{"id":888,"date":"2013-11-05T07:50:00","date_gmt":"2013-11-05T06:50:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2013\/11\/05\/81-hajos-regatta-novemberben\/"},"modified":"2017-08-01T23:58:54","modified_gmt":"2017-08-01T21:58:54","slug":"81-hajos-regatta-novemberben","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2013\/11\/05\/81-hajos-regatta-novemberben\/","title":{"rendered":"81 haj\u00f3s regatta novemberben"},"content":{"rendered":"

\n A VII. El Yacht D\u00e9r Kupa z\u00e1rta a hazai nagyhaj\u00f3s szezont.\n<\/p>\n

\n 81 haj\u00f3 \u00e9s 21 modellvitorl\u00e1s rajtolt szinte egyszerre november 2-\u00e1n 11 \u00f3rakor a Balatonf\u0151i Yacht Club el\u0151tti v\u00edzter\u00fcleten. Tulajdonk\u00e9ppen 102 haj\u00f3s mez\u0151ny novemberben, szinte csoda!\n<\/p>\n

\n Viszonylag kis ter\u00fcleten berendezett p\u00e1lya v\u00e1rta a r\u00e9sztvev\u0151ket Aliga \u00e9s Kenese k\u00f6z\u00f6tt. A BFYC el\u0151tt telep\u00edtett rajt \u00e9s c\u00e9lvonal valamint szint\u00e9n ezen a ter\u00fcleten kit\u0171z\u00f6tt kapu, egy aligai \u00e9s egy kenesei b\u00f3j\u00e1val eg\u00e9sz\u00fclt ki. A ki\u00edr\u00e1s szerint rajt-Aliga-kapu-Kenese-kapu-Aliga-c\u00e9l t\u00e1vot kellett teljes\u00edteni a versenyz\u0151knek. A feladatot Soponyai G\u00e9za \u00e9s csapata a Sleepwalker 2.0 fed\u00e9lzet\u00e9n abszolv\u00e1lta a leggyorsabban, r\u00e1ad\u00e1sk\u00e9nt a yardstick I oszt\u00e1lyt is megnyerve. A versenyben 1., 2., 4., \u00e9s 7. helyeken Nautic haj\u00f3 v\u00e9gzett \u00e9s ezzel persze tov\u00e1bb n\u0151tt a gy\u0151ztes korm\u00e1nyos \u00e9s sikeres haj\u00f3\u00e9p\u00edt\u0151 dics\u0151s\u00e9ge.\n<\/p>\n

\n Yardstick I-ben az ez\u00fcst\u00e9rmek a Team Evolution csapattagok nyak\u00e1ban landoltak, m\u00edg a bronz csapat a Mahi Mahi lett. A yardstick II oszt\u00e1lyt egy m\u00e1sik haj\u00f3\u00e9p\u00edt\u0151 uralta, T\u00f6nk\u0151 G\u00e1bor nyert az Orion nev\u0171 T-joll\u00e9val. A dobog\u00f3 minden fok\u00e1ra jutott egy T\u00f6nk\u0151 f\u00e9le 25-\u00f6s, m\u00e1sodik a Csilige, harmadik a Sz\u00e9lh\u00e1mos lett. A szer\u00e9nyebb temp\u00f3j\u00fa haj\u00f3k k\u00f6z\u00f6tt Fin\u00e1czy L\u00e1szl\u00f3 nyert a Bolyg\u00f3val, megel\u0151zve Hepp nev\u0171 B31-essel versenyz\u0151 Tuss Mikl\u00f3st. Harmadik YS III-as haj\u00f3 a Bisztray B. Gy\u00f6rgy korm\u00e1nyozta Skorpi\u00f3 lett.\n<\/p>\n

\n A verseny n\u00e9vad\u00f3j\u00e1nak \u00f6szt\u00f6nz\u00e9s\u00e9re rajthoz \u00e1llt h\u00e9t Elan 310-es haj\u00f3, melyek k\u00fcl\u00f6n versenyt is v\u00edvtak egym\u00e1ssal. K\u00f6z\u00fcl\u00fck Sz\u00e9pfy Zsombor csapata nyert, m\u00e1sodik helyre Nedbaleg Csaba a Pyxis nev\u0171 E310-est korm\u00e1nyozta. Az E310 bronz a Reverto-t ir\u00e1ny\u00edt\u00f3 Nov\u00e1k Csaba csapat\u00e1hoz ker\u00fclt.\n<\/p>\n

\n A versennyel egy id\u0151ben modellvitorl\u00e1s verseny is folyt az egym\u00e9teres F5-E\/IOM oszt\u00e1ly haj\u00f3inak. A versenyt, Forrai Csaba nyerte egy Pikanto-val. A n\u00e9gyfutamos regatta m\u00e1sodik helyezettje ifj. Cs\u00f3ka L\u00e1szl\u00f3 volt Topiko t\u00edpus\u00fa haj\u00f3j\u00e1val. A BritPop-os Horv\u00e1th Zsolt harmadik helyen v\u00e9gzett a novemberi regatt\u00e1n.\n<\/p>\n

\n
\n Eredm\u00e9nyek:
\n <\/span>
\n
\n http:\/\/www.yardsticktrophy.hu\/eredmenyek.html
\n <\/a>\n<\/p>\n

\n Modellverseny eredm\u00e9nyei:
\n

\n http:\/\/modellvitorlazas.hu\/eredmenyek\/
\n <\/a>\n<\/p>\n

\n
\n Fot\u00f3: Kunv\u00e1ri S\u00e1ndor
\n<\/span><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

A VII. El Yacht D\u00e9r Kupa z\u00e1rta a hazai nagyhaj\u00f3s szezont. 81 haj\u00f3 \u00e9s 21 modellvitorl\u00e1s rajtolt szinte egyszerre november 2-\u00e1n 11 \u00f3rakor a Balatonf\u0151i Yacht Club el\u0151tti v\u00edzter\u00fcleten. Tulajdonk\u00e9ppen 102 haj\u00f3s mez\u0151ny novemberben, szinte csoda! Viszonylag kis ter\u00fcleten berendezett p\u00e1lya v\u00e1rta a r\u00e9sztvev\u0151ket Aliga \u00e9s Kenese k\u00f6z\u00f6tt. A BFYC el\u0151tt telep\u00edtett rajt \u00e9s c\u00e9lvonal […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[1804],"tags":[957,1478,962],"sailing_author":"Compass Magazin","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/888"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=888"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/888\/revisions"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=888"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=888"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=888"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}