Először a Vodafone óriás plakátokon szerepelt. Majd a Buda Cash brókerház imázs videója meghozta számára az érdeklődést. A Hercegnő ősszel a Szentkirályi Ásványvíz 2012-es reklámfilmjében is szerepet kapott, amit a napokban kezdtek el vetíteni a kereskedelmi csatornák.
Ahogy azt mondani szokás –nehéz egy nap volt.
A készülődés sokáig tartott, és ritmusosra sikerült. Egy rövid reklámfilmben való szereplésre kaptunk felkérést, pontosabban a Balaton és egy balatoni vitorlás. Hála a látványos bemutatkozásnak, a beszélgetésből tett született, és a Principessával az oldalunkon máris egy forgatás kellős közepén találtuk magunkat.
Először a hajót majd a vitorlákat kellet a kisfilm hangulatához igazítani, mely laza két napot vett igénybe – az Enig design leányoknak külön köszönet a kitartásért. Ezt követően némi esti daruzás és hajnali – reggel 6.00 – kihajózás szerepelt a menüben. Majd ismerkedés a Víz arcai fiatalokkal, akik bátran viselkedtek a billegő fedélzeten.
A napfelkelte csodás környezetet teremtett a három szerény jelenet felvételéhez. Kezdetekben a reggeli hajó és látványa került az érdeklődés középpontjába. Ezt követően a fedélzeten trapézoló vidám fiatalokra lett kíváncsi a nem apró méretű kamera. Végül a mi jeleneteink lezárásaként egy helikopter támadta meg levegőből a szépen feldekorált Hercegnőt.
Ha csak egy klipp lett volna az eredménye, már megérte – hiszen ezzel is nő a Principessa bemutatkozási lehetősége. Ám dekorációnak a későbbi életünk során is lett szerepe – azt már biztosan állíthatjuk idén a Principessa csapat nem fog szomjazni.