
\n A versenyrendez\u00e9s az el\u0151z\u0151 k\u00e9t \u00e9vben el\u00e9rt eredm\u00e9nyeink alapj\u00e1n m\u00e1r el\u0151re \u00e9rdekl\u0151d\u00f6tt, hogy id\u00e9n is j\u00f6v\u00fcnk-e. A v\u00e1lasz egy\u00e9rtelm\u0171 igen volt, hiszen, ha id\u00e9n siker\u00fclt volna ism\u00e9t nyerni, akkor a Bol de Vermeil aranykupa is v\u00e9glegesen a csapathoz ker\u00fclhetett volna (h\u00e1rom gy\u0151zelem 5 \u00e9v alatt a felt\u00e9tele a kupa megszerz\u00e9s\u00e9nek).\n<\/p>\n
\n A Bol d\u2019or Mirabaud t\u00f3ker\u00fcl\u0151 vitorl\u00e1sverseny 2014.06.14-\u00e9n, szombat d\u00e9lel\u0151tt 10 \u00f3rakor rajtolt el, er\u0151s sz\u00e9lben. A Raffica 14 f\u0151vel rajtolt, a gr\u00f3sz egyes reffen, el\u0151l pedig a legkisebb fockkal. Backboard-on rajtoltunk, de mivel a t\u00f3 \u00e9szaki fel\u00e9n volt a szekcion\u00e1lt rajtvonalon a mi ter\u00fclet\u00fcnk, hamarosan steierboard-on kellett a t\u00f6bbi haj\u00f3 k\u00f6z\u00f6tt navig\u00e1lnunk. Volt tumultus rendesen, de kb. 1 \u00f3ra alatt tiszta ter\u00fcleten tudtunk vitorl\u00e1zni.\n<\/p>\n
\n A t\u00f3 k\u00f6rnyezet\u00e9ben a verseny idej\u00e9n a \u201eBise\u201d nev\u0171 \u00e9szak-keleti sz\u00e9l uralkodott, ami kora reggelt\u0151l kezdett fel\u00e9p\u00fclni \u00e9s egyre er\u0151s\u00f6d\u00f6tt. A helyi meteorol\u00f3gus szerint a t\u00f3 k\u00e9t front k\u00f6z\u00e9 ker\u00fclt \u00e9s a hegyek egyel\u0151re akad\u00e1lyozz\u00e1k a frontok bet\u00f6r\u00e9s\u00e9t, de ha m\u00e9gis \u00e1tt\u00f6rik a hegyeket, akkor j\u00f6het a \u201ekasza\u201d 30 csom\u00f3 feletti viharos sz\u00e9llel. A verseny alatt mi ebb\u0151l az el\u0151rejelz\u00e9sb\u0151l annyit \u00e9szlelt\u00fcnk, hogy a sz\u00e9l v\u00e9gig 15-25 csom\u00f3s tartom\u00e1nyban ingadozott, balatoni p\u00f6ff\u00f6ket megsz\u00e9gyen\u00edt\u0151 m\u00f3don csapkol\u00f3dott, stabil menet emiatt egyszer sem j\u00f6tt \u00f6ssze, a trap\u00e9zon extr\u00e1n sokat kellett mozogni.\n<\/p>\n
\n A versenyt a SYS&CO nyerte rekord id\u0151vel.\n<\/p>\n
\n Kir\u00e1ly Zsolt \u00a0\u00a0korm\u00e1nyos\n<\/p>\n
\n Bog\u00e1r Tam\u00e1s\n<\/p>\n
\n Cser L\u00e1szl\u00f3 (Csibe)\n<\/p>\n
\n Czibor Andr\u00e1s\n<\/p>\n
\n Horv\u00e1th Bal\u00e1zs\n<\/p>\n
\n Joo K\u00e1lm\u00e1n\n<\/p>\n
\n Kar\u00e1csony J\u00e1nos\n<\/p>\n
\n Kiss \u00c1rp\u00e1d\n<\/p>\n
\n Kurucz R\u00f3bert\n<\/p>\n
\n Orm\u00e1ndlaki \u00c1ron\n<\/p>\n
\n V\u00e1rkonyi Csaba\n<\/p>\n
\n Motoros. Jankovits Andr\u00e1s (Popeye)\n<\/p>\n
\n
\n www.raffica.hu
\n <\/a>\n<\/p>\n
\n
\n Fot\u00f3: N\u00e9meth Erika
\n<\/span><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"