Esetleg négy után érdemes a képernyőkre tapadni, mert akkor jön az egyik legfontosabb meccs. A TNZ és a BMW küzd egymással.


Nos az elmúlt 9 flight után jött tegnap a 10. és a 11., de ez is félbeszakadt, emiatt ma ez folytatódik. A menetrend szerint a TNZ csapata a Victory Challenge ellen melegíthet kettőkor, a BMW pedig a spanyolok ellen.



A BMW ORACLE Racing célja nem lehet más, mint, hogy 10-ből 10-et hozzon, vagyis a mai nap után is veretlenül álljon; eddig csak nekik sikerült a Louis Vuitton Cup első Round Robinja során nyolc odaállásból nyolcat megnyerniük. Kilencedik győzelem lehet az említett kettő órai párharc, négykor pedig a NAGY MECCS.



Nyilván mindkét csapatnak nagy a tét, ahol Chris Dickson a hivatalos honlapon nemezisként aposztrofált ellenfelével találkozik, amiben van is valami, bár egyelőre nem biztos, hogy kiérdemli ezt a metaforát hordozója, mivel Dean Barker már elvérzett a Mascalzone elleni összecsapásban. A BMW ORACLE Racing egyelőre tehát magabiztosan vezet 3 ponttal a TNZ előtt. Valószínűleg ez a különbség változni fog a mai folyamán, főleg ha mindkettő nyeri a ráhangoló meccset.



Ne feledkezzünk meg a harmadikról és a harmadikról sem, ugyanis a Luna Rossa és a Desafío Español azonos pontszámmal áll a dobogó alsó fokán. A TNZ-verő Mascalzone Latino-Capitalia Team pedig csak egy ponttal van lemaradozva.



Mivel a tegnapi futamát nyerte a Shosholoza, azonos helyen áll a Victory Challenge csapatával, bár a svédek kevesebbet vitorláztak dél-afrikai riválisuknál.



Az előrejelzés 5-7 csomós észak-keleti szelet prognosztizál, így lehet, hogy a szponzorok ma is verik a fejüket az asztalba, mert nem lesz futam.