{"id":747,"date":"2014-05-07T09:15:00","date_gmt":"2014-05-07T07:15:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2014\/05\/07\/melges-eb-2-nap\/"},"modified":"2017-08-02T00:00:25","modified_gmt":"2017-08-01T22:00:25","slug":"melges-eb-2-nap","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2014\/05\/07\/melges-eb-2-nap\/","title":{"rendered":"Melges EB 2. nap"},"content":{"rendered":"

\n A balatonf\u00fcredi MKB Bank Melges 24 Eur\u00f3pa-Bajnoks\u00e1g m\u00e1sodik napj\u00e1n \u00fajabb k\u00e9t futamot futottak a versenyz\u0151k.\n<\/p>\n

\n Mindk\u00e9t futamra d\u00e9lut\u00e1n ker\u00fclt sor mivel a reggeli sz\u00e9lcsendben halaszt\u00e1ssal kezdt\u00e9k a napot majd gyenge keleties sz\u00e9l \u00e9rkezett \u00e9s d\u00e9lben hagyt\u00e1k el a kik\u00f6t\u0151t. Ez a azonban sz\u00e9l m\u00e9g nem az volt amire a rendez\u0151k v\u00e1rtak, \u00e9s ez be is bizonyosodott, mivel ebben nem siker\u00fclt futamot ind\u00edtani, \u00edgy tov\u00e1bbi v\u00e1rakoz\u00e1s k\u00f6vetkezett, ez\u00fattal a vizen. Egy \u00f3ra magass\u00e1g\u00e1ban beindult a d\u00e9lies \u00e1ramlat amit jeleztek \u00e9s stabil 10 csom\u00f3s sz\u00e9lben indulhattak a futamok.\n<\/p>\n

\n A m\u00e1sodik nap k\u00e9t \u00faj futamgy\u0151ztest hozott. Nagy \u00f6r\u00f6m\u00fcnkre egyb\u0151l egy magyar egys\u00e9g a Csolt\u00f3 \u00c1kos korm\u00e1nyozta haj\u00f3 keresztezte a c\u00e9lvonalat az els\u0151k\u00e9nt, \u00edgy\u00a0ford\u00edtva kicsit tegnapi rossz form\u00e1jukon mikor is csup\u00e1n egy 63. \u00e9s egy 69. helyet siker\u00fclt el\u00e9rni\u00fck.\n<\/p>\n

\n A Corinthian alcsoportban is \u00e9rdekelt \u00e9szt Tonu Toniste (EST 790) is belelend\u00fclt a m\u00e1sodik napra \u00e9s beh\u00fazta a m\u00e1sodik futamot. Sz\u00e9pen vitorl\u00e1zva az els\u0151 h\u00e1tsz\u00e9lben \u00e1llt sz \u00e9lre \u00e9s onnan folyamatosan n\u00f6velve el\u0151ny\u00e9t 30 m\u00e1sodpercet vert az \u00fcld\u00f6z\u0151ire.\n<\/p>\n

\n A tegnapi napon az \u00f6sszetett els\u0151 helyen \u00e1ll\u00f3 Matteo Balestrero (ITA 693) folyattat j\u00f3 menetel\u00e9s\u00e9t \u00e9s egy harmadik \u00e9s egy negyedik helyet gy\u0171jtve, tov\u00e1bbi el\u0151nyre tett szert a mez\u0151ny t\u00f6bbi tagj\u00e1hoz k\u00e9pest, jelenleg nyolc pontos el\u0151nnyel v\u00e1rj\u00e1k a folytat\u00e1st.\n<\/p>\n

\n A nap legnagyobb nyertese azonban a sv\u00e1jci Matteo Ivaldi \u00e9s a (SUI 825), a Blu Moon csapat akik k\u00e9t m\u00e1sodik hely\u00fckkel felkapaszkodtak az \u00f6sszetett dobog\u00f3\u00a0m\u00e1sodik hely\u00e9re \u00e9s \u0151k is el\u00e9g sok pontot faragtak a t\u00f6bbiekhez k\u00e9pest. Tizenn\u00e9gy ponttal \u00e1llnak a harmadik helyzett el\u0151tt.\n<\/p>\n

