Kicsit elmaradtunk a hírekkel, ezért egy írásban foglaljuk össze a harmadik és negyedik futam történéseit. Sőt egy kicsit kitérünk a második futamra, ahol a verseny legszorosabb befutása történt.
Kezdődött úgy, hogy az első futamot az Oracle simán nyerte. Majd jött a második futam, ahol szintén az Oracle vezetett, de az utolsó hátszélben hihetetlen sebességet produkálva a OneWorld utolérte és a pálya bal oldalán el is tudott csúszni. Sajnos annyira nem, hogy amikor meghalzoltak akkor ne érvényesüljön a takarás, és vissza ne szerezze vezető pozícióját a szürke hajó. És ez elegendő volt arra, hogy 3 másodperccel előbb keresztezze a befutót mint a seattle-i csapat.
Oracle BMW-OneWorld Challenge 2-0
A harmadik futam rajtját egy kicsit elkapkodta a OneWorld és így bár jobb pozícióban volt, vissza kellett ejtenie a rajtvonal alá ismét. Ezt az Oracle jól kihasználta és hamarosan már 25 másodperccel vezetett.
Természetesen a OneWorld a remek bőszeles sebességének köszönhetően ismét fel tudott jönni a bőszeles szakaszon, de cirkálásban Chris Dickson egy cseppnyi esélyt sem adott és ismét megnőtt közöttük a távolság.
Az utolsó szakaszon folyamatosan támadott a Kék hajó és 17 halzolást követően 12 másodperccel lemaradva a rárótt büntető körrel együtt, 55 másodperc végső hátrányban érkezett be.
Oracle BMW-OneWorld Challenge 3-0
A negyedik futam máshogy kezdődött, mint a többi. A OneWorld a rajtvonal bal oldalán, míg az Oracle a jobb oldalán rajtolt. A hangyányival jobban elcsípett rajt a OneWorld számára meghozta a rég várt előnyt.
Ez az előny szinte mit sem változott két körön keresztül, amikor is a OneWorld csapata elkövette ugyanazt a hibát, amit a Prada-val már egyszer elkövetett. Akkor, ott sok minden nem múlott azon, hogy szabadon hagyta hátszélben az olasz hajót, de itt most a gyors kiesést jelentette a pálya jobb oldaláról érkező Oracle.
Oracle BMW-OneWorld Challenge 4-0
A Louis Vuitton Kupa döntőjében 2003 január 11-től.
Alinghi Challenge (SUI)-Oracle BMW Racing (USA)