{"id":956,"date":"2013-09-15T21:00:00","date_gmt":"2013-09-15T19:00:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2013\/09\/15\/soha-nem-mondd-hogy-soha-a-9-10-futam\/"},"modified":"2017-08-01T23:58:15","modified_gmt":"2017-08-01T21:58:15","slug":"soha-nem-mondd-hogy-soha-a-9-10-futam","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2013\/09\/15\/soha-nem-mondd-hogy-soha-a-9-10-futam\/","title":{"rendered":"Soha nem mondd, hogy soha! A 9-10. futam"},"content":{"rendered":"

\n Az ORACLE fel\u00e9ledt, de el\u00e9g lesz ez az \u00fajabb futamgy\u0151zelmekre?\n<\/p>\n

\n K\u00f6sz\u00f6nj\u00fck, hogy vel\u00fcnk tartottak. Holnap csendespihen\u0151. Kedden pedig az ETNZ el\u0151tt nyitva a kapu, hogy a Kupa hozz\u00e1juk ker\u00fclj\u00f6n, mivel m\u00e1r csak k\u00e9t futam hi\u00e1nyzik a 9-hez. Ezzel szemben OTUSA-nak m\u00e9g 4 napot k\u00e9ne veretlen\u00fcl megvitorl\u00e1zniuk.\n<\/p>\n

\n
\n 23:49 –
\n <\/strong>
\n A 10. futam az ETNZ-\u00e9. Ez p\u00f6rg\u0151s \u00e9s izgalmas futam volt. Ezzel az \u00e1ll\u00e1s 7-1 az ETNZ jav\u00e1ra.\n<\/p>\n

\n
\n 23:46 –
\n <\/strong>
\n ETNZ bef\u00e9rt OTUSA el\u00e9 a b\u00f3ja el\u0151tt. Vezet 100 m\u00e9terrel. Kock\u00e1zatos h\u00faz\u00e1s volt. Az el\u0151ny\u00fck 11 mp.\n<\/p>\n

\n
\n 23:44 –
\n <\/strong>
\n ETNZ el\u0151nyben a keresztez\u00e9sn\u00e9l, de USA lass\u00edtva elment m\u00f6g\u00f6tte, hamarosan halzolni kell. Brut\u00e1lisan szoros.\n<\/p>\n

\n
\n 23:42 –
\n <\/strong>
\n OTUSA be\u00e9rte ETNZ-t.\u00a0T\u00f6bbsz\u00f6r keresztezik egym\u00e1st a csapatok. Egyszerre veszi a k\u00e9t csapat a k\u00e9t fels\u0151 b\u00f3j\u00e1t. Ez VERSENY!\n<\/p>\n

\n
\n 23:38 –
\n <\/strong>
\n 150 m\u00e9terr\u0151l 120 m\u00e9terre cs\u00f6kkent az ETNZ el\u0151nye. Egyre szorosabb.\n<\/p>\n


\n
\n<\/a><\/p>\n

\n
\n (C)ACEA\/ABNER KINGMAN
\n <\/em>\n<\/p>\n

\n
\n 23:35 –
\n <\/strong>
\n A p\u00e1lya jobb oldal\u00e1t favoriz\u00e1lj\u00e1k egyel\u0151re a csapatok. Egy\u00e1ltal\u00e1n nem lej\u00e1tszott meccs.\n<\/p>\n

\n
\n 23:33
\n <\/strong>
\n – Az ETNZ el\u0151nye a h\u00e1tsz\u00e9l ut\u00e1n 11 mp az ORACLE el\u0151tt. J\u00f6n-e az amerikai gyorsvonat megint?\n<\/p>\n

\n
\n 23:27 –
\n <\/strong>
\n Az ETNZ leszorult leebe a rajtn\u00e1l, de siker\u00fclt kell\u0151k\u00e9ppen megind\u00edtania a haj\u00f3t Barkernak. Vezetnek.\n<\/p>\n

\n
\n 23:24 –
\n <\/strong>
\n Belev\u00e1gunk az \u00faj futamba, miut\u00e1n a sz\u00e9l visszagyeng\u00fclt a kell\u0151 m\u00e9rt\u00e9kben.\n<\/p>\n

