{"id":895,"date":"2013-10-29T09:17:00","date_gmt":"2013-10-29T08:17:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2013\/10\/29\/rekordkiserlet-oktoberben\/"},"modified":"2017-08-01T23:58:49","modified_gmt":"2017-08-01T21:58:49","slug":"rekordkiserlet-oktoberben","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2013\/10\/29\/rekordkiserlet-oktoberben\/","title":{"rendered":"Rekordkis\u00e9rlet okt\u00f3berben"},"content":{"rendered":"

\n Tegnap reggel kaptam egy h\u00edv\u00e1st Varga Lajost\u00f3l, hogy volna-e kedvem elindulni a Nelson nev\u0171 8mPRO t\u00edpus\u00fa haj\u00f3j\u00e1val, megk\u00eds\u00e9relni az egytest\u0171 rekordot megd\u00f6nteni.\n<\/p>\n

\n Nan\u00e1!\n<\/p>\n

\n
\n Az id\u0151 j\u00f3nak mutatkozott, azonban sajnos kicsit megcs\u00fasztunk az indul\u00e1ssal, \u00edgy 16:29-kor pecs\u00e9teltem a keszthelyi vas\u00fat\u00e1llom\u00e1son. Kevesebb, mint 4 perc alatt a haj\u00f3n\u00e1l voltam, beugrottam, \u00e9s indultunk is. A sz\u00e9l nagyon j\u00f3, d\u00e9lies i
\n <\/span>
\n
\n r\u00e1ny\u00fa volt 15-20 csom\u00f3s p\u00f6ff\u00f6kkel. Ez a keszthelyi \u00f6b\u00f6lb\u0151l val\u00f3 kijut\u00e1shoz nem a legjobb, de azrt \u00edgy is b\u0151ven a kisz\u00e1m\u00edtott sebess\u00e9g f\u00f6l\u00f6tt ment\u00fcnk j\u00f3val, ami b\u00edztat\u00f3 volt.
\n
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n Amint kijutottunk, megejtett\u00fck kicsit, majd kireff, \u00e9s m\u00e9g gyorsabb temp\u00f3val elindultunk Fony\u00f3d fel\u00e9. A d\u00e9li part k\u00f6zel\u00e9ben felr\u00e1ntottuk az A2-es gennakert, ami izgalmasra sikeredett az ekkor m\u00e1r 20csom\u00f3 fllett f\u00faj\u00f3 sz\u00e9l, \u00e9s a nagy hull\u00e1mz\u00e1s miatt, de v\u00e9g\u00fcl \u00farr\u00e1 lett\u00fcnk a parip\u00e1n, \u00e9s a cs\u0151 al\u00e1 tartva has\u00edtottunk, 14-19 csom\u00f3s sebess\u00e9ggel.
\n
\n Sajnos egy technikai mal\u0151r miatt a tihanyi szoros bej\u00e1rata el\u0151tt le kellett venn\u00fcnk a gennakert, \u00e9s fockkal, nagyvitorl\u00e1val \u00e1tcsorogni azon (10-11 csom\u00f3s sebess\u00e9ggel).
\n
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n Ekkor m\u00e1r az\u00e9rt volt k\u00e1osz a haj\u00f3n (s\u00f6t\u00e9ts\u00e9g ok\u00e1n)…
\n
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n A szoros keleti oldal\u00e1n – miut\u00e1n mindent kitiszt\u00e1ztunk – \u00fajra felh\u00faztuk a gennakert, ami azonban sajnos a felh\u00faz\u00e1s ut\u00e1n r\u00f6vid id\u0151n bel\u00fcl elszakadt (nem h\u00e1nyhatjuk a szem\u00e9re, hiszen ekkor m\u00e1r 26 csom\u00f3s sz\u00e9l volt).
\n
\n Volt egy kis fetreng\u00e9s, \u00fajabb tiszt\u00e1z\u00e1s, amivel sok id\u0151t vesztett\u00fcnk, de \u00e9rz\u00e9s\u00fcnk szerint m\u00e9g j\u00f3k voltunk a rekordid\u0151n bel\u00fcli meg\u00e9rkez\u00e9shez.
\n
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n Amint \u00farr\u00e1 lett\u00fcnk az ism\u00e9telt k\u00e1oszon, a kis gennaker felment, \u00e9s ment\u00fcnk Kenese fel\u00e9. Itt m\u00e9g minden j\u00f3nak t\u0171nt!
\n
