{"id":838,"date":"2014-01-27T22:04:00","date_gmt":"2014-01-27T21:04:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2014\/01\/27\/bavaria-cruiser-33-easy-netto-49-950-eur\/"},"modified":"2017-08-02T00:00:10","modified_gmt":"2017-08-01T22:00:10","slug":"bavaria-cruiser-33-easy-netto-49-950-eur","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2014\/01\/27\/bavaria-cruiser-33-easy-netto-49-950-eur\/","title":{"rendered":"BAVARIA CRUISER 33 EASY\u2013 NETT\u00d3 49.950 EUR"},"content":{"rendered":"

\n A kedvez\u0151 most m\u00e9g kedvez\u0151bb \u00e1ron!\n<\/p>\n

\n A BAVARIA az idei d\u00fcsseldorfi \u201cboot\u201d haj\u00f3ki\u00e1ll\u00edt\u00e1son mutatta be az \u00faj sz\u00e9riafelszerelts\u00e9g\u0171 Daysailer-t a 10 m\u00e9teres jacht oszt\u00e1lyban, a
\n
\n Bavaria Cruiser 33 Easy
\n <\/strong>
\n -t, mellyel a gy\u00e1rt\u00f3 a v\u00e1s\u00e1rl\u00f3k \u00faj r\u00e9teg\u00e9t k\u00edv\u00e1nja megc\u00e9lozni.\n<\/p>\n


\n
\n<\/a><\/p>\n

\n A vitorl\u00e1z\u00e1s nagyon egyszer\u0171 is lehet, \u00e9s lehet\u0151s\u00e9g szerint ilyennek is kellene lennie. Az \u00faj
\n
\n BAVARIA CRUISER 33 EASY
\n <\/strong>
\n -vel a vitorl\u00e1z\u00f3k maxim\u00e1lisan a vitorl\u00e1z\u00e1s ny\u00fajtotta \u00e9lm\u00e9nyekre f\u00f3kusz\u00e1lhatnak. A haj\u00f3 kialak\u00edt\u00e1sa sor\u00e1n els\u0151sorban a k\u00f6nny\u0171 kezelhet\u0151s\u00e9g \u00e9s a funkcionalit\u00e1s voltak a f\u0151 szempontok. A BAVARIA ezzel az \u00fajdons\u00e1ggal j\u00f3 ir\u00e1nyban b\u0151v\u00edtette a term\u00e9kk\u00edn\u00e1lat\u00e1t. A
\n
\n BAVARIA CRUISER 33 EASY
\n <\/strong>
\n -vel a BAVARIA egy \u00faj lehet\u0151s\u00e9get k\u00edn\u00e1l, m\u00e9gpedig annak a gener\u00e1ci\u00f3nak a r\u00e9sz\u00e9re, akik csak most fedezik fel a vitorl\u00e1z\u00e1st, \u00e9s akik egyre nagyobb, de ugyanakkor egyre ig\u00e9nyesebb v\u00e1s\u00e1rl\u00f3i csoportot alkotnak. A karrier \u00e9s a csal\u00e1d mellett kev\u00e9s id\u0151 marad a vitorl\u00e1z\u00e1sra, \u00fagyhogy a
\n
\n BAVARIA CRUISER 33 EASY
\n <\/strong>
\n a megfizethet\u0151 v\u00e1lasz lehet ennek a c\u00e9lcsoportnak.\n<\/p>\n


\n
\n<\/a><\/p>\n

\n Daysailer, Weekender vagy Fun Cruiser, b\u00e1rmelyik ezek k\u00f6z\u00fcl r\u00e1illik a
\n
\n BAVARIA CRUISER 33 EASY
\n <\/strong>
\n -re, hiszen a gy\u00e1rt\u00f3 a vitorl\u00e1s kialak\u00edt\u00e1sa sor\u00e1n csak a l\u00e9nyeges felszerel\u00e9sekre koncentr\u00e1lt. A nyitott \u00e9s t\u00e1gas cockpit, az \u00e1tl\u00e1that\u00f3, rendezett fed\u00e9lzetkialak\u00edt\u00e1s mind azt sugallja, hogy mennyire k\u00f6nnyen kezelhet\u0151 a haj\u00f3, legyen sz\u00f3 ak\u00e1r egyf\u0151s vagy t\u00f6bbf\u0151s leg\u00e9nys\u00e9gr\u0151l. Precizit\u00e1s \u00e9s hat\u00e9konys\u00e1g \u2013 ezek a f\u0151 ism\u00e9rvei.\n<\/p>\n


