{"id":913,"date":"2013-10-16T08:35:00","date_gmt":"2013-10-16T06:35:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2013\/10\/16\/kicentizett-befutok-a-tengeri-bajnoksagon\/"},"modified":"2017-08-01T23:58:39","modified_gmt":"2017-08-01T21:58:39","slug":"kicentizett-befutok-a-tengeri-bajnoksagon","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2013\/10\/16\/kicentizett-befutok-a-tengeri-bajnoksagon\/","title":{"rendered":"Kicentizett befut\u00f3k a tengeri bajnoks\u00e1gon"},"content":{"rendered":"

\n Szoros, izgalmas, v\u00e1ltozatos versenyek. A tengeri bajnoks\u00e1g harmadik futam\u00e1n t\u00edzb\u0151l \u00f6t haj\u00f3 is \u00fagy futott c\u00e9lba, hogy a helyez\u00e9seket szinte c\u00e9lfot\u00f3val kellett eld\u00f6nteni.\n<\/p>\n

\n Mindezt egy 25 tengeri m\u00e9rf\u00f6ldes navig\u00e1ci\u00f3s futam v\u00e9g\u00e9n, ahol a versenyz\u0151k 34-35 m\u00e9rf\u00f6ldet (63-65 km) vitorl\u00e1ztak. Olykor nagyon messzire t\u00e1volodtak egym\u00e1st\u00f3l, m\u00e9gis a c\u00e9lba t\u00f6bben egyszerre \u00e9rkeztek.\n<\/p>\n

\n Az \u00e9len az \u00f6sszetettben akkor holtversenyben \u00e1ll\u00f3 Czap Zolt\u00e1n\u00e9k (K\u00f6r-Ker \u2013 Interteher), \u00e9s a Lillaf\u00fcred Sailing Team, vagyis \u00a0G\u00e1l Andr\u00e1s Levent\u00e9nek a\u00a0 Detre testv\u00e9rekkel \u00e9s Kir\u00e1ly Zsolttal meger\u0151s\u00edtett csapata v\u00edvott egym\u00e1ssal p\u00e1rharcot amelybe v\u00e9g\u00fcl a bajnoki c\u00edmv\u00e9d\u0151 DAK Sailing Team tenyerelt bele. A vodicei c\u00e9lvonal el\u0151tti h\u00e1tszeles szakaszon Pallay Tibor\u00e9k jobban taktik\u00e1ztak \u00e9s az utols\u00f3 m\u00e9tereken gy\u0151ztek. A h\u00e1rom haj\u00f3 egym\u00e1ssal fed\u00e9sben \u00e9rkezett a c\u00e9lvonalra, \u00e9s \u00f6t m\u00e1sodpercen bel\u00fcl futottak be!\n<\/p>\n

\n M\u00f6g\u00f6tt\u00fck a t\u00e1v els\u0151 fel\u00e9n vezet\u0151 haj\u00f3 \u00e9rkezett negyedikk\u00e9nt Tuss Mikl\u00f3s vezet\u00e9s\u00e9vel. A bajnoks\u00e1g doyenj\u00e9nek csapat\u00e1t a versenyz\u00e9sben abszol\u00fat kezd\u0151k alkotj\u00e1k, \u00edgy \u00a0Mikl\u00f3s teljes\u00edtm\u00e9nye el\u0151tt mindenki kalapot emel.\n<\/p>\n

\n Az els\u0151 h\u00e1rom szoros befut\u00f3j\u00e1n pedig m\u00e9g t\u00fal is tett a v\u00e9g\u00fcl \u00f6t\u00f6dik-hatodik helyen v\u00e9gzett k\u00e9t csapat. A Haraghy Csaba vezette Pureco \u00e9s Beliczay M\u00e1rton\u00e9k (Qpharma) k\u00f6z\u00f6tt egy m\u00e1sodperces (!), k\u00f6r\u00fclbel\u00fcl h\u00fasz centim\u00e9teres k\u00fcl\u00f6nbs\u00e9g volt a c\u00e9lvonalon.\n<\/p>\n

\n A mez\u0151ny k\u00e9t nap alatt h\u00e1rom futamon van t\u00fal, vagyis eddig minden a tervezett menetrend szerint alakul a IX. Tengeri Naghyhaj\u00f3s Bajnoks\u00e1gon. \u00a0H\u00e1rom futam, h\u00e1rom gy\u0151ztes, a p\u00e9ntek d\u00e9lut\u00e1\u00e9nig tart\u00f3, h\u00e9tfutamosra tervezett verseny teljesen ny\u00edlt.\n<\/p>\n

\n Tov\u00e1bbi, r\u00e9szletesebb h\u00edrek \u00e9s inform\u00e1ci\u00f3k olvashat\u00f3k, illetve k\u00e9pek l\u00e1that\u00f3k a verseny honlapj\u00e1n:
\n
\n www.tnmb.hu
\n <\/a>
\n .\n<\/p>\n

\n A futamok, a haj\u00f3k mozg\u00e1sa a felszerelt nyomk\u00f6vet\u0151k \u00e1ltal k\u00f6zvet\u00edtetten \u00e9l\u0151ben figyelhet\u0151k, majd visszan\u00e9zhet\u0151k a Snewisport \u00e9s Kopasz Bal\u00e1zs j\u00f3volt\u00e1b\u00f3l:
\n

\n http:\/\/www.tnmb.hu\/nyomkovetes
\n <\/a>\n<\/p>\n

\n
\n EREDM\u00c9NY 3 FUTAM UT\u00c1N
\n <\/a>\n<\/p>\n

\n
\n Fot\u00f3: Kopasz Bal\u00e1zs
\n<\/span><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Szoros, izgalmas, v\u00e1ltozatos versenyek. A tengeri bajnoks\u00e1g harmadik futam\u00e1n t\u00edzb\u0151l \u00f6t haj\u00f3 is \u00fagy futott c\u00e9lba, hogy a helyez\u00e9seket szinte c\u00e9lfot\u00f3val kellett eld\u00f6nteni. Mindezt egy 25 tengeri m\u00e9rf\u00f6ldes navig\u00e1ci\u00f3s futam v\u00e9g\u00e9n, ahol a versenyz\u0151k 34-35 m\u00e9rf\u00f6ldet (63-65 km) vitorl\u00e1ztak. Olykor nagyon messzire t\u00e1volodtak egym\u00e1st\u00f3l, m\u00e9gis a c\u00e9lba t\u00f6bben egyszerre \u00e9rkeztek. Az \u00e9len az \u00f6sszetettben akkor […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[1804],"tags":[582,1225],"sailing_author":"Ruj\u00e1k Istv\u00e1n","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/913"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=913"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/913\/revisions"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=913"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=913"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=913"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}