\n Sajnos azonban Si\u00f3fok magass\u00e1g\u00e1ban a sz\u00e9l kicsit elfordult nyugatias ir\u00e1nyba \u00e9s a v\u00e9g\u00e9n lejjebb is \u00e1llt 13 csom\u00f3 k\u00f6r\u00fclire, \u00edgy lassabb temp\u00f3ban tett\u00fck meg az utols\u00f3 1.5-2km-t a kik\u00f6t\u0151ig, r\u00e1ad\u00e1sul m\u00e9g halzolgatnunk is kellett.. A kik\u00f6t\u0151 sz\u00e1j\u00e1hoz \u00e9rve a leggyorsabb partra jut\u00e1s \u00e9rdek\u00e9ben az egyik csapatt\u00e1rsunk a sz\u00e1j\u00e1ba vette a pap\u00edrokat, \u00e9s a v\u00edzbe ugorva, \u00faszva \u00e9rte el a partot, a horg\u00e1szok k\u00f6zt n\u00e9mi riadalmat okozva ezzel. (k\u00e9s\u0151bb megszavaztuk, a nap h\u0151se \u0151 lett.)
\n
\n A kik\u00f6t\u00e9s ut\u00e1n izgatottan v\u00e1rtuk az eredm\u00e9nyt, azonban sajnos nem siker\u00fclt a rekord.
\n
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n T\u00fal sok id\u0151t hagytunk benne, ami val\u00f3sz\u00edn\u0171leg a cs\u0151ben maradhatott…
\n
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n Azonban a csapat nem szontyolodott el, \u00f6r\u00fclt\u00fcnk, hogy okt\u00f3ber v\u00e9g\u00e9n egy ilyen j\u00f3t vitorl\u00e1zhattunk!
\n
\n A Csapat: Fa N\u00e1ndor korm\u00e1nyos, Varga Lajos,\u00a0Keller Andr\u00e1s (a h\u0151s) \u00c9s j\u00f3magam voltunk.
\n
\n Nem gondolom, hogy N\u00e1ndinak ez m\u00e1r felk\u00e9sz\u00fcl\u00e9s lenne az \u00f3ce\u00e1ni megm\u00e9rettet\u00e9sekre, de minden estere a mosoly az arc\u00e1n azt sugallta, ezt is nagyon \u00e9lvezte!
\n
\n Tal\u00e1n kicsit a sok ember zavarhatta.
\n
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n K\u00f6sz\u00f6n\u00f6m a lehet\u0151s\u00e9get, r\u00e9szemr\u0151l sz\u00edvesen veszek r\u00e9szt m\u00e1skor is a k\u00eds\u00e9rletben, csak, ha lehet k\u00e9rni, pr\u00f3b\u00e1ljuk meg legk\u00f6zelebb vil\u00e1gosban!
\n
\n Olyan sz\u00e9p ez a t\u00f3…
\n
\n Dancs T\u00f3ninak meg jobbul\u00e1st innen is!
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n A fenn\u00e1ll\u00f3 egytest\u0171 rekord 3:41. Tartja: Majth\u00e9nyi Szabolcs \u00e9s csapata egy Assoval.(A szerk)
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n
\n Fot\u00f3: szolovitorlazas.hu
\n<\/span>
\n
\n
\n Forr\u00e1s: facebook
\n<\/span>
<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Tegnap reggel kaptam egy h\u00edv\u00e1st Varga Lajost\u00f3l, hogy volna-e kedvem elindulni a Nelson nev\u0171 8mPRO t\u00edpus\u00fa haj\u00f3j\u00e1val, megk\u00eds\u00e9relni az egytest\u0171 rekordot megd\u00f6nteni. Nan\u00e1! Az id\u0151 j\u00f3nak mutatkozott, azonban sajnos kicsit megcs\u00fasztunk az indul\u00e1ssal, \u00edgy 16:29-kor pecs\u00e9teltem a keszthelyi vas\u00fat\u00e1llom\u00e1son. Kevesebb, mint 4 perc alatt a haj\u00f3n\u00e1l voltam, beugrottam, \u00e9s indultunk is. A sz\u00e9l nagyon j\u00f3, […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[1804],"tags":[1412,599],"sailing_author":"Rauschenberger Mikl\u00f3s","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/895"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=895"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/895\/revisions"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=895"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=895"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=895"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}