\n
\n<\/a><\/p>\n

\n \u201eEgy haj\u00f3 mindazok sz\u00e1m\u00e1ra, akik teljes eg\u00e9sz\u00e9ben a vitorl\u00e1z\u00e1s ny\u00fajtotta \u00e9lm\u00e9nyekre szeretn\u00e9nek koncentr\u00e1lni \u2013 el\u00e9rhet\u0151bb \u00e1ron\u201d, \u00edgy mutatta be Daniel Kohl, a Bavaria term\u00e9kmenedzsere az aktu\u00e1lis Cruiser sz\u00e9ria legfiatalabb modellj\u00e9t a ki\u00e1ll\u00edt\u00e1son. A lehet\u0151 legegyszer\u0171bb kezelhet\u0151s\u00e9g a fed\u00e9lzeten, illetve egy \u00e1ttekinthet\u0151, a funkcionalit\u00e1sra hangs\u00falyt fektet\u0151 bels\u0151 \u00e9s k\u00fcls\u0151 elrendez\u00e9s voltak a f\u0151 szempontok a Bavaria Cruiser 33 Easy fejleszt\u00e9s\u00e9n\u00e9l.\n<\/p>\n


\n
\n<\/a><\/p>\n

\n A Cruiser 33 Easy l\u00e9nyeg\u00e9ben a Cruiser 33 leegyszer\u0171s\u00edtett v\u00e1ltozata. Mindenekel\u0151tt a standard felszerel\u00e9s cs\u00f6kkent\u00e9se szembet\u0171n\u0151. A koncepci\u00f3b\u00f3l kimaradt a f\u00fcrd\u0151platform, a cockpit pedig teljesen nyitott. Szint\u00e9n a cockpitb\u00f3l hi\u00e1nyzik az asztal, a groszschott a cockpitpadl\u00f3ra ker\u00fcl, \u00e1m \u00edgy hatalmas lett a hely az \u00faj modellben.\n<\/p>\n

\n Ami a bels\u0151 teret illeti: nincsenek bels\u0151 ajt\u00f3k, kiv\u00e9ve term\u00e9szetesen a vizes blokkot. A kabinokban a szekr\u00e9nyek nyitottak, \u00e9s a szalonasztal helyett csak egy kisebb asztal kapott helyett, ez\u00e1ltal a szalonban is hatalmas lett a hely. Se t\u0171zhely, se h\u0171t\u0151szekr\u00e9ny nem tal\u00e1lhat\u00f3 a haj\u00f3n.\n<\/p>\n


\n
\n<\/a><\/p>\n

\n Aki azonban nem szeretne lemondani a megszokott k\u00e9nyelemr\u0151l a vitorl\u00e1z\u00e1s sor\u00e1n, annak lehet\u0151s\u00e9ge van a legfontosabb extr\u00e1kat az \u201eEasy-Living\u201d extra csomagot (nett\u00f3 6.590 eur\u00f3) megrendelni. A Cruiser 33 Easy a maga nett\u00f3 49.950 eur\u00f3j\u00e1val (a teljes vitorl\u00e1zatott is bele\u00e9rtve) brutt\u00f3 21.500 eur\u00f3val olcs\u00f3bb, mint a Bavaria Crusier 33-as alapmodell, melynek az aktu\u00e1lis \u00e1ra nett\u00f3 66.900 eur\u00f3.\n<\/p>\n

\n
\n A
\n
\n BAVARIA CRUISER 33 EASY
\n <\/strong>
\n m\u00e1r rendelhet\u0151!\n<\/p>\n

\n Jelenlegi sz\u00e1ll\u00edt\u00e1si hat\u00e1rid\u0151: 2014. \u00e1prilis v\u00e9ge\n<\/p>\n

\n Tov\u00e1bbi inform\u00e1ci\u00f3\u00e9rt \u00e9s r\u00e9szletes \u00e1raj\u00e1nlat\u00e9rt forduljon hozz\u00e1nk bizalommal!\n<\/p>\n

\n Telefon: +36 30 677 5080
\n
\n Telefon: +36 30 941 7062
\n
\n E-mail c\u00edm\u00fcnk:
\n

\n info@bavaria.hu
\n <\/a>\n<\/p>\n

\n Web:
\n

\n www.bavaria.hu
\n <\/a>\n<\/p>\n

\n (A mell\u00e9kelt k\u00e9pek csak t\u00e1j\u00e9koztat\u00f3 jelleg\u0171ek, azok a Bavaria Cruiser 33-ra vonatkoznak, a v\u00e1ltoztat\u00e1s jog\u00e1t fenntartjuk!)<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

A kedvez\u0151 most m\u00e9g kedvez\u0151bb \u00e1ron! A BAVARIA az idei d\u00fcsseldorfi \u201cboot\u201d haj\u00f3ki\u00e1ll\u00edt\u00e1son mutatta be az \u00faj sz\u00e9riafelszerelts\u00e9g\u0171 Daysailer-t a 10 m\u00e9teres jacht oszt\u00e1lyban, a Bavaria Cruiser 33 Easy -t, mellyel a gy\u00e1rt\u00f3 a v\u00e1s\u00e1rl\u00f3k \u00faj r\u00e9teg\u00e9t k\u00edv\u00e1nja megc\u00e9lozni. A vitorl\u00e1z\u00e1s nagyon egyszer\u0171 is lehet, \u00e9s lehet\u0151s\u00e9g szerint ilyennek is kellene lennie. Az \u00faj BAVARIA […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":8058,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[1804],"tags":[939,1081],"sailing_author":"(x)","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/838"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=838"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/838\/revisions"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media\/8058"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=838"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=838"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=838"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}