{"id":715,"date":"2014-06-04T21:37:00","date_gmt":"2014-06-04T19:37:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2014\/06\/04\/dragon-bajnoksag-beszamolo\/"},"modified":"2017-08-02T00:00:31","modified_gmt":"2017-08-01T22:00:31","slug":"dragon-bajnoksag-beszamolo","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2014\/06\/04\/dragon-bajnoksag-beszamolo\/","title":{"rendered":"Dragon Bajnoks\u00e1g besz\u00e1mol\u00f3"},"content":{"rendered":"

\n Reemt Reemstma gy\u0151z\u00f6tt, a Jampec a magyar bajnok\n<\/p>\n

\n V\u00e1ltozatos sz\u00e9lviszonyok k\u00f6z\u00f6tt v\u00edvt\u00e1k a m\u00falt h\u00e9ten az Erste Private Banking Dragon Orsz\u00e1gos bajnoks\u00e1got Balatonf\u00fcreden. A r\u00e9sztvev\u0151knek helyenk\u00e9nt 28 csom\u00f3s sz\u00e9ll\u00f6k\u00e9sekkel kellett megk\u00fczdeni\u00fck, de a verseny utols\u00f3 napj\u00e1n a le\u00e1ll\u00f3 sz\u00e9lben az idegek csat\u00e1j\u00e1ban is helyt kellett \u00e1llni. Mindez v\u00e9g\u00fcl a n\u00e9met Reemt Reemtsma vezette haj\u00f3nak siker\u00fclt a legjobban, amely egy ponttal megel\u0151zte G\u00f6mb\u00f6s L\u00f3r\u00e1nd egys\u00e9g\u00e9t, amely ugyancsak egy ponttal, teh\u00e1t minim\u00e1lis k\u00fcl\u00f6nbs\u00e9ggel szerezte meg a bajnoki c\u00edmet Kis-Sz\u00f6lgy\u00e9mi Ferenc \u00e9s csapata el\u0151tt. A magyar bajnoki bronz\u00e9rmet N\u00e1ray Vilmos Freyja nev\u0171 haj\u00f3ja nyerte el.\n<\/p>\n

\n Az Erste Private Banking t\u00e1mogat\u00e1s\u00e1val \u00e9s a Balatonf\u00fcredi Yacht Club rendez\u00e9s\u00e9ben megval\u00f3s\u00edtott bajnoks\u00e1g m\u00e1jus 28-\u00e1n, cs\u00fct\u00f6rt\u00f6k\u00f6n kezd\u0151d\u00f6tt. A BYC \u00faj \u00e9p\u00fclete \u00e9ppen csak elk\u00e9sz\u00fclt a versenyre, de a megnyit\u00f3ra sikeresen befejez\u0151d\u00f6tt a t\u00e9rburkol\u00e1s, \u00edgy d\u00e9lben a versenyz\u0151k m\u00e1r a meg\u00fajult hang\u00e1r teteje alatt \u00e9nekelhett\u00e9k el a magyar bajnoks\u00e1gokon hagyom\u00e1nyos himnuszt. Hangos\u00edt\u00e1s vagy zenekari k\u00eds\u00e9ret nem volt, de sokan \u00fagy \u00e9rezt\u00e9k, hogy a k\u00f6z\u00f6s \u00e9nekl\u00e9s megtartand\u00f3 hagyom\u00e1ny lehetne.\n<\/p>\n


\n
\n<\/a><\/p>\n

\n Az egyik legeleg\u00e1nsabb t\u0151kes\u00falyos haj\u00f3oszt\u00e1ly legnagyobb idei verseny\u00e9n v\u00e9g\u00fcl 16 egys\u00e9g \u00e1llt rajthoz, amelyeknek a szomsz\u00e9dos Hung\u00e1ria Yacht Club ny\u00fajtott kik\u00f6t\u00e9si lehet\u0151s\u00e9get \u00e9s vend\u00e9gszeretetet. Itt volt a tavalyi vil\u00e1gbajnoki negyedik helyezett Kis-Sz\u00f6lgy\u00e9mi Ferenc, aki Vez\u00e9r K\u00e1rollyal \u00e9s Kiss Tam\u00e1ssal indult \u00faj, Luca nev\u0171 haj\u00f3j\u00e1val. Arra lehetett sz\u00e1m\u00edtani, hogy legnagyobb ellenfele a tavalyi bajnok Jampec lehet, amelyet G\u00f6mb\u00f6s L\u00f3r\u00e1nd korm\u00e1nyzott, leg\u00e9nys\u00e9ge pedig a tavalyihoz hasonl\u00f3an Horgos Tam\u00e1s \u00e9s Fut\u00f3 Istv\u00e1n. Egyetlen k\u00fclf\u00f6ldik\u00e9nt rajthoz \u00e1llt a n\u00e9met Reemt Reemtsma, az oszt\u00e1ly nemzetk\u00f6zi szervezet\u00e9nek aleln\u00f6ke, aki \u00e1ltal\u00e1ban a nemzetk\u00f6zi k\u00f6z\u00e9pmez\u0151nyhez tartozik, de el\u0151zetesen nem lehetett tudni, hogy a balatoni viszonyok k\u00f6z\u00f6tt hogyan teljes\u00edt majd.\n<\/p>\n

