{"id":779,"date":"2014-04-10T09:02:00","date_gmt":"2014-04-10T07:02:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2014\/04\/10\/v-futam-torolve\/"},"modified":"2017-08-02T00:00:19","modified_gmt":"2017-08-01T22:00:19","slug":"v-futam-torolve","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2014\/04\/10\/v-futam-torolve\/","title":{"rendered":"V. futam – t\u00f6r\u00f6lve"},"content":{"rendered":"

\n Befejez\u0151d\u00f6tt a 8. Aranysekli Adria Kupa. Ez t\u00f6rt\u00e9nt a v\u00e9g\u00e9n.\n<\/p>\n

\n A 8. Aranysekli Adria Kupa utols\u00f3 versenynapja nem hozott szerencs\u00e9t a csapatoknak. Pedig most b\u0151ven volt sz\u00e9l. S\u0151t, t\u00f6bb is a kellet\u00e9n\u00e9l. A d\u00e9lkelet ir\u00e1ny\u00fa jugo sebess\u00e9ge id\u0151nk\u00e9nt a 30 csom\u00f3 (1 csom\u00f3 1,852 km\/h) feletti sebess\u00e9get is meghaladta a kik\u00f6t\u0151ben. Kint a tengeren azonban enn\u00e9l j\u00f3val nagyobb sebess\u00e9ggel f\u00fajt a sz\u00e9l. A szervez\u0151bizotts\u00e1gnak m\u00e9g a kapit\u00e1nyi \u00e9rtekezlet el\u0151tt d\u00f6ntenie kellett, hogy egy\u00e1ltal\u00e1n enged\u00e9lyezi-e az utols\u00f3 futamot, vagy elhalasztja a rajtot abban a rem\u00e9nyben, hogy d\u00e9lut\u00e1nra cs\u00f6kken a sz\u00e9l ereje.<\/p>\n

V\u00e9g\u00fcl a kik\u00f6t\u0151i kapit\u00e1nys\u00e1g d\u00f6nt\u00f6tte el a k\u00e9rd\u00e9st, mert eg\u00e9sz napra lez\u00e1rta a kik\u00f6t\u0151t a vitorl\u00e1s yachtok sz\u00e1m\u00e1ra. \u00cdgy az g\u00e9sz nap v\u00e1rakoz\u00e1ssal telt. V\u00e1rakoz\u00e1ssal a z\u00e1r\u00f3 est\u00e9lyre, ahol el\u0151sz\u00f6r Dragan Penjalov, a Horv\u00e1t Vitorl\u00e1s Sz\u00f6vets\u00e9g B\u00edr\u00f3i Kar\u00e1nak aleln\u00f6ke, a 8. Aranysekli Adria Kupa aleln\u00f6ke \u00e9rt\u00e9kelt a versenyt. Mivel \u00e9vek \u00f3ta \u0151t \u00e9ri az a megtiszteltet\u00e9s, hogy a magyarok legnagyobb tengeri navig\u00e1ci\u00f3s vitorl\u00e1s verseny\u00e9n b\u00edr\u00e1skodhat, tapasztalatb\u00f3l mondhat v\u00e9lem\u00e9nyt. Ugyanis az idei id\u0151j\u00e1r\u00e1s nem kedvezett a versenyz\u00e9snek, hisz a hat nap alatt csak k\u00e9t alkalommal volt olyan sz\u00e9l, amely kedvezett a haj\u00f3soknak. Ez\u00e9rt a t\u00f6bb \u00e9ves tapasztalata alapj\u00e1n azt emelte ki, hogy a magyaroknak hely\u00fck van a tengeren. Nem csak hozz\u00e1\u00e1ll\u00e1suk \u00e9s versenyszellem\u00fck kiv\u00e1l\u00f3, hanem kitart\u00f3ak a legnehezebb k\u00f6r\u00fclm\u00e9nyek k\u00f6z\u00f6tt is, \u00e9s t\u00fcrelmesek, amikor az id\u0151j\u00e1r\u00e1s nem kedvez\u0151 a vitorl\u00e1z\u00e1s sz\u00e1m\u00e1ra.<\/p>\n

Hovanec Zolt\u00e1n, az Aranysekli Adria Kupa alap\u00edt\u00f3ja \u00e9s a Szervez\u0151bizotts\u00e1g eln\u00f6ke k\u00f6sz\u00f6netet mondott minden csapatnak a r\u00e9szv\u00e9tel\u00e9rt, hisz n\u00e9lk\u00fcl\u00fck nem lehetett volna ilyen n\u00e9pes \u00e9s rangos a mez\u0151ny. K\u00f6sz\u00f6netet mondot az\u00e9rt a t\u00fcrelem\u00e9rt is, amit a csapatok tanus\u00edtottak a verseny alatt, pedig az id\u0151j\u00e1r\u00e1s nem volt \u00e9ppen kedvez\u0151, \u00e9s a szok\u00e1sos \u00f6t futam helyet be kellett \u00e9rni eggyel kevesebbel. D\u00edcs\u00e9rte a kapit\u00e1nyok hozz\u00e1\u00e1ll\u00e1s\u00e1t \u00e9s tud\u00e1s\u00e1t, amely ennek ellen\u00e9re izgalmas csat\u00e1kat produk\u00e1lt. Ezt k\u00f6vet\u0151en ker\u00fclt sor a d\u00edjak \u00e1tad\u00e1s\u00e1ra.<\/p>\n