\n Annak ellen\u00e9re, hogy ma az els\u0151 futamban csak a 18. helyen v\u00e9geztek m\u00e9g tov\u00e1bbra is a harmadik helyen \u00e1ll a brit Geoff Carveth \u00e9s csapata a Gill Race Team\u00a0(GBR 694). A m\u00e1sodik futam kicsit jobbra sikeredett, ott a kilencedik helyen futottak be \u00e9s \u00edgy 5 ponttal jobbak m\u00e9g a negyedik helyzett osztr\u00e1k Franz
\n
\n Urlesbergern\u00e9l (AUT 681).\n<\/p>\n

\n A tenapi tizedik helyr\u0151l az \u00f6t\u00f6dikre f\u00f6lugr\u00f3 Tonu Toniste (EST 790) tov\u00e1bbra is vezeti a Corinthian csoprtot. \u00d6t pont az el\u0151ny\u00fck a d\u00e1n Peter Warrer (DEN 779)\u00a0el\u0151tt. A harmadik helyen az ukr\u00e1n Vasyl Guereyev (UKR 661) foglalja el a dobog\u00f3 legals\u00f3 fok\u00e1t jelenleg.\n<\/p>\n

\n A verseny harmadik futam\u00e1t is \u00e1ltal\u00e1nos visszah\u00edv\u00e1ssal kezdt\u00e9k a rendez\u0151k, de ez m\u00e1r nem sz\u00e1m\u00edt \u00e9rdekess\u00e9gnek, tekintve, hogy haladunk a futamokban \u00e9s a\u00a0mez\u0151ny egyre ki\u00e9lezettebb. A m\u00e1sodik rajtelj\u00e1r\u00e1st m\u00e1r szigor\u00edtva ind\u00edtott\u00e1k ami azt jelenti, hogy akik id\u0151 el\u0151tt a \u00e1tmennek a rajtvonalon, azoknak pontb\u00fcntet\u00e9st kapnak.\n<\/p>\n

\n A baloldalon vitorl\u00e1z\u00f3k \u00e9rtek fel jobban a sz\u00e9lfel\u00f6li b\u00f3j\u00e1hoz, a n\u00e9met Jan Hossermann (GER 756) ker\u00fclte azt els\u0151k\u00e9nt. A h\u00e1tsz\u00e9l v\u00e9g\u00e9re a n\u00e9metek nyak\u00e1n lihegett a cseh haj\u00f3 (CZE 704) \u00e9s Matteo Ivaldi, \u0151k h\u00e1rman gyakorlatilag egyszerre ker\u00fclt\u00e9k a h\u00e1tsz\u00e9l kaput.A k\u00f6vetkez\u0151 cirk\u00e1l\u00f3 szakaszon a sz\u00e9l el\u0151sz\u00f6r balra, majd jobbra lengett, ezzel nem tette egyszer\u0171bb\u00e9 a taktikusok dolg\u00e1t.Matteo Ivaldi a b\u00f3ja el\u0151tti utols\u00f3 m\u00e9tereken vett\u00e1 \u00e1t a vezet\u00e9st cseh koll\u00e9g\u00e1j\u00e1t\u00f3l,\u00e1m a vezet\u0151 haj\u00f3k m\u00e9g mindig nagyon szorosan egy\u00fctt voltak.Tal\u00e1n ez is lehetett Csolt\u00f3 \u00c1kos\u00e9k szerencs\u00e9je, hogy az \u00e9llovasok egym\u00e1sra\u00a0figyeltek, mik\u00f6zben \u0151k a jobb sz\u00e9len egy er\u0151s\u00f6d\u00e9st kihaszn\u00e1lva a hatodik helyr\u0151lleker\u00fclve az el\u0151tt\u00fck \u00e1ll\u00f3kat, az els\u0151 helyen vitorl\u00e1ztak a c\u00e9lba \u00edgy megszerezve am\u00e1sodik magyar futamgy\u0151zelmet a versenyen.Ivaldi hozta a m\u00e1sodik helyet \u00e9s az olasz Balestrero j\u00f6tt be harmadiknak.\n<\/p>\n

\n A negyedik futamban maradt a rajtn\u00e1l a forgat\u00f3k\u00f6nyv, 6-10 csom\u00f3 k\u00f6z\u00f6tt lengedez\u0151 sz\u00e9l, szint\u00e9n \u00e1ltal\u00e1nos visszah\u00edv\u00e1s majd a szogir\u00edtott rajt \u00e9s a haj\u00f3k m\u00e1r\u00a0\u00faton is voltak.\n<\/p>\n