\n \u00d6rvendetesen megszaporodott a klasszikus, f\u00e1b\u00f3l \u00e9p\u00fclt haj\u00f3k sz\u00e1ma. A j\u00f3l ismert haj\u00f3khoz id\u00e9n csatlakozott a Bruckner-m\u0171helyben gy\u00f6ny\u00f6r\u0171en fel\u00faj\u00edtott, Sv\u00e1jcb\u00f3l sz\u00e1rmaz\u00f3 Eragon, amelynek leg\u00e9nys\u00e9g\u00e9t els\u0151 nap m\u00e9g Rauschenberger Mikl\u00f3s is er\u0151s\u00edtette.\n<\/p>\n

\n Sipos P\u00e9ter f\u0151rendez\u0151 a megnyit\u00f3 ut\u00e1n azonnal v\u00edzre parancsolta a flott\u00e1t, \u00e9s 14.00 \u00f3rakor a k\u00f6zepes \u00e9szaknyugati sz\u00e9lben el is rajtolt az els\u0151 futam, amelyet hasonl\u00f3, kellemes viszonyok k\u00f6z\u00f6tt tov\u00e1bbi kett\u0151 k\u00f6vetett. Az els\u0151 k\u00e9t futam ut\u00e1n \u00fagy t\u0171nt, hogy a k\u00e1rty\u00e1kat az eg\u00e9sz versenyre leosztott\u00e1k: az els\u0151 futamot a Luca, a m\u00e1sodikat Reemtsm\u00e1\u00e9k nyert\u00e9k, de sebess\u00e9g\u00fckkel nemigen tudott l\u00e9p\u00e9st tartani a t\u00f6bbi haj\u00f3. \u201eFec\u00f3\u201d \u00e9s csapata a m\u00e1sodik futamban egy elhib\u00e1zott rajt ut\u00e1n is fel tudott j\u00f6nni a m\u00e1sodik helyre. A Jampec \u00e9s N\u00e1ray Vilmos Freyj\u00e1ja a harmadik-negyedik helyen viszonylag k\u00f6zel vitorl\u00e1ztak, de nemigen tudtak belesz\u00f3lni a k\u00fczdelembe, a t\u00f6bbiek pedig kis sz\u00fcnettel k\u00f6vett\u00e9k az els\u0151 n\u00e9gyet.\n<\/p>\n

\n A cs\u00fct\u00f6rt\u00f6ki utols\u00f3 futamban azonban \u2013 mint k\u00e9s\u0151bb kider\u00fclt \u2013 v\u00e9gzetes hib\u00e1t v\u00e9tett a Luca: egy korai rajt ut\u00e1n nem jav\u00edtott\u00e1k hib\u00e1jukat, \u00edgy OCS-sel egyel\u0151re l\u00e9p\u00e9sh\u00e1tr\u00e1nyba ker\u00fcltek a t\u00f6bbiekkel szemben. A mez\u0151ny az esem\u00e9nyeket egy guly\u00e1sleves \u00e9s n\u00e9h\u00e1ny kors\u00f3 s\u00f6r t\u00e1rsas\u00e1g\u00e1ban a BYC hang\u00e1rj\u00e1ban fel\u00e1ll\u00edtott asztalokn\u00e1l t\u00e1rgyalhatta meg. A nap m\u00e1sik vesztese az Eragon volt, amelyen ekkor der\u00fclt ki, hogy a fel\u00faj\u00edt\u00e1s sor\u00e1n t\u00f6bb dolgot is alulm\u00e9reteztek, \u00edgy t\u00f6rt-szakadt itt-ott…\n<\/p>\n

