{"id":789,"date":"2014-04-02T07:29:00","date_gmt":"2014-04-02T05:29:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2014\/04\/02\/izgalmas-dragon-eb-vegen-dan-gyozelem\/"},"modified":"2017-08-02T00:00:18","modified_gmt":"2017-08-01T22:00:18","slug":"izgalmas-dragon-eb-vegen-dan-gyozelem","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2014\/04\/02\/izgalmas-dragon-eb-vegen-dan-gyozelem\/","title":{"rendered":"Izgalmas Dragon EB v\u00e9g\u00e9n d\u00e1n gy\u0151zelem"},"content":{"rendered":"

\n Kis-Sz\u00f6lgy\u00e9mi\u00e9k a 29. helyen\n<\/p>\n

\n Magyar szempontb\u00f3l nem a legszerencs\u00e9sebben, de mindenk\u00e9ppen nagyon izgalmasan alakult a San Remo-i Dragon Eur\u00f3pa-bajnoks\u00e1g hajr\u00e1ja. Az utols\u00f3 el\u0151tti napon k\u00e9t futamot siker\u00fclt tartani, \u00edgy a kies\u0151 pontsz\u00e1mok is szerepet j\u00e1tszottak. Az egykori finnes keletn\u00e9met olimpikon, Malte Philipp \u2013 aki m\u00e1r Dragon-vil\u00e1gbajnok is volt \u2013\u00a0 ezen a napon k\u00e9t futamot is nyert, \u00edgy az es\u00e9lyesek k\u00f6z\u00e9 l\u00e9pett el\u0151. A poraib\u00f3l ism\u00e9t csak felt\u00e1madt Markus Wieser \u2013 aki az ukr\u00e1n Transbunker csapat sz\u00edneiben 2010-en Balatonkenes\u00e9n is Eur\u00f3pa-bajnoki c\u00edmet nyert \u2013 k\u00e9t m\u00e1sodik hellyel rukkolt el\u0151, \u00e9s komolyan fenyegette a vezet\u0151 d\u00e1n Lars Hendriksent.\n<\/p>\n

\n A d\u00f6nt\u00e9s teh\u00e1t az utols\u00f3 napra maradt. Hendriksennek iparkodnia kellett, hogy n\u00e9h\u00e1ny helyn\u00e9l jobban ne maradjon le a m\u00e1sik k\u00e9t haj\u00f3 m\u00f6g\u00f6tt, mert csup\u00e1n n\u00e9h\u00e1ny pont v\u00e1lasztotta el \u0151ket.\n<\/p>\n

\n Szombaton \u2013 az eg\u00e9sz h\u00e9t gyenge szelei ut\u00e1n \u2013 v\u00e9gre igazi \u201edragonos\u201d id\u0151, 18-20 csom\u00f3s sz\u00e9l v\u00e1rta a versenyz\u0151ket. A rajtn\u00e1l kiv\u00e9telesen csak egy\u00e9ni visszah\u00edv\u00e1st jeleztek, \u00e1m a kit\u0171n\u0151 luvrajtot elkap\u00f3 d\u00e1n haj\u00f3 visszafordult. \u201eA legjobb rajtunk volt, de a r\u00e1di\u00f3nk recsegett. Azt hitt\u00fck \u00e1ltal\u00e1nos visszah\u00edv\u00e1s van, k\u00e9s\u0151bb \u00e9szrevett\u00fck, hogy csak egy\u00e9ni…. Nem is \u00e9rtem, hogy lehettem a vil\u00e1g legnagyobb h\u00fclye barma\u201d \u2013 nyilatkozta Hendriksen a futam ut\u00e1n.\n<\/p>\n

\n Minden haj\u00f3 a part fel\u00e9 indult, mert ott t\u00f6bb sz\u00e9lre \u00e9s kisebb hull\u00e1mokra sz\u00e1m\u00edtottak. Hendriksen\u00e9k a zavart sz\u00e9lb\u0151l kifordulva a m\u00e1sik oldalnak tartottak, \u00e9s a rossz oldalv\u00e1laszt\u00e1s ellen\u00e9re siker\u00fclt magukat beverekedni a mez\u0151ny els\u0151 harmad\u00e1ba. Malte Philipp\u00e9knek nem \u00edzlett az er\u0151s sz\u00e9l, lemaradtak, de Wieser a tizedik hely k\u00f6r\u00fcl vitorl\u00e1zva j\u00f3 es\u00e9llyel p\u00e1ly\u00e1zhatott a v\u00e9gs\u0151 gy\u0151zelemre.\n<\/p>\n

\n A nagy vitorl\u00e1z\u00f3kat arr\u00f3l is fel lehet ismerni, hogy egy rossz d\u00f6nt\u00e9s ut\u00e1n is k\u00e9pesek jav\u00edtani. Lars Hendriksen \u00e9s csapata pontosan ezt a t\u00e9telt bizony\u00edtotta, amikor az utols\u00f3 m\u00e9terekig k\u00fczdve felj\u00f6ttek a 13. helyre. Ez biztos\u00edtotta, hogy \u00f6sszes\u00edt\u00e9sben k\u00e9t ponttal megnyerj\u00e9k az Eur\u00f3pa-bajnoks\u00e1got. M\u00e1sodik helyen Markus Wieser, harmadik helyen a Transbunker-csapatt\u00e1rs Jevgen Braszlavec v\u00e9gzett.\n<\/p>\n


\n
\n<\/a><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Kis-Sz\u00f6lgy\u00e9mi\u00e9k a 29. helyen Magyar szempontb\u00f3l nem a legszerencs\u00e9sebben, de mindenk\u00e9ppen nagyon izgalmasan alakult a San Remo-i Dragon Eur\u00f3pa-bajnoks\u00e1g hajr\u00e1ja. Az utols\u00f3 el\u0151tti napon k\u00e9t futamot siker\u00fclt tartani, \u00edgy a kies\u0151 pontsz\u00e1mok is szerepet j\u00e1tszottak. Az egykori finnes keletn\u00e9met olimpikon, Malte Philipp \u2013 aki m\u00e1r Dragon-vil\u00e1gbajnok is volt \u2013\u00a0 ezen a napon k\u00e9t futamot is […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":7953,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[1804],"tags":[102,1627],"sailing_author":"MDSz Sajt\u00f3inf\u00f3","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/789"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=789"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/789\/revisions"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media\/7953"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=789"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=789"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=789"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}