A év utolsó nagyhajós versenyére a tradíciókhoz hűen idén is Keszthelyen kerül sor. A Last Minute olykor egy kisebb túlélőpróbával is felér, de a hideg még nem szegte kedvét azoknak, akik az elmúlt években elindultak itt. Igaz, hogy jó túra ez a Balaton keleti medencéjében vitorlázóknak, de ne feledjék, hogy sok keszthelyi a szezon folyamán többször is megteszi ezt a távot egy-egy verseny kedvéért. Jegyek már 1500 Ft/fő-től kaphatók az év utolsó utazására.
LAST MINUTE REGATTA
NAGYHAJÓS
VERSENY
VERSENYKIÍRÁS ÉS VERSENYUTASÍTÁS

A verseny helye és ideje:
2005.10.29-30 Keszthely
A verseny célja:
Verseny nagyhajós osztályok részére,
A verseny rendezője
:
Keszthelyi Yacht Club
Felelős versenyrendező,és a versenybíróság elnöke:
Regényi Zsolt
Versenyorvos:
Dr Mórocz József
Versenyszabályok:
A versenyen a Nemzetközi Vitorlás Szövetség (ISAF) érvényes versenyszabályai és annak
kiegészítései, az MVSZ 2002 évre érvényes Verseny Rendelkezései, az Osztályelőírások, valamint jelen versenykiírás és versenyutasítás érvényesek.
A verseny résztvevői:
A vitorlás sportágban Magyarországon leigazolt és sportorvosi engedéllyel rendelkező versenyzők, továbbá mindazon külföldi versenyzők, akik valamely elismert külföldi vitorlásklub, vagy szervezet tagjai.
Résztvevő osztályok:
Yardstick összevont.
Nevezés helye és ideje:
2005. 10.29.
a KYC telepén
8-9
óra között
Nevezési díj
: 1500 Ft/fő
Kiegészítő rendelkezések:
·
A versenyosztályokba csak az előírásoknak megfelelő és felmért hajókkal lehet nevezni.
·
Amennyiben egy hajó az osztályától eltérő felszerelést kíván használni, csak az előnyszámnak megfelelő Yardstick csoportba nevezhet.
·
A Yardstick csoportokba csak azok a hajók sorolhatók, amelyek az MVSZ által megadott és elfogadott előnyszámmal rendelkeznek.
·
Versenyben lévő hajó rögzítésére, horgonyzására vonatkozó előírásokat a Versenyszabályok
45.pontja, a felszerelésre és legénységre vonatkozó előírásokat a Versenyszabályok 47.pontja szabályozza.
Versenypálya:
A keszthelyi
öbölben elhelyezett olimpiai háromszög pálya telepített rajt és célvonallal az alábbi ábra szerint.
1
2
Rajt-Cél……………(Itt a kiírás szerint eredetileg a rendező hajó áll)
3
A pálya teljesítése:
Rajt – 1 – 2 – 3 – 1 – 3 –
cél
A rajt-cél
vonalon verseny közben áthaladni tilos, aki a vonalon áthalad, a versenyből kizárásra kerül.
Rajtidő:
2004.10.29.
1. futam
10
00
óra
2. futam
ráindítással
10.30.
tartaléknap
Tartaléknapot csak akkor vesszük igénybe ha az első napon egy futamot sem lehet megrendezni
Óvás:
Az óvást legkésőbb a Versenyrendezőségi hajó partra érkezését követő 1 órán belül a szabvány óvási ürlapon kell benyújtani a versenyirodán.
Óvási díj :
1000,- Ft
Értékelés:
Az abszolút befutás /előnyszámítás nélkül/ , és az osztály első három helyezettje /előnyszámítás alapján/ kupa díjazásban részesül.
Egyéb rendelkezések:
Minden versenyző köteles mentőmellényt viselni a kikötőből való kifutástól a visszaérkezésig.
A verseny az ISAF Nemzetközi Vitorlás Versenyszabályok 2005-2008„G” Függeléke, Hirdetések szempontjából
„B” kategóriába sorolt.
Szavatosság kizárása:
A verseny rendezősége és a verseny vezetősége nem vállal felelősséget sem a versenyzők, sem a hajók versenyre való alkalmassága tekintetében, sem pedig a versenyen való részvétel során esetlegesen bekövetkező balesetekért, vagy károkért.
Jó szelet!
Versenyrendezőség