A vacsora k\u00f6zben Danny Blue, a mentalista sz\u00f3rakoztatta a k\u00f6z\u00f6ns\u00e9get. A zen\u00e9t pedig az a Face to Face egy\u00fcttes szolg\u00e1ltatta, amelynek tagjai \u2013 Toldi Tam\u00e1s \u00e9s Beszkid J\u00f3zsef \u2013 \u00edrt\u00e1k az Aranysekli Adria Kupa dal\u00e1t. \u201eVitorl\u00e1t bont a sz\u00e9l\u201d \u00e9nekelt\u00e9k t\u00f6bben is a zenekar m\u00f6g\u00f6tt \u00e1llva, a refr\u00e9nbe pedig bekapcsol\u00f3dott szinte minden haj\u00f3s a teremben.<\/p>\n

Ezzel z\u00e1rult a 8. Aranysekli Adria Kupa, de a csapatok m\u00e1r most jelezt\u00e9k, hogy j\u00f6v\u0151re \u00fajra, ugyanitt tal\u00e1lkoznak.<\/p>\n


\n
\n A 8. Aranysekli Adria Kupa v\u00e9geredm\u00e9nye:
\n <\/strong>
\n <\/em><\/p>\n


\n Dufour 445\/455 GL-\u00f6s haj\u00f3\u00f3szt\u00e1ly:
\n <\/em>
\n
\n I. Johnny Bravo Xailing \u2013 kapit\u00e1nya Bereczky L\u00e1szl\u00f3
\n
\n II. Mobilitas Team \u2013 kapit\u00e1nya Kl\u00e1ris Zsolt
\n
\n III. Tengeri Farkasok \u2013 kapit\u00e1nya dr. Farkas Tam\u00e1s<\/p>\n


\n Dufour 375\/385 GL haj\u00f3oszt\u00e1ly
\n <\/em>
\n
\n I. Obsession Sailing Team \u2013 kapit\u00e1nya Czap Zolt\u00e1n \u00c1kos
\n
\n II. Aquillas \u2013 kapit\u00e1nya dr. Papp Istv\u00e1n
\n
\n III. Sea Rummers \u2013 kapit\u00e1nya K\u0151v\u00e1ri K\u00e1lm\u00e1n<\/p>\n


\n Bavaria 32-es haj\u00f3oszt\u00e1ly
\n <\/em>
\n
\n I. „F” Sailing Team \u2013 kapit\u00e1nya S\u00e1fi\u00e1n L\u00e1szl\u00f3
\n
\n II. Dobsi \u2013 kapit\u00e1nya Buranits Jen\u0151
\n
\n III. Roz\u00e1lia Team \u2013 kapit\u00e1nya Kiss J\u00e1nos<\/p>\n


\n
\n Az \u00f6sszes\u00edtett eredm\u00e9nyek alapj\u00e1n az abszol\u00fat sorrend:
\n <\/em>
\n <\/strong><\/p>\n

I. „F” Sailing Team \u2013 kapit\u00e1nya S\u00e1fi\u00e1n L\u00e1szl\u00f3
\n
\n II. Johnny Bravo Xailing \u2013 kapit\u00e1nya Bereczky L\u00e1szl\u00f3
\n
\n III. Mobilitas Team – kapit\u00e1nya Kl\u00e1ris Zsolt\n<\/p>\n


\n
\n<\/a>
\n
\n
\n Forr\u00e1s: Aranysekli FB oldal
\n<\/span>
<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Befejez\u0151d\u00f6tt a 8. Aranysekli Adria Kupa. Ez t\u00f6rt\u00e9nt a v\u00e9g\u00e9n. A 8. Aranysekli Adria Kupa utols\u00f3 versenynapja nem hozott szerencs\u00e9t a csapatoknak. Pedig most b\u0151ven volt sz\u00e9l. S\u0151t, t\u00f6bb is a kellet\u00e9n\u00e9l. A d\u00e9lkelet ir\u00e1ny\u00fa jugo sebess\u00e9ge id\u0151nk\u00e9nt a 30 csom\u00f3 (1 csom\u00f3 1,852 km\/h) feletti sebess\u00e9get is meghaladta a kik\u00f6t\u0151ben. Kint a tengeren azonban […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":7941,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[1804],"tags":[1219],"sailing_author":"Aranysekli","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/779"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=779"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/779\/revisions"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media\/7941"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=779"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=779"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=779"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}