\n A lee b\u00f3j\u00e1n\u00e1l az olasz Balestrero j\u00f6tt ki sz\u00e9pen Ivaldival egyetemben \u00e9s a baloldali p\u00f6rg\u00e9st kihaszn\u00e1lva, nem volt meglep\u0151, hogy \u0151k ketten a mez\u0151ny elej\u00e9n\u00a0vitorl\u00e1znak. Ennek ellen\u00e9re az olasz Alfredo Capodanno (ITA 636) \u00e9s Tonu Toniste ker\u00fclte az els\u0151 p\u00e1lyajelet a t\u00f6bbiek el\u0151tt, Ivaldi \u00e9s Balestrero \u201ccsak\u201d a harmadik-negyedik helyen.\n<\/p>\n

\n A h\u00e1tsz\u00e9lben Toniste j\u00f3 sebess\u00e9g\u00e9vel nem kock\u00e1ztatott \u00e9s folyamatosan fel\u0151r\u00f6lve,megel\u0151zte az olaszt \u00e9s m\u00e1r \u0151 ker\u00fclte els\u0151k\u00e9nt a m\u00e1sodik p\u00e1lyajelet. Innent\u0151l kezdve taktikusan a mez\u0151ny el\u0151tt maradva folyamatosan n\u00f6velte el\u0151ny\u00e9t \u00e9s magabiztos el\u0151nnyel nyerte a negyedik futamot.\n<\/p>\n

\n Ahogy az v\u00e1rhat\u00f3 volt, az olasz vet\u00e9lyt\u00e1rs a m\u00e1sodik helyen nem nyugodhatott meg, hiszem Ivaldi szorongatta h\u00e1tulr\u00f3l. Sok\u00e1ig \u00fagy t\u0171nt k\u00e9pes lesz megtartani a\u00a0hely\u00e9t, azonban a befut\u00f3 szakasz utols\u00f3 m\u00e9terein Ivaldinak m\u00e9gis csak sike\u00fclt el\u00e9 ker\u00fclni. \u00cdgy Ivaldi a m\u00e1sodik, Capodanno a harmadik, Balestrero pedig a negyedik lett.\n<\/p>\n

\n N\u00e9gy futam ut\u00e1n Balestrero vezeti az \u00f6sszetettet nyolc ponttal Ivaldi \u00e9s tov\u00e1bbi tizenn\u00e9gyel a britek el\u0151tt (Geoff Carveth)
\n
\n !
\n
\n A holnapi napra \u00e9l\u00e9nk szelet \u00edg\u00e9rnek az id\u0151j\u00f3sok, \u00edgy a rendez\u0151s\u00e9g lehet h\u00e1rom futamot tervez majd. A hatodik futam ut\u00e1na versenyz\u0151k kiejthetik az eddigi\u00a0legrosszabb eredm\u00e9ny\u00fcket, ami \u00e1ltal\u00e1ban szokott izgalmakat hozni a tabell\u00e1k alakul\u00e1s\u00e1ban.\n<\/p>\n

\n
\n EREDM\u00c9NYEK
\n <\/a>\n<\/p>\n


\n \"IMG_4439.JPG\"
\n
\n A gal\u00e9ria megtekint\u00e9s\u00e9hez kattintson a k\u00e9pre!
\n <\/span>
\n<\/a><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

A balatonf\u00fcredi MKB Bank Melges 24 Eur\u00f3pa-Bajnoks\u00e1g m\u00e1sodik napj\u00e1n \u00fajabb k\u00e9t futamot futottak a versenyz\u0151k. Mindk\u00e9t futamra d\u00e9lut\u00e1n ker\u00fclt sor mivel a reggeli sz\u00e9lcsendben halaszt\u00e1ssal kezdt\u00e9k a napot majd gyenge keleties sz\u00e9l \u00e9rkezett \u00e9s d\u00e9lben hagyt\u00e1k el a kik\u00f6t\u0151t. Ez a azonban sz\u00e9l m\u00e9g nem az volt amire a rendez\u0151k v\u00e1rtak, \u00e9s ez be is […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":7858,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[1804],"tags":[1317,574],"sailing_author":"sailing.hu","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/747"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=747"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/747\/revisions"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media\/7858"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=747"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=747"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=747"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}