{"id":998,"date":"2013-08-04T17:49:00","date_gmt":"2013-08-04T15:49:00","guid":{"rendered":"https:\/\/sailing.hu\/2013\/08\/04\/vincz-tibor-1939-2013\/"},"modified":"2017-08-02T00:16:00","modified_gmt":"2017-08-01T22:16:00","slug":"vincz-tibor-1939-2013","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/sailing.hu\/2013\/08\/04\/vincz-tibor-1939-2013\/","title":{"rendered":"Vincz Tibor (1939 \u2013 2013)"},"content":{"rendered":"
\n J\u00falius 26-\u00e1n, a K\u00e9kszalag m\u00e1sodik napj\u00e1n d\u00e9lut\u00e1n le\u00e1llt a sz\u00e9l. Pedig Vincz Tibor tal\u00e1n sohasem indult a t\u00f3ker\u00fcl\u0151n. Igazi kistavi vitorl\u00e1z\u00f3 volt.\n<\/p>\n
\n A Velencei-tavon versenyzett, negyven \u00e9ve ugyanazzal a Kal\u00f3zzal. A Sz\u00e1rcsa Reinhardt Gy\u00f6rgy megrendel\u00e9se alapj\u00e1n okum\u00e9 lemezb\u0151l 1964-ben \u00e9p\u00fclt a Velencei-t\u00f3ra \u00e9s persze \u00e9lete sor\u00e1n sz\u00e1mos jav\u00edt\u00e1son \u00e9s fel\u00faj\u00edt\u00e1son esett \u00e1t. Rajtsz\u00e1ma sz\u00fclet\u00e9se \u00f3ta 275-\u00f6s. J\u00f3l ismerik a Velencei-tavon k\u00edv\u00fcl a Fert\u0151n is, ahol csaknem minden Sz\u00e9chenyi Regatt\u00e1n versenyzett. Pontosan az els\u0151 harminckilencen. Tavaly, a negyvenedik \u00e9vben m\u00e1r nem lehetett ott, mert Tibi sz\u00edv\u00e9t \u00e9ppen az orvosok tuningolt\u00e1k… Se \u0151, se a haj\u00f3ja nem nyert magyar bajnoki c\u00edmet, se kiemelked\u0151 orsz\u00e1gos versenyt. Csak ott volt mindig szer\u00e9nyen \u00e9s csendesen.\n<\/p>\n
\n \n<\/p>\n
\n Amint a gazd\u00e1ja. Na j\u00f3, aki ismeri, a csendesent biztos t\u00falz\u00e1snak tartja, mert Tibinek vil\u00e1g \u00e9let\u00e9ben er\u0151s org\u00e1numa, j\u00f3 humora \u00e9s hart\u00e1rozott v\u00e9lem\u00e9nye volt. Az ilyen tulajdons\u00e1gokkal bir\u00f3 ember pedig ritk\u00e1n csendes… H\u00e1l\u2019Istennek. Aki kal\u00f3zos \u00e9s versenyzett a Velencei-tavon az elm\u00falt negyven \u00e9vben, biztosan eml\u00e9kszik r\u00e1.\n<\/p>\n
\n Reinhardt Gy\u00f6rgy technikai jobb keze volt Ag\u00e1rdon, majd a K\u00f6f\u00e9m edz\u0151je \u00e9s mindenese. Tavaly az MVSZ \u00f6r\u00f6k\u00f6s tagj\u00e1v\u00e1 v\u00e1lasztotta a K\u00f6zgy\u0171l\u00e9s. Iszony\u00faan b\u00fcszke volt erre.\n<\/p>\n
\n Az ag\u00e1rdi telep minden porcik\u00e1j\u00e1ban beletartozik a szelleme. Nagyon fog hi\u00e1nyozni \u0151 maga a K\u00f6f\u00e9m teraszr\u00f3l is, ahol az ut\u00f3bbi \u00e9vekben a sarokban \u00fclve t\u00e9rfigyel\u0151k\u00e9nt, az \u201eIsten szeme mindent l\u00e1t\u201d felirat mellett mindenkihez volt egy j\u00f3 szava, po\u00e9nja, k\u00e9rd\u00e9se \u00e9s sz\u00e1mtalan sz\u00ednes t\u00f6rt\u00e9nete.<\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"
J\u00falius 26-\u00e1n, a K\u00e9kszalag m\u00e1sodik napj\u00e1n d\u00e9lut\u00e1n le\u00e1llt a sz\u00e9l. Pedig Vincz Tibor tal\u00e1n sohasem indult a t\u00f3ker\u00fcl\u0151n. Igazi kistavi vitorl\u00e1z\u00f3 volt. A Velencei-tavon versenyzett, negyven \u00e9ve ugyanazzal a Kal\u00f3zzal. A Sz\u00e1rcsa Reinhardt Gy\u00f6rgy megrendel\u00e9se alapj\u00e1n okum\u00e9 lemezb\u0151l 1964-ben \u00e9p\u00fclt a Velencei-t\u00f3ra \u00e9s persze \u00e9lete sor\u00e1n sz\u00e1mos jav\u00edt\u00e1son \u00e9s fel\u00faj\u00edt\u00e1son esett \u00e1t. Rajtsz\u00e1ma sz\u00fclet\u00e9se \u00f3ta […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_et_pb_use_builder":"","_et_pb_old_content":"","_et_gb_content_width":"","ngg_post_thumbnail":0},"categories":[1804],"tags":[543,1554,662],"sailing_author":"Ruj\u00e1k Istv\u00e1n","amp_enabled":true,"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/998"}],"collection":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=998"}],"version-history":[{"count":0,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/998\/revisions"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=998"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=998"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/sailing.hu\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=998"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}