\n A gal\u00e9ria megtekint\u00e9s\u00e9hez kattintson a k\u00e9pre!
\n <\/span>
\n<\/a><\/p>\n\n A rajt ut\u00e1n kb. 1 \u00f3r\u00e1val a luv oldalon egy reccsen\u00e9st hallottunk, a dekket r\u00f6gz\u00edt\u0151 panelek megrepedtek, gyors megold\u00e1s kellett, hogy ne kelljen ki\u00e1llnunk a versenyb\u0151l. Felh\u00faz\u00f3 k\u00f6telekkel r\u00f6gz\u00edtett\u00fck a jobb oldali \u00fasz\u00f3testet, hogy tov\u00e1bb tudjunk haladni \u00e9s a trap\u00e9zsornak innent\u0151l kezdve fokozottan kellett figyelni arra, hogy ne terhelje a l\u00e9tr\u00e1t, csak a trap\u00e9zk\u00f6teleken l\u00f3gjon, amikor ki-be k\u00f6zlekedik. Ezt a kis technikai maleur-t 10 perc alatt megoldottuk, gr\u00f3sz le, felh\u00faz\u00f3k\u00f6telek bek\u00f6t, gr\u00f3sz fel \u00e9s ment\u00fcnk is tov\u00e1bb.\n<\/p>\n
\n K\u00f6zben a Stravaganza \u00e9s a SYS&CO nev\u0171 haj\u00f3k, akik a legf\u0151bb ellenfeleink voltak, el\u0151tt\u00fcnk vitorl\u00e1ztak. Mindk\u00e9t haj\u00f3n d\u00f6nthet\u0151 kiel, illetve trap\u00e9zosok dolgoztak, kedvezett nekik az \u00e9les menet, nek\u00fcnk kev\u00e9sb\u00e9, de az \u00faj North Sails 3Di vitorl\u00e1nkkal 12-13 csom\u00f3s sebess\u00e9ggel, enyh\u00e9n tomp\u00e1bban haladtunk a Bouveret-i b\u00f3ja fel\u00e9.\n<\/p>\n
\n A Stravaganz\u00e1t egy id\u0151 ut\u00e1n nem l\u00e1ttuk, k\u00e9s\u0151bb kider\u00fclt, hogy feladta a versenyt \u00e9s ki\u00e1llt menet k\u00f6zben, technikai probl\u00e9ma miatt. A SYS&CO-t a b\u00f3ja el\u0151tt megel\u0151zt\u00fck \u00e9s p\u00e1r perccel el\u0151bb vett\u00fck el\u0151tte a p\u00e1lyajelet. A b\u00f3ja el\u0151tt el\u00e9gg\u00e9 csapkol\u00f3d\u00f3 sz\u00e9lben navig\u00e1ltunk, amit a magas hegyek okoztak, majd a b\u00f3j\u00e1t\u00f3l vissza Genf fel\u00e9 a sv\u00e1jci partok k\u00f6zel\u00e9ben pr\u00f3b\u00e1ltunk maradni. Ki\u00e9rve a tiszt\u00e1bb sz\u00e9lbe 15-18 csom\u00f3 k\u00f6z\u00f6tti sebess\u00e9ggel ejtett menetben haladtunk, a csapat \u00e9lvezte a v\u00e1gat\u00e1st \u00e9s l\u00e1ttuk, hogy els\u0151 helyen haladunk, ha \u00edgy megy tov\u00e1bb meg lehet a harmadik gy\u0151zelem is.\n<\/p>\n
\n A GPS szerint 28,1 csom\u00f3s maxim\u00e1lis sebess\u00e9get is siker\u00fclt el\u00e9rn\u00fcnk, de egy halzol\u00e1s k\u00f6zben felborultunk, els\u0151 helyen, rekordgyan\u00fas id\u0151\u00e9rt\u00e9kkel, kb. f\u00e9l \u00f3r\u00e1val a befut\u00f3 el\u0151tt. El\u00e9g bosszant\u00f3, de ilyen ez a vizes sport, n\u00e9ha t\u00fal vizes\u2026 A haj\u00f3t a sv\u00e1jci v\u00edzi-ment\u0151k seg\u00edts\u00e9g\u00e9vel Nyon kik\u00f6t\u0151j\u00e9be vontattuk, m\u00e1snap itt sz\u00e9t is szedt\u00fck.\n<\/p>\n
\n Id\u00e9n nem siker\u00fclt megv\u00e9deni a c\u00edmet, de ilyen sz\u00e9lviszonyok k\u00f6z\u00f6tt, ami sz\u00e1munkra egy\u00e1ltal\u00e1n nem optim\u00e1lis, komoly k\u00fczdelmet folytatva az elemekkel m\u00e9gis j\u00f3t vitorl\u00e1ztunk \u00e9s kisebb nagyobb s\u00e9r\u00fcl\u00e9sekkel meg\u00fasztuk a borul\u00e1st is.\n<\/p>\n
\n A versenyt a SYS&CO nyerte rekord id\u0151vel.\n<\/p>\n
\n A csapat:\n<\/p>\n
\n Kir\u00e1ly Zsolt \u00a0\u00a0korm\u00e1nyos\n<\/p>\n
\n Bog\u00e1r Tam\u00e1s\n<\/p>\n
\n Cser L\u00e1szl\u00f3 (Csibe)\n<\/p>\n
\n Czibor Andr\u00e1s\n<\/p>\n
\n Horv\u00e1th Bal\u00e1zs\n<\/p>\n
\n Joo K\u00e1lm\u00e1n\n<\/p>\n
\n Kar\u00e1csony J\u00e1nos\n<\/p>\n
\n Kiss \u00c1rp\u00e1d\n<\/p>\n
\n Kurucz R\u00f3bert\n<\/p>\n
\n Orm\u00e1ndlaki \u00c1ron\n<\/p>\n
\n Papp Andr\u00e1s\n<\/p>\n
\n Pusk\u00e1s Tomi\n<\/p>\n
\n V\u00e1rkonyi Csaba\n<\/p>\n
\n Motoros. Jankovits Andr\u00e1s (Popeye)\n<\/p>\n
\n
\n www.raffica.hu
\n <\/a>\n<\/p>\n\n
\n Fot\u00f3: N\u00e9meth Erika
\n<\/span><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"A Raffica csapat a verseny el\u0151tt p\u00e1r nappal \u00e9rkezett Genfbe az SNG kik\u00f6t\u0151be, ahol m\u00e1r a szok\u00e1sos vend\u00e9gszeretettel fogadtak minket. A versenyrendez\u00e9s az el\u0151z\u0151 k\u00e9t \u00e9vben el\u00e9rt eredm\u00e9nyeink alapj\u00e1n m\u00e1r el\u0151re \u00e9rdekl\u0151d\u00f6tt, hogy id\u00e9n is j\u00f6v\u00fcnk-e. A v\u00e1lasz egy\u00e9rtelm\u0171 igen volt, hiszen, ha id\u00e9n siker\u00fclt volna ism\u00e9t nyerni, akkor a Bol de Vermeil aranykupa is […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":7733,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[1804],"tags":[864,1269,997],"sailing_author":"V\u00e1rkonyi Csaba","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/695"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=695"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/695\/revisions"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media\/7733"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=695"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=695"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=695"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}