\n
\n 22:55 –
\n <\/strong>
\n Az \u00faj sz\u00e9llimit 21,4 csom\u00f3, az \u00e1rmal\u00e1ssal egy\u00fctt 23 csom\u00f3.\n<\/p>\n

\n
\n 22:52 –
\n <\/strong>
\n A vide\u00f3n 49 percn\u00e9l sz\u00e9pen bemutatj\u00e1k, hogy miben v\u00e1ltozott az ORACLE fordul\u00f3ja. Az 5. futamban k\u00e9t testen fordult, m\u00edg most m\u00e1r k\u00e9pes a fordul\u00f3 pillanata ut\u00e1n egytesten tov\u00e1bbhaladni.\n<\/p>\n

\n
\n 22:45 –
\n <\/strong>
\n Ezzel 6:1 az ETNZ jav\u00e1ra.\n<\/p>\n

\n
\n 22:38 –
\n <\/strong>
\n Az ORACLE sim\u00e1n nyert. Lehet, hogy eddig dugdosott valamit???\n<\/p>\n

\n
\n 22:32 –
\n <\/strong>
\n Az ETNZ elt\u00e9vedt volna a fejleszt\u00e9sek labirintus\u00e1ban, mik\u00f6zben az ORACLE poraib\u00f3l \u00e9ledt \u00fajj\u00e1?\n<\/p>\n

\n
\n 22:26 –
\n <\/strong>
\n Az ORACLE t\u00e9nyleg megtanult fordulni.\n<\/p>\n

\n
\n 22:22 –
\n <\/strong>
\n El\u00e9g nagy az ORACLE el\u0151nye a b\u0151sz\u00e9l v\u00e9g\u00e9re, ny\u00fajt\u00f3tt\u00e1k, mint r\u00e9test.\n<\/p>\n

\n
\n 22:17 –
\n <\/strong>
\n Spithill
\n j\u00f3l helyezkedett \u00e9s gy\u00f6ny\u00f6r\u0171en rajtolt. ETNZ sz\u00e9pen lemaradt.\n<\/p>\n

\n
\n 22:10 –
\n <\/strong>
\n Teh\u00e1t ma is kifele folyik a v\u00edz az \u00f6b\u00f6lb\u0151l (kb 2,2 csom\u00f3val) szembe a sz\u00e9llel, amit\u0151l \u00e1ll\u00f3hull\u00e1mok alakulhatnak ki, amely nem teszi k\u00f6nny\u0171v\u00e9 a leejt\u00e9st.\n<\/p>\n

\n
\n 22:00 –
\n <\/strong>
\n Az ETNZ alja (az al\u00e1bbi k\u00e9pen) bej\u00e1rta \u00daj-Z\u00e9landot \u00e9s asszem h\u00edres emberek is dedik\u00e1lt\u00e1k, miel\u0151tt felszerelt\u00e9k az AC72-esre, amit most ez a j\u00f3ember letakar\u00edtott nitrohig\u00edt\u00f3val. Ejj, nem sz\u00e9p dolog!\n<\/p>\n


\n
\n<\/a><\/p>\n

\n
\n 21:55 –
\n <\/strong>
\n Atya\u00darIsten, m\u00e1r csak 5 perc a k\u00f6zvet\u00edt\u00e9sig!\n<\/p>\n

\n
\n 21:48 –
\n <\/strong>
\n
\n ”
\n
\n Fiatal l\u00e1nyok, r\u00e1tok n\u00e9zek,
\n <\/span>
\n
\n R\u00e1tok n\u00e9zek, \u00e9s semmit nem l\u00e1tok.
\n <\/span>
\n ” –
\n <\/em>
\n P\u00e1l Utcai Fi\u00fak\n<\/p>\n


\n
\n<\/a><\/p>\n

\n
\n
\n 34th America’s Cup \/ \u00a9 ORACLE TEAM USA \/ Photo Guilain GRENIER
\n <\/span>
\n <\/em>\n<\/p>\n

\n
\n 21:10 –
\n <\/strong>
\n Ma sem lesz gyenge sz\u00e9l, m\u00e1r most 18 csom\u00f3 \u00e9s a futam csak egy \u00f3ra m\u00falva kezd\u0151dik.\n<\/p>\n