\n A p\u00e9nteki nap halaszt\u00e1ssal kezd\u0151d\u00f6tt, mert b\u00e1r a nyugati medenc\u00e9ben m\u00e1r d\u00fcb\u00f6rg\u00f6tt egy hidegfront \u00e9szaki szele, F\u00fcred el\u0151tt egyel\u0151re nem akart stabiliz\u00e1l\u00f3dni. T\u00f6bbsz\u00f6ri sz\u00e9lm\u00e9r\u00e9s ut\u00e1n Sipos P\u00e9ter v\u00e9g\u00fcl 13.00 \u00f3ra t\u00e1jban vez\u00e9nyelte v\u00edzre a csapatot. A klasszikus haj\u00f3k k\u00f6z\u00fcl a Kalliop\u00e9 a parton maradt, a Triton kiv\u00e9tel\u00e9vel a t\u00f6bbiek hamarosan k\u00f6vett\u00e9k ezt a p\u00e9ld\u00e1t: b\u00e1r az alapsz\u00e9l csak 16-18 csom\u00f3 volt, el\u00e9g s\u0171r\u0171n j\u00f6ttek 22 csom\u00f3s r\u00e1f\u00faj\u00e1sok is, id\u0151nk\u00e9nt pedig egy-egy f\u00e9lperces 28 csom\u00f3s \u201etutul\u00e1s\u201d tette pr\u00f3b\u00e1ra a haj\u00f3kat.\n<\/p>\n

\n V\u00e9g\u00fcl k\u00e9t izgalmas futamot siker\u00fclt tartani, amely legal\u00e1bbis a fot\u00f3k szempontj\u00e1b\u00f3l \u00fajabb \u00e9vekre megalapozza a Dragon oszt\u00e1ly \u201eer\u0151sszeles\u201d h\u00edr\u00e9t. A b\u00e1trabbak megpr\u00f3b\u00e1lkoztak a spinnakerek felh\u00faz\u00e1s\u00e1val a h\u00e1tsz\u00e9lben, aminek gyakran l\u00favba borul\u00e1s \u00e9s spont\u00e1n halzol\u00e1s lett az eredm\u00e9nye. Tenke P\u00e9ter 7 Arts nev\u0171 haj\u00f3j\u00e1n az egyik ilyen alkalommal vesztett\u00e9k el Varga Istv\u00e1nt, aki v\u00e9g\u00fcl a backstagba kapaszkodva percekig vontatta mag\u00e1t a haj\u00f3val, am\u00edg siker\u00fclt v\u00e9gre leh\u00fazni a goly\u00f3t, sz\u00e9lbe \u00e1llni, \u00e9s kiszedni \u0151t a v\u00edzb\u0151l. A fot\u00f3sorozat \u2013 legal\u00e1bbis a Facebookon kapott like-ok tekintet\u00e9ben \u2013 \u00f3ri\u00e1si sikert aratott.\n<\/p>\n


\n
\n<\/a><\/p>\n

\n Fec\u00f3\u00e9k a k\u00e9t futamon bizony\u00edtott\u00e1k, hogy a nemzetk\u00f6z versenyeken mesterei lettek az er\u0151s szeles dragonoz\u00e1snak. Gy\u00f6ny\u00f6r\u0171 vitorl\u00e1z\u00e1ssal mindk\u00e9t futamot megnyert\u00e9k, \u00e9s \u2013 mivel \u00f6t futamb\u00f3l m\u00e1r kies\u0151 is volt \u2013 \u00e1tvett\u00e9k az \u00f6sszetettben a vezet\u00e9st, k\u00e9t ponttal vezetve a n\u00e9met haj\u00f3, h\u00e9t ponttal a Jampec el\u0151tt. A nap h\u0151se a legr\u00e9gibb magyar haj\u00f3, az 1955-ben \u00e9p\u00fclt Triton, amely mindk\u00e9t futamban befutott \u2013 a klasszikusok k\u00f6z\u00fcl egyetlenk\u00e9nt. Ez\u00e9rt a teljes\u00edtm\u00e9ny\u00e9rt ki\u00e9rdemelt\u00e9k a versenyt t\u00e1mogat\u00f3 haj\u00f3s web\u00e1ruh\u00e1z, a SailingBooks.hu k\u00fcl\u00f6nd\u00edj\u00e1t.\n<\/p>\n

\n A rendez\u0151 v\u00e9g\u00fcl \u00fagy \u00edt\u00e9lte meg, hogy a sz\u00e9lir\u00e1ny nem volt el\u00e9g stabil egy harmadik futam megrendez\u00e9s\u00e9hez, \u00edgy a tov\u00e1bbi k\u00fczdelem szombatra \u00e9s vas\u00e1rnapra maradt. Az el\u00e1zott versenyz\u0151ket a Dragon OB t\u00e1mogat\u00f3ja, a Bujdos\u00f3 borai \u00e9s egy nagy kond\u00e9r lecs\u00f3 v\u00e1rta – r\u00e1juk f\u00e9rt. A Dragon oszt\u00e1lyban k\u00fcl\u00f6n\u00f6sen sikeres n\u00e9met Fritz Segel vitorlagy\u00e1rt\u00f3 \u00e1ltal felaj\u00e1nlott k\u00fcl\u00f6nd\u00edjat, egy Fritz dzsekit is ekkor sorsolt\u00e1k ki: a Yorikke boldog tulajdonosa vihette haza.\n<\/p>\n

\n Szombatra el\u0151sz\u00f6r 14-16 csom\u00f3ra m\u00e9rs\u00e9kl\u0151d\u00f6tt a sz\u00e9l, \u00edgy ebben ker\u00fclt sor a k\u00f6vetkez\u0151 futamra. A m\u00e1sodikban m\u00e1r az t\u00f6rt\u00e9nt, ami az ilyen hidegfrontok eset\u00e9ben szokott: a sz\u00e9l legyeng\u00fclt, elfordult, azt\u00e1n majdnem teljesen meg\u00e1llt. Egy harmadik futamot is elrajtoltattak egy gyenge d\u00e9lkeleti fuvallatban, de az els\u0151 h\u00e1tsz\u00e9l k\u00f6zep\u00e9n annyira le\u00e1llt a sz\u00e9l, hogy azt f\u00e9lbe kellett szak\u00edtani.\n<\/p>\n

\n A szombati els\u0151 futamot Reemstm\u00e1\u00e9k nyert\u00e9k a Luca el\u0151tt. A m\u00e1sodikban is ez a k\u00e9t haj\u00f3 vezetett, amint az \u00e9lmez\u0151ny k\u00f6zeledett a m\u00e1sodik h\u00e1tsz\u00e9l v\u00e9g\u00e9t jelz\u0151 kapuhoz. Ekkor m\u00e1r csak lengedezett az \u00e9szaki sz\u00e9l, amely utols\u00f3 erej\u00e9vel keletre fordult. A n\u00e9met haj\u00f3 \u00e9s a Luca ezt m\u00e1r k\u00e9s\u0151n vette \u00e9szre, \u00e9s az \u201e\u00faj\u201d sz\u00e9l fel\u0151l n\u00e9zve als\u00f3, jobb oldali b\u00f3j\u00e1t vette. Az \u0151ket 30-40 m\u00e9terre k\u00f6vet\u0151 Jampec \u00e9s Freyja id\u0151ben reag\u00e1ltak, balra halzoltak ki, \u00e9s a cirk\u00e1l\u00f3szakaszban m\u00e1ris az \u00e9len tal\u00e1lt\u00e1k magukat. A n\u00e9met haj\u00f3 arra sz\u00e1m\u00edtva, hogy a sz\u00e9l visszafordul, tov\u00e1bbhaladt a part fel\u00e9, ami nagy hib\u00e1nak bizonyult, v\u00e9g\u00fcl hetedikek lettek. Fec\u00f3\u00e9k m\u00e9g egy igaz\u00edt\u00f3 takkal felj\u00f6ttek a Freyja mell\u00e9, s az ideg\u00f6l\u0151 egym\u00e1s melletti halad\u00e1sban v\u00e9g\u00fcl tal\u00e1n f\u00e9l m\u00e9terrel maradtak le a Freyja m\u00f6g\u00f6tt. A Jampec nyert teh\u00e1t egy futamot, s megkezdte a felz\u00e1rk\u00f3z\u00e1st a vet\u00e9lyt\u00e1rshoz. Szombat est\u00e9re Fec\u00f3\u00e9k m\u00e9g mindig egy ponttal vezettek a n\u00e9met haj\u00f3 \u00e9s hat ponttal a Jampec el\u0151tt.\n<\/p>\n