\n
\n 20:00
\n <\/strong>
\n – M\u00e1ra k\u00e9tfutamos k\u00e9s\u00e9sben vagyunk a menetrendhez k\u00e9pest. Az egyik futam az ORACLE id\u0151k\u00e9r\u00e9se miatt volt, a m\u00e1sik viszont a t\u00fal er\u0151s (23 csom\u00f3s!!) sz\u00e9l miatt.\n<\/p>\n

\n Ma este ism\u00e9t er\u0151s sz\u00e9l v\u00e1rhat\u00f3, sz\u00f3val j\u00f3 es\u00e9llyel t\u00f6rlik \u00e9s halasztj\u00e1k tov\u00e1bb a mai m\u00e1sodik futamot is.\n<\/p>\n

\n Tegnap este olyan jelenetet l\u00e1thattunk a 8. futamban, ami miatt a legt\u00f6bb ember ereiben megfagyott a v\u00e9r. Persze ez csak a l\u00e1tv\u00e1nyelem volt, enn\u00e9l sokkal t\u00f6bbet jelentett, hogy az USA m\u00e9rn\u00f6kei \u00e9s szakemberei v\u00e9gre megtal\u00e1lt\u00e1k a 17-es haj\u00f3 be\u00e1ll\u00edt\u00e1sait \u00e9s ezzel teret engedtek a versenynek. A cupinfo stisztik\u00e1ja szerint a 8. futamban az
\n

\n OTUSA gyorsabban fordult
\n <\/a>
\n \u00e9s sebess\u00e9ge is
\n

\n pariban volt kreuzban
\n <\/a>
\n . A megkezdett, de az er\u0151s sz\u00e9l miatt \u00e9rv\u00e9nytelen\u00edtett 9. futamban viszont brut\u00e1lis adatokat l\u00e1thattunk, a sz\u00e9l kb 23 csom\u00f3sra er\u0151s\u00f6d\u00f6tt \u00e9s a k\u00e9t haj\u00f3 27-30 csom\u00f3val porolt kreuzban.\n<\/p>\n


\n
\n<\/a><\/p>\n

\n
\n A wikipedia szerint a\u00a0kivif\u00e9l\u00e9k r\u00f6pk\u00e9ptelenek. Itt nem ez l\u00e1tszik –
\n
\n 5. nap \/ 34th America’s Cup \/ \u00a9 ORACLE TEAM USA \/ Photo Guilain GRENIER
\n <\/span>
\n
\n \u2014
\n <\/span>
\n
\n

\n San Francisco, CA, United States
\n <\/a>
\n <\/span>
\n <\/em>
\n
\n
\n
\n
\n <\/span>
\n <\/span>
\n <\/span>\n<\/p>\n

\n Az \u00e1ll\u00e1s \u00edgy jelenleg: ETNZ – OTUSA: 6-2 a futamgy\u0151zelmeket tekintve \u00e9s 6-0 a pontokat tekintve. Az ut\u00f3bbi sz\u00e1m\u00edt a 9 pontig tart\u00f3 h\u00e1bor\u00faban.\n<\/p>\n

\n Vas\u00e1rnap este \u00fajabb k\u00e9t futam lesz a Golden Gate h\u00edd \u00e1rny\u00e9k\u00e1ban, m\u00e1r ha a sz\u00e9l el\u00e9g kegyes lesz.\n<\/p>\n

\n
\n Fot\u00f3: 34th America’s Cup \/ \u00a9 ORACLE TEAM USA \/ Photo Guilain GRENIER
\n<\/span><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Az ORACLE fel\u00e9ledt, de el\u00e9g lesz ez az \u00fajabb futamgy\u0151zelmekre? K\u00f6sz\u00f6nj\u00fck, hogy vel\u00fcnk tartottak. Holnap csendespihen\u0151. Kedden pedig az ETNZ el\u0151tt nyitva a kapu, hogy a Kupa hozz\u00e1juk ker\u00fclj\u00f6n, mivel m\u00e1r csak k\u00e9t futam hi\u00e1nyzik a 9-hez. Ezzel szemben OTUSA-nak m\u00e9g 4 napot k\u00e9ne veretlen\u00fcl megvitorl\u00e1zniuk. 23:49 – A 10. futam az ETNZ-\u00e9. Ez p\u00f6rg\u0151s […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":8342,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[3],"tags":[],"sailing_author":"Sallai G\u00e1bor","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/956"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=956"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/956\/revisions"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media\/8342"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=956"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=956"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=956"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}