\n A nap kr\u00f3nik\u00e1j\u00e1hoz tartozik, hogy gyenge sz\u00e9lben, a part ment\u00e9n sor ker\u00fclt m\u00e9g egy futamra, amelyen a f\u0151t\u00e1mogat\u00f3 Erste Private Banking vend\u00e9gei megtapasztalhatt\u00e1k, hogy milyen egy Dragon-verseny bel\u00fclr\u0151l. A futamot a Freyja nyerte a Nemecsek \u00e9s a Luna el\u0151tt. A vend\u00e9gek a BYC-ben is elt\u00f6lt\u00f6ttek egy d\u00e9lut\u00e1nt, amelynek sor\u00e1n vitorl\u00e1zni tanultak, Micro Magic modellekkel versenyezhettek, \u00e9s a Tramontana fed\u00e9lzet\u00e9r\u0151l az \u201e\u00e9les\u201d futamokat is megcsod\u00e1lhatt\u00e1k. A napot a vitorl\u00e1z\u00f3k \u00e9s szponzorok k\u00f6z\u00f6s vacsor\u00e1ja z\u00e1rta a Vitorl\u00e1s \u00c9tterem remek \u00e9teleivel.\n<\/p>\n

\n Vas\u00e1rnapra maradt teh\u00e1t a d\u00f6nt\u00e9s, m\u00e9ghozz\u00e1 gyenge sz\u00e9lben. 10.00 \u00f3rakor az el\u0151z\u0151 napr\u00f3l m\u00e1r ismert gyenge \u00e9szaki-\u00e9szaknyugati sz\u00e9l v\u00e1rta a mez\u0151nyt, amely hamarosan el is rajtolt. Az els\u0151 k\u00f6r v\u00e9g\u00e9ig nem is volt probl\u00e9ma, a szok\u00e1sos delikvensek voltak az \u00e9len, \u00e1m az als\u00f3 kapuhoz k\u00f6zeledve szinte teljesen le\u00e1llt a sz\u00e9l. A Jampec \u00e9s a Freyja jobbra indult, a n\u00e9met haj\u00f3, a Luca \u00e9s az \u0151ket k\u00f6vet\u0151 k\u00f6z\u00e9pmez\u0151ny z\u00f6me balra. Kezdetben \u00fagy t\u0171nt, hogy a bal oldal fizet majd, de a kellemesnek l\u00e1tsz\u00f3 sz\u00e9lcs\u00edk elt\u0171nt, csak a 7Arts-nak siker\u00fclt valahogyan mindenkit megker\u00fclve az \u00e9lre \u00e1llnia. K\u00f6zben a rendez\u0151s\u00e9g \u2013 a versenyutas\u00edt\u00e1ssal \u00f6sszhangban \u2013 r\u00f6vid\u00edtett. A 7Arts els\u0151k\u00e9nt v\u00e1nszorgott a c\u00e9lba, majd r\u00f6videsen k\u00f6vette a Jampec \u00e9s a Freyja. K\u00f6zben egy jobbr\u00f3l j\u00f6v\u0151 sz\u00e9lcs\u00edk a Nemecseknek majd a Scyll\u00e1nak kedvezett.\n<\/p>\n

\n A nagy k\u00e9rd\u00e9s: hol a Luca \u00e9s a n\u00e9met haj\u00f3? Reemtsm\u00e1\u00e9k v\u00e9g\u00fcl hatodiknak \u00e9rkeztek be, a Luca viszont csak kilencediknek. Gyors fejsz\u00e1mol\u00e1s ut\u00e1n kider\u00fclt, hogy ez a n\u00e9meteknek kedvez, akik ezzel \u00e1tvett\u00e9k a vezet\u00e9st, \u00e9s a Jampec is egy ponttal a Luca el\u00e9 tudott ker\u00fclni.\n<\/p>\n

\n A rendez\u0151s\u00e9g ezut\u00e1n v\u00e1rt, hiszen egy kilencedik futam m\u00e9g egy kies\u0151t jelentett volna. \u00c1m sz\u00e9listen ez\u00fattal nem kegyelmezett meg. A ki\u00edr\u00e1sban jelzett utols\u00f3 lehets\u00e9ges id\u0151pontig, 13.00 \u00f3r\u00e1ig nem \u00e9rkezett sz\u00e9l, \u00edgy a v\u00e9geredm\u00e9ny maradt. Gy\u0151ztes a n\u00e9met haj\u00f3, m\u00e1sodik \u00e9s magyar bajnok a Jampec, legjobb klasszikus a Nemecsek. Jav\u00edt\u00e1si lehet\u0151s\u00e9g az \u0151szi Flottabajnoks\u00e1gon.\n<\/p>\n

\n A verseny f\u0151t\u00e1mogat\u00f3ja az oszt\u00e1lyt \u00e9vek \u00f3ta seg\u00edt\u0151 Erste Private Banking, amely a 2010. \u00e9vi balatonkenesei Dragon Eur\u00f3pa-bajnoks\u00e1g n\u00e9vad\u00f3ja is volt. Szombaton a f\u0151szponzor vend\u00e9gei is csatlakoznak a versenyhez, akik egy \u00e9lvezetes napot t\u00f6lthetnek el a vitorl\u00e1z\u00f3k t\u00e1rsas\u00e1g\u00e1ban, \u00e9s a nap v\u00e9g\u00e9n egy VIP-futam erej\u00e9ig kipr\u00f3b\u00e1lhatj\u00e1k a versenyvitorl\u00e1sokat is.\n<\/p>\n

\n A verseny tov\u00e1bbi t\u00e1mogat\u00f3ja a Fritz Vitorla is, amely a Dragon oszt\u00e1lyban az egyik legsikeresebb vitorlagy\u00e1rt\u00f3, a magyar mez\u0151nyben is sokan haszn\u00e1lj\u00e1k a bajor m\u0171helyben k\u00e9sz\u00fclt term\u00e9keit. A versenyt t\u00e1mogatja a Bujdos\u00f3, amely friss, \u00fcde d\u00e9l-balatoni boraival a parti rendezv\u00e9nyek sz\u00ednvonal\u00e1t emeli. A bujdos\u00f3 csal\u00e1d borait a Balaton legeleg\u00e1nsabb vitorl\u00e1sair\u00f3l \u00e9s a haj\u00f3z\u00e1shoz n\u00e9lk\u00fcl\u00f6zhetetlen eszk\u00f6z\u00f6kr\u0151l nevezt\u00e9k el. A t\u00e1mogat\u00f3k sor\u00e1hoz csatlakozott a SailingBooks.hu vitorl\u00e1s k\u00f6nyv\u00e1ruh\u00e1z is, amelynek k\u00edn\u00e1lat\u00e1ban a vitorl\u00e1z\u00e1ssal foglalkoz\u00f3, gyermekeknek \u00e9s feln\u0151tteknek sz\u00f3l\u00f3 k\u00f6nyvek legsz\u00e9lesebb v\u00e1laszt\u00e9k\u00e1t tal\u00e1lj\u00e1k az \u00e9rdekl\u0151d\u0151k\n<\/p>\n


\n \"DSC_5058.JPG\"
\n
\n A gal\u00e9ria megtekint\u00e9s\u00e9hez kattintson a k\u00e9pre!
\n <\/span>
\n<\/a>
\n
\n
\n Fot\u00f3: Mag Andi
\n<\/span><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Reemt Reemstma gy\u0151z\u00f6tt, a Jampec a magyar bajnok V\u00e1ltozatos sz\u00e9lviszonyok k\u00f6z\u00f6tt v\u00edvt\u00e1k a m\u00falt h\u00e9ten az Erste Private Banking Dragon Orsz\u00e1gos bajnoks\u00e1got Balatonf\u00fcreden. A r\u00e9sztvev\u0151knek helyenk\u00e9nt 28 csom\u00f3s sz\u00e9ll\u00f6k\u00e9sekkel kellett megk\u00fczdeni\u00fck, de a verseny utols\u00f3 napj\u00e1n a le\u00e1ll\u00f3 sz\u00e9lben az idegek csat\u00e1j\u00e1ban is helyt kellett \u00e1llni. Mindez v\u00e9g\u00fcl a n\u00e9met Reemt Reemtsma vezette haj\u00f3nak siker\u00fclt […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":7772,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[1804],"tags":[1317,1557,225,1121],"sailing_author":"sajt\u00f3anyag","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/715"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=715"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/715\/revisions"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media\/7772"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=715"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=715"